Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie multinationala de prestigiu, cauta OFFICE MANAGER in urmatoarele conditii: - Experienta in office management, receptie, lucrul cu clientii si/sau angajatii/ departamente -Limba engleza nivel mediu/avansat - Experienta in Microsoft Office - computer based - Experienta in managementul administrativ : corespondenta, setare de meetings, preluare de telefoane, logistica meetingurilor si a salilor de meeting, curatenia si paza, lucrul cu furnizorii/ clientii, organizarea de evenimente, etc. - Experienta in job : minimum 1 an Se ofera : - Un pachet salarial competitiv, corespunzator experientei de munca - Un mediu de lucru international, bazat pe oameni si pe performanta - O echipa tanara, dinamica si profesionala - Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala de top, de a beneficia de pregatire profesionala de top si de a dezvolta cariera profesionala Candidatii interesati de aceasta pozitie sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email : , si pot suna la numarul de telefon : 0740121317 Va asteptam in echipa noastra!

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Loc de munca cu experienta in team leader si back office call centre relati cu publicul studii management si marketing mai multe detalii la telefon (exclus persoanele neserioase sa se abțină) astept oferte

  • Cautam VORBITORI LB ITALIANA. Dacă esti dornic sa încerci noi provocari si ai excelente abilităti de comunicare, contacteaza-ne pentru a te ajuta creezi o cariera de succes alaturi de profesionisti. - experienta in call center si activitati de birou reprezinta un avantaj; - nivel mediu/avansat limba italiana (minim B2); Salariu net incepand de la 2000 Ron + bonusuri de performanta + tichete de masa 0787 838 173 -Potra Voicu

  • Responsabilitati: • Asigura suport echipei de vanzari • Introduce, monitorizeaza si actualizeaza datele colectate si prelucrate in baza de data existenta • Intocmeste si transmite diferite rapoarte catre alte departamente din cadrul companiei • Intocmeste, transmite, inregistreaza si arhiveaza documentele specifice pentru echipa de vanzari.

  • Dispecerat taxi angajeaza dispecera cu, sau fara experienta. Cerinte: dictie si abilitate de comunicare. Relatii la telefon: 0245 640249, 0731072000

  • Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 ron Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail.

  • Descrierea jobului -interactiunea si mentinerea realtiei cu furnizorii, colaboratorii sau clientii interni si externi ai companiei -transmiterea prin posta, email, fax a documentelor - asigurarea protocolului -tehnoredactarea de acte si rapoarte -intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ -contactarea telefonica a clientilor Daca te-ai regasit in calitatile de mai sus si te consideri capabil de a indeplini sarcinile descrise, iata si cateva beneficii de care vei avea parte : -Echipa tanara si dinamica -Suport continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale profesionale -Logistica si toate mijloacele necesare indeplinirii cu success a activitatii -Program flexibil si bonusuri -Salariu atractiv

  • Recrutez vorbitori de limba germana pentru un post de Reprezentant suport clienti. Descrierea postului: - Ofera informații și asistență clienților din diferite medii prin apeluri / e-mailuri / chat / social media; - Răspunde, escaladeaza și urmareste toate cererile în ordine, pentru a asigura un răspuns adecvat și calitatea serviciilor; - Inregistreaza toate detaliile legate de interacțiunile cu clienții în baza de date; Cerinte: - Cunoasterea limbii germane la nivel C1 sau ca limba materna; - Cunoasterea limbi engleze la nivel B2; - Cunostinte de MS Office (Word, Excel,Outlook); - Abilitati ridicate de responsabilitate, răbdare, urgentare a problemelor si și asistență pentru clienți; - Increzator si dispus sa invete: - Aptitudini de comunicare foarte bune (empatie; activ; bun ascultător etc.); - Proactiv si responsabil in finalizarea sarcinilor atribuite; - Experienta intr-o pozitie de Suport clienti reprezinta un avantaj. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Pachet de beneficii flexibil; - Tichete de masa; Telefon: 0726-650.888 Crina E-mail:

  • Esti pasionat de modul de preparare al cafelei de calitate? Iti place sa iesi in oras si stii care sunt cafenelele si restaurantele cu echipamente performante de cafea? Comunici usor si ti-ai dori sa impartasesti cunostintele tale cu colegii si clientii? Vrei sa ai expunere la mediu international? Esti pasionat de vanzari si vrei sa faci asta? Daca raspunsul tau este da, te asteptam in echipa noastra, locul in care se intalnesc pasionatii de cafea si performanta. Job-ul este pentru Timisoara. Pentru mai multe informatii, va rog sa ma contactati la 0748.121.277 sau pe email:

  • Descriere: -Activitatea se va desfasura la sediul biroului si va consta in gestionarea dosarelor de executare, intocmirea procedurilor specifice -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Cunoscator Microsoft Office; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Viteza mare de tehnoredactare; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. Email: bejpredescu@executorpredescu.ro

  • Candidatul ideal - Prezenta agreabila; - Studii superioare - constituie avantaj ; - Experienta pe un post similar ; - Cunostiinte solide de PC (World, Excel); - Limba engleza- nivel mediu ; - Fire organizata ; - Aptitudini de comunicare ; - Personalitate proactiva,orientata spre rezultat. Descrierea jobului - activitati de secretariat: preluare apeluri telefonice, organizare si indosariere documente emise sau primite de companie,aprovizionare cu articole de papetarie si protocol - pregatiri deplasari (inchirieri camere, rezervari bilete,etc) - redactare corespondenta - actualizarea diverselor evidente in excel: situatia bonurilor de motorina, convorbirilor telefonice, fiselor de medicina muncii, etc - interfata intre companie si diverse organizatii. Descrierea companiei Vertical Design: societate infiintata in anul 1999, ofera solutii complete de acces si finisaje pentru cladiri civile si industriale, pornind de la consultanta in alegerea celei mai adecvate solutii din punct de vedere tehnic si terminand cu instalarea si intretinerea produselor furnizate: www.vertical.ro Punctul de lucru se afla in Otopeni, jud. Ilfov şi se adresează pieţei construcţiilor cu: - Instalare de uşi şi închideri pentru construcţii industriale şi civile; - Producător de compartimentări şi mobilier din materiale moderne; - Sisteme de automatizare pentru închideri şi logistică.APLICĂDescrierea companiei

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • S.C.PREMIUMLINESERVICE.S.R.L angajează pentru backoffice! CERINȚĂ OBLIGATORIE - EXPERIENTA ANTERIOARA IN CRM! Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala, care sa se alăture echipei noastre! CERINȚE : - studii superioare ( în curs / finalizate) - cunostinte pachet Microsoft Office - abilități organizatorice - abilități de comunicare Experienta constituie un avantaj! BENEFICII : - pachet salarial motivant - concediu plătit - program fix - asigurare medicala - oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist Dacă ești interesata de postul oferit sau ai nevoie de mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon : 0729052694.

  • Societate angajeaza : -1 fata cu liceul terminat pentru achizitii,contabilitate primara Salariul atractiv se negociaza la sediul societatii. De preferat din zona Bolintin Vale Posesoare permis cat.B .

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salveaza cautarea