Anunturi
Operatori calculatorCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Judete
- Bucuresti (75)
- Timis (30)
- Ilfov (19)
- Cluj (13)
- Iasi (11)
- Prahova (11)
- Galati (9)
- Arges (8)
- Bacau (8)
- Bihor (7)
- Gorj (7)
- Arad (6)
- Brasov (6)
- Constanta (6)
- Valcea (6)
- Hunedoara (5)
- Maramures (5)
- Mehedinti (4)
- Sibiu (4)
- Suceava (4)
- Bistrita-Nasaud (3)
- Calarasi (3)
- Dambovita (3)
- Dolj (3)
- Alba (2)
- Braila (2)
- Caras-Severin (2)
- Mures (2)
- Neamt (2)
- Satu Mare (2)
- Vaslui (2)
- Buzau (1)
- Covasna (1)
- Harghita (1)
- Olt (1)
- Salaj (1)
- Teleorman (1)
- Tulcea (1)
- Vrancea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
3
Angajam fata pentru magazin online ,facturare, awb ,etc de la 3300 lei pana la 50000 lei Salariu negociabil Full time Căutam pentru angajare fata pentru ,facturare , awb , call center, administrare magazin online DOAR persoane cu experienta
-
Promovat
11
Compania NEKY GRUP SRL. Fabrica producătoare de Saltele si Paturi tapițate angajează-Operator Relații Clienți. Cerinte: - abilitați de comunicare verbală - abilitati de comunicare si relationare cu clientii și orientarea către ei - abilități de lucru in echipă, adaptabilitate, responsabilitate - cunostinte optime de calculator - experienta anterioara in domeniul relaților cu clienții sau in activitati similare constituie un avantaj precum cunoștințe de operare în programul ASIS Benefici: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată -Salariu+Bonuri de masă -Prime de Sărbători -Program de lucru: Luni-Vineri:08:00-17:00 Mai multe detalii la telefon: LOCATIE: Zona Sagului/Platforma INCONTRO
-
Promovat
2
Angajam Customer Care la o fabrica de automotive din Sibiu. CERINTE: - lb germana nivel avansat - cunostinte solide de utilizare a programului SAP RESPONSABILITATI: - comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp conform cerintelor acestora - verifica respectarea cantitaților de livrare și a termenelor limita, initializeaza masuri proactive pentru optimizarea fiabilitații livrarii în timp optim - stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare, in corelare cu seful departamentului logistic - intretine datele in sistemul SAP ( comenzile de la client, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare etc) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - prima de productivitate - bonuri de masa in valoare de 20 lei - transport asigurat: Sibiu, Medias, Agnita, Toarcla, Victoria, Poplaca, Mag, Ocna Sibiului, Iclod - program TESA
-
Promovat
Un job pe placul tau! OPERATORI ARHIVARE in BUCURESTI Sectorul 3 Salariul 1800 LEI NET + 315 LEI Tichete de masa + Transport decontat Trimite CV-ul tau la: sau suna la ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Atunci cand aplici pentru aceasta pozitie, detaliile tale vor fi salvate in baza noastra de date pentru proiecte viitoare. Datele tale sunt in siguranta! Nu vom dezvalui informatiile tale, te vom contacta doar daca gasim o oportunitate interesanta pentru tine. Poti sterge profilul tau oricand printr-o simpla solicitare la adresa de e-mail: *Prin transmiterea datelor personale sunteti de acord cu politica GDPR: https://hrsystems.ro/acordul-utilizatorului
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
5
Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, bune abilitati de organizare si planificare - Abilitati de operare MS Office, Internet - Experienta in domeniul transporturilui constituie un avantaj Descrierea jobului: - Comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie. - Sa preia comenzile zilnice de transport din partea clientilor sau furnizorilor - Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic. - Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei. - Sa optimizeze costurile legate de transport. - Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport - Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate - Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor - Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora - Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere Descrierea companiei: Societate comerciala care activeaza in domeniul inchirierii si vanzarii de echipamente pentru constructii.
-
Ideal candidate - Experience in usage of Internet-based applications - Confident MS-Office-User, especially MS Excel - MANDATORY - Basic telecommunication knowledge would represent an advantage - Language skills: very good English (verbal and written) - MANDATORY - Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic - Organization and prioritization abilities - You like to work in a structured, independent way as well as part of a team - You are self-motivated and a goal-oriented, salary motivates you to top efficiency - Additional languages are a big plus (especially German) - Loyal, trustworthy and hard working. Job description - Testing of connection and audio quality of telephone-connections. - Processing of trouble tickets in our ticket-system and our own highly accessible administration-platform 42one - Assessment of the quality statistics by appropriate parameters (ACD, ASR, SC, PDD, Call Attempts) - Identification of problematic destinations - Autonomous development and implementation of optimizing courses of action - Testing and surveillance of the implemented optimizing measures - Cooperation with involved and affected departments - Documentation of procedures and measures - Build routing scenarios for the customers in order to establish the correct flow on a call; - Change or interconnect from Soft switch interface routing groups, equipment’s, accounts, customers, vendors - Enable or disable routes for a specific call/destination; - Make SIP Debug, searching the issue and solve it as soon as possible; - Periodically monitor the routes to different destinations 42COM offers - Maintain the costs on the routes as low as possible without affecting the quality Company details 42com Telecommunication GmbH was founded 2002 in Berlin. A significant year in the development of the European telecommunication market that had just recently created a sensation by the initiation of the so-called “Telecom Package”. The new laws for harmonization of electronic communications networks outlined new rules while lowering the entrance barriers for free providers and allowing open competition.
-
6
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim
-
1
Dorim sa faci parte din echipa noastra daca cunosti pachetul Office, esti o fire pozitiva, sociabila, responsabila, loila si atenta la detalii. Atributii: - opereaza in Microsoft Excel - gestioneaza fluxul de informatii cu care se intra in contact, in timp util - arhivarea documentelor lucrate - ofera suport colegilor de department Salariu negociabil; Program de lucru 8 h, de luni pana vineri; Zile libere pentru sarbatorile legale; Concediu de odihna; Ambient de lucru placut.
-
11
job de informare si reclama produse de top cu suport al indrumatorului cerinte;seriozitate, perseverenta,munca in echipa,instruibil Oferim; fara investitii instruire gratuita,perseverent,bonus pt recomandare,plan activitate unic incearca si vei reusii!
-
3
Angajăm persoană, serioasa, comunicativa, cunostinte operare calculator, pentru postul de operator facturare in domeniul panificatie, patiserie, cofetarie. .Locatie centrala aproape de bul Cetatii. Oferim salariu bun și tichete de masa pe card. Toate detaliile le obtineti la telefon inclusiv programarea unei intalniri! Tel
-
1
societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2
-
10
Companie multinationala angajeaza pentru Call Center vorbitori fluenti in limbile franceza si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor franceza si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 4000 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 5000 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -germana si engleza -italiana +engleza -portugheza+engleza
-
3
Cerințe: -minim studii medii -abilitati de comunicare -capacitate buna de organizare -responsabilă, ordonată, sociabilă. -cunostinte calculator Oferim training și posibilitate de obținere a calificărilor, în cadrul societății. Vă așteptăm în echipa noastră! Dispecerul centrului de alarmă: -este persoana care urmăreste permanent informatiile primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu, le analizează si raportează în functie de tipul evenimentului, de protocolul încheiat cu beneficiarul in functie de prevederile legale în domeniu. -este angajat în firma ce oferă servicii de dispecerizare. Centrul de alarmă este constituit de regulă în firme ce oferă servicii de pază si securitate. Dispecerul lucrează în ture de zi sau de noapte, asigurând monitorizarea permanentă a obiectivelor. El colaborează în activitatea sa cu departamentul tehnic al firmei, cu echipajele mobile, precum si cu pompierii sau politia, după caz. https://nggs.ro/jobs/dispecer-centru-alarma-fata/
-
1
SC Eco Ela Import Export SRL angajeaza o persoana pentru postul de functionar administrativ, program 8 ore/zi, 5 zile pe saptamana, pentru punctul de lucru in Glina, Ilfov. Asiguram/decontam transport. Cerinte: cunostinte PC, operare Microsoft Word si Excel. Pentru aplicare CV-uri adresa de mail este Detalii suplimentare la telefon;
- 3
-
7
*Valabil doar pentru judetul IASI* sau imprejurimi (la cerere va fi obligatorie prezenta fizica) *Voi lua in considerare doar CV-urile in limba ENGLEZA* Salut! Daca detii cunostinte de baza in Limba Engleza (nivel conversational) te pot recomanda si sustine pe perioada recrutarii. Momentan sunt disponibile si job-uri cu training pe limba Franceza/Spaniola/Italiana/Germana Daca detii cunostinte si in aceste limbi (nivel incepator A1-A2), constituie un avantaj. Se ofera: *Salariu net de la 3500 lei (in functie de proiectul pe care vei fi alocat si in functie de rezultatele interviului) *Bonuri de masa de 18 lei *Asigurare medicala privata Signal Iduna *Laptop (nou) **Bonusuri lunare pentru performanta **Bonusuri lunare pentru proiecte **Iesiri in oras, regulate, platite de companie **Team Building-uri **Diferite activiati in aer liber platite de companie **10% reducere la produsele de pe amazon.de etc. Astept un CV DOAR in limba ENGLEZA cat mai detaliat (OBLIGATORIU CV in lb ENG, mai multe sanse de selectie cu cat CV-ul este mai detaliat) Mai multe detalii in privat.
-
Promovat
1
Cautam Operatori Introducere Date care sa se alature echipei noastre de Proiecte Speciale. Ce vei face: Vei lua o cutie cu documente de pe palet si o vei duce in zona de prelucrare. Vei sorta si clasifica documente. Vei introduce date in calculator. Vei verifica corectitudinea datelor introduse. Vei comunica erorile intalnite. Vei realiza sarcini initiate de managerul de proiect. Este importanta pentru noi: Confidentialitatea documentelor cu care vei lucra. Respectarea Regulamentului Intern. Respectarea locului si a timpului de munca. Comunicarea eficienta. Te vei potrivi in echipa noastra daca: Esti atent/a la detalii. Tastezi rapid. Inveti repede. Esti pozitiv/a si proactiv/a. Program & Locatie Programul este prietenos: 7.30-16.00 Locatie: Militari CTP Park, Dragomiresti Vale Asiguram transport din zona metroului Pacii pana la sediul nostru si in sens invers. Ce oferim Salariu fix + tichete de masa. Bonus trimestrial. Bonus de performanta. Transport asigurat pana la depozit din zona metroului Pacii si in sens invers. Decontare transport STB + MetroRex Contract de munca determinat pe 6 luni, cu posibilitate de extindere pe perioada nedeterminata.
-
8
Firma curierat angajeaza dispecer. Rog si ofer seriozitate. Relatii la telefon .
-
2
Disponibil online
ANGAJARE OPERATOR CALCULATOR/SECRETAR NOTARIAL
STUDII MEDII SAU SUPERIOARE TEHNOREDACTARE IN WORD RAPIDA CAPACITATE DE INTERPRETARE LOGICA A TEXTULUI RESPECTAREA REGULILOR GRAMATICALE SI DE PUNCTUATIE IN TEXT REZISTENTA LA STRES ADAPTABILITATE
-
Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Pentru detalii, contactati-ne la adresa de e=mail: .
-
2
Cerinte: experienta ca facturist (daca se poate), persoana sincera, serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:
-
71
Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .
-
1
Căutăm OFFICE ADMINISTRATOR! Flexibilitate privind programul de lucru - Full time sau Part Time în intervalul orar 08-18. Locație: Galați (firmă de servicii-suport pentru companii: HR, contabilitate etc.) Responsabilități: Completarea, întocmirea și arhivarea (fizică și electronică) a documentelor specifice activității de resurse umane (CIM, fișe de post, adeverințe etc.) și în relație cu autoritățile statului. Beneficii: Salariu minim pe economie (pentru început) îl veți negocia/adapta la aptitudinile/cunoștințele dobândite la 3 luni de la angajare. - Posibilitate de lucru în regim hybrid daca asta îți dorești - Oportunități multiple de dezvoltare profesională Profilul Candidatului Competențe: Cunoștințe operare PC Abilități de editare foto și documente (Word, Excel) Sunt Avantaje (dar nu condiții obligatorii): studii economice, cunoștințe de contabilitate primară și permis auto. Dacă consideri că ai abilitățile enumerate mai sus, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău la și/sau ne poți suna/mesaj/whatsapp #job #office #administrative #word #excel #microsoft #photo #galati
-
Cautam colegi noi pentru postul de operator call-center. Suntem un magazin online care comercializeaza imbracaminte pentru adulti si copii. Locatia este langa Afi Cotroceni, la 5 minute de metrou Politehnica. Salariu atractiv cu posibilitate de avansare. Programul este de luni pana vineri intre 9:00 si 17:30. Ce ai de facut? -de preluat apelurile pierdute -de raspuns la telefon si solutionat problemele clientului -de comunicat cu clientul pe toate retelele de socializare -de intocmit awb-uri pentru schimburi sau retururi Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si energica, asteptam CV-ul tau pe adresa de email
- Salveaza cautarea