Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam vorbitor limba Franceza nivel ridicat pentru o firma de transport international de marfa. Program flexibil. Nu este necesara experienta in transport. Doar limba franceza.

    Repostat automat
  • Abilitati: • studii medii sau superioare; • abilitati de comunicare si lucru in echipa; • cunostinte de limba engleza la nivel conversational; • cunostinte de operare PC – in special pachetul Office; • persoana proactiva, dedicata, inovativa si orientata spre oameni; Atributii: • pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; • comunicarea deschisa atat cu clientii - pentru satisfacerea nevoilor si mentinerea relatiilor cu acestia- cat si cu celelalte departamente ale companiei; • primirea clientilor, activitati de protocol; • realizarea activitatilor administrative s.a. Beneficii: • pachet salarial atractiv; • mediu de lucru placut si prielnic dezvoltarii personale.

  • Cautam Receptionera pentru o companie ce activeaza in domeniul alimentar. Perioada este determinata de 2 saptamani, luni - vineri 08:00 - 17;00. Se ofera parte fixa 950 lei+tichete de masa. Ma puteti contacta pentru mai multe detalii si imi puteti trimite aplicatia dvs.

  • program flexibil, fara conditii de varsta, studii sau experienta. conditii: aspect placut, motivata, discreta, disponibila.

    Repostat automat
  • 2 ore saptamanal. varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat( date personale si foto). pretind intuitie, aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii pe termen lung si un venit motivant. lasati aici datele de contact. detaliem online, whatsup sau telefonic.

    Repostat automat
  • program flexibil. bucuresti, zona centrala, cer si ofer discretie

    Repostat automat
  • <p> <b>Esti o persoana responsabila si dornica sa se dezvolte intr-o companie de succes?<br> Alaturate echipei noastre! Trimite CV-ul tau la adresa andracostinhr@gmail.com</b><br> </p> <p> <b>Descriere post:</b><br> -actualizarea bazei de date;<br> -promovarea ofertelor in diferite medii online si offline;<br> -mentinerea relatiei cu clientii companiei;<br> -activitati administrative;<br> </p> <p> <b>Cerinte:</b><br> -studii medii sau superioare;<br> -excelente abilitati de comunicare;<br> -abilitati de operare PC (MS Office);<br> -organizare, proactivitate, dinamism , independenta;<br> </p> <p> <b>Beneficii: </b><br> -pachet salarial motivant;<br> -laptop si telefon de serviciu;<br> -multiple posibilitati de avansare in companie;<br> </p>

  • <p> <b>Daca esti o persoana:</b><br> -cu studii finalizate sau in curs de finalizare;<br> -comunicativa si orientata spre client;<br> -dornica sa invete lucruri noi;<br> -cu abilitati de operare pe calculator (MS Office)<br> -bine organizata si punctuala;<br> </p> <p> <p>Atunci alatura-te echipei noastre! </p> <p> <b>Atributiile tale vor include:</b><br> -gestionarea activitatilor administrative;<br> -interactiunea cu clientii;<br> -promovarea ofertelor in mediul online;<br> -oferire suport si consiliere;<br> </p> <p> <b>In cadrul echipei noastre te vei bucura de:</b><br> -salariu motivant;<br> -mediu de lucru dinamic, in care sa te dezvolti personal si profesional;<br> - oportunitati de avansare in cadrul companiei;<br> -telefon mobil, laptop de serviciu.<br> </p>

  • <p> <b>Descrierea postului:</b><br> -Prezinta si promoveaza clientilor oferta de servicii;<br> -Dezvolta portofoliul, atrage si stabileste relatii cu noi clienti;<br> -Urmarirea trendului pietei si adaptarea continua a ofertelor;<br> -Suport pe tot parcursul tranzactiilor;<br> -Analizarea nevoilor clientilor si adaptarea la acestea.<br> -Actualizarea bazei de date;<br> -Consilierea clientilor.<br> </p> <p> <b>Ce trebuie sa ai:</b><br> -Excelente abilitati de comunicare si persuasiune;<br> -Dinamism si dorinta de dezvoltare;<br> -Proactivitate, creativitate ;<br> -Capacitate de organizare si planificare;<br> -Abilitati de operare PC - in special pachetul Office.<br> </p> <p> <b> Beneficii: </b> <br> -mediu de lucru dinamic si motivant; <br> -cariera pe termen lung cu posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; <br> -trainig-uri de dezvoltare personala si profesionala; <br> -pachet salarial atractiv. ;) <br> </p>

