Anunturi
Operatori calculatorCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (53)
- Timis (20)
- Ilfov (14)
- Brasov (8)
- Iasi (8)
- Mures (8)
- Hunedoara (7)
- Constanta (6)
- Sibiu (6)
- Arad (5)
- Bihor (5)
- Cluj (4)
- Galati (4)
- Prahova (4)
- Arges (3)
- Bacau (3)
- Buzau (3)
- Dambovita (3)
- Giurgiu (3)
- Gorj (3)
- Olt (3)
- Calarasi (2)
- Suceava (2)
- Vrancea (2)
- Alba (1)
- Bistrita-Nasaud (1)
- Botosani (1)
- Braila (1)
- Covasna (1)
- Dolj (1)
- Ialomita (1)
- Neamt (1)
- Satu Mare (1)
- Tulcea (1)
- Valcea (1)
- Vaslui (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore/zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Nu este necesara experienta, ci doar dorinta de a invata, de a munci si de a dezvolta o cariera de succes. Pentru interviu te rog sa ne contactezi la telefon sau sa ne trimiti un CV. Salariul incepe de la 500 euro si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office / Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii - studii medii / universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea de facturi pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti - suport online
-
Promovat
3
Esti o persoana activa,dinamica si comunicativa? Te asteptam in echipa noastra! Firma de colectare deseuri industriale angajeaza responsabil mediu. Cerinte: -Experienta profesionala de minim 1 an in domeniu; -Studii medii/superioare; -Cunostiinte operare PC pachetul Office ; -Cunostinte legislative privind protectia mediului; -Abilităţi de planificare si organizare. Responsabilitati: -Documentarea activitatilor de mediu; -Elaborarea documentelor de mediu,a fiselor de evidenta si de securitate; -Etichetarea corespunzatoare a deseurilor; -Verificarea stocurilor , a deseurilor colectate si livrate; -Gestionarea relatiei cu autoritatile competente si participarea la controalele realizate de acestea. -Raportari in SIM si catre autoritatile competente; Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Promovat
SC BERG BANAT SRL Campia Turzii, str. Laminoristilor nr.169 Avand ca domeniul de activitate zincarea termica angajeaza responsabil calitate CTC pentru punctul de lucru Campia Turzii. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminta, norma intreaga, -salar motivant, tichete de masa -prime de productie si cu ocazia sarbatorilor, -alte beneficii in conformitate cu contractul de munca la nivel de societate. Cerinte: - studiile superioare constituie avantaj - posesor carnet de conducere cat B - seriozitate - dorinta de lucru - comunicare cu alte departamente - disponibilitate de lucru in schimburi
-
Promovat
30
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma/sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv, tarif intre 14-15 lei/ora; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12/24 - 12/48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Ne marim echipa!!! Cautam operator- casier/a pentru o casa de pariuri Locatie Cartier Crangasi- Militari Salariu motivant plus bonusuri Program flexibil si colectiv ok Cerinte: - sa fii sociabila -responsabila -punctuala Pentru detalii si interviuri ne puteti suna sau da mesaj
-
7
Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Cerințe: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi,in miscare -minim 10 clase -agilitate,capacitate de retinere -minime cunostinte de calculator si engleza Condiții salariale: -salariu incadrare 4000 ron brut=2300 net,posibilitate majorare dupa 3 luni +bonusuri prezenta si productie +tichete de masa 28 ron/zi aprox.460ron/luna +ore de noapte platite cu spor de 50% -ore suplimentare platite cel putin 200% -asigurare medicala privata -transport asigurat de pe rutele:Sanmartin/Curtici,Secusigiu,Nadlac,Santana/Zimand,Iratos,Barzava si municipiul Arad Responsabilități: -supravegherea masinilor de plantare automata a componentelor (SMT)pe PCB-uri-intervenire erori,imbunatatire proces Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email ,Facebook sau se pot completa telefonic la numarul afisat
-
Angajam persoana cu program part time (4 ore) sau full time (8 ore, L-V) pentru activitate de magazin (vanzari) online. Postat articole pe site, comunicat cu clientii, pregatit colete pentru expediere. Se lucreaza alternativ de acasa si de la birou, in Timisoara. Este necesara experienta in mediul online. Pentru varianta part time este necesar sa aveti si un alt contract de munca, de minim 4 ore, cu un alt angajator.
-
10
Buna ziua! Avem un post de receptionist/ă , part-time sau full-time, în zona Pipera - Erou Iancu Nicolae, pentru un centru educațional. Nu se cere experiență, doar cunoasşterea limbii engleză şi cunoştințe minime utilizare calculator (office word, excel, google drive). Salariul se discută la interviu. CV-urile se pot trimite la . Mulțumim!
-
3
Cine suntem noi? S.C. Modern Residential Administration S.R.L. își dorește mărirea echipei cu un nou coleg/nouă colegă. Obiectul nostru principal de activitate constă în administrarea imobilelor de locuit(Asociații de proprietari). Avem nevoie în echipă de un coleg/o colegă pe departamentul financiar-contabil in vederea operării de date, efectuării de plăți/servicii de secretariat (întocmire diverse documente, emitere facturi, printare și arhivare documente) pentru biroul situat în Com. Dumbrăvița, str. Bartok Bella, Numarul 4, jud.Timiș, (Incubatorul de afaceri Dumbrăvița)). Ce ne dorim de la tine? -cunoștinte economice minime( studiile superioare contabile reprezintă un avantaj) -implicare, seriozitate, atenție distributivă, bun organizator, rezistență la stres, spirit de inițiativă ; -cunoștinte medii privind operarea pe calculator, in special Word/Excel, programe facturare (Smartbill). -cunoștinte de scriere și exprimare în vederea tehnoredactării (cereri, sesizări, adeverințe). Ce oferim? -pachet salarial avantajos (salariu fix+tichete de masă+decont transport); -prime periodice ( in funcție de performanțe); -program 8 ore/zi (Luni-Vineri); -un birou modern și spațios; -stabilitatea locului de muncă; -atmosferă relaxată; -proceduri stabile cu instrucțiuni clare; -repetitivitatea sarcinilor de serviciu care duce la îmbunătățirea performanțelor. Ajută-ne să te cunoaștem mai bine printr-un CV și o scrisoare de intenție. e-mail:
-
88
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:
-
8
CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;
-
13
Cautam coleg pe pozitia de Operator introducere, validare si prelucrare date intr-o companie din Oradea, care are ca obiect de activitate pregatirea documentatiei necesare pentru obtinerea de drept de munca si sedere in Romania, pentru cetateni straini. Competente necesare; - Microsoft Office, E-mail; Navigare Internet; - Redactare documente. Abilitati necesare: - managemetul timpului; - lucru in echipa/colaborare; - responsabilitate; - Interes pentru dezvoltare continua; - atingere obiective. Oferim: - Training; - Salarizare in functie de performante; - Mediu de lucru placut; - Contract pe perioada nedeterminata; - Norma intreaga de 8 h/zi.
-
1
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
2
RESPONSABILITATI. Coordoneaza si dezvolta activitatea din cadrul service-ului auto atat prin atragerea de noi clienti cat si prin gestioneaza portofoliul actual de clienti si fidelizarea acestora. Coordoneaza, indruma si controleaza dpdv tehnic si managerial activitatile mecanicilor din cadrul service-ului de mecanica se implica in mod direct in motivarea echipei (training, formare, integrare), precum si in implementarea politicilor firmei, astfel incat acestia sa fie pregatiti sa reprezinte compania in relatiile de colaborare cu partenerii, pentru cresterea cifrei de afaceri cu clientii deja existenti si prin atragerea clientilor noi. Planifica perioada de interventie in mod realist. se asigura de luarea tuturor masurilor ce se impun pentru a rezolva interventiile cu corectitudine si in timp util. furnizeaza informatiile necesare clientilor in mod profesionist, acestia sa revina in service-ul firmei si pentru viitoarele verificari si lucrari. CERINTE. Calificari in domeniu si experienta de in domeniul unui service auto. cunostinte bune de utilizare a programelor specifice activitatilor dintr-un service auto/ programe de identificare piese si consumabile auto. Cunostinte avansate despre componentele autovehiculelor. experienta in rela iile comerciale, în lucrul direct cu cu partenerii si cu potentialii parteneri ai societatii - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare. Capacitate de a lucra in echipa.
-
2
Elnet Security angajează dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 17 lei/ora net; Program de lucru in ture 24/72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Cu domiciliul in Bucuresti Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook); Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro
-
33
Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
-
6
Abilitati: Persoană atenta la detalii; Viteza d lucru si eficienta ridicata; Cunostinte operare PC (word, excel); Abilitati d comunicare si claritate in exprimare (atat verbal cat si in scris); Abilitati d organizare (organizarea sarcinilor d pe lista to-do list); Abilitati d orientare virtuala (sa stie sa caute rapid informatiile in mediul online). Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online. Descrierea jobului Aptitudini de comunicare excelente; Experienta in vanzari online; Cunostinte de operare PC ((word excel); Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor; Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitati: Preluarea comenzilor plasate de clienti pe site, telefonic sau chat; Consultanta si suport clientilor; Solutionarea solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile; Adauga produse noi si actualizeaza informatiile din platforma online a magazinului; Emiterea AWB-urilor si facturilor în baza comenzilor primite. Beneficii Loc de munca stabil; Ore suplimentare platite (cand si daca este cazul); Sambata si duminica libere; Bonusuri pentru performanta si implicare; Discount partener pentru achizitionarea produselor companiei; Oportunitate de dezvoltare profesionala.
-
4
S.C. DUO S.R.L. angajeaza operator calculator pentru punctul de lucru din Otopeni. Cerinte: cunostinte operare pc, persoana organizata. Se ofera: salariu fix, bonuri de masa, transportul este asigurat. Detalii suplimentare Atributii si sarcini: - intocmirea rapoartelor de vanzare; - intocmirea avizelor de transfer a marfii; - factureaza comenzi, gestioneaza dosarele cu contracte ale clientilor conform procedurilor; - introducerea datelor in calculator. Cerinte: - studii medii sau superioare absolvite; - cunostinte bune de operare PC (MS Office, Outlook, Word si Excel); - bune abilitati de organizare; - atentie distributiva, spirit de echipa, rabdare; - aptitudini de calcul; - aptitudinea de a lucra cu documente; - permis categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii): - salariu fix + bonuri de masa + transport gratuit (zona de activitate: Otopeni) - carte de munca, contract pe perioada nedeterminata; - conditii de lucru optime (birou modern, PC, etc.). Descrierea companiei: S.C. DUO S.R.L. este o companie de renume in domeniul distributiei de produse alimentare si nealimentare. Infiintata in anul 1991, compania si-a desfasurat activitatea in mod competent, serios si profesionist, confirmandu-si astfel pozitia de lider pe piata romaneasca.
-
15
Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
2
TIFAM SRL din Tulcea - depozit de vânzare en gross si en detail a băuturilor alcoolice, nonalcoolice și produselor alimentare, oferă spre ocupare un post de operator facturare. Cerinţe candidat: - studii medii - nu este necesară experiența, dar experiența pe o poziție similară constituie un avantaj - cunoștințe de utilizare a computerului - capacitate de organizare şi planificare a activităților curente. - abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții și colegii de echipă; - capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic - loialitate şi confidențialitate Descrierea postului: - intocmeste facturi si avize iesire marfa - opereaza casa de marcat - centralizare si urmarire comenzi - Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii - primeste si prelucreaza comenzi - intocmeste NIR pe baza facturii fiscale emisa de furnior - participa la inventar Beneficii - pachet salarial atractiv - oportunitati de dezvoltare profesionala si personala - mediu de lucru placut Relatii la telefon .
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii/liceu - Cunostinte foarte bune de operare in Excel - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Cunostinte in domeniul electric constituie un avantaj. Descriere activitate: - Front office - Preluare si verificare documente pentru clientii/utilizatorii noi. - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori. - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
linica medicala din Ploiesti angajam receptionera pentru post full time, pe durata nedeterminata. Cerinte: studii superioare persoana sociabila, empatica, amabila, excelente abilitati de comunicare cunostinte operare PC persoana responsabila, de incredere Oferim: contract pe perioada nedeterminata, full time program in ture mediu de lucru prietenos si profesionist salariu motivant si bonusuri in functie de performanta Ce trebuie sa faci: primirea pacientilor obligatoriu cu zambetul pe buze identificarea pacientilor si inregistrarea acestora intocmirea dosarelor medicale incasarea serviciilor medicale private arhivarea dosarelor medicale, intocmirea raportului de inchidere de zi
-
erinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Front office relatii cu clientii despre contracte/factura, etc. - Preluarea documentelor si verificarea actelor in vederea incheierii contractelor de energie electrica cu consumatorii. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
- Salveaza cautarea