Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Promovat
Angajam Fochist la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - calificare fochist - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - cunoștințe despre funcționarea echipamentelor de cazan - experiență anterioară în operarea cazanelor sau într-un rol similar RESPONSABILITATI: - alimentarea și aprinderea focului în cazane - responsabil de alimentarea cu combustibil a echipamentelor - monitorizarea și menținerea temperaturii și presiunii adecvate în cazane - curățarea și întreținerea regulată a cazanelor și a echipamentelor aferente - asigurarea funcționării eficiente și sigure a echipamentelor și sistemelor de cazan BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BD Lemntech, producator de mobilier comercial si productie publicitara, angajeaza electrician - montator leduri casete luminoase, cu experienta in productie publicitara. Responsabilitați: Montarea și instalarea LED-urilor in casete luminoase Verificarea și testarea funcționalității LED-urilor Asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul instalării Lucrul în echipă cu colegii pentru a finaliza proiectele în termen Cerințe: Experiență anterioară în montarea LED-urilor si in productie publicitara Cunoștințe de bază în electricitate Abilitatea de a lucra cu instrumente și echipamente specifice. Atentie la detalii și abilități tehnice rezolvare a problemelor Salariul se negociaza in functie de competente Program de lucru; Luni - Vineri 8.00-17.00 Locatie: Sos de Centura 97, Popesti Leordeni Se asigura transport de la Aparatorii Patriei, Popesti Leordeni si Frumusani
-
Fabrica de pavaj Paverom Construct angajeaza : - 1 muncitor ( manipulant , ambalator ) in productie pavaje si alte prefabricate din beton pentru constructii - 1 montator pavaj . Program lucru 8 ore zi - cu o ora pauza de masa , 5 zile saptamana luni - vineri. Desfasurare activitate - fabrica Magureni Naveta asigurata de firma , conditii bune de munca . Salaru motivant.
-
Restaurant italian cauta ospatar , ospatarita , orar 2 zile cu 2 zile , este tips , zona universitate .
-
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel
-
Se cauta sofer pentru masina electrica. Incarcari asigurate, autonomie 300 km in Bucuresti Chirie 800 lei sapt + 320 CIM + 10% sau Colantul Bolt in intregime la sofer. Contract de munca 8 h zi, casa de marcat. Masina se incadreaza la categoria Confort la Bolt. Atentie, doar soferii cu atestat sunt selectati. Va rog faceti comparatie cu cele GPL sau hibride, la un rulaj saptamanal de peste 1.000 km, in economie de combustibil. Comparati si avantajul unei masini automate (spate relaxat, fara risc de hernie de la apasare ambreiaj).
-
Angajam agent de securitate cu sau fara experienta. Pt detalii sunati de luni pana vineri intre orele 8.00-12.00 la nr.de telefon: .
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, important producator global pe piata bauturilor racoritoare și snacks-urilor, recrutam Operatori Linie. Cerintele noastre sunt: - Studii medii; - Deschidere catre invatare; - Implicare; - Responsabilitate; - Acuratete in realizarea sarcinilor. Ce vei face ca Operator: Mentinerea functionarii operationale a echipamentelor automatizate, respectand specificatiile de calitate conform cerintelor companiei. O zi de munca va arata astfel: Programul de lucru incepe cu preluarea responsabilitatilor de la colegii de pe schimbul anterior, asigurandu-te ca ai informatiile necesare pentru continuarea productiei, urmarind planul de productie si respectand uilizarea materiei prime potrivite; Fiecare schimbare, alimentare sau actiune o vei nota in fisa de trasabilitate si in raportul de productie. Locatie, program de lucru si transport: - Locatia este in Dragomiresti-Deal; - Programul de lucru este in 3 schimburi, 5 zile lucrate cu 2 libere prin rotatie; - Transportul este asigurat din Bucuresti. Beneficii: - Venit net (in mana) ce variaza in functie de experienta ta; - Spor de noapte; - Spor de weekend; - Spor de ore suplimentare; - Tichete de masa (30 lei zi lucrata); - Transport asigurat din mai multe puncte din Bucuresti. Pentru detalii puteti suna sau scrie la 0733000662
-
Plecări în Germania in perioada 15-30 mai.2024 fără comision sau alte taxe ascunse în domeniul VITICOL pentru muncitori( bărbați,femei sau cupluri)cu contract de muncă german,redactat în ambele limbi,română și germană care se semnează în ziua plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu. Salariul brut 12,41euro oră.Se lucrează 8-10 ore zi,incepînd cu orele 8 dimineața.Duminica liber.Cazarea asigurată de angajator în camere complet mobilate,sufragerie și bucătărie complet mobilată,mașină de spălat disponibilă.Cîte 2 persoane în cameră locuiesc.Costul cazarii 100euro lună. Masa autoorganizare..Supermarket în apropiere angajatorul pune la dispoziție mașină pentru aprovizionare.Transportul pe distanța România-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportatorului pe baza documentului fiscal transportul la sosire în valoare de 150euro și îl oprește din salariu la sfârșit de lună.Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilită în contract i se va retine din ultimul salariu costurile cauzate angajatorului(inclusiv taxele de plasament)Documente necesare pentru angajare:Carte de identitate valabilă minim 6(șase)luni de zile.Informații suplimentare la sediul firmei din Târgu-Jiu,str.Nic.Titulescu nr.3A,Bl.3A.Ap.1 parter,Scara 1Camera nr.2.jud.Gorj.Tel fax 0353418778.Tel.mobil: 0761804676 între orele 10-16.
