Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajăm URGENT agenți gardare PLOIEȘTI - BRAZI

    Societate de pază din București cu activitate pe teritoriul național angajăm agenți cu sau fără atestat pentru serviciul de gardare trenuri. Salariul începe de la 3000 lei net. Se asigură angajare cu toate formele legale. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport.

  • Angajăm URGENT agenți gardare tren CONSTANȚA

    Societate de pază cu sediul în București angajăm urgent agenți gardare tren cu sau fără atestat. Salariul începe de la 3000 lei net. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport. Angajare cu toate formele legale.

  • 7

    Angajăm personal feminin cu sau fără atestat pentru Recepție în sectorul 3

    Societate de pază cu sediul în București angajează personal feminin pentru recepție la clădire importantă de birouri. Activitatea se desfășoară în sectorul 3. Se asigură școlarizare pentru atestat, decontare transport și contract legal de muncă. Salariul se negociază la interviu.

  • 1

    Customer Care Support cu cu limba italiana BACAU

    Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 1

    Amenajari interioare

    executam gleturi ,zugraveli, gresie , faianta , parchet, rigjps , etc .

  • Angajare -salar avantajos,cazare,masa

    Angajam montatori jgheaburi,burlane ,acoperisuri .Varsta cuprinsa intre18-30 ani.Cu sau fara experienta.Conditii : fara frica de inaltime ,consumatori de alcool spre zero sau deloc.Carnet cat.B daca exista .Salariul incepe de la 4500 lei luna -6000lei luna (in fuctie de abilitati).Se ofera cazare si o masa pe zi.Lucrarile in Timisoara.Nu se poate oferi program fix.Detalii la

  • 3

    Angajez lucrator in pizzerie

    Angajez lucrator in pizzerie.

  • 65

    Operator telefonic agent de vanzari

    Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,full time ,8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv -ideal pentru oricine doreste sa lucreze Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -cunoasterea limbii maghiare la nivel mediu de comunicare ABSOLUT NECESAR -studii medii -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Descrierea firmei Compania noastra functioneaza din 1992. Produsele noastre sunt vandute in principal prin oferte directe de televiziune si prin intermediul marketingului online.Call Center Home Operator Trimite CV tau la adresa

  • Personal curatenie pentru cladire de birouri

    Firma IT angajeaza personal curatenie, ingrijitor cladire. Cerinte: - experienta in mentinerea curateniei in spatii de birouri constituie avantaj - persoana cu aspect ingrijit, serioasa, responsabila si atenta la detalii - dexteritate manuala si rezistenta fizica Responsabilitati: - asigura curatenia zilnica in incinta birourilor si in spatiile comune (inclusiv bucataria, sala de mese) Program de lucru luni-vineri, 06:00-14:00. Salariu avantajos, tichete de masa. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu.

  • 1

    Firma angajează mecanic auto, vulcanizator auto, spalator auto

    Firma angajează mecanic, spalator, vulcanizator auto cu sau fără experienta. Mai multe detalii la nr de telefon.

  • Job Mc Donalds Valea Cascadelor

    Dacă vrei sa înveți lucruri noi ,sa îți faci prieteni si sa te simți ca acasă vino în echipa nostra ,te așteptăm cu brațele deschise

  • 16

    Angajam consultant

    Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.

  • 7

    Angajam Operator CNC freza in Cluj

    Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.

  • 3

    Șofer categoria C+E pentru intern

    SC din Onești angajează șofer categoria C+E pentru intern prelata Salari 6000lei

  • Angajare contabil economist

    Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

Salvează căutarea