Anunțuri
Operatori calculator-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Birou notarial angajeaza secretara cu experienta in tehnoredactare . Program de lucru de luni pina vineri inclusiv de la ora 9 -17 .
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722522579">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Angajăm operator calculator Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - întocmire facturi avize între gestiuni - realizare inventare. - obligatoriu minim 2 sambete lună. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune - cunoștințe program facturare Mentor Venit net cuprins între 3600 și 4000 lei (bonuri de masa incluse) în funcție de orele lucrate. Transport gratuit la locul de munca (de la statia de autobuz Lapus si inapoi). Interviul are loc de luni până vineri, între orele 16:00-17:00, pe strada Calea București nr.4 Cârcea, vis-a-vis de aeroportul Craiova, în incinta magazinului Moblesse Premium Furniture.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Program 8 ore (168 ore / luna) Luni-Vineri Salariu Atractiv aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila
-
Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor.
-
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate/Front Office: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare energie electrica - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.
-
CANDIDATUL IDEAL Persoana serioasa, sociabila si perseverenta; Dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in cadrul companiei; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Putere de convingere; DESCRIEREA JOBULUI Jobul consta in promovarea telefonica catre potentialii clienti; Contactarea potentialilor clienti; Mentinerea si actualizarea bazei de date; Salariu fix+ BONUS LUNAR in functie de performante; Program de 4 h Posibilitate de promovare in functie de rezultatele individuale. *Nu se lucreaza remote, jobul se desfasoara fizic la birou, zona Mehala. Te asteptam in echipa noastra!
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .
-
Firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa OPERATOR CALL CENTER Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; Daca esti interesat de acest loc de munca trimite un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare
-
Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .
-
Elnet Security angajează operator calculator - Bucuresti Va oferim: Salariu 17 lei/ora net; Program de lucru in ture; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Cu domiciliul in Bucuresti; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook); Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00.
-
Angajez persoana pentru activitati birou - FOCSANI . Cerinte : -cunostinte utilizare calculator-nivel mediu; - abilitati organizare documente. - seriozitate;
-
SC. Cristal L SRL Ploiesti cauta coleg/ colega pentru postul de operator calculator. Cerinte: - cunoștințe temeinice de operare Windows - cunoștințe temeinice operare Corel Draw PROBA PRACTICA ÎN CADRUL INTERVIULUI - entuziast/ entuziasta - atent/ atenta la detalii - implicat/ implicata în rezolvarea sarcinilor de serviciu - exactitate și acuratețe în rezolvarea atribuțiilor. Asteptam CV-urile dvs pe mesaj sau sunati la numarul de telefon afisat.
-
Angajez operator calculator cu experienta in redactarea actelor notariale. Biroul Notarial din Bucuresti - Cotroceni Telefon Sunati doar la numarul: zero sapte doi unu zero trei noua trei cinci zero
-
Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail, etc) și - operator introducere date în WMS (warehouse management system) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat
-
Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport