Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: -Limba italiana - nivel B2; -Cunostinte de Microsoft Office; -Experienta nu este necesara. Descrierea jobului: -oferirea de suport tehnic pentru alte companii din mai multe industrii; -consilierea clientilor prin intermediul chat-ului sau e-mailului; -furnizeaza clientilor solutii la problemele pe care le intampina; -mentine si actualizeaza atat informatii interne, cat si informatii despre clienti. Beneficii: -salariu fix +tichete de masa de 15,18 lei/ zi lucrata; -bonusuri de performanta; -asigurare medicala privata; -reduceri la sali de sport, diverse restaurante, stomatologie, agentii de turism etc

  • Angajam operatori data entry cu italiana Cerinte: * studii mediii * limba italiana avansat * minime cunostinte de PC Program: luni-vineri in 2 schimburi ( 8.00-16.00 si 14.00-22.00) Munca de birou, nu este call-center Salariu: 1.500 net (in mana) Bonuri de masa Transport decontat in Oradea Persoanele interesate sunt rugate să trimita un CV la adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau să sune la: 0770 636 079

  • Angajez operator preluare comenzi pt mai multe detali sunati la nr de tel sau cv la adresa de email

  • Gi Group recruteaza pentru clientul sau, companie renumita din domeniul bancar, Operator introducere si validare date in limba italiana. Activitatea de back-office se desfasoara la sediul companiei din Brasov, avand un program de lucru de 8 ore, de luni pana vineri. Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Responsabilitati: • Introducerea corecta si completa a datelor in programul dedicat; • Verificarea datelor introduse; • Colaborarea cu echipa de pe proiectul alocat. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala la o clinica privata; • Tichete de masa; • Prime de sarbatori.

  • Netex Romania angajeaza: Asistent relatii publice si comunicare limba germana limba suedeza limba daneza limba finlandeza limba franceza limba italiana limba spaniola limba portugheza limba norvegiana limba olandeza limba ceha limba slovaca Cerinte: - Cunoasterea uneia dintre limbile de mai sus la nivel avansat ( scris, vorbit, citit ) - Cunostinte MS Office - Cunostinte operare calculator Responsabilitati: - Informeaza clientii din baza de date alocata despre produsele existente pe site - Prelucreaza comenzile clientilor (fax, email, telefon)

  • Depozit Pal - Anagajam operator calculator - preluare , procesare , urmarire comenzi , vanzare aceesorii mobila etc. - program 8-17 L-V , sambata 8-12 --0755067038 - feraradecor@gmail.com

  • - Iti doresti sa activezi intr-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare? - Scopul tau primordial este sa iti dezvolti abilitatile profesionale pentru a-ti putea lua viata in propriile maini? - Esti student si ai nevoie de flexibilitatea programului de munca pentru a te prezenta la cursuri sau examene? - Doresti sa activezi intr-o societate in cadrul careia sa te identifici cu valorile companiei: meritocratie, teamwork, interculturalitate in mediul organizational, dezvoltare continua si profesionalism? JOBUL TAU: OPERATOR PC Competente necesare pentru a face parte din echipa noastra! - cunostinte de operare PC (pachetul MS Office); - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - cunoasterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilitati: - analizarea si prelucrarea documentelor personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfectionare si specilizare; - program full-time (L-V); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Fiind membru al echipei noastre, te vom invata sa: - prelucrezi, respectiv sa analizezi documente personale si imobiliare necesare creditarii; - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentatiei digitalizate; - recunosti natura documentelor primite si sa le clasifici, cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentatiei; - analizezi documentele primite si sa decizi asupra viitoarelor faze de procesare; - aplici sistemul de management al calitatii in activitatea desfasurata. Ce ne dorim de la tine: - cunostinte PC (MS Office: Word, Excel); - capacitate de analiza si sinteza; - capacitate de adaptare; - atentie concentrata, distributiva si la detaliu; - corectitudine si acuratete in prelucrarea datelor; - orientare spre rezultat (implicare activa in imbunatatirea performantei proprii, a activitatilor si sistemelor companiei); - spirit de echipa; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienta profesionala minim 6 luni (constituie un avantaj); BENEFICII: - bonus de performanta; - card privat de sanatate; - cost asigurat al transportului cu mijloace in comun in orasul Arad; - cursuri gratuite de limba italiana; - training tehnic de specialitate; - training de perfectionare si specializare; - program full-time (Luni-Vineri); - team building intern si extern; - inchiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta! Adresa: Strada Cocorilor, Nr. 24/A, et. 1 Aplica CV-ul tau atasandu-l la sectiunea "mesaj" sau la adresa de e-mail cariera@finprom.ro. Ne puteti contacta la numarul de telefon afisat la sectiunea "date de contact" (de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00-17.00). Descrierea companiei Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.

  • Despre Trenta Pizza Trenta Pizza este o companie 100% romaneasca ce ofera serviciul de livrare pizza la in Bucuresti. Trenta Pizza activeaza pe segmentul de livrari pizza la domiciliu din 2005 si opereaza in 10 locatii de unde se comercializeaza pizza la pachet si se se livreaza pizza la domiciliu. Candidatul ideal Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru; - Atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere; - Capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune; - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor; - Rezistent la stres si la lucrul sub presiune; - Rabdare, calm, diplomatie; - Bune cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba engleza (vorbit) nivel mediu/avansat; - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; Descrierea jobului: - preluarea comenzilor telefonice din partea clientilor; - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente; - gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor; - introducerea corecta a datelor primite de la clienti in aplicatia interna; - cunoasterea meniului si a ofertelor, vanzare sugestiva; - indeplineste obiectivele de vanzari. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonuri de masa; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. O echipa grozava te asteapta! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau la sergiu.cojocariu@trentapizza.ro sau contacteaza-ne la numarul de telefon: 0751 309 890.

