Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 10

    Asistenta personala , 900 e , Bucuresti - Dorobanti , conditii deosebite , experienta nu este absolut necesara . Rog Cv by mail

  • Studenta in anul 3 al Facultății de Studii Europene, caut loc de munca in Administrație publica/banci/vânzări chiar și pe un post unde este nevoie de practica, învățare. Tin sa menționez ca practica mi-am desfășurat-o la Prefectura Maramures pe partea de HR. Sunt comunicativa, ma adaptez ușor, am cunostiinte in operarea calculatorului și a Microsoft Office și de asemenea dețin permis categoria B.

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 5

    Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (B2), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -germana la nivel mediu-avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare -program part-time -work from home (perioada determinata) *Experienta nu este necesara

  • 29

    Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email corinaexpresslinee@gmail.com Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • 4

    Centru Medical de Stomatologie cu 4 puncte de lucru in Romania si unul international,cu centru de frezare propriu CAD/CAM,cu peste 1000 de programari/luna,angajeaza secretara ,cu sau fără experiența. Nr contact : Adresa de mail:

  • 9

    CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • 57

    Cautam o persoana responsabila si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primara Cerinte: cunostinte operare PC - Office Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara Va rugam atasati CV-ul in mesaj.

  • 1

    Candidatul ideal -Orientare către client, cu abilități de comunicare, relaționare și negociere -Bune abilități organizatorice, creativitate, capacitate și viteză de reacție, spirit de echipa -Absolvent de studii medii/superioare -Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel) -Prezentă și atitudine profesională Descrierea postului -Colectarea de informații legate de piața imobiliară -Asigurarea suportului organizațional pentru membrii departamentelor (dep. vânzări, manager, juridic) -Preluarea apelurilor telefonice recepționate prin liniile telefonice ale secretariatului -Gestionare protocol Beneficii -Oportunități de dezvoltare a carierei -Salariu fix + bonus din vânzări -Mediu prietenos și dinamic de lucru Descrierea companiei MDS Imobiliare este o firmă specializată în tranzacții imobiliare, cu o experiență de peste 10 ani în domeniu. Misiunea noastră este de a oferi clienților noștri servicii complete de consultanță pentru a-i ajuta să vândă, să cumpere sau să închirieze o proprietate imobiliară. Astfel, pe lângă serviciile de intermediere imobiliară oferim servicii conexe de consultanță juridică și consultanță financiar-bancară. Credem că acest pachet de servicii integrate definesc o agenție imobiliară completă și competentă.

  • 2

    Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Prezentari, update-uri pentru documente si rapoarte (Excel, PowerPoint, Nielsen) Managementul facturilor din departamentul de Marketing Sarcini administrative: comanda si distributie mostre productie, curierat (comanda), tiparit / multiplicat documente uport: Brand Manageri pentru activitati specifice ATL & BTL (lansari, kit de listare, modificari de portofoliu) Urmarirea implementarii planului de comunicare pe paginile de social media ale companiei Coordonarea solicitarilor primite de la telefonul consumatorilor (receptionarea si transmiterea catre persoanele responsabile din companie a cererilor, intrebarilor si reclamatiilor) Administrarea si actualizarea la timp a paginii web a companiei Cerinte: Studii superioare Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, preferabil in sectorul FMCG Abilitatea de a lucra cu cifre, gandire analitica Foarte bune abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene stricte Cunostinte minime de project management Cunostinte operare calculator ( EXCEL, Word, Power Point nivel avansat ) Limba engleza nivel avansat

  • 22

    cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 2000 si 3000 lei cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de AGENT IMOBILIAR permisul de conducere si masina personala constituie avantaj ptr mai multe detali contactatine

  • 85

    Caut doamne/domnisoare ptr postul de secretara sau agent vanzari servicii - program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 - se face contract de munca - se ofera salariu plus comision din a doua luna Pentru mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • 38

    Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Compania angajeaza arhivar ( project-base), pe o perioada determinata, in vederea realizarii activitatilor de arhivare fizica, fondare si ordonare documente, construire dosare, inventariere si organizare arhivistice. Candidatul ideal: - Studii superioare - Atestat arhivar- OBLIGATORIU - Experienta pe un post similar de minimum 3 ani - Bune abilitati de comunicare - Orientare colaborativa Responsabilitati: -selecție, sistematizare, stocare a arhivei; prelucrarea și primirea documentelor către arhivă; - formarea datelor de referință privind documentele de arhivă; - transferul de documente către depozitul de stat; - controlul asupra procesului de administrare a birourilor în cadrul organizațiilor. - să emită copii de arhivă dacă există solicitări pentru acestea; utilizarea în activitatea de mijloace tehnice moderne, dacă este necesar; - de a inregistra documente, planur i,proiecte ,rapoarte ,studii si alte inscrisuri importante; - documente scrise in asa numitele arhive. - sa arhiveze sistematic si sa verifice materialele date spre arhivare, adica sa fie capabil sa gaseasca rapid documentele depuse in arhiva. In arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple, denumirea acestora trebuie inregistrata in cataloage, pe baza carora persoanele interesate le pot imprumuta.

  • 7

    Societate angajeaza tanara pt postul de secretara. Aptitudini candidata: tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, carnet de conducere cat. B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Se ofera salariu motivant plus bonusuri. CV urile se pot trimite pe adresa de email contact.rol Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 5

    Asociatie, cautam tinara, absolventa Drept sau masteranda pentru redactare la calculator, si ajutor la Instanta. Jobul are un program flexibil, adaptabil persoanei , selectate ,plata se face la inceput zilnic, ulterior saptamanal. 12-16 ore /saptamana ,15- 20 lei , ora in functie de abilitati deja , dobandite in practica. Trimiteti un C.V. la mail. ionut12.popescu@gmail .com , cu telefon ,va sunam noi. Scrieti scurt. telefon de contact 0748577385. Buna cunoastere, a limbii romane este un avantaj. Veti fi si Interfata asociatiei cu justitia si Foruri Internationale.

  • 13

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • 1

    Angajez asistenta personala permis cat b dispoznibilitate deplasari .

  • 2

    Angajam FRONT DESK OFFICER, full time! CV-urile se trimit la adresa de email ca raspuns al acestui anunt !!! Candidatul ideal este o persoana vesela, cu zambetul pe buze, dinamica si sociabila. In acelasi timp, este o persoana punctuala, serioasa si responsabila, pe care sa ne putem baza. Ii place sa lucreze in echipa, dar poate duce sarcini la bun sfarsit si pe cont propriu. Abilitati necesare: Organizatorice Comunicare si relationare Cunoasterea cel putin a unei limbi de circulatie internationala (engleza/italiana) Operare calculator si casa de marcat Multitasking Descrierea postului: Informeaza pacientii asupra produselor si serviciilor oferite in clinica Gestioneaza programarile prin comunicare telefonica, prin e-mail sau in clinica cu pacientii Gestioneaza incasarile pe calculator si prin casa de marcat si organizeaza anumite acte si rapoarte ale clinicii Asigura comunicarea cu furnizorii de servicii/produse si cu colaboratorii clinicii

  • Salveaza cautarea