Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 17

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 15

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 7

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 13

    Prelucreaza documentele conform instructiunilor primite de la seful echipei (gruparea documentelor pe tipuri de documente, sortarea cronologica, alfabetica etc, indosarierea acestora, apoi ambalarea dosarelor in cutii de arhivare); Scanarea si indexarea documentelor respectand normele de calitate agreate precum si a politicilor / procedurilor interne; Receptionarea documentelor care urmeaza sa fie scanate si procesate; Extragerea datelor de pe suport de hartie in sistem electronic; Verificarea datelor extrase din documente pe suport electronic; Arhivarea documentelor ulterior scanarii; Cerinte Cuno tin e minime de utilizare scaner / PC; Aten ie concentrată, distributivă i la detaliu; Rezistenta la munca repetitiva; Organizare; Comunicare eficienta; Lucrul in echipa; Viteza de operare; Acuratetea procesarii.

  • Daca vrei sa faci bani usor intra pe : https://ref.moneyguru.co/Adrisss si poti face si tu foarte usor bani din rezolvarea de task-uri (te joci 1 min si primesti 5$ ). Plata se face in paypal, bitcoin, etc. Spor la facut bani

  • 14

    Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email atestat transport persoane in regim de inchiriere

  • Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.

  • Mai sunt cateva zile pana la inchiderea call-ului pentru aplicatii. Cautam un asistent administrativ care sa se alature echipei. Mai multe detalii pot fi accesate aici https://hdigr.com/careers/

  • Suntem o echipă ce realizează cu pasiune o multitudine de proiecte, tipuri de documente, ce vine ca un ajutor în rezolvarea dificultăților întâmpinate de dumneavoastră sau de afacerea dumneavoastră în utilizarea programelor din suita Microsoft Office (Microsoft WORD, Microsoft EXCEL, Microsoft POWERPOINT), cât si programele CorelDraw și Adobe Acrobat. Putem realiza: - Siglă - Logo; - Antet și Subsol personalizat; - Conversia fișierelor dintr-un format în altul; - Creare și editare documente în Microsoft Word; - Creare și editare documente în Microsoft Excel; - Creare și editare documente în Microsoft PowerPoint; - Editare documente în Adobe Acrobat - PDF; - Creare și editare documente în CorelDraw; - Realizare de diverse tabele; - Realizarea de grafice; - Realizarea de inventar; - Contabilizarea banilor; - Evidența contractelor și a facturilor - Prezența/pontaj; - Verificare producție etc.. Mai multe detalii vă putem oferi prin mesageria publi24 sau la telefonic. Suntem deschiși dacă ne sunt propuse și alte tipuri de proiecte.

  • 38

    Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim

  • 4

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • 4

    Angajam Lucrator Depozit - Administrativ Rename Advertising este o agentie de publicitate cu divizie de logistica integrata. Ce cautam? - O persoana responsabila, serioasa, organizata si atenta la detalii - Apreciem abilitatea de a lucra in echipa si de a-si sincroniza activitatea cu ceilalti colegi - Carnetul de conducere este un plus Ce presupune ca trebuie sa faci? - Preluarea, manipularea si depozitarea tuturor materialelor care sosesc in agentie conform instructiunilor Managerilor de proiect - Verificarea cantitativa si calitativa a materialelor receptionate in agentie - Optimizarea spatiului din depozit - aranjare, manipulare - Mentinerea ordinii si a curateniei depozitului si spatiului de preluare materiale - Intocmirea listei de necesare administrative pentru depozit si spatiu de birou - Inventarierea periodica a materialelor din depozit - Pregatirea materialelor care urmeaza sa iasa din depozit pentru diverse proiecte - Participa activ la operatiunile de incarcare / descarcare / pregatire a materialelor pentru desfasurarea proiectelor - Transmite catre superiorul ierahic / Manager de proiect neconcordantele ce pot aparea in legatura cu preluarea / predarea / pregatirea materialelor, starea materialelor la primire, starea depozitului. - Transmite catre superiorul direct orice neregula intalnita la punctul de lucru in legatura cu exercitarea functiei sale. - Efectueaza lucrari minime de intretinere/mentenanta si interventii si reparatii necesare in depozit / birou in limita cunostintelor pe care le are si in limita necesitatii interventiei unui specialist. Ce oferim? - Salariu net 2500 lei - Program orele 09:00 18:00, de luni pana vineri - O echipa de oameni entuziasti

  • 1

    We are looking for a self-driven, enthusiastic and organized person to join our Human Resources team as an Junior HR Specialist. Job accountabilities: Participation in the entire process of recruitment and selection of staff for vacancies that are brought to their notice; Proactivity in finding new recruitment solutions, offers for posting platforms, maintaining relationships with representatives of recruitment service providers; Ensuring new hire paperwork is completed and processed; Registration of the additional acts to the contracts, closing of individual employment contracts and issue of exit documents.; Handle monthly solicitations of salary advances; Preparing monthly reports for financial department (recruitment reports costs, medical subscriptions reports, employee departures reports; Updating internal HR databases, assisting with payroll; Postal correspondence; Collecting, archiving and filing employee documents; Handle of the medical certificates and completing the medical reports. Job requirements: University Degree: preferable in human sciences, economics or legal fields; 2+ years of job experience in a similar position; Strong interpersonal skills; Integrity and approachability; Labor law and general Human Resources processes knowledge; Fluent in English; Very good level of computer skills competencies (word, excel, HR applications). Please send your CV at:

  • Candidatul ideal: Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational Persoana deschisa, cu abilitati foarte bune de comunicare Intelege importanta muncii in echipa Capacitate foarte buna de prioritizare si organizare, atentie la detalii Cunostine bune de operare PC, a pachetului Office, in special excel Realizeaza centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului Elaboreaza si redacteaza documente si situatii la solicitarea superiorului ierarhic Reprezinta un avantaj experienta in domeniul transporturilor. Beneficii: Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala Pachet salarial motivant Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica Contract de munca pe termen nelimitat, in conformitate cu Codul Muncii Compania noastra sustine cooperarea, lucrul in echipa si ofera tineilor talentati oportunitatea de a invata si sansa de a impartasi propria experienta, construind echipe dinamice, in cadrul carora promoveaza responsabilitatea si depasirea obstacolelor pentru atingerea performantelor. Va asteptam cu drag la un interviu pentru a putea discuta mai multa detalii, pentru a ne cunoaste mai bine si pentru a stabilii urmatoarele teluri alaturi de dumneavoastra

  • 2

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista, tanara si dinamica, si ai pregatirea necesara pentru postul descris mai jos? Activitatile pe care le vei desfasura in cadrul companiei noastre sunt urmatoarele: Concepi, postezi si reactualizezi anunturile de recrutare pe canalele disponibile pentru a acoperi pozitiile vacante din cadrul organizatiei; Identifici, monotorizezi, utilizezi si selectezi candidaturile primite prin toate canalele disponibile companiei:platforme de job-uri, site-uri de cariera, e-mail, agentii de recrutare Recrutezi candidatii cu potential in concordanta cu bugetele de personal agreate; Sustii interviurile de preselectie a candidatilor; Stabilesti programul de integrare a noilor angajati si te asiguri de respectarea acestora solicitand feedback periodic la noii angajati; Concepi fisele de evaluare si stabilesti indicatorii de performanta pentru fiecare post din companie Imbunatatesti continuu procedurile de lucru(recrutare, integrare, evaluare) Asiguri fericirea angajatilor prin aplicarea de programe propuse de tine Iti oferim oportunitatea de a profesa intr-un domeniu de viitor, de a te dezvolta si a evolua constant si pentru cele mentionate iti oferim un salariu motivant.

  • 5

    Cerchiamo un formatore / supervisore di centri che parli perfettamente tre lingue INGLESE-ITALIANO-SPAGNOLO ed anche FRANCESE con esperienza in call center in particolare bravo venditore , ottima conoscenza del computer . OFFRIAMO: - Contratto di lavoro a tempo indeterminato a norma di legge rumena - Orario di lavoro flessibile 8 ore - Bonus de massa - Stipendio a partire da 3500 ron + Bonus in funzione della esperienza e capacità che viene stabilita in fase di colloquio cerchiamo persone serie e che desiderano un posto di lavoro impegnativo e duraturo . per informazioni o fissare un colloquio chiamare il numero 0772149876

  • 1

    Cautam o persoana care sa se alature echipei noastre! Candidatul ideal: -Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational. -Persoana deschisa, cu abilitati foarte bune de comunicare, care sa inteleaga importanta muncii in echipa. -Capacitate foarte buna de prioritizare si organizare, atentie la detalii -Cunostine bune de operare PC, a pachetului Office, in special excel. - Realizeaza centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului. - Elaboreaza si redacteaza documente si situatii la solicitarea superiorului ierarhic. Reprezinta un avantaj experienta in domeniul transporturilor. Beneficii: -Salariu fix -Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial motivant. -Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica. -Contract de munca pe termen nelimitat, in conformitate cu Codul Muncii

  • 23

    Angajam operator logistica in Sector 6, Bucuresti. Cerinte: - Receptie marfa; - Manipulare si depozitare marfa pe categorii; - Operare calculator pentru inregiatrare date; - Verificari de stocuri si inventar; - Persoana onesta, organizata, activa Contact: 0722518576; resurse.umane@compactservice.ro

  • 1

    Doresc angajare sau colaborare, sa intretin vile, + curte tuns gazon ,pomi,plantat si altele,dus copil la gradinita ,adus sau la scoala,sa fac cumparaturi.Am permis din 1993.Locuiesc in Bucuresti.Nr tel 0734053274.Petrica

  • Salveaza cautarea