Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Evren & enis plast, angajeaza - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • Magazin de piese auto,angajam agent pentru vanzarea si identificarea pieselor auto in Bucuresti. Va puteti depune CV-ul la adresa de mail Relatii la tel

  • Candidatul ideal - Cunostinte operare calculator; - Spirit practic; - Eficient, ordonat ; Responsabilitati: - Sortare documente in functie de criteriile indicate; - Introducerea informatiilor regasite pe diferite tipuri de documente in softul intern; - Indexare documente; - Verificarea datelor introduse si asigurarea corectitudinii lor; - Inventariere la nivel de continut dosar sau cutie; Beneficii: - Program de lucru de luni pana vineri, ziua de vineri fiind zi scurta; - Tichete masa; - Decont transport;

  • Oferta noua in anul 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Trimit detalii doar pe mail. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail oportunitate.reala @ gmail. com

  • Oferta noua in anul 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail oportunitate.reala @ gmail. com

  • Oferta anului 2019. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail oportunitate.reala @ gmail. com

  • Angajam operator call center (fata sau baiat) pentru preluare comenzi - livrare la domiciliu. Se lucreaza 15 zile pe luna, in ture, de la 11 la 23 Se asigura transport la plecare. Contract de munca Mediu de lucru linistit si placut Salariu de start: 1800 lei dintre care 300 intra pe cardul de bonuri. Cautam persoana serioasa, de preferat din sectorul 3, cu minime cunostinte de engleza si office. (word, excel)

  • Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat. Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa. Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte: - Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta de afirmare; - Ambitios, competitiv, consecvent; - Bune capacitati de comunicare si atitudine orientata catre client; - Disponibilitate pentru lucru in ture; - Abilitati de calcul matematic; - Studii medii; - Cunostinte operare PC; Vei beneficia de: - Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca; - Diverse bonusuri; - Oportunitatea unui loc de munca stabil; - Tichete de masa; - Instruire de specialitate si dezvoltare profesionala; - Posibilitati de avansare; - Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Alaturi de ceilalti membri ai echipei, vei fi implicat in activitati care presupun: - Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; - Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti; - Acceptarea si validarea tichetelor de pariere; - Incasarea si gestionarea numerarului pentru vanzarea serviciilor si produselor companiei; - Intocmirea zilnica a documentelor financiar-contabile; - Crearea unui mediu agreabil pentru clienti.

  • Ne dezvoltam constant si ne dorim oameni ca tine! Vino alaturi de noi si vei face parte dintr-o ECHIPA de peste 1400 de colegi, care isi desfasoara activitatea in cele aproximativ 500 de agentii ale brand-ului Fortuna din toata tara! Vei beneficia de: -Salariu si bonusuri pentru prestatiile tale excelente -Program de lucru flexibil, in ture -Loc de munca stabil, aproape de casa -Bonusuri in cazul in care ne recomanzi viitori colegi -Tichete de masa (15 lei/tichet) -Prime de Paste si de Craciun -Traininig de specialitate si formare profesionala continua, pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri Experienta sau diplomele/calificarile anterioare nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa: -Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii -Ai o atitudine pozitiva -Fii un bun coleg -Ai abilitati de lucru cu cifre Descrierea jobului: -Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei; -Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara; -Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; -Crearea unui mediu agreabil pentru clienti. Vino sa te convingi si sa castigi: 2000 de lei net (cuprinde: salariu, tichete de masa, diverse bonusuri). Exista posibilitate de ore suplimentare, platite 200 %. Vino sa evoluezi alaturi de noi si aplica aici cu CV-ul tau sau lasa-ne un mesaj.

  • Candidatul ideal Compania Optimall Optic SRL cauta o persoana tanara si dinamica pentru postul de asistent birou / functionar relatii clienti(m/f), part time (5 ore) flexibil . Descrierea jobului Descrierea sarcinilor: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea comenzilor si introducerea acestora intr-un program Pastrarea legaturii cu clientii . Intocmirea facturilor fiscal pentru lentile si rame Gestionarea reclamatiilor si a sugestiilor clientilor Cerinte: Experienta pe un post similar nu este obligatorie, suntem deschisi unei colaborari si cu studenti sau persoane fara experienta Cunostintele de limba maghiara reprezinta un avantaj Cunostinte bune de Microsoft Office si disponibilitatea de a invata programe noi Spirit analitic, atentie la detalii, adaptabilitate si spirit de echipa. Adresa de e-mail

