Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Arad

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • JOBVILLE GROUP recrutează pentru clientul său din Arad, frezor Responsabilitati: • prepararea si reglarea centrelor de frezat CNC Cad/Cam 3 axe; • Se lucreaza cu comanda Heidenhain; • Materiale utilizate: otel, aluminiu; • Se lucreaza pe un singur schimb; Cerinte: • Experienta relevanta ca operator - reglor pe freze CNC Cad/Cam 3 axe, cu comanda Heidenhain; • Capacitatea de a lucra independent; Beneficii: • Salariu competitiv • Tichete de masa • Program de lucru: Luni-Vineri 08:30-17.00 (pana devine autonom) • Dupa ce devine autonom se ofera posibilitatea de a alege de la 07:00 la 15:30 Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0770419885

  • Jobville Group recruteaza operatori productie pentru o companie din zona industriala Arad. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariul de incadrare 2500 lei brut -tichete de masa in valoare de 15 lei -transport asigurat in Arad, si in judet pe ruta Arad-Pancota-Caporal Alexa-Santana-Zimandul Nou-Zimand Cuz-Livada si Zadareni -posibilitati de promovare in functie de performanta -avantajele de a lucra intr-o companie multinationala -echipamente de lucru de calitate -asigurare de sanatate la o clinica privata. Cerinte: -minutiozitate -vedere buna -atentie la detalii -dexteritate -experienta minima pe un post similar in industria automotive prezinta avantaj. Contact: Arad, Bld. Revolutiei, nr. 65, parter, ap. 7 Program luni-vineri 8-17 Tel.: 0770419885

  • Salonul Violette din micalaca Maranata caută urgent un frizer clientelă formată!

  • Jobville Group recruteaza operatori productie si controlori calitate pentru o companie din Zona Industriala Arad. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariul de incadrare 2500 lei brut -tichete de masa in valoare de 15 lei -transport asigurat in Arad, si in judet pe ruta Arad-Livada-Zimand Cuz-Zimandul Nou-Santana-Caporal Alexa-Pancota-Moroda -posibilitati de promovare in functie de performanta -avantajele de a lucra intr-o companie multinationala -echipamente de lucru de calitate -asigurare de sanatate la o clinica privata -spor de noapte sau weekend conform legislatiei muncii. Cerinte: -minutiozitate -vedere buna -atentie la detalii -dexteritate -experienta minima pe un post similar in industria automotive prezinta avantaj. Contact: 770 419 697 Arad, Bld. Revolutiei, nr. 65, parter, ap. 7 Program: Luni-vineri intre orele 8-17.

  • Jobville Group recrutează operatori producție într-o fabrică de mezeluri, pentru clientul său din Arad. Cerințe și responsabilități: - Studii gimanziale; - Seriozitate, îndemânare, rapiditate, atenție la detalii; - Activitatea constă în: verificare produse, sortare, ambalare, depozitare; - Program de lucru: Luni- Vineri orele 07-16 Sâmbătă- Duminică liber Beneficii: • contract de muncă pe perioadă nedeterminată • salariu 1600- 1900 lei NET în funcție de experiență + tichete de masă de 12 lei + alte bonusuri și avantaje • se asigură o masă caldă • se decontează transportul în totalitate

  • JOBVILLE GROUP recrutează pentru clientul său din Arad, frezor Responsabilitati: • prepararea si reglarea centrelor de frezat CNC Cad/Cam 3 axe; • Se lucreaza cu comanda Heidenhain; • Materiale utilizate: otel, aluminiu; • Se lucreaza pe un singur schimb; Cerinte: • Experienta relevanta ca operator - reglor pe freze CNC Cad/Cam 3 axe, cu comanda Heidenhain; • Capacitatea de a lucra independent; Beneficii: • Salariu competitiv • Tichete de masa • Program de lucru: Luni-Vineri 08:30-17.00 (pana devine autonom) • Dupa ce devine autonom se ofera posibilitatea de a alege de la 07:00 la 15:30 Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0770419885

  • VERBITA SRL, cea mai mare companie de taxi din Arad, angajeaza soferi; Barbati sau femei Fara limita de varsta Full-time sau part-time. Cerinte: - abilitati de exprimare si comunicare cu clientii; - seriozitate si profesionalism; - varsta minima 21 ani; - permis cat. B ( minim 2 ani); - cu sau fara atestat taxi, Se ofera: - Venituri peste 2500lei/lună, în funcție de volumul de timp alocat activității de taxi. - Procent motivant din încasări 30%, tichete de masa. - Contract Individual de Muncă pe perioada nedeterminată cu toate beneficiile conform legii. - Autoturisme din gama Dacia și Renault dotate corespunzător cerințelor RAR pentru activitatea de taxi. - Suport uman și logistic 24h (formare profesională; service; combustibil; spalatorie; tractari) din partea companiei. Sistem de preluare comenzi cu dirijare prin GPS pană la adresa. - Oferim suport pentru relocarea persoanelor din afara Județului Arad. - Pentru obținerea atestatului de taxi oferim pregătire și îndrumare. Informatii suplimentare la tel. 0727772185 si 0758093877 sau la sediul SC Verbita SRL din Arad, Cal. Aurel Vlaicu nr.282, la Compania taxi.

  • Societate comerciala angajeaza ,pe perioada nedeterminata,muncitori calificati sau necalificati cu sau fara experienta in domeniul executiei de retele edilitare(retele apa,canalizare,etc). Cerinte:disponibilitate ptr deplasari,seriozitate la locul de munca Posesorii de permis auto prezinta avantaj. Se ofera salariu 2300 lei in mana,in functie de abilitati,cazare,masa si transport, conditii de munca foarte bune. Mai multe detalii sau informatii la tel:0785022226

  • Cautam barbati cu permis categoria B (fara incidente), studii medii, descurcareti, cu pasiune si indemnare pentru domeniul tehnic, pentru angajare in cadrul departamentului Service la filiala La Fanatana din Arad. Programul de lucru este de 8 ore, de luni pana vineri. Se ofera pachet salarial atractiv, mediu de lucru placut, posibilitati de avansare.

  • Ca un loc de munca in Austria sau Germania la ingrijit de batrani. Nivel mediu limba germana.Rog oferte serioase.Multumesc

  • Domn serios,priceput la toate...caut sa intretin o persoana pt.casa sau apartament in Arad.Asigur menaj,curatenie,gatit,plus renovarea imobilului daca necesita .Batranete fara griji si confort.Suna-ti cu incredere,multumesc ! 0757864079

  • Vorbesti Italiana, Germana sau Francesa? Iti place sa comunici si inca nu ti-ai gasit jobul potrivit? Esti in cautarea unui job full time? Iti doresti sa dai startul carierei tale si sa iti imbunatatesti aptitudinile si cunostintele? Descrierea postului: Urmand un proces standard operatorul telemarketing va contacta potentiali clienti carora le va prezenta si promova metoda Nielsen, incercand sa stabileasca daca exista compatibilitate intre oferta si necesitatile clientului urmand astfel stabilirea intalnirilor pentru agentii de vanzari. Fie ca ai experienta sau nu in telemarketing (experienta intr-o pozitie similara reprezinta avantaj) te asteptam sa faci parte din echipa noastra dinamica si competitiva. Cerinte: abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, germana sau franceza, responsabilitate, punctualitate, orientat spre rezultate, atentie la detalii, bune cunostinte de utilizare PC,internet, domiciliu in Arad. Oferta: pachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri), bonui de masa, cursuri de formare si traininguri periodic gratuite. Program : L- J 09. 30 - 18. 00 / V 09. 30 - 15. 30 Esti interesat? Indeplinesti cerintele mentionate in anunt? Atunci asteptam Cv-ul tau la urmatoarea adresa : romania@nielsencommunication.com

  • Oferta salariala: - salariu de incadrare: 3100 ron brut; - tichete de masa in valoare de 12 ron/tichet; - spor ore de noapte 25%; - ore suplimentare platite 200%; - tichete cadou de sarbatori; - al-13-lea salariu in Decembrie (raportat la perioada lucrata); - alte bonusuri si beneficii in functie de prezenta si indeplinire a sarcinilor Cerinte: - minim studii medii; - carnet ISCIR vizat; - experienta pe un post asemanator reprezinta un avantaj;

