Anunturi
Operatori calculatorCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Judete
- Bucuresti (75)
- Timis (30)
- Ilfov (19)
- Cluj (13)
- Iasi (11)
- Prahova (11)
- Galati (9)
- Arges (8)
- Bacau (8)
- Bihor (7)
- Gorj (7)
- Arad (6)
- Brasov (6)
- Constanta (6)
- Valcea (6)
- Hunedoara (5)
- Maramures (5)
- Mehedinti (4)
- Sibiu (4)
- Suceava (4)
- Bistrita-Nasaud (3)
- Calarasi (3)
- Dambovita (3)
- Dolj (3)
- Alba (2)
- Braila (2)
- Caras-Severin (2)
- Mures (2)
- Neamt (2)
- Satu Mare (2)
- Vaslui (2)
- Buzau (1)
- Covasna (1)
- Harghita (1)
- Olt (1)
- Salaj (1)
- Teleorman (1)
- Tulcea (1)
- Vrancea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
7
Cine suntem: Cand spunem PepsiCo, ne gandim la mărci emblematice, care sunt în fruntea industriei de bauturi racoritoare. Cu pasiune pentru inovație și angajament puternic, punem zambete pe fetele consumatorilor cu un portofoliu captivant care include marci precum Pepsi, Mirinda, Lipton, 7Up etc. Promovam o cultura incluziva si etica, de aceea PepsiCo este recunoscut încă din 2013 ca angajator de top, ridicand standardele in intreaga industrie prin incurajarea talentului si a diversitatii, avand ca obiectiv proiecte de sustenabilitate, pentru protejarea mediului. ... și suntem dornici să te cunoaștem! Cerintele noastre sunt: Studii medii; Dorinta de invatare; Disponibilitate la efort prelungit. Beneficii: Ce vei face: Te vei ocupa, impreuna cu echipa de introducerea tuturor informatiile primite in sistemele de operare interne: Excel, SAP, etc; La intrarea in schimb vei primi informatii despre comenzile care sunt in planul de realizare si le vei efectua impreuna cu ceilalti colegi pe parcursul schimbului. Locatie, program de lucru si transport: Locatia este in Popesti Leordeni Programul de lucru este in 3 schimburi( 06: ); Transportul este asigurat din Bucuresti si din anumite zone limitrofe Bucurestiului. De ce avem angajati multumiti si suntem Angajatori de Top: Oferim stabilitate; Lucram in echipa, colectivul este unit si ne ajutam reciproc. Angajatii, noi sau vechi, sunt apreciati si integrati frumos in colectiv. Deasemenea tinem la dezvoltarea fiecaruia dintre noi prin acumularea de noi cunostinte, abilitati si promovarea in cadrul companiei; Fiecare zi de munca arata diferit si trece repede pentru ca nu ne plictisim, iar satisfactia este mare cand ne iese ce ne-am propus; Beneficiile oferite de companie fac sa merite sa te implici.
-
Promovat
2
Depozit en-gross SAVCOM, Scheia angajajeaza operator calculator ( experienta nu este necesara ). Relatii la telefon
-
Promovat
11
Compania NEKY GRUP SRL. Fabrica producătoare de Saltele si Paturi tapițate angajează-Operator Relații Clienți. Cerinte: - abilitați de comunicare verbală - abilitati de comunicare si relationare cu clientii și orientarea către ei - abilități de lucru in echipă, adaptabilitate, responsabilitate - cunostinte optime de calculator - experienta anterioara in domeniul relaților cu clienții sau in activitati similare constituie un avantaj precum cunoștințe de operare în programul ASIS Benefici: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată -Salariu+Bonuri de masă -Prime de Sărbători -Program de lucru: Luni-Vineri:08:00-17:00 Mai multe detalii la telefon: LOCATIE: Zona Sagului/Platforma INCONTRO
-
Promovat
Un job pe placul tau! OPERATORI ARHIVARE in BUCURESTI Sectorul 3 Salariul 1800 LEI NET + 315 LEI Tichete de masa + Transport decontat Trimite CV-ul tau la: sau suna la ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Atunci cand aplici pentru aceasta pozitie, detaliile tale vor fi salvate in baza noastra de date pentru proiecte viitoare. Datele tale sunt in siguranta! Nu vom dezvalui informatiile tale, te vom contacta doar daca gasim o oportunitate interesanta pentru tine. Poti sterge profilul tau oricand printr-o simpla solicitare la adresa de e-mail: *Prin transmiterea datelor personale sunteti de acord cu politica GDPR: https://hrsystems.ro/acordul-utilizatorului
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Disponibil online
Assistenza clienti al telefono in italiano da remoto
Lavoro da remoto, full time o part time. Assistenza clienti non di vendita, tutto tramite PC. Corso di formazione iniziale fatto da noi e ti paghiamo Puoi lavorare dalle 9 alle 13 dalle 13 alle 18 o dalle 9 alle 18 Il lavoro consiste nel: Rispondere ai ticket dei nostri clienti che arrivano via email Chiamare i nostri collaboratori Fare interviste telefoniche Compilare i questionari Le chiamate vengono effettuate tramite PC, serve solo Internet e il resto lo mettiamo su un PC. Devi parlare un buon italiano Sono previsti incrementi dopo la fase iniziale
-
2
Disponibil online
Oferta avantajoasa, nu necesita experienta!
Oferim instruire gratuita! Afla acum despre ce e vorba!Obtii imediat rezultate! Oferta originala! Extindere fenomenala! E usor sa faci bani online aici! Ne extindem in fiecare zi! Bani online, nu ai nevoie decat de un calculator si internet! Nu necesita experienta! Solicita acum detalii la adresa de email: [email protected] com.
-
1
Ce ne dorim de la tine? Sa fii activ; Sa dai dovada de organizare in activitatile tale; Sa fii o persoana rabdatoare si responsabila. Ce presupune jobul? Asigura consultanta clientilor, privind racordarea la re eaua electrică, ofertarea, contractarea si derularea contractelor de furnizare energie electrica/gaze naturale, tarifarea, facturarea, recuperarea creantelor si utilizarea eficienta a energiei electrice/gazelor naturale, pentru clientii alocati, prin urmatoarele canale de comunicare: curierat, canale on-line, fax, telefon
-
6
Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.
-
2
Căutăm persoane sociabile, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator, care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei face parte dintr-un mediu plăcut, cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Tot ceea ce ai de făcut este să afli opiniile oamenilor. Hai să ne cunoaștem la numerul de telefon din anunt.
-
3
Suntem in cautarea unui Know Your Customer Analyst pentru a se alatura echipei noastre din Pitesti. Cerinte: -Engleza/Franceza (cel putin mediu) -Excelente abilitati administrative -Bune abilitati de comunicare - Rezistent/a la stres si capabil/a sa realizeze task-uri repetitive - Excelente abilitati de organizare, planificare si management al timpului - Capacitate de invatare rapida si de trecere cu usurinta de la un task la altul -Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa Atentie la detalii -Memorie vizuala Responsabilitati: -Verifica validitatea documentelor incarcate de clienti -Completeaza manual documente electronice -Ofera suport clientului pe baza unor tickete -Raporteaza activitatea folosind tabele Excel Detalii si CV la: sau tel:
-
Promovat
Un job pe placul tau! OPERATORI ARHIVARE in BUCURESTI Sectorul 3 Salariul 1800 LEI NET + 315 LEI Tichete de masa + Transport decontat Trimite CV-ul tau la: sau suna la ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Atunci cand aplici pentru aceasta pozitie, detaliile tale vor fi salvate in baza noastra de date pentru proiecte viitoare. Datele tale sunt in siguranta! Nu vom dezvalui informatiile tale, te vom contacta doar daca gasim o oportunitate interesanta pentru tine. Poti sterge profilul tau oricand printr-o simpla solicitare la adresa de e-mail: *Prin transmiterea datelor personale sunteti de acord cu politica GDPR: https://hrsystems.ro/acordul-utilizatorului
-
2
Angajam operator calculator introducere si validare documente, cunostinte limba engleza avansat sau franceza mediu. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
4
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.
-
2
Înveți rapid și ești orientat spre calitate? Ești optimist și ai inclinație tehnică? Avem vești bune! Locul tău este în echipa Fomco GPS ! Viziunea noastră este să ajutăm companiile de transport românești, să vadă sistemul de gestiune a flotei, ca un instrument de încredere, ușor de utilizat, care face munca de zi cu zi mai ușoară. Partenerii noștri știu că în spatele sistemului se află o echipă unită de dezvoltatori, suport tehnic profesional și intervenție promptă, de calitate, care le înțelege nevoile și îi ajută să se folosească cât mai eficient de posibilitățile oferite de sistem. Pentru realizarea cu succes a misiunii, Fomco GPS caută o persoană organizată cu abilități analitice și disponibilă pentru cooperare, în poziția de Analist date pentru flote auto. Sarcinile tale principale vor fi: Verificarea zilnică a mașinilor în sistem Trimitere mail către clienți după verificare Trimitere rapoarte lunare și săptămânale cu activitatea flotei verificate Ceea ce nu trebuie să îți lipsească: Cunoștințe de utilizare PC, MS Office (Outlook, Excel, Word) Îți este important calitatea și precizia muncii Nu îți este frică de monotonie Ce îți oferim noi? Pregătire completă cu privire la post Sprijin acordat în activitate Loc de muncă plin de provocări, într-o companie în continuă creștere Fă un prim pas în dezvoltarea carierei tale și aplică cu încredere!
-
Promovat
2
Angajam Customer Care la o fabrica de automotive din Sibiu. CERINTE: - lb germana nivel avansat - cunostinte solide de utilizare a programului SAP RESPONSABILITATI: - comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp conform cerintelor acestora - verifica respectarea cantitaților de livrare și a termenelor limita, initializeaza masuri proactive pentru optimizarea fiabilitații livrarii în timp optim - stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului logistic - intretine datele in sistemul SAP ( comenzile de la client, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare etc) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - prima de productivitate - bonuri de masa in valoare de 20 lei - transport asigurat: Sibiu, Medias, Agnita, Toarcla, Victoria, Poplaca, Mag, Ocna Sibiului, Iclod - program TESA
-
Gets Bet angajează operator pariuri sportive Beneficii: BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere
-
Disponibil online
Sef Departament Marfuri Alimentare si Nealimentare -SNAGOV
Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare.
-
2
FIBA TRADING COMPANY IMPEX SRL - distribuitor de echipamente profesionale pentru industria alimentara si hoteliera angajeaza personal cu rol administrativ, cu atributii de facturare, contabilitate primara, raportare, organizare birou, redactare si transmitere a ofertelor de pret catre clienti. Iti oferim oportunitatea d dezvoltare a unei cariere stabile si de lunga durata alaturi d echipa noastra! Iti garantam confortul unui loc d munca stabil intr-o echipa mica si eficienta, activa, productiva si ambitioasa, intr-un mediu dinamic. Responsabilitati: Cont bilitat primar (NIR-uri, facturi, viz , rapo rt div rse, intocmire dosar cont bilitat lunar , d cont-uri, contr ct d munca, etc); Traducere si documentare pentru redactarea si organizarea ofertelor de pret si transmiterea acestora catre client ; preluarea si plasarea comenzilor de la client, urmarirea fluxului livrarii produselor catre client; Mentinerea legaturii prin email si telefon cu clienti si furnizori pentru task-uri administrative si logistice, transmitere documente, se asigura de corecta administrare a tuturor documentelor ce stau la baza contractelor cu partenerii; Asigura interfata dintre companie si perso n l din ext rior (furnizori, clienti, parteneri, reprezentanti si diverse institutii) si promoveaza o imagine exemplara a culturii organizationale. Cerinte: Experienta similara relevanta in domeniul horeca reprezinta un avantaj; Limba engleza; Bune cunostinte operare PC (MS Office nivel mediu/avansat); Persoana cu initiativa, proactiva, autodidacta; Abilitatea de a gestiona proiecte (etapa si planificare a sarcinilor, gestionarea resurselor, controlul proiectului, monitorizare si raportare, tehnici de moderare) si de a dezvolta solutii, luand in considerare structurile si cerintele factorilor implicati; Excelente abilitati de comunicare si relationare; Gandire analitica; spirit de observatie si atentie sporita la detalii; Persoana dinamica, proactiva, gandire pozitiva, rezistenta la stres; Atentie catre detalii - foarte organizata; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta; INTRE 3000 SI 5000 RON Comision din vanzari; Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon
-
5
Tehnoredactez diverse lucrari, disertatie, licenta, doctorat, carti.In latex, program de prelucrari statistice R, suita Microsoft (formule matematice).Prelucrari tabelare in R, prezentari sub forma de slide in Pover Point. tel.
-
2
Caut secretara Vârsta 22/45 Cerințe: - Cunoa terea limbii italiene - Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel) - experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita - Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga Per mai multe detail contactati. Posibilitate de CD Caut seriozitate si profesionalita.
-
9
Companie de internet marketing, angajam operator pentru activitati de tip data entry (procesare si introducere date). Mai exact e vorba de memorarea unor numere de telefon - de aceea cerinta este detinerea unui telefon secundar. Va rog sa imi lasati mesaj whatsapp sa nu ma sunati !
-
1
Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele calitati: - sa fie responsabil, flexibil si bun coechipier; - sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor; - sa stie sa mentina legatura cu clientul pana in momentul vanzarii/solutionarii problemei; - sa aiba abilitati de comunicare si ascultare activa; - sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel). Descrierea jobului Responsabilitati: -acordarea prin telefon si e-mail de asistenta tehnica si informatii Cerinte: - minim absolvent liceu; - student in anii terminali, sau absolvent de facultate; - utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows, pachet Microsoft Office) - aptitudini bune de comunicare, capacitate de lucru in conditii de solicitare intense, capacitate de a gasi solutii rapide, capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm, foarte buna cunoastere a limbii romane - atitudine proactiva si orientata spre client - disponibilitate de a lucra in ture Beneficii: -mediu de lucru modern -lucrul intr-o echipa tanara si dimanica -posibilitate de avansare si perfectionare profesionala Trimite CV la adresa -
-
21
Disponibil online
Operator facturare
Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:
-
2
Disponibil online
0perator facturare
Angajăm persoană, serioasa, comunicativa, cunostinte operare calculator, pentru postul de operator facturare in domeniul panificatie, patiserie, cofetarie. .Locatie centrala aproape de bul Cetatii. Oferim salariu bun și tichete de masa pe card. Toate detaliile le obtineti la telefon inclusiv programarea unei intalniri!
- Salveaza cautarea