Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bucuresti, zona Bucurestii Noi.aproape statie metrou Jiului .Evaluarea si verificarea bunurilor amanetate.Intocmirea contractelor de amanet.Realizarea documentelor zilnice.Operare pe calculator.Nu este necesară experienţa. Se ofera scolarizare.Colaborare pe termen lung,siguranta si stabilitate. Asteptam cv-ul tau pe email sau pe WhatsApp
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sighișoara, Str. Stadionului, nr. 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez vanzatoare. Locatia magazinului este pe Sos. Stefan Cel Mare. Magazin produse mixte Program 8 ore sau part-time Salariu peste 3000 lei
-
Floraria Design-Floral.ro isi mareste echipa! Daca esti pasionata de arta floristicii si ai experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra! Cerințe: Experienta in florarie de minim 1 an - obligatoriu; Studii minime liceul - obligatoriu; Afinitate pentru domeniu; Punctualitate, promptitudine, amabilitate in relatia cu clientii si colegii. Condiții: Salariu intre 3500 si 4500 lei in functie de experienta si dorinta de implicare. Program de lucru full-time. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Prime de sărbători; Bonusuri in functie de vanzari; Salariu motivant negociat in urma interviului. Salariu negociabil in functie de experienta si abilitati. Ore suplimenatare platite. Responsabilități: Realizarea de aranjamentele florale in magazine. Vanzarea produselor firmei (flori, plante, accesorii pentru plante etc) Intretinerea plantelor din magazin Evidenta stricta a actelor de magazin si a banilor Evidenta stricta a stocului. Trimiterea de comenzi catre sediu pentru intretinerea stocului.
-
Cautam o persoana responsabila, punctuala, atenta la detalii, amabila si sincera. Magazinul este in domeniul papetariei si al serviciilor de personalizare. Descrierea jobului: - deservirea clientilor - manipularea casei de marcat - aranjarea si punerea produselor pe rafturi - etichetarea cu preturi a produselor din magazin - verificarea constanta a stocurilor - inregistrarea comenzilor clientilor cu atentie. Prezinta avantaj: - spiritul de echipa - atitudinea pozitiva - deschiderea in a invata lucruri noi - cunoasterea produselor de papetarie - experienta in domeniul retail Se ofera salariu motivant si program de lucru de luni-vineri, 9-18. Asteptam CV-urile celor interesati si seriosi pe mesaj privat.
-
Daca iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion, vino in echipa noastra! Persoana potrivita pentru noi ar fi : - personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; - avantaj experienta in domeniul vanzarilor, confectii dama; - persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre clienti; - abilitati de comunicare si consiliere clienti; - vocabular comercial ingrijit. Responsabilitati: - intampina clientii in mod corespunzator; - relationeaza cu clientii si propune produsele potrivite solicitarilor; - promoveaza si vinde corespunzator produsele; - mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
CAR Moldova IFN angajeaza economist in Bacau Cautam o colega cu studii superioare economice, persoana descurcareata, serioasa, pozitiva, careia sa ii placa discutia cu publicul. Experienta in domeniu economic contabil minim 1 an Oferim contract pe perioada nedeterminata, program full time luni - vineri 8:30 - 17:00. Salar net pornind de la 2700 lei. CV-ul se trimite pe site publi24.
-
Angajez vanzatoare minimarket zona Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere.Cerinte:cazier curat Zona: Stefan cel Mare. Tel:
-
Angajam coffe master in Drumul Taberei! Daca ai experienta sau daca te pasioneaza cafeaua si bauturile pe baza de cafea esti persoana pe care o cautam! Lasa un CV pe whatsapp la si hai sa ne cunoastem!
-
CERINTE - studii medii; - cunostinte de operare PC - nivel mediu; - atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare; - loialitate, corectitudine si seriozitate. Descrierea jobului - Interacționare cu clienții - Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; - Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare; BENEFICII - Salariu motivant - Program de lucru flexibil - Instruire gratuita, suport in perioada de acomodare - Bonus de Paste si Bonus de Craciun - Sistem de bonusare lunar - Loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata
-
MAGAZIN UNIVERSAL IN CONSTANTA ANGAJAM BAIETI LUCRATORI COMERCIALI TEL
-
SC Blue Bay SRL angajaza lucrator comercial depozit cosmetica detergenti . Locatie : in spatele aeroportului Craiova.
