Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Descrierea jobului: -Cunoştinţe de bază în domeniul mecanic electric (automatizări, partea electică şi mecanică); -Experientă într-o fabrică de producţie industria carnii constituie un avantaj; -Supravegheaza si asigura functionarea in paramentrii a instalatiilor si echipamentelor electrice mecanice din zona de lucru alocata; - Intervine in caz de avarii electrice mecanice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; -Cunoştinţe despre întreţinerea utilajelor industriale - ind. alimentara; -Avantaj experienţa sau calificare în domeniul tehnic întreţinere utilaje industriale - ind. alimentara; -Supravegheaza si asigura functionarea in paramentrii a instalatiilor si echipamentelor electrice mecanice din zona de lucru alocata; Cerinte: -Calificare profesionala -Experienta de minim 3 ani în domeniu -Persoana dinamica, atenta si responsabila, -Capacitate de a lucra individual si in echipa -Permis de conducere categoria B -Locatie: Stefanesti, DN7, nr. 209, jud. Arges Oferim: -Pachet salarial atractiv -Bonuri de masa Persoana contact: tel. sau e-mai:
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de ingrijitori cladiri. Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Conditii avantajoase de salarizare: -> Plata ore suplimentare; -> Bonusuri. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
CANDIDATUL IDEAL: Minim diploma de liceu scoala profesionala, studiile superioare tehnice constituie avantaj; Receptivitate si insusire a cunostintelor noi; Cunostinte de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel; Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare; Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor; Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse; Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil; Domiciliul stabil in Carei; Permis de conducere cat. B; RESPONSABILITATI: Desfasoara si urmareste activitatile de productie - incubatie pui de o zi, din cadrul statiei de incubatie; Interventii prompte la instalatia de incubatie in cazuri de urgenta; Se asigura formarea profesionala la locul de munca.
-
Cautam un coleg pentru servirea clientilor cu carburant si mentinerea curateniei in zona exterioara. Candidatul ideal: - sa aiba calificarea de operator Gpl - sa fie punctual, harnic si cu spirit de initiativa - studii medii - comunicare placuta cu clientii - spirit de echipa Ce oferim: - salariu motivant(se prezinta la interviu, nu telefonic) - program flexibil - mediu de lucru pozitiv - calificari la locul de munca - prime periodice - sarbatorile legale se platesc conform legislatiei in vigoare Daca esti interesat da-ne un telefon, vino la un interviu sau lasa-ne un CV. Locatia noastra este Dncb, nr. 1, Chiajna, Ilfov.
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar/alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa(incluse in pachetul salarial) -Plata orelor suplimentare -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
Se ofera: - 5556 lei brut in maxim 3 luni - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atit la serviciu cit si in afara lui - in functie de modul in care se indeplinesc sarcinile de serviciu si de eficienta acesteia se pot acorda bonusuri lunare Cerinte: - cunoasterea produselor - capacitate de comunicare atit cu clientii cit si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intimpinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinei si curatenia la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00 Informatii la tel
-
SIA MEDICA HELP ingrijiri la dimiciliu angajează urgent asistent medical generalist Cerinte: -minim a stie sa execute injecții im,si montare branule ,perfuzii , -permis auto -munca de teren. Caut un asistent medical , care sa vrea sa evolueze si sa își depășească limitele. Veti obține tot suportul firmei pe toată perioada de instruire și formare. CV -ul se va trimite pe mail Pentru detalii
-
Angajez vulcanizator auto cu experiență.Atelier dotat cu utilaje moderne , automate, dotat cu absolut tot ce este necesar. Experiența la casa de marcat, Seriozitate și punctualitate în relația cu locul de muncă și clienții. Experiență în schimbul anvelopelor, echilibrarea roților, repararea anvelopelor și camerelor auto. Programul și condițiile de muncă le discutăm împreună la sediu. Salariul 3000 lei net + alte beneficii.
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (20Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Instalez sisteme de climatizare casnice cît și industriale și semiindustriale.
-
Hotel 4 stele Eforie Nord, totul nou, angajează receptionera experienta Pyn booking, cameriste ,bufetiera mic dejun. Condiții avantajoase. Detalii la nr.telefon
-
Responsabilitati: - incarcare , descarcare marfuri; - pregatire marfuri pentru livrare catre clienti; - respectarea normelor si a regulilor privind securitatea si sanatatea in munca. Cerinte: - 8 clase finalizate; - persoana serioasa si muncitoare; - rezistenta la efort fizic; - experienta pe un post similar reprezinta un avantaj. Beneficii : - program de lucru L-V ; 8-16:30 , cu pauza de masa; - Salariu 2600lei NET, cu posibilitatea de renegociere periodica in functie de realizari; - tichete de masa; - prime de Sarbatori; - se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata, cu posibilitate de avansare. Depozitul este situat in localitatea Pantelimon, Jud. Ilfov Mai multe informatii la telefon:
-
Angajam soferipentru conducere in echipaj si la singur Contract pe Spania ,salarii atractive Bune conditii
-
Angajez muncitor în amenajari exterioare pentru urmatoarele activitati: pregatirea terenului pentru insamantat gazon, montat gazon rulou, montat sisteme de udare, lucrari de pregatit si montat pavaje. Salar in functie de experienta: 3600-5500 ron.
-
Angajam vânzătoare magazin alimentar Baia Mare sta. Bun.Unirii nr. 12 lansa CEC, condiții foarte bune, va așteptăm
-
Companie prezenta pe piata romaneasca din anul 2001 cauta sa extinda echipa cu un inginer intretinere, mentenanta instalatii termice, cazane, schimbatoare de caldura; Cautam inginer cu experienta, cu bune cunostinte de comunicare in limba engleza, dispus sa calatoreasca, posesor de permis de conducere. Asteptam cv-uri pe adresa:
-
Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:
-
Angajăm șofer profesionist categoria C+E , pentru transport marfă . Intern și tur-retur
-
Căutăm șoferi cu experiență pentru compania noastră de transport Compania noastră de transport este în căutarea de șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Avem nevoie de persoane responsabile, cu experiență în conducerea vehiculelor de transport și care să fie dedicate în îndeplinirea sarcinilor și respectarea termenelor de livrare. Cerințe principale: - Permisiune de conducere categoria C+E și toate documentele necesare pentru a conduce în siguranță vehicule de transport. - Experiență anterioară în transportul de mărfuri și cunoștințe solide despre procedurile de siguranță a transportului rutier. - Abilitatea de a opera camioane și alte vehicule de transport în condiții variate de trafic și condiții meteorologice. - Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. - Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekend-uri sau în afara orelor de program. Dacă sunteți interesat/ă în a se alătura echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail [] sau să ne contactați la numărul de telefon [ ]. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a va alătura echipei noastre. Cu respect,