  • Candidatul Ideal: Seriozitate Reale calitati interpersonale Abilitati de comunicare, relationare. Perseverent; Ambitios; Spirit de echipa si personalitate dinamica. Experienta MS Office (Outlook, Word, Excel); Experienta in curierat reprezinta un avantaj dar nu o conditie obligatorie Descrierea jobului Supravegherea expeditiilor Alocarea si urmarirea comenzilor Verificarea zilnica a livrarilor realizate de catre curieri Solutionarea in timp real a problemelor/reclamatiilor ce pot surveni in procesul de livrare Informarea clientilor (call center) cu privire la adresele gresite precum si solutionarea acestora Descarcarea, scanarea si procesarea coletelor sosite retur in depozit Alte responsabilitati ce revin activitatii departamentului Operational Pentru acest post cautam un baiat deoarece implica manipularea coletelor in depozitul companie Birourile si depozitul se afla in Sos. Alexandriei 99A Bragadiru Program Luni - Vineri 9 - 17 Salariul porneste de la 1600 Ron 1700 RON Net Luna, urmand sa creasca conform grilei de salarizare a companiei

  • Quanta Resurse Umane recruteaza in Bucuresti Operator Call Center cu limba romana, pentru cel mai mare magazin online din Romania, eMAG. Esti cu sau fara experienta, la inceput de cariera si cauti un loc de munca flexibil pe perioada nedeterminata, cu un program part-time sau full-time? Cerinte: - Abilitati de comunicare si relationare; - Orientare catre rezolvare de probleme; - Atitudine empatica, energica si centrata catre client. Responsabilitati: - Principala responsabilitate consta in acordarea suportului clientilor companiei, prin e-mail, chat si telefon. Beneficii: - Programul de lucru vine in ajutorul tau si iti ofera flexibilitate in functie de timpul tau zilnic: 4 ore / 6 ore / 8 ore; - Asigurare de sănătate privata; - Acces la biblioteca "Bookster"; - Ai două coduri unice de reducere, prin care poți cumpăra produse vândute pe eMAG și Fashion Days la prețuri avantajoase. Lunar, ai acces la un buget pe care-l poti folosi pentru achizitionarea, in conditii avantajoase, a urmatoarelor: - Tichete de masa, - Turism intern (tichete de vacanta), - Pensie privata, - Cursuri limbi straine. 0733.940.132

  • Recrutam doamne si domni care sa foloseasca o crema la clinica . Participarea dumneavoastra va fi remunerata in functie de numarul de vizite la clinica si durata studiului. La finalul studiului incasati intre 65-700 RON! Veti beneficia de un consult dermatologic gratuit! Locatie : Bucuresti Durata studiu: intre 1-3 zile sau 3 saptamani(doar 8 vizite la clinica) Durata vizita la clinica: intre 1-5 h Program : L-V in intervalul 09:00-17:00 CRITERII : - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare; - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila; - femei si barbati; - varsta intre 18-70 ani; - pigment deschis sau usor masliniu la culoare; - sunteti clinic sanatos/a si nu figurati in evidenta cu boli cronice; - fara tratament medical zilnic; - nu ati fost la solar sau plaja in ultimele 3 luni; - in ultimele 3 luni ati luat antibiotice,vitamine,anticonceptionale sau alte medicamente ? - sa nu fie cazul de pilozitate excesiva pe spate; - nu aveti pe spate cicatrici,tatuaje,iritatii,pete pigmentare,alunite,acnee; - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie anticipata,pensie medicala de gradul 1 sau 2; - nu sunteti insarcinata; - nu alaptati; - nu sunteti alergic/a la medicamente sau produse dermato-cosmetice; - puteti avea venturi suplimentare fiindca se declara impozitul. Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,numarul de telefon,varsta,tip de ten (deschis sau masliniu) pe adresa de e-mail .

  • Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa , noi oferim un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica , posibilitati de dezvoltare si instruire constanta , un program de lucru stabil de opt ore si un pachet salarial atractiv . Cautam o persoana care : -Are studii medii ( studiile superioare sunt un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Constituie un avantaj si seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul unui birou impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email , te asteptam cu drag !