-
Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant. Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie dispusă să învețe. 3. Să fie curata. 4. Să ii placa igiena. 5. Să fie atentă la detalii. 6. Să fie harnică. 7. Să fie descurcăreață. Proactiv a este cuvântul care trebuie să o il caracterizeze. 8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre. 2. Va menține legătura cu seful ei. 3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor. Ce îi oferim? 1. Salariu fix. 2. Bonusuri din vanzari. 3. Atmosferă de lucru plăcuta 4. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei 5. Seriozitate De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de maine! Așteptăm CV-ul tău !!!
-
Carmangerie, sector 1,Bucuresti, angajam VANZATOR VANZATOARE. Experienta nu este necesara. Salariu: 3000 lei luna. Programul este de 4 zile pe saptamana, se lucreaza si in weekend-uri. Avem nevoie de o persoana pozitiva,cu o forma fizica buna, care sa faca parte din colectiv pe perioada nedeterminata .
-
Angajez șef tura case Magazin alimentar program de lucru în două schimburi. Mai multe detalii la telefon
-
Angajam personal ( casieri) in benzizaria din Calea Sagului,oferim salarii atractive, decontare transport, bonuri de masa. Așteptăm CV dvs.
-
Angajam personal pentru presa de carton program de 8 ore in doua schimburi detalii la telefon între orele 09-17.
-
Noi suntem #OameniiDeLaProfi Tot ceea ce dezvoltăm în PROFI este posibil datorită contribuției fiecăruia dintre noi. Valorile noastre, născute din modul în care suntem și ne comportăm zi de zi, sunt angajamentele de bază ale companiei noastre și ele reflectă modul în care ne raportăm la cei din jur. Stim ca procesul de învățare este continuu și ne bucurăm ca in Profi avem toate oportunitatile si perspectivele deschise pentru DEZVOLTARE. Impărtășim idei, venim cu initiative si ne sprijinim unii pe altii, pentru ca performantele de echipa se obtin mai usor prin COOPERARE. Cunoastem viziunea companiei, care sunt asteptarile celorlalti de la noi si ne consolidam relatiile profesionale cu onestitate si TRANSPARENTA Căutăm oameni faini și implicați, care vor să performeze alături noi, cei peste 28.000 de colegi din Profi, cel mai mare angajator din mediul privat din România. Noi, #OameniiDeLaprofi suntem mereu uniți de ambiția de a duce împreună compania la următorul nivel. Ce facem noi pentru tine? - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; - Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale de creștere a veniturilor, prin bonusuri de vechime în companie, care pot avea o creștere de până la 8 ori, bonusuri de performanță și de loialitate. - Tichetele au valoare de la 15 Ron si cresc pana la maxim 30 de Ron *in functie de senioritate si localitatea in care iti desfasori activitatea. - O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; - Oferim posibilitati reale d promovare. Descrierea companiei: De aproape 22 ani, lanțul de magazine Profi se dezvoltă continuu, în ritm accelerat. A depășit deja pragul de 1.600 de magazine în peste 770 de localități, și urmează să deschidă sute de noi magazine în următorii ani. Profi, rețea românească de retail modern, este cel mai mare angajator din țară și se mândrește cu peste 2.000 de colegi promovați anual. În 2021, Profi a introdus un nou concept de magazin care, în baza succesului de care se bucură, urmează să se extindă în întreaga rețea, fapt ce punctează încă un pas important în evoluția companiei. Povestea Profi nu are sfârșit, ci doar capitole noi, ce prind contur alături de toți colegii noștri și anunță transformări însemnate! Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem!
-
-
Suntem în căutarea unei persoane entuziaste și motivate pentru a se alătura echipei noastre în rolul de vânzătoare într-un minimarket cu autoservire. Candidatul ideal va fi pasionat de serviciul clienți și va avea abilități excelente de comunicare și organizare. Responsabilități: Gestionarea și refacerea stocului de produse pentru a asigura disponibilitatea acestora pe rafturi. Încasarea corectă a plăților de la clienți și gestionarea tranzacțiilor de vânzare Păstrarea curățeniei și a ordinii în magazin, inclusiv în zona de lucru și în zonele comune Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul serviciilor clienți reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de necesități. Beneficii: Salariu competitiv + Bonuri de masa Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă sunteți interesat ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email , Telefon Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!
-
Angajam lucratori geationari !