Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Profi Pantelimon 92 cauta Casier si Mezelar cu experienta. Responsabilitati zilnice Casier: Salutam clientii la venire si la plecare Recomandam aplicatia Profi si alte oferte active. Ne asiguram ca incasam corect. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Asiguram productia de Bake off si Hotdog pe perioada zilei. Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 14:00-22:30 Tura 3 - 22:00-06:30 Salariu fix 3.300 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. Turele de noapte se platesc conform legislatiei in vigoare. 21 zile de concediu Responsabilitati zilnice Mezelar: Salutam clientii Ne asiguram de tastarea corecta a codurilor de produs. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Refill constant de marfa atat la vitrina asistata cat si la frigidere. Asiguram productia de Gastro pe perioada zilei. Lotizarea produselor Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 13:3 weekend liber pe luna la alegere Salariu in functie de experienta intre 3300-3500 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. 21 zile de concediu Rog seriozitate! Va multumim si va asteptam in locatie pentru mai multe Informatii.
-
Promovat
Preluarea si livrarea expeditiilor in sediul Fan Courier Cerințe: - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența in domeniu si lucrul la ghiseu reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonus de performanță, tichete de masă și telemedicină - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Promovat
Magazin de cofetarie & brutarie angajeaza vanzatoare. Cerinte seriozitate, punctualitate si spirit de echipa. Pentru mai multe detalii sunati la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de pază din București cu activitate pe teritoriul național angajăm agenți cu sau fără atestat pentru serviciul de gardare trenuri. Salariul începe de la 3000 lei net. Se asigură angajare cu toate formele legale. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport.
-
Societate de pază cu sediul în București angajăm urgent agenți gardare tren cu sau fără atestat. Salariul începe de la 3000 lei net. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport. Angajare cu toate formele legale.
-
Societate de pază cu sediul în București angajează personal feminin pentru recepție la clădire importantă de birouri. Activitatea se desfășoară în sectorul 3. Se asigură școlarizare pentru atestat, decontare transport și contract legal de muncă. Salariul se negociază la interviu.
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
-
Angajam montatori jgheaburi,burlane ,acoperisuri .Varsta cuprinsa intre18-30 ani.Cu sau fara experienta.Conditii : fara frica de inaltime ,consumatori de alcool spre zero sau deloc.Carnet cat.B daca exista .Salariul incepe de la 4500 lei luna -6000lei luna (in fuctie de abilitati).Se ofera cazare si o masa pe zi.Lucrarile in Timisoara.Nu se poate oferi program fix.Detalii la
-
-
Promovat
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul electric; - Calificare profesionala electrician; - Cunostinte de bază în domeniul electric; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative. Descrierea jobului: - Realizează activitatea de reparații și întreținere electrica; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor electrice (prize, becuri, etc); - Intervine in caz de avarii electrice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00; - salariu constant + prime de performanta; - prima de Pasti si de Craciun; - seriozitate, singurata, professionalism.
-
Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,full time ,8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv -ideal pentru oricine doreste sa lucreze Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -cunoasterea limbii maghiare la nivel mediu de comunicare ABSOLUT NECESAR -studii medii -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Descrierea firmei Compania noastra functioneaza din 1992. Produsele noastre sunt vandute in principal prin oferte directe de televiziune si prin intermediul marketingului online.Call Center Home Operator Trimite CV tau la adresa
-
Firma IT angajeaza personal curatenie, ingrijitor cladire. Cerinte: - experienta in mentinerea curateniei in spatii de birouri constituie avantaj - persoana cu aspect ingrijit, serioasa, responsabila si atenta la detalii - dexteritate manuala si rezistenta fizica Responsabilitati: - asigura curatenia zilnica in incinta birourilor si in spatiile comune (inclusiv bucataria, sala de mese) Program de lucru luni-vineri, 06:00-14:00. Salariu avantajos, tichete de masa. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu.
-
Firma angajează mecanic, spalator, vulcanizator auto cu sau fără experienta. Mai multe detalii la nr de telefon.
-
Dacă vrei sa înveți lucruri noi ,sa îți faci prieteni si sa te simți ca acasă vino în echipa nostra ,te așteptăm cu brațele deschise
-
Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Cunostinte in executarea lucrarilor de montaj si intretinere instalatii sanitare, de aer conditionat, de alimentare cu apa, incalzire central - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Lucrul intr-un soft de mentenanta; - Realizarea lucrarilor conform calendar soft in timpul prestabilit; - Abilitati de comunicare in relatia cu beneficiarii; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Activitate in soft de mentenanta; - Asigura mentenanta tuturor instalatiilor sanitare si instalatiilor termice din incinta parcului industrial: instalatii de climatizare instalatii de incalzire cu gaz metan retea si sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare instalatii de stingere a incendiilor - Ajuta echipa de mentenasnta la alte lucrari de intretinere a cladirilor; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc; - Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute.; - Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3200 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Alexandria! Angajăm Controlori Calitate! Ești candidatul ideal dacă: Ai experiență în calitate în domeniul auto; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 2900 3000 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
SC din Onești angajează șofer categoria C+E pentru intern prelata Salari 6000lei
-
Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil