Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 45

    Angajez urgent operator calculator birou public asigurari auto.Interviu in ziua trimiterii cv-uluiDoar cu experienta in munca de birou(exclus ospatare),cu atentie distributiva,atitudine proactiva,rezistenta la stres,fara prejudecati,cu mult timp liber.Ofer cazare si auto serviciu pt persoanele din alte localitati.Salariu fix.CV+FOTO LA teogeorgeteo&gmail.com

  • Absolvent facultate drept, mediator autorizat, caut angajare sau colaborare ps consultanta firma

  • Ofer serviciile de cenzorat pentru asociatii de proprietari din bucuresti, studii economice, atestat, lucrez in contanilitate de 23 ani si experienta la aaociatii de proprietari de 8 ani . Precizez ca nu fac operatiuni de casierie si administrare tehnica (am atestat de administrator). tel 0724 375 451 Adina

  • 1

    Persoana calificată în domeniul resurselor umane,cu experiența de peste 18 de ani,bun cunoscător al programului REVISAL.Studii superioare,diploma de inspector resurse umane,cunoștințe PC nivel avansat.Doresc colaborare full-time/part-time cu societati comerciale ,firme de contabilitate,pe probleme de resurse umane (revisal,intocmire fise post,eliberare adeverinta de salariat etc).Preturi avantajoase. • tel 0740032464

  • 3

    Angajam secretara cunostinte it

  • 7

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • 88

    Candidatul ideal Daca esti o persoana dinamica, sociabila si comunicativa; Daca iti place sa lucrezi in echipa; Te asteptam sa ni te alaturi! Descrierea jobului Ne dorim persoane dinamice pentru postul de operator call center. Preluarea comenzilor online si confirmarea acestora. Beneficii: Oferim training; Contract de munca; Conditii excelente si colectiv tanar; Salariul creste in functie de vechime; Prime de sarbatori; Salariu motivant; Programul este de 8 ore, intervalul 8:30- 17:00, cu pauza de 30 minute, weekend-ul fiind liber Punct de lucru aproape de Mall Vitan, sector 3. Descrierea companiei Suntem o companie care se ocupa cu comert online, avand mai multe magazine cu specifice diferite. https://www.mynails.ro/

  • Angajăm SECRETARĂ, tânără absolventă liceu finalizat cu bacalaureatul luat în 2020,fără a fi și studentă. Vom angaja cu contract de muncă pe perioada nedeterminată o tânără cu aspect fizic plăcut,cu dezinvoltură și discretă. Așteptăm CV cu fotografie recentă.

  • Caut o fata open mind ...program flexibil,salariu avantajos . Pană la 1000 € lunar . Rog mesaj pe site ,insotit de poză si modalitate de contact .

  • Dorim colaborare/angajare jurist. puteti atasa cv-ul aici, la mesaj

  • Daca iti doresti un venit suplimentar rezerva 1-2 ore/zi din timpul tau liber pentru a lucra la calculator. Nu necesita experienta. Cerem perseverenta,responsabilitae, seriozitate, doar in acest fel iti vei asigura castiguri din ce in ce mai mari. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • Prestari servicii- Detin calitatea de consilier de siguranta ADR clasele 3;4;5;6;8 si 9, contract part time 1 ora (110 lei lunar la stat). Pentru cine este interesat, detin si calitatea de Manager Transport rutier de marfa si calitatea de expert contabil, cu experienta in transporturi nationale si internationale. Ofer si cer seriozitate maxima, astept propuneri din toata tara.

  • 4

    Candidatul ideal - Persoană dе încredere; - Abilități bune dе coordonare, comunicare și planificare; - Disponibilitate pentru deplasare în zona atribuită; - Disponibilitate dе lucru 15 ore/ săptămână; (program PART-TIME) - Cerințe dе operare calculator. Descrierea jobului - Rеаlizează situația privind numărul de căsuțе poștаlе, pаrcurgând аriа dе responsabilitatе аlocаtă. - Angajeаză distribuitori pentru distributiа rеvistei Kauflаnd in cutiile postаlе, fiind responsabil de coordonarea și supravegherea activităților de distribuție din teritoriu. Crearea unui mediu de lucru plăcut și motivant pentru colegi este una dintre prioritățile noastre. Pe lângă tichete de masă, asigurări voluntare de sănătate, oferim și beneficii ce țin de echilibrul între viața personală și cea profesională. Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • 1

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 17

    Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să ai curaj. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, e o abilitate care îți va fi de mare folos aici! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry! Și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Colegi de gașcă (+eu inclusa la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Dezvoltare personală, extrem de utilă dacă vrei o carieră. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV. Grăbește-te, mai sunt 2 locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • BIROTECH Pres SRL, angajeaza : CONSULTANT VANZARI Cerinte : - studii medii sau superioare - cunostiinte de operare in office word si excel, wordpress; - sa fie o persoana dinamica, dornica de a invata noutati informatice - reprezinta un avantaj daca a lucrat/utilizat un soft de gestiune-vanzare Asteptam cv-urile dvs. Info tel. : 0365801886 / 0744556585

  • 3

    Iti doresti un job in domeniul bancar si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica? Cunosti limba italiana la nivel mediu? Avem jobul perfect pentru tine! Rolul de Back office este in cadrul uneia dintre cele mai importante companii din domeniul financiar-bancar. Activitatea consta in procesarea tranzactiilor, si in validarea si inregistrarea de date bancare. Salariu atractiv + multiple beneficii Program de lucru: luni-vineri, 9:00 - 18:00 Locatia: Pipera, Bucuresti Daca te atrage acest rol si esti absolvent sau student, astept cu drag mesajul tau sau CV-ul tau atasat in mesaj.

  • Salveaza cautarea