Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 29

    Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, open minded, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.

  • Transdanube Trading SRL cu sediul in Oltenita, angajeaza: Director, studii superioare 1 post, limba engleza si Manager, studii suoerioare 1 post, limba engleza. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • New Cosmohouse Project Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Functionar administrativ, studii medii, engleza 1 post si Director adjunct societate comerciala, studii superioare, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • Kuehne +Nagel Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Operator introducere, validare si prelucrare date, studii medii, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • 24

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • ANUNȚ IMPORTANT Companie privată, originară din R.Moldova, specializată în domeniul HORECA, cu activitatea în or. București și județul Ilfov, se află în căutarea persoanelor din R.Moldova cu spirit de antreprenoriat și dorință de antrenare în realizarea unui proiect național amplu de durată în domeniul HORECA. Salutăm inițiativele persoanelor tinere de a participa la realizarea acestui obiectiv. Proiectul prevede crearea de oportunități de afaceri pentru persoane originare din Moldova, care activează în România sau își doresc o activitate HORECA în România. Așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Vă rugăm să menționați în CV experiența în domeniu și intențiile dvs. Candidații selectați vor fi contactați pentru mai multe detalii. Cetățenia română reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie

  • 3

    Experienta minim 1 an Lucram si part time sau de acasă. Dispecerat comenzi intern. Pt acasă : 8h/zi Salariu 1000 +10% procent din profit sau salariu 1500 + 5% procent Pt part time birou/acasa: 4h/zi Salariu 500+10% procent sau 750 + 5%

  • 2

    Disponibil online

    Bani online-Venituri bune

    Prosperitatea noastra depinde doar de noi! Daca asteptam de la stat sau patron,vom avea o viata nesatisfacatoare si plina de lipsuri.Tocmai de aceea,din ce in ce mai multi fac si altceva pe langa serviciu. Eu va prezint doua oportunitati minunate si usoare: -O platforma umanitara,unde ne ajutam unii pe altii sa progresam financiar,dar si pe cei nevoiasi. -Reforma energiiei Mai multe detalii in mesaj privat

  • 5

    Angajam inginer/sef santier .Studii superioare cu experienta minim 2-4 ani in domeniu.Zonele vizate:Iasi,Bacau,Vatra-Dornei,Suceava.Se ofera pachet salarial atractiv(+alte beneficii,tel,laptop}.Disponibilitate pentru delagatii.Pentru detalii Ana Berbecaru(de L-V intre 13-17).

  • Doresc colaborare cu Consilii Locale pentru investiții!

  • 2

    Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • 17

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 15

    Angajam secretara, de preferat studenta . Program flexibil Conditii de munca excelente . . Salariu la nivel European !!Cunostinte engleza ,pc . 0771402410.

  • 50

    Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel). Sediu: Casa Presi Libere. Va rog CV pe mail camelia.nae @ publicatiileflacara.ro Multumesc,

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba olandeza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii olandeze -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza - engleza + italiana -spaniola + enngleza - rusa+engleza

  • 25

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + franceza Conditii de munca si salarizare foarte bune, Cerinte : -cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza -cunostiinte utilizare PC Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa In timp , in functie de performante se poate ajunge la peste 4000-4500 lei net Se poate munci in ture de zi si de noapte, part-time sau full time Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -engleza -franceza -germana daca sunteti interesati va rog sa trimiteti un CV in limba straina pentru care aplicati la adresa mentionata sau cereti relatii la numarul de telefon afisat.

  • 31

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 31

    Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well", recruteaza persoane cu dizabilitati/handicap in vederea plasarii si integrarii in cadrul companiilor, pentru diferite posturi existente: - Program de lucru: 1 ora pana la 8 ore/zi in functie de posibilitatea persoanei cu handicap. - Durata contractului: Perioada determinata si nederminata. - Venit: Salariu avantajos, pentru un program de 1 ora pana la 8 ore/zi. - Alte beneficii: Decont transport sau transport asigurat si Tichete de masa. - Posibilitate lucru de acasa - Nr de joburi: 30 - Asiguram pregatire pentru interviu, asistenta in cadrul interviului si monitorizare post angajare. - Suportul echipei noastre va exista in toata perioada contractuala, astfel incat sa fie asigurata sinergia cu angajatorul Candidatul ideal - responsabil - dedicat - persoana serioasa - motivat - dornic sa se integreze intr-un colectiv Va rugam sa transmiteti certificatul de handicap, impreuna cu CV pe adresa: office@wellromania.org Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “wellromania.org” sau “welljobs.org”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well". Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" , va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@wellromania.org.

  • 54

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • Candidatul ideal - exprimare fluenta si corecta scris/vorbit - cunoștințe bune operare PC: EXCEL, WORD, navigare internet pentru documentare - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - experienta anterioara - constituie avantaj - permisul de conducere cat. B - constituie avantaj - studiile superioare - constituie avantaj. Descrierea jobului - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - redactarea minutelor sedintelor - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail - actualizarea bazelor de date - rezervări - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

  • Salveaza cautarea