Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Promovat
Angajez vanzatoare Magazin alimentar sector 5 strada Margeanului , program 2cu2 sau 8 ore , salariu de la 3200 in functie de experienta,mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
SC ALMIRA TRADE SRL isi mareste echipa! Recrutam LUCRATORI COMERCIALI care sa activeze in magazinul nostru DIN TIMISOARA. CERINTE: - spirit de echipa; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - abilitati de comunicare si organizare; - experienta in domeniul comercial reprezinta un avantaj. SARCINI: - aprovizionarea permanenta si corecta a produselor la raft; - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca; - verificarea termenelor de valabilitate; - comunicare amabila si politicoasa cu clientii. OFERIM: - salariu atractiv: 2600 RON in mana; - tichete de masa in valoare de 40 lei zi ( pentru 21 zile, 840 lei); - prime si bonusuri in functie de performanta; - sanse de promovare; -contract perioada nedeterminata; -tichete cadou de Craciun si Paste; -control medical periodic (MEDICIS). Te asteptam in echipa noastra! Cv-urile se mai pot depune si la sediul firmei: Bd. Antenei nr 1A ,Timisoara. Duminica nu se lucreaza! Pentru detalii puteti suna la nr : . Doar candidatii selectati vor fi contactati!
-
Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.
-
Angajam vanzatoare ptr.magazin universal situat pe str.Avram Iancu. Relatii la tel
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
Angajam lucrător comercial casier pentru locațiile noastre din Afi Brașov Pizza Bonita Sheikh. Programul este de 2 zile lucrate cu 2 zile libere , de la ora 9:30 la ora 22:00, se lucrează după programul mall-ului. Salariu este de 3000 RON în mână+ bonus din vânzări + prime de sărbători + posibilitatea de a avansa Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul casieriei lucrător comercial (constituie un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Atitudine pozitivă și orientată către servicii de calitate - Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat - Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv weekend-uri și sărbători - De preferat doamne sau domnișoare
-
Contract pe perioada nedeterminata. Salariu NET: 2800 lei la care se pot adauga; Orele de sarbatori legale sunt platite dublu Orele suplimentare sunt tarifate extra. Bonus pentru recomandare Program: 5 zile pe saptamana cu 2 libere, programul este stabilit de managerul magazinului, se lucreaza in schimburi.
-
Candidatul Ideal Studii medii (diploma de bacalaureat) Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj); Competente de comunicare si organizare Descrierea jobului Activitati de casierie (incasari si plati); Activitati administrative (verificare si arhivare documente); Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic). Beneficii Salariu fix; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training; Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentar; Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical; Cadou aniversar; Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Promovat
Angajez consilier vanzari rochii eveniment, la un magazin in Centrul Comercial Kapa, Timisoara. Se cauta o persoana comunicativa, serioasa, cu abilitati de a prezenta si a vinde produsele noastre. Se ofera salariu de baza si procent din vanzari. Dupa o zi lucrata urmatoarea zi este libera, programul fiind de Luni pana Vineri de la 10:00 la 20:00, iar Sambata de la 10:00 la 19:00. Pentru detalii sunati la:
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin de biciclete Avem nevoie de o persoana serioasa cu spirit de initiativa, abilitati de comunicare si cunostinte minime in domeniul bicicletelor. Responsabilitatile angajatului in primul rand sunt: Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare Asigura informarea clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite Intretine curatenia si ordinea in magazin cu ceilalti colegi Participa la receptia marfii,etichetare si expunerea acesteia in magazin Cand gestionarul lipseste (in concediu) se fac comenzi de marfa din depozit Incaseaza contravaloarea produselor si emite bonul fiscal Raspunde de securitatea valorilor banesti (in timpul desfasurarii activitatii) inregistrarea corecta a incasarilor pe casa de marcat Face verificarea bicicletelor, astfel incat clientul sa poata pleca din magazin direct pe bicicleta .La sfarsit de an (decembrie -ianuarie) participa la inventarul produselor din magazin. Experienta ar fi ideala dar sunt lucruri care se mai pot invata pe parcurs daca este vointa.Insa minim de cunostinte trebuie sa aveti!! Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de email:
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
- Locație din Palas Mall Iași, angajăm lucrător comercial cu aptitudini de barman ospătar. - Suntem o mică insulă tip cafenea unde servim înghețată, cafele, freshuri etc. - O minimă experiență este necesară, însă primează seriozitatea și dorința de a munci. - Pentru mai multe detalii îmi puteți scrie in privat sau mă puteți contacta telefonic pentru a stabili împreună un interviu . .
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
Lucrător comercial vitrină carne brânzeturi în Magazin alimentar Programul este în două schimburi, 8 ore cu două libere pe săptămână .
-
Angajăm personal în regim full-time la Afi Arad, oferind un pachet salarial atractiv ce include tichete de masă și două mese zilnice asigurate la locul de muncă. Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat în anunț.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.