-
Plecări în Germania fără comision sau alte taxe ascunse în domeniul hotelier-gastronomie, pentru 5(cinci) femei cu experiență în domeniu hotelier-bucătărie. Locatia-Lechbruck am See. Plecarea cat de repede posibil .Durata contractului de munca 3luni, cu posibilitatea de prelungire. Se lucrează în jur de 8-10 ore pe zi, ceea ce poate varia în funcție de necesitate. Munca se incepe dimineața la 06:30 pînă la 13:00.(bucătărie și curățenie),incepepînd cu orele 17:00 iar la bucătărie pînă pe la orele19:00-21:00,depinde de zi și de necesitate. Se lucrează în fiecare zi. Se plateste un salariu brut de 2100euro pe lună. Angajatul rămâne cu 1500euro net pe lună în mină, după ce se rețin toate taxele și impozitele, cazare și mincare. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în euro. Tipul contractului muncitor cu asigurare socială. Cunoștințe de limba germană sau engleză sunt de preferat dar nu necesare. Cazarea este pusă la dispoziție de angajator. Tipul cazarii:1 apartament de doua persoane cu tot ce este necesar, dormitor, baie și bucătărie. Costul cazării:costurile fiind deja calculate în salariu brut. Autoorganizare hrana:Angajatul este responsabil de pregătirea propriei hrane, ingredientele sunt puse la dispoziție de către angajator. Angajații pot folosi bucătăriea restaurantului sau bucătăriea apartamentului pentru a-și pregăti hrana în timpul liber. Condiții la cazare:pat cu saltea, pernă și pătură, cearșafuri și prosoape. Loc de gătit, frigider, mașina de spălat rufe. Transportul pe distanța România-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportul de 150euro la sosire și îl oprește din salariu la sfârșitul lunii. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract i se vor opri toate costurile cauzate firmei, inclusiv taxa de plasament din salariu. Contractul de muncă este redactat în ambele limbi germană și română și semnează în ziua plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr. 3A bloc 3A ap 1 scara 1 parter, camera nr2. Informatii la telefon:0761804676 între orele 10-16 sau la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu- Jiu.
-
Angajam Agenti Curatenie, - pentru cladiri de birouri si sedii de banci in Constanta Program 8 ore pe zi de la de luni pana vineri .
-
Amgajam Agenti Curatenie pentru pentru cladiri de birouri si sedii de banci in Bucuresti. Program de luni pana vineri - full time si part time Telefon contact; SI
-
Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
-
Societate comerciala producatoare si distribuitoare nationala de produse alimentare angajeaza Ingineri in industria alimentară pentru punctul de lucru Abator din loc. Stramtura - Mitoc, jud. Vaslui, cu sau fara experienta. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu negociabil, o masa calda pe zi, transport la si de la locul de munca.
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Daca esti pasionat de masini, ai cunostinte de mecanica si doresti o cariera in domeniul Service Auto Service Auto Multimarca angajeaza: - Mecanic Auto cu experienta sau la inceput de cariera - Ajutor de mecanic auto, cu sau fara experienta Avantaje: - stabilitate, - conditii foarte bune de lucru - perspectiva de avansare - aparatura de ultima generatie - scule diagnoza auto - salariu atractiv
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Angajez șofer cap tractor și semiremorcă pe intern și extern in spațiul comunitar cu revenire în țara cu camionul ..perioada de lucru la alegere minim 4 saptamani..doar din zona Barlad Vaslui.