Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru 2(doi) muncitori(bărbați)cu bune cunoștințe de limba germană pentru comunicarea eficientă cu conducerea firmei la fermă de legume(diferite culturi).Responsabilități :coordonarea și organizarea activităților de recoltare pentru diferite soiuri de legume, recoltarea soiurilor de legume, ghidarea și sprijinirea muncitorilor agricoli în îndeplinirea sarcinilor lor,asigurarea unei recolte suficiente, colaborarea strînsă cu conducerea firmei,experiență în agricultură la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Locatia:Saerbeck .Locuri disponibile:1.Perioada de lucru:cît de repede posibil sau la o dată aleasa și pînă la sfîrsitul luinoiembrie 2024.Se lucrează în jur de 45-48 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Munca se incepe la ora 06:30-07:00.Seplătește un salariu brut de 14euro oră.Angajatul rămâne în jur de 11,20euro net oră. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială.Permis de conducere:Da,angajatul trebuie să știe să conducă tractorul.Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider.Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Micul dejun și prinzul este pus la dispoziție de angajator. Costul cazării și al celor doua mese pe zi este de 10euro zi.Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon:0040353 418778,tel.mob:0040761804676.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Pan Express Service , locație cu vad din 1991, angajăm mecanic chiar începător. Clienții noștri apreciază priceperea și politețea, respectarea programărilor.
-
Promovat
LTHD Corporation angajeaza tehnician calitate, program de luni pana vineri, 2 schimburi. Puteti trimite CV la adresa sau direct la sediul firmei din str. Ardealului, nr.70, Timisoara (zona Dambovita) .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI LUMINI AMBIENTALE pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 3916 lei; Tichete de masa 40 lei zi; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
angajam soferi profcesionisti - permis de conducere CE, card tahograf, atestat transport marfa, experienta minim 1 an .camion 20 tone curse pe intern 1 post, camion 20 tone curse tur - retur Sibiu
-
Promovat
Manpower angajeaza bobinator pentru clientul nostru, un mare jucator din industria automotive Beneficii: Salariu: 4200 brut Tichete de masa de 20 de lei pe zi lucrata Decont de transport Program de lucru in trei schimburi de Luni pana Vineri: 07:00-15:00 15:00-23:00 23:00-07:00. Asteptam apelurile dumneavoastra
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Descriere Firmă de transport internațional angajează vopsitor auto. Oferim salariu competitiv și mediu de lucru plăcut și contract pe perioadă nedeterminată. CV-ul se va depune la sediul nostru din Giurgiu, str. Prieteniei nr. 5 până la data de 27.02.2024 ora 10.00.
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI LUMINI AMBIENTALE pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 3916 lei; Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei luna; Disponibilitate munca in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
SC CONSAL TRADE SRL angajeaza ECONOMIST RESURSE UMANE Studii superioare economice finalizate; Experienta anterioara intr-o pozitie similara pentru Resurse Umane minim 5 ani Cunostinte avansate de legislatie a muncii; Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii; Atitudine proactiva, lucru in echipa. -Operare Revisal, -Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte diverse tipuri etc -Intocmire documentatie rambursare concedii medicale de la Casa de Sanatate -Gestionarea dosarelor de personal -Urmarirea valabilitatii atestatelor, autorizatiilor, avizelor medicale ale salariatilor -Intocmirea centralizatoarelor pe linie de resurse umane solicitate de conducere -Intocmire si verificare pontaje SE OFERA: - pachet salarial atractiv - beneficii extra-salariale: tichete de masă - dezvoltarea si formarea profesionala la locul de munca. - oportunitatea de a lucra alături de un colectiv orientat către performanță Persoanele interesate sunt rugate sa aplice prin trimiterea unui Cv pe e-mail sau prin prezentarea la punctul de lucru din Incinta Port Constanta Poarta 2 Camin corp C et 1.
-
Se angajează angajează electricieni vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de electrician; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații electrice pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Se angajează angajează instalatori tehnico-sanitari și de gaze vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de instalator; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații de apă și gaze pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Suntem in cautarea unui Responsabil QMS (Calitate Mediu S.S.M. - on site) pentru santierele noastre din Oradea si imprejurimi. Candidatul ideal: - Absolvent cu diploma de inginer - Curs in domeniul SSM cu o durata de cel putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 ore - Minim 3 ani experienta anterioara in activitati SSM, prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii - Cunostinte solide privind legislatia SSM PSI - Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii - Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor - Persoana proactiva si orientata spre rezultate - Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - Abilitati operare calculator MS Office si PowerPoint - Permis de conducere : categoria B Activitatea se va desfasura cu preponderenta pe santierele din vestul tarii.