  • <p> <b>Esti sociabil si ai incredere in tine? Atunci acesta este postul pe care il cautai! ;) <br> Ce activitati vei desfasura? <b> </p> <p> <br> -Stabilesti relatii cu noi clienti; <br> -Mentii permanent legatura cu actualii clienti; <br> -Promovezi paleta de servicii a companiei; <br> -Prezinti oferte personalizate in fuctie de nevoile clientului; <br> -Oferi asistenta echipei de vanzari; <br> -Organizezi baza de date si portofoliul de oferte; <br> </p> <p> <b>Cum ne dorim sa fii? </b> <br> -Comunicativ, deschis spre experiente noi si spre invatare <br> -Sa dai dovada de competente foarte bune de relationare, negociere, persuasiune;<br> -Dinamic si organizat, capabil sa-ti gestionezi propria activitate; <br> -Orientat spre nevoile clientilor si spre rezolvarea problemelor;<br> -Cu abilitati de operare PC (Pachetul M Office) ;<br> </p> <p> <b>Ce iti putem oferi? </b> <br> -Pachet salarial atractiv; <br> -Posibilitati de avansare in cadrul firmei;<br> -Echipa tanara si motivata;<br> -Mediu de lucru dinamic;<br> </p>

  • <p> <b>Descriere </b> <br> </p> <p> <b>Iti doresti sa evoluezi in cadrul unei companii de succes? Alatura-te echipei noastre! </b> <br> <b>Descriere post: </b> <br> -actualizarea bazei de date;<br> -facilitarea comunicarii cu clientii companiei;<br> -promovarea ofertelor in mediul online ;<br> -activitati administrative si de protocol;<br> </p> <p> <b>Esti candidatul ideal daca:</b><br> -esti dinamic si motivat;<br> -ai abilitati de comunicare excelente;<br> -esti proactiv, organizat si punctual;<br> -ai o atitudine orientata spre client si iti place sa interactionezi in contexte variate;<br> -ai abilitati excelente de operare pe calculator( MS Office)<br> </p> <p> <b>Beneficii:</b><br> -mediu de lucru dinamic;<br> -oportunitati de evolutie in cadrul companiei;<br> -salariu motivant;<br> </p>

  • Monitorizeaza, verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei pentru a asigura obtinerea in timp util a unor rapoarte corecte, necesare pentru desfasurarea activitatii. Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Candidatul ideal- -Studii medii/superioare; - bune abilitati de lucru cu calculatorul (Excel, Word); - Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; - Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client; - Capacitate foarte buna de organizare, de respectare a termenelor limita. Oferim transport la/de la locul de munca,contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati.

    Repostat automat
  • Monitorizeaza, verifica si actualizeaza baza de date cu informatii despre clientii companiei pentru a asigura obtinerea in timp util a unor rapoarte corecte, necesare pentru desfasurarea activitatii. Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Candidatul ideal- -Studii medii/superioare; - bune abilitati de lucru cu calculatorul (Word); - Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; - Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client - Disponibilitate de a lucra o tura pe saptamana de noapte; - Capacitate foarte buna de organizare, de respectare a termenelor limita. Oferim transport la/de la locul de munca,contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati.

    Repostat automat
  • - Cunostinte minime de PC - Limba italiana la nivel mediu sau avansat - Salariu: 1.500 net (in mana) - Bonuri de masa - Program de lucru de luni pana vineri - Transport decontat - Munca de birou care nu implica vorbitul la telefon Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

    Repostat automat
  • Angajam operatori data entry cu limba italiana - Cunostinte minime de PC - Limba italiana la nivel mediu sau avansat - Salariu: 1.500 net (in mana) - Bonuri de masa - Program de lucru de luni pana vineri Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

    Repostat automat
  • Angajam secretara

  • <p> <b>Esti sociabil si ai incredere in fortele proprii?</b> <br> Atunci acesta ar putea fi postul pe care il cautai! Ce activitati vei desfasura? <br> -Stabilesti relatii cu noi clienti; <br> -Mentii permanent legatura cu actualii clienti; <br> -Promovezi paleta de servicii a companiei; <br> -Prezinti oferte personalizate in fuctie de nevoile clientului; <br> -Oferi asistenta echipei de vanzari; <br> -Organizezi baza de date si portofoliul de oferte; <br> </p> <p> <b>Cum ne dorim sa fii?</b> <br> -Comunicativ, deschis spre experiente noi si spre invatare; <br> -Sa dai dovada de competente foarte bune de relationare, negociere, persuasiune; <br> -Dinamic si organizat, capabil sa-ti gestionezi propria activitate; <br> -Orientat spre nevoile clientilor si spre rezolvarea problemelor; <br> -Cu abilitati de operare PC (Pachetul M Office) ; <br> </p> <p> <b>Ce iti putem oferi?</b> <br> -Pachet salarial atractiv; <br> -Posibilitati de avansare in cadrul firmei; <br> -Echipa tanara si motivata; <br> -Mediu de lucru dinamic; <br> </p>

  • Cerinte: • Studii superioare • Capacitatea de a identifica problemele urgente si propunerea de solutii alternative; • Competente de operare calculator si de a lucra cu diferite programe simultan • Abilitati foarte bune de comunicare • Persoana responsabila, implicata, optimista Atributii si responsabilitati • Reprezinta interfata dintre client si companie; • Dezvoltarea si pastrarea unei relatii de lunga durata cu clientii • Ofera suport clientului in conformitate cu nevoia acestuia • Activitati administrative (rapoarte saptamanale , arhivare si redactare de documente, Xerox, redactare e-mailuri) • Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; • Urmareste derularea contractelor si a intregului process de colaborare cu clientii; • Promoveaza ofertele si serviciile companiei prin profesionalism si calitate

    Repostat automat
  • Cautam persoane cu abilitati de management a timpului si a resurselor, pasionate si dedicate in relatiile cu clientii. Daca iubesti interactiunea cu oamenii , esti o persoana flexibila in gandire, nu ti-e teama de noi provocari si esti motivat de dorinta de a excela, atunci ai calitatile pe care le cautam pentru noul membru al echipei. Cine suntem noi? Suntem o echipa tanara, care suntem constienti ca rezultatele si dezvoltarea noastra se realizeaza alaturi de colegi. Investim in relatii de colegialitate, dar si in relatii profesioniste, cu clientii nostrii. Ce ne dorim de la tine? - asistarea clientilor in intreg procesul de colaborare ( identificarea nevoilor lor, consiliere, ofertare, negociere, consultanta, finalizarea tranzactiilor) - generarea de noi potentiali clienti, dezvoltarea portofoliului - fidelizarea clientilor si oferirea serviciilor de calitate clientilor - planificarea agendei de lucru , cu fiecare client in parte - prospectarea pietei imobiliare pentru identificare de noi oportunitati - colaborare cu echipa, in vederea indeplinirii obiectivelor comune Ce oferim? - sansa de a deveni un nume pe piata din Cluj - castiguri substantiale, premii de performanta - formare si suport in dezvoltare profesionala

    Repostat automat
  • Cerinte: - studii superioare in curs sau finalizate - cunoasterea unei limbi straine la nivel conversational ( engleza, franceza, maghiara) - capacitate de munca sub stres si de respectare deadline-urilor - bune abilitati de comunicare si relationare - gandire logica, obiectiva - responsabilitate, punctualitate Atributii: - activitati de secretariat - pastrarea relatiei cu colaboratorii prin intermediul mijloacelor media cat si fata in fata - planificarea zilei de munca, a agendei si a intalnirilor - promovare online - realizeaza modificari in baza de date Beneficii: - echipa tanara, dinamica - castiguri motivante

    Repostat automat
  • Salveaza cautarea