Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Societate franceza cu fabrici de reparat paleti din lemn, angajaza muncitori necalificati seriosi pentru operatiunea de reparat paleti din lemn. Contractul este francez, pe perioada nedeterminata inregistrat la URSAF (ITM) in Franta. Angajatul are aceleasi drepturi si obligatii ca si cetateanul francez. Avem angajati care lucreaza la noi de peste 10 ani. Avem peste o suta patruzeci de angajati romani, Angajatul are posibilitatea sa castige cat mai mult, calculul salariului fiind in accord individual la nr. de paleti reparati. Salariul poate ajunge peste doua mii doua sute eur luna in functie de indemanarea muncitorului si de cantitatea de paleti realizata lunar. Pentru angajare persoanele interesate trebuie sa se prezinte la un interviu in Sibiu, str, Cezar Bolliac nr 1, unde dupa ce va fi admis, se va intocmi contractual de munca si va primi echipamentul de protectie si adresa unde trebuie sa ajunga. Conditiile de munca sunt civilizate in concordanta cu legislatia Franceza. Fiecare muncitor la sfarsitul lunii primeste fisa de plata cu salariu realizat si taxele care s-au platit la statul Francez.Societatea poate ajuta muncitorii care nu au o chirie proprie, sa locuiasca in casele societatii contra unei sume de doua sute douazeci euro luna in care sunt incluse si utilitatile. Plata pentru chirie se va retrage din salariu. Nu pot fi angajate persoane cu varsta mai mare de saizeci de ani, persoane cu boli cornice sau dependente de stupefiante si alcool.Salariul in euro se vireaza de catre societate in conturile pe care angajatul trebuie sa le aiba deschse in Romania sau in strainatate pe numele lor cu card atasat. Va rugam sa ne contactati telefonic intre orele 9-17.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dacă ești o fire activă și îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără și DULCE, atunci Dulcinella este cel mai potrivit loc pentru tine !!! Așadar, avem posturi vacante în calitate de Vânzătoare în 1. sectorul 2, sos. Stefan cel Mare 14 2. Sector 4, bd Constantin Brâncoveanu 116 Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul indicat :
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Detalii: Cu stima, Alina BANAI
-
Candidatul Ideal Persoana dinamica,serioasa,empatica ,pasionata de stomatologie si tehnologie Descrierea jobului Asistentul trebuie sa asiste medicul in timpul efectuarii diferitelor manopere,sa sterlizeze instrumentarul,sa fie familiarizat cu lucrul cu calculatorul( amprentele sunt optice,fisele sunt digitalizate). Programul de lucru este de lu-joi 12.00-20.00,iar vineri 8.30-16.30. Descrierea companiei Clinica Liren inseamna in primul rand o echipa de medici cu experienta, deschisi si atenti la nevoile pacientului. Apoi inseamna o clinica privata, moderna, dotata cu aparatura de ultima generatie, cu ajutorul careia putem asigura servicii medicale complexe, intr-o atmosfera destinsa, plina de caldura si intelegere fata de pacient. Clinica este situata pe strada Toamnei,sector 2
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale/ medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Angajez sofer categoria B pentru duba de 3.5 t Se lucreaza pe comunitate Numar de telefon
-
Angajam in conditiile legii, conducator auto profesionist, transport intern , posesor permis categ C, E, atestat profesional, atestat ADR colete. Un telefon va poate aduce mai multe informatii, o intrevedere directa va poate edifica complet
-
Complexul Club D'or din statiunea Vama Veche angajeaza bucatar,ajutor de bucatar! Se ofera: -salariu atractiv -contract de munca 6 luni pentru a putea beneficia de somaj -transport asigurat celor din Mangalia si imprejurimi. -decontare transport -masa -cazare si masa in cadrul Complexului daca este cazul. Se cere: experienta,seriozitate. Relatii la numarul de telefon:
-
Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email:
-
Firma românească cu punctul de lucru în Jilava, angajam ambalator pentru hala producție prosoape de bucătărie din hârtie. Telefon
-
Firma cu punctul de lucru in Jilava, angajeaza sofer categoria B pentru livrari interne cu masini Iveco cu prelata.
-
Cine suntem noi: Firma cu experiență de peste 15 ani în domeniul transporturilor, logisticii și organizarii de evenimente, ne orientam activitatea catre mai multe directii de business. Suntem in continua crestere si acesta este principalul motiv pentru care cautam noi colegi. Daca esti interesat, te asteptam sa ne faci o vizita! Ce vei face: * Incarci si descarci marfa in din dube sau camioane cu stivuitorul sau manual. Așezi marfa in spatiul alocat. Da, presupune si efort fizic, dar nu-ti face griji, avem stivuitoare, manitouri, transpalete și lize electrice pe care le poti folosi, precum si colegi care te vor ajuta! * Pregatesti comenzile de livrare in baza avizelor si dai marfa jos de la raft. * Respecti si realizezi sarcinile incredintate de seful de depozit. * Esti disponibil pentru lucrul in doua ture : tura 1 de la 8-17 si tura a 2a de la 12-21 ( prin rotatie o data la 2-3 saptamani) Ce iti oferim: * Salariu net + bonuri de masa + decontare transport in functie de km parcursi sau abonament STB * Prima de Paste si Craciun * Contract pe durata nedeterminata * Posibilitati de promovare (sofer, montator). * Pregatire teoretica si practica la locul de munca. * Echipament de lucru. Este necesar: * Atestatul de stivuitorist stampilat la zi si experienta pe REACHTRUCK * Capacitate de invatare rapida. * Indemanare la sarcinile mici de mentenanta. * Recomandare de la locurile de munca anterioare. Un plus in dezvoltarea ta personala in cadrul echipei il poti avea daca ai: * Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj, nu e obligatoriu)
-
Godecto Protect angajează agenți securitate în cadrul magazinului Hornbach Oradea Se oferă salariul motivant ,tichete de masă și bani transport ,pentru mai multe detalii vă așteptăm în magazinul Hornbach sau la numărul de telefon Malița Ciprian Șef obiectiv (
-
Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!
-
Daca-ti place mirosul de paine calda si vrei sa lucrezi cu placere intr-o echipa de profesionisti, atunci anuntul este pentru tine: angajam agenti livratori pentru distributia produselor de panificatie si patiserie, cat. B. in judetul Botosani. Salariu motivant, comision de vanzari. Solicitam experienta dar mai ales seriozitate si dorinta de munca. Relatii la tel.:
-
Societatea XIC INSTALATII SRL ANGAJEAZA Angajam instalator pentru instalatii apa, canal, termice, sanitare, hidranti ; electrician, inginer( cu experienta in domeniul instalatiilor ), electrician, tehnician instalatii, electronist automatizare Salar : 3150-4500 lei ! Detalii la telefon
-
Cafenea de tip coffe to go angajează barista pentru punctul de lucru situat în București sector 6 . Experienta în domeniu este necesara . Șalariu 3.000 RON. Relații la tel. .
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.