  • Cautam Agent IT Service Desk in Timisoara Profilul candidatului: -minim studii medii -experienta: entry level -certificat limba germana minim nivel B2. -cunostinte de IT nivel de baza: editarea unor documente office, instalarea de software, folosirea unuia sau a mai multor browsere etc. Responsabilitati: -identificarea precisa a problemelor cu care se confrunta clientii. -documentarea, prioritizarea si rezolvarea problemelor identificate. -comunicarea si mentinerea unor bune relatii cu clientii existenti. Beneficii: -Salariu 2500-3500 in functie de experienta -tichete de masa -asigurare de sanatate privata (familie, sot, copil) -25 de zile de concediu -al 13-lea salariu Program de lucru: -Luni-Vineri- 07-20- 8 h +30 min. pauza Pentru detalii , ma puteti contacta la adresa de e-mail: marina@ams-hr.ro, sau la numarul de telefon:0787835509 Prin aplicarea la acest loc de munca va dati acordul cu privire la politica de condifentialitate. mai multe puteti vedea accesand linkurile de mai jos: http://www.ams-hr.ro/politica-de-confidentialitate.php http://www.ams-hr.ro/termeni-si-conditii.php

  • Cautam colega - hostess online. ATENTIE! Pentru recomandare primesti pana la 200$ per fata. Oferta noastra: - Salariu minim 600$ luna - Training de specialitate - Contract de munca ( 100% Confidential ) - Sedinte foto - Profesionalism Cerinte: Varsta minima 18 ani - Engleza nivel mediu - Aspect fizic placut - Entuziasm si seriozitate Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon.

  • POLACH LOGISTICS & TRANSPORT SRL angajeaza functionar administrativ Principalele responsabilitati: - Verificarea foilor de parcurs, a kilometrilor parcursi si a traseelor efectuate; - Verificarea rutelor rutiere de deplasare si corelarea acestora cu sistemele gps - Realizarea consumurilor pentru autovehiculele din parcul auto, tinerea evidentei acestora si introducerea in sistem intern - Efectuarea de analize pe baza datelor prelucrate (ex: consumuri) - Intocmirea de rapoarte lunare in vederea analizarii consumului si a eficacitatii autovehiculelor; Cerinte Candidatul ideal: -Cunostiinte bune de operare MS Office, in special Excel; -Persoana organizata, curata care sa se integreze in echipa; -Experienta anterioara in domeniul transporturilor constituie avantaj; -Atentie la detalii; -Dorinta de a progresa si invata; Locul de munca se afla in localitatea Turnu, jud. Arad Oferim un pachet salarial atractiv, o masa calda, transport asigurat, un mediu de lucru placut, tanar si dinamic precum si posibilitatea de a dezvolta o cariera pe baza instruirii teoretice si practice asigurate. Detalii suplimentare la 0749059040, e-mail: angajari@polach.ro

  • Stanleybet angajează operatori calculator in Târgoviște Îți oferim salariu motivant , bonusuri trimestriale , bonuri de masa , asigurare de sănătate privată, program flexibil Trimite CV-ul tau la molteanu@stanleybet.ro Tel 0726111103

  • Depozit en gros de alimente si fructe angajeaza secretara,salari attractiv,cerem seriozitate si respect pt locul de munca

  • Cautam moderatori de anunturi -operatori online pentru promovarea unui proiect extraordinar. Se lucreaza de acasa full time sau part-time. Beneficii: *contract de colaborare * instruire gratuita si suport * castiguri in functie de realizari si munca depusa * plata in cont bancar sau prin mandat postal * scrisoare de recomandare pentru cei interesati Cerinte: *cunostinte minime despre navigarea pe internet * cunostinte minime despre pachetul Office (in special Word si Excel) * perseverenta, ambitie si dorinta de a reusi intr-un domeniu nou sunt calitatile pe care le cautam la un candidat trimiteti adresa dvs de mail

  • Vrei sa intri in comunitatea mea si sa faci bani din pariuri sportive,nu ezita sa ma contactezi ,totul este sigur,real si fara dubii,ma gasesti aici https://www.facebook.com/profile.php?id=100010523147455 (Ionut Paul Nicu pe facebook) daca esti dispus sa risti da-mi mesaj si te vei convinge singur

  • Iti doresi un job part time simplu de acasa? Fie ca esti student sau lucrezi, te astept in echipa mea. Daca ai minim 2-3 ore zilnic libere, calculator si internet acasa sau la serviciu, te invit sa te inscrii si tu si SA INCEPI SA CASTIGI.Cerinte: calculator si internet, posibilitatea de a lucra de acasa sau din alta parte cateva ore pe zi - seriozitate, implicare - 2-3 ore pe zi minim de preferat pt rezultate optime.Detalii la adresa de email : marketing.ecommerce@yahoo.com

  • Oportunitate foarte serioasă! Te ajutăm pas cu pas! Cerinte mininime: calculator si conexiune la internet. Ofertă de încredere! Detalii la bit.ly/2Dnz0FO

  • Magazin piese auto angajam operator calculator pentru identificarea si vanzarea de piese auto. Locatie sect.1,Bucuresti

  • https://ecmero.com/?ref=289442 castiguri de peste 200€ lunar!! tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi apasand linkul de mai sus si sa vizualizezi spoturi publicitare de 30-40 secunde. fiecare sondaj parcurs a cate 11 intrebari inseamna 1.5€

  • Salveaza cautarea