Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam soferi autocamion pentru efectuarea transporturilor INTERNE de marfuri (TIMISOARA); Cerinte obligatorii: - Domiciliul stabil in orasul Timisoara sau localitatile limitrofe (ex: Chisoda, Giroc, Sag, Mosnita) - Permis auto categoriile C+E ; - Atestat transport marfa; - Card tahograf. Oferta beneficii: - Salarizare fixa + Tichete de masa; - Loc de munca stabil, la una din cele mai performante companii de profil din Romania.
-
Promovat
Ne mărim echipa! Ai experiență ca Șef de post platformă petrolieră și vrei să lucrezi într-un mediu antrenant și dinamic? Intra Interim îți aduce o oportunitate profesională în Franța, zona Pau. Cerințe post: - Experiență și calificare în domeniu - OBLIGATORIU - Cunoașterea foarte bună a instalației de foraj, a echipamentului acesteia și a influenței parametrilor asupra performanței sondelor - Calificare IWCF nivel 3 - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Cunoașterea limbii engleze sau franceze - nivel mediu-avansat - OBLIGATORIU - Abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și independent - Simț de răspundere, seriozitate Atribuții și responsabilități: - Respectă și pune în aplicare instrucțiunile date de supervizorul de foraj și ale șefului de șantier - Asigură aplicarea corectă a parametrilor de foraj, buna comportare a caracteristicilor nămolului - Se asigură că toate măsurile de control al exploziilor sunt în vigoare și rămâne în alertă la orice semne de avertizare ale unei posibile explozii - Raportează șefului de șantier cu privire la toate evenimentele care au loc în timpul poziției sale cu privire la puț sau dispozitiv - Completează raportul de tura și raportează toate faptele importante pentru continuarea operațiunilor de natură personală, tehnică și materială - Aplică procedurile operaționale și informează șeful de șantier dacă acestea trebuie îmbunătățite Avantaje beneficii: - Salariu 3500 NET lună - Transportul și cazarea (cameră individuală) sunt plătite de către angajator pe toată durata misiunii - Asigurare de sănătate la Allianz - Program de lucru - 48 ore săptămână. Se lucrează în 3 schimburi (1 săptămâna de muncă dimineața după - amiază urmate de câte 24h de odihnă; 1 săptămâna de muncă în schimb de noapte, cu 48h de odihnă și programul se repetă). - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane pentru angajare. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Promovat
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii
-
Promovat
Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: - Asigura gestiunea corecta si eficienta a produselor (receptia vanzarea articolelor din portofoliul magazinului); - Coordoneaza echipa de vanzari si echipa de suport logisitc; - Responsabil cu activitati administrative (comenzi de achizitii marfa, stocuri, inventare, acte etc) Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie de pază angajează agenti de securitate cu atestat,pentru obiective aflate în zona Chitila-Ilfov.Se cere seriozitate,capacitate de munca in echipa.Se oferă salariul 3.000 lei luna.
-
Angajam șoferi cat.B pt curierat în Germania,salar 1900 euro net,mai multe detalii la tel..
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Candidatul Ideal GESTIONAR DEPOZIT Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Vulcanizator, într-un service auto cu echipament modern din București, sector 3, strada Balta Doamnei, nr. 14-20. Sunt bineveniți la interviu atât candidații cu experiență cât și cei care nu au deloc experiență în domeniu. În cazul în care persoana nu deține experiență, compania poate oferi cursuri pentru obținerea calificării ca vulcanizator. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial atractiv; Bonuri de masă - 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță - 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung; Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Angajam personal din Republica Zimbabwe in domeniul horeca pentru litoral !
-
Candidatul ideal: Orientare și deschidere către client; Experiența anterioară în comerț constituie avantaj; Responsabilitate și seriozitate; Dinamism și spirit de inițiativă; Flexibilitate și spirit de echipă; Capacitate de adaptare și comunicare. Descrierea jobului: Întâmpină clientul cu amabilitate Aprovizionează în mod corect şi eficient rafturile din magazin; Realizează în mod corect inventarele; Asigură amplasarea corectă a mărfurilor pe rafturi; Depozitează şi manipulează în mod corespunzător marfa; Verifică şi întreţine ordinea, curăţenia in magazin. Asigură o imagine plăcută a magazinului.
-
Restaurant Sunquest din statiunea Venus angajeaza Manager Restaurant. Persoanele interesate trebuie sa trimita CV-ul pe WhatsApp la numarul afisat in anunt.
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Suntem firma Curat Rapid Group Srl si cautam motostivuitorist. Cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din Sacosu Turcesc, Jud. Timis. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 08-16. Candidatul ideal: - Autorizatie ISCIR - Experienta min. 1 an - Persoana organizata, punctuala - Orientare catre eficienta Oferim: Transport din Timisoara (Calea Buziasului) pana la punctul nostru de lucru si retur. Tichete de masa; Contract pe perioada nedeterminata Program de lucru intr-un singur schimb, de luni pana vineri 08-16 Descrierea jobului: - Incarcarea stivuirea descarcarea in conditii optime de siguranta a marfurilor paletilor - Operarea utilajelor in conditii de siguranta si eficenta. Descrierea companiei: Incepand cu 2012 SC Curat Rapid Group SRL,cu sediul in judetul Timis, activeaza in domeniul managementului integrat de mediu si este autorizata de Agentia de Protectie a Mediului pentru a se ocupa cu colectarea, transportul,depozitarea, tratarea si reciclarea deseurilor nepericuloase ,iar incepand cu anul 2021 si a deseurilor periculoase. Principalele faze ale procesului tehnologic folosit de societatea noastra sunt: colectarea deseurilor de pe amplasamentul generatorilor de deseuri cu care avem incheiate contracte, sortarea, compactarea, balotarea, macinarea, extrudarea deseurilor de plastic expandat (polistiren), stocarea temporara la punctul de lucru autorizat al SC CURAT RAPID GROUP SRL , transportul deseurilor cu mijloacele de transport proprii autorizate , catre operatorii economici autorizati in vederea valorificarii. Incepand cu anul 2021 dispunem si de un echipament pentru procesarea depanelarilor rezultate din debitarea PCB-urilor. De asemenea noi asiguram si serviciul de trasabilitate pentru categoria deseurilor de ambalaje.
-
Inchiriez service auto in Brasov, 800 mp, Stand ITP autorizat, Stand Directie, 3 Elevatoare + Elevator Vulcanizare, 3 birouri. Relatii la telefon
-
Promovat
DESCRIERE SC Eltex Recycling SA, firmă prestatoare de servicii de reciclare, într-o fabrică din Jucu (CJ), suntem în căutare de lucrători sortatori. Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Bonus pentru recomandare colegi Decontare transport Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț.
-
Oferim: Loc de munca stabil, Salariu de baza de 3820 ron Tichete de masa de 30 ron Prima de prezenta Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Cerinte: disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Cine suntem: producator de piese pentru toti marii producatori de automobile WOCO PIPE SYSTEM COMPONENTS ROM Satu Mare, Str.Fagului, nr.35
-
Promovat
Descriere SC Eltex Recycling SA, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: 0731 374 953.
-
CAUTAM COLEGI NOI Pentru postul de SOFER DISTRIBUTIE ,permis categoria B Despre noi La VOIPAN se regasesc sub același acoperiș, pasiunea pentru produse de calitate si o gama diversificata de produse din brutarie, patiserie, cofetarie si fursecuri. Profilul noului nostru coleg : Experiență în livrare,organizare si promovare produse. Deținerea unui permis de conducere categoria B Aptitudini de comunicare, atenție concentrată și rezistență la stres Abilită i de a lucra în echipă, organizat și responsabil Atitudine proactivă și pozitivă BENEFICII ACORDATE : -Salariu motivant -Sistem de bonusare motivant in functie de vanzarea lunara -Libere acordate,concediu de odihna. -Prime de sarbatori -Transport asigurat . Alătură-te unei echipe dinamice unde vei lucra în strânsă colaborare cu partenerii și colegii. Asteptam CV urile la adresa
-
Suntem in cautarea unei persoane pasionate de dulciuri si care impartaseste aceeasi dragoste pentru clienti, pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Vanzator , locatie Bucuresti. Responsabilitati: - Primirea si servirea clientilor cu amabilitate si promptitudine; - Prezentarea produselor noastre cu entuziasm si cunostinte detaliate; - Gestionarea comenzilor si pastrarea unui mediu de lucru ordonat si curat; - Incasarea corecta si eficienta a platilor; - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite pentru diverse ocazii; - Mentinerea stocului si a rafturilor in mod corespunzator aprovizonate; - Colaborarea stransa cu colegii pentru a asigura o experienta exceptionala pentru clienti. Cerinte: - Experienta anterioara in vanzari sau in industria alimentara reprezinta avantaj; - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii ; - Atent la detalii si capacitate de a lucra intr-un mediu aglomerat; - Orientat catre servicii si dornic sa ofere experiente memorabile clientilor; - Flexibilitate in program , inclusiv disponibilitate pentru lucru in weekend-uri si sarbatori; - Dorinta de a invata si de a se dezvolta in cadrul echipei noastre; Ce oferim: - Mediu de lucru prietenos si dinamic , intr-o cofetarie apreciata in Bucuresti; - Posibilitati de invatare si dezvoltare profesionala in industria alimentara; - Pachet salarial atractiv si beneficii aditionale; - Oportunitate de a face parte dintr-o echipa pasionata de arta cofetariei. Daca sunteti o persoana entuziasta , dornica sa ofere servicii excelente clientilor si sa creeze experiente dulci si memorabile, va incurajam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Trimiteti Cv-ul si o scurta scrisoare de intentie la adresa de e-mail sau la nr pentru a ne arata interesul dumneavostra. Va multumim pentru interesul manifestat si asteptam cu nerabdare sa va cunoastem in cadrul interviului. Cu stima, Echipa Voipan
-
societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2