  • Candidatul ideal: NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGÃTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢÃ: ÎN SPECIALITATE: 3-5 ani CUNOªTINŢE NECESARE:  Cunoştinţe de contabilitate primară  Cunoştinţe de legislaţie gestiune stocuri  Cunoştinţe de operare PC (MS Office)  Cunoştinţe operaţiuni import/export CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: uşurinţă în manipularea fizică şi ordonarea obiectelor în mediul profesional, conformist, ordonat, eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate. Atributii principale: -rezolva cu operativitate preluarea marfurilor de la furnizori, in ordinea prioritatilor companiei. -verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate, in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi, procese verbale de custodie, certificate de calitate si, in cazul produselor de origine animala, csv). Se interzice categoric receptionarea de marfa fara toate aceste acte. -transmite facturile furnizorilor catre departamentul contabilitate, semnate de primire pentru efectuarea receptiei si eliberarea eventuala de instrumente de plata. - Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă - Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare - Asigură mişcarea stocurilor - Expediază marfa către departamente, in conformitate cu procedurile interne.

  • Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • Compania fondată în anul 1994 în Bihor, cu domeniul de activitate într-o tipografie, caută o persoană pentru postul de Operator Prelucrare Date. Cerințe: – cunoștințe bune de operare PC; – studii medii; – atenție la detalii; – experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj. Responsabilități: – introducerea în baza de date a unor informații; – întocmirea actelor necesare privind procesele verbale de recepție a echipamentelor; – gestionarea evidenței inventarului; – alte sarcini de operare PC specifice activității firmei. Beneficii: – salariu atractiv; – mediu de lucru plăcut; – program de lucru 8 ore: 9:00 – 17:00.

  • Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Programarea sistemelor de securitate instalate - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma De preferinta persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • We are in search of Customer Care Representatives with any of the following languages: • German (min. 800 euro net); • French (min. 700 euro net); • English (min. 450 euro net); • Polish (min. 900 euro net); • Italian (min. 500 euro net); • Spanish (min. 500 euro net); • Russian (min. 600 euro net); • Romanian (min. 350 euro net). You are the right person for the job if you are self-motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication skills. No previous experience required. Job description: • Answering or making calls to clients; • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued; • Establish a good working relationship with customers and other professionals Benefits • Attractive salary package (meal tickets, transport, bonuses) • 8h/day shifts; • Professional development through training programs; • Real possibilities of career development; • A multicultural and multilingual work environment that is modern, dynamic and friendly; • New building, at 10 minutes from Unirii Square, Bucharest. If you are interested, send us your resume at: recrutare.madskills@gmail.com

  • Esti in cautarea unui loc de munca stabil? Ai atentie distributiva Capacitatea de a lucra cu cifre Nivel mediu de lucru cu calculatorul Esti disponibil pentru un program de lucru in schimburi? Daca te regasesti in descrierea de mai sus, te invitam sa aloci timp si pentru detalii privind responsabilitatile si cerintele specifice postului deoarece esti cu un pas mai aproape de a te alatura echipei Nordic Logistic. Sediul companiei se afla in localitatea Ciorogarla, langa Bucuresti. Se asigura transportul gratuit de la statia de metrou Pacii. Misiunea postului: - Efectueaza modificari pe picking list (cantitate, lot etc) in functie de ce se pregateste fizic in depozit si opereaza in sistem „iesirea de bunuri”; - Emite documentele pentru livrare (avize sau facturi); - Intocmeste setul de acte necesare livrarii (avize, facturi, corectii la livrarile anterioare, copii dupa comezi etc. , in functie de particularitatile fiecarui client; - Opereaza facturile de retur cu respectarea procedurilor existente; - Organizeaza documentele necesare livrarii pentru fiecare cursa in parte; - Intocmeste comenzile de transfer intre gestiuni; - Opereaza transferurile de marfa intre depozite si introduce in sistem marfa din transferuri; - Gestioneaza eficient comenzile atipice; - Opereaza documentele de inventar; - Intocmeste notele de intrare-iesire pentru furnizori, face completarile necesare si listeaza documentele de receptie marfa la termenele agreeate; - Printeaza si arhiveaza documentele cu care lucreaza astfel incat sa fie usor de identificat ulterior; - Intretine raportul de stocuri pentru clienti. Profilul candidatului: - minim studii medii; - cunosterea Excel la nivel mediu; - persoana atenta la detalii, organizata - persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri.

  • Salveaza cautarea