  • JOBVILLE GROUP recrutează pentru clientul său din Arad, sculer matriter Responsabilitati: - executa lucrari specifice de scularie (ajustare, slefuire ,gaurire, filetare, finisare); - executa activitati de intretinere si reparatii matrite; - interpretare si citire desen tehnic; - respectarea normelor de lucru specifice la executarea lucrarilor pe masini-unelte. Cerinte: • Experienta relevanta ca operator - reglor pe freze CNC Cad/Cam 3 axe, cu comanda Heidenhain; • Capacitatea de a lucra independent Beneficii: • Salariu competitiv • Tichete de masa • Program de lucru: Luni-Vineri:08:30-17.00 (pana devine autonom) • Dupa ce devine autonom se ofera posibilitatea de a alege de la 07:00 la 15:30 Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0770419885

  • Firma de transport produse petroliere angajaza sofer pentru transport GPL pe zona Arad, Timis, Caransebes. Conditii: - minim un an experienta in transportul produselor petroliere - atestate si certificate in domeniu la zi - fara cazier judiciar si fara sanctiuni majore in cazierul auto CV -uri se pot depune pe adresa moisa.suteu@transpeco.ro

  • Angajez dispecer pt autoutilitare de 3.5 t. Cerinte: -se cauta marfa; -se tine legatura cu soferii si clientii; -se stabilesc trasee pt soferi; -se predau documentele soferilor la plecarea in cursa; -se receptioneaza si verifica actele -se factureaza si se intocmesc alte acte in cadrul firmei; Programul este flexibil in functie si de necesitatile dvs Obligatoriu cunoasterea limbii engleza scris si vorbit la un nivel cel putin mediu si cunostinte operare calculator(e-mail, word, etc)

  • - Iti doresti sa activezi intr-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare? - Scopul tau primordial este sa iti dezvolti abilitatile profesionale pentru a-ti putea lua viata in propriile maini? - Esti student si ai nevoie de flexibilitatea programului de munca pentru a te prezenta la cursuri sau examene? - Doresti sa activezi intr-o societate in cadrul careia sa te identifici cu valorile companiei: meritocratie, teamwork, interculturalitate in mediul organizational, dezvoltare continua si profesionalism? JOBUL TAU: OPERATOR PC Competente necesare pentru a face parte din echipa noastra! - cunostinte de operare PC (pachetul MS Office); - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - cunoasterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilitati: - analizarea si prelucrarea documentelor personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfectionare si specilizare; - program full-time (L-V); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Candidatul ideal • studii medii sau superioare în domeniu; • cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC); • cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory; • cunoştinţe privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe; • cunoaşterea problematicilor legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP; • cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj); • cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat); • cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj); • disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat. Descrierea jobului RESPONSABILITĂŢI: • gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk; • este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor; • verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet; • setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte; • asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.); • gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei; • instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor; • asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.); • participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor; • cunoștințe de bază pentru asigurarea de suport tehnic L1 (Windows Server - Active Directory - Networking). OFERTĂ: • bonus de performanță; • card privat de sănătate; • cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad; • cursuri gratuite de limba italiană; • training tehnic intern de specialitate; • training de perfecționare și specializare; • team building intern și extern; • petreceri (party-uri).

  • Fiind membru al echipei noastre, te vom invata sa: - prelucrezi, respectiv sa analizezi documente personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunosti natura documentelor primite si sa le clasifici, cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizezi documentele primite si sa decizi asupra viitoarelor faze de procesare; - aplici sistemul de management al calitatii in activitatea desfasurata. Ce ne dorim de la tine: - cunostinte PC (MS Office: Word, Excel); - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - corectitudine si acuratete in prelucrarea datelor; - orientare spre rezultat (implicare activa in imbunatatirea performantei proprii, a activitatilor si sistemelor companiei); - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienta profesionala minim 6 luni (constituie un avantaj); BENEFICII: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic de specialitate; - training de perfectionare si specializare; - program full-time (Luni-Vineri); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Sodexo angajeaza Lucrator comercial la cantina: Se ofera: -Salariu atractiv acordat la timp -Tichete de masa, -Transport asigurat, -O masa calda pe zi si alte beneficii. Programul de lucru este de Luni pana Vineri, schimbul 1 si schimbul 2, 8 ore/zi. Experienta nu este obligatorie. Telefon contact: 0756207318 sau email: razvan.coseri@sodexo.com.

  • Salveaza cautarea