Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba engleză și germană ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • Domeniul secretariat, contabilitate primara, arhiva

  • Candidatul ideal: -Cunostinte PC -Persoana serioaza si punctuala -Abilitati de organizare -Studii medii Atributii: - Introduce datele in softul intern si valideaza ca acestea au fost corect introduse - Scaneaza documente - Indexeaza documente - Sorteaza documentele in functie de anumite cerinte - Eticheteaza documentele Oferta: -Contract de munca incheiat initial pe 4 luni de zile cu posibilitate de prelungire sau preluare pe perioada nedeterminata -Salariu 1600 lei NET -Decont de transport 120 lei -Tichete de masa 15 lei/zi ( 300 lei) Programul de lucru este: Luni-Joi: 7:30-16:30, Vineri 7:30-14:30 Punct de lucru: Metrou Costin Georgian (sector 3)

  • J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Vrei sa fii independenta? Vrei sa incepi o cariera dar nu ai experienta in munca? Vrei sa iti dezvolti abilitati de relationare cu clientii? Compania Superbet se extinde zi de zi, luna de luna, avand in prezent peste 550 de agentii in toata tara ! Am depasit pragul de 2000 angajati si nu ne oprim aici ! Suntem mai mult decat un angajator, suntem o SUPER ECHIPA! CANDIDATA IDEALA: - studii medii; - cunostinte de operare PC - nivel mediu; - atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare; - persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa; - loialitate, corectitudine si seriozitate. RESPONSABILITATI: - Informarea clientilor in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare; - Incasarea banilor pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice; - Acceptarea si validarea tichetelor de pariere; - Intocmirea zilnica a documentelor contabile primare; - Crearea unui mediu ambiental placut pentru jucatori. BENEFICII: - Salariu MOTIVANT, bonuri de masa / BONUSURI atractive; - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Training GRATUIT si perioada de acomodare; - Oportunitatea unui loc de munca stabil; - Program de lucru FLEXIBIL; - Oportunitati de promovare; - Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor Vino si tu in echipa noastra! Adauga un C.V si putem colabora!

  • Candidatul ideal: - Persoana serioasa - Punctuala si organizata - Cunostinte minime de operare PC Responsabilitati: - Sortare documente in functie de criteriile indicate; - Introducerea informatiilor regasite pe diferite tipuri de documente in softul intern ; - Indexare documente; - Verificarea datelor introduse si asigurarea corectitudinii lor; - Inventariere la nivel de continut dosar sau cutie Beneficii: - Contract individual de munca - Salariu Net 1600 Lei NET ( in mana) - Decont transport 120 lei - Tichete de masa 15 lei/zi - Program Luni-Vineri (Vinerea program scurt) - Punct de lucru: Metrou Costin Georgian

  • Oferta de munca part time pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Obligatorie este doar responsabilitatea. trimit detalii doar pe mail. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail venitextra146 @ gmail. com

  • Angajez dispecer 3,5 si 24 t pentru comunitate Limba engleza scris si vorbit nivel mediu obligatoriu(franceza si germana constituie avantaj) Angajez si din alte judete dar doar cu relocare in Alba Iulia. Salarizare in functie de performante: salar fix + procent intre 10% si 25% din profitul realizat, intre 450 euro si 4500 euro. Cei interesati sunt rugati sa apeleze 0747237764

  • The Customer Service Representative is responsible for providing outstanding customer service for all STL customers. This position fields incoming phone calls and live chats from customers to address a variety of needs and follows up on voicemails and emails sent by customers and make outbound Collections calls. Essential Duties and Responsibilities: - Responsible for fielding incoming phone calls from customers and assisting on a variety of topics such as sending contracts, explaining contract terms, and setting up payments - Responsible for responding to customer emails and voice mails within 24 hours - Responsible for contacting customers regarding returned payments and making arrangements for payment - Meets expectations regarding productivity as defined by the company and determined by assignment to phone, and/or email - Ensure compliance with all company and departmental policies, procedures and guidelines - Work with Customer Service team members to effectively meet daily goals, deadlines and minimum requirements - Maintain a clean and organized work station - Flexibility to work extended hours with minimal notice during heavy workload periods - May be required to perform other tasks as requested, assigned, or directed Education and Experience: - High School Diploma or equivalent required. - Prefer a minimum of 1 year experience working in customer service in a call center environment Knowledge, Skills, and Abilities: - Must have excellent and professional verbal communication skills; required to speak with proper grammar, excellent enunciation, and a friendly tone of voice - Must have effective and professional written communication skills (writing sample will be required) - Operates with a Customer Service mindset; identifies customer needs, adjusts approach based on customer needs, has a helpful and courteous attitude - Handles all customer calls with a positive attitude; demonstrates initiative and creativity in identifying customer and business needs - Able to work in a fast paced and changing work environment - Ability to manage multiple tasks, effectively manages time, and prioritizes work responsibilities appropriately while maintaining attention to detail - Ability to calculate basic math (addition, subtraction, multiplication, division) - Proficient in typing - Proficient in Microsoft Office Applications (Word, Outlook, Excel) and Internet Explorer This job is located in Targoviste and requires working US hours - 15:30 to 24:00 1hr lunch break included).

  • Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor Vodafone. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • Angajam persoana pentru postul de "facturista" pentru sediul nostru central de pe C. Stan Vidrighin nr. 1A. Experienta constituie avantaj dar nu este un criteriu eliminatoriu. Cunoasterea programului "Mentor " constituie avantaj. Asteptam CV-urile dvs pe adresa

  • Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor, punct de lucru Tamadau Mare.

  • Job Overview Căutăm un Trainer care să consolideze competențele modelelor noastre prin elaborarea și desfășurarea de programe de formare care să stimuleze performanța modelelor la locul de muncă în concordanță cu valorile companiei. Veți fi responsabil pentru efectuarea evaluărilor necesităților de formare și pentru gestionarea tuturor fazelor . Responsibilities and Duties To identify training needs by evaluating strengths and weaknesses. To supervise the online models. To discover training needs and provide coaching. To submit reports on training activities and results. To provide technical support. To resolve issues as they arise onsite. To attend weekly meetings. Qualifications High school diploma Strong communication skills Fluent in English Advanced organizational skills with the ability to handle multiple assignments. Working knowledge in Google Docs

  • Socitate comerciala panificatie angajeaza dispecer - facturist. Relatii la telefon 0737769975.

  • Angajăm tehnoredactor în departamentul DTP pentru paginare reviste de integrame și divertisment (rebus), cărți, materiale promoționale etc. Se cere experiență de lucru în Adobe Indesign, Adobe Photoshop, de preferat pe platforme Macintosh. Rapiditatea și creativitatea constituie un avantaj. Program de lucru 9.00 - 17.00. Va rog CV pe adresa: Multumesc,

  • Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Sediu: Casa Presi Libere . Va rog CV pe mail Multumesc,

  • Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa !!!! Noi oferim: - un mediu de lucru placut - un colectiv format dintr-o echipa tanara si dinamica - posibilitati de dezvoltare - instruire constanta - un program de lucru stabil - un pachet salarial super atractiv Cautam o persoana care : -Are cel putin studii medii ( studiile superioare pot constitui un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Cautam persoane care isi doresc un loc de munca stabil , placut si dinamic si care ne pot incanta cu seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul lor simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul sediului nostru impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email afisata in datele noastre de contact sau ne poti lasa mesaj chiar aici , te asteptam cu drag !!!

  • https://lcusmoney.xyz/7046590939747/ Dureaza un minut! Inscrie-te la urmatorul link, si poti incepe sa faci bani! 0,10$ pe reclama/doar tastand niste numere/fara timp de asteptare! Media castigurilor: 100 $ intr-o h! Depinde de timpul alocat! Informatii whats”app!

  • Asiguram instruire GRATIS, online. Cerem cunoștințe minime utilizare calculator (word, PDF, email, internet), Seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Vârsta minimă 18 ani. Ofer detalii numai pe mail venitextra 146 @ gmail. com

  • Salveaza cautarea