-
Locurile de muncă sunt în landul Baden Württemberg, în apropiere de orasul Stuttgart. Cerințe: - calificare în meseria de sudor; - experiență în sudură Mig-Mag; - nu sunt necesare cunoștințe de limba germană. Oferta: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Salariul începe de la 2400 euro net pentru oțel și 2800 euro net 170h lucrate pentru aluminiu + 25% spor de noapte + bonusuri de performanță (până la 500 euro). - Se lucrează în trei schimburi. - Concediu anual plătit: 24-30 zile an (în primul an 24 de zile). - Cazarea contracost, se reține din salariu. - Taxele sociale și asigurările de sănătate sunt plătite de angajator conform legilor în vigoare din Germania. Dacă îndepliniți condițiile cerute și sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
AFI Cotroceni este in cautare de coleg pentru a complete echipa de mentenanta a mall-ului. In cadrul acestei pozitii vei fi responsabil de controlul, diagnosticarea, repararea, executarea sau modificarea, precum si intretinerea sistemelor de incalzire, ventilatie si aer conditionat. Verificarea intretinerii si repararii sistemelor sanitare si canalizare, precum si a instalatiilor de stingere a incendiilor. Cerinte: - diploma tehnician; - experienta intretinere si reparatii instalatii; - bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariu in functie de experienta si cunostinte; - tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucrata; - asigurare medicala; - abonament medical; - bonus de performanta; - prima de Craciun; - efectuarea de cursuri de specialitate decontate de catre companie; - mediu de lucru sigur. Program: Ture- 12 ore zi, 12 ore noapte, 2 zile libere. Vino si tu sa faci parte din echipa de mentenanta a celui mai mare mall din Romania! Adresa: Bulevardul General Paul Teodorescu, Nr. 4, Sector 6, Bucuresti
-
Căutați un loc de muncă la îngrijit bătrâni? Vorbiți limba germană? Atunci nu ezitați să ne contactați! Trimiteți mesaj! Sau sunați de luni până vineri (orele 09.30 – 16.30) la: 0761/604.829 sau 0745/364.857
-
Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect
-
Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.
-
Ce dorim de la candidat: -Experienta in mentenanta dar un avantaj este experienta in industria automotive -min 2 ani experienta -Studii medii liceul sau cursuri in domeniul tehnic; -Cunostinte de electropneumatica, hidraulica, mecanica; -Disponibilitate pentru munca in 3 schimburi -de la . Ce sarcini presupune jobul: --Realizeaza mentenanta masinilor si a utilajelor automate si semi-automate --Asigura remedierea defectelor mecanice, electropneumatice si hidraulice -Efectueaza revizii si reparatii conform planului de intretinere - Atentie sporita la detalii si o buna colaborare cu colegii din productie si mentenanta Beneficii: - Salariul, in functie de experienta intre 3000 si 3400 NET - Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucrata; - Transport asigurat catre fabrica tur retur din multe zone ale jud. Prahova - Bonus de performanta lunar - Asigurare medicala - Prima de Paste si Craciun.
-
Cautam Project Manager pentru Santier de constructii - edificiu '' Centru de sanatate si SPA'' (21000 mp) in orasul Techirghiol, de preferat cu domiciliul in zona Constanta.
-
Promovat
Firmă cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare, suntem in cautare de mecanici utilaje pentru punctul nostru de lucru din incinta fabricii Heidelberg. . Ofertă și beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă (35 lei tichet); Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie; Ore suplimentare plătite conform legii; Program de lucru in ture 12 24 -12 48. Responsabilitati: Verifica si asigura intretinerea periodica a masinilor si utilajelor; Verifica starea de functionare a utilajelor si a instalatiilor cu scopul de a depista eventualele defectiuni; Efectueaza lucrari de reparatii la timp si de calitate, la utilajele care se defecteaza. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon inclus în anunț.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro