Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC CHEMIROL AGRO SRL angajeaza-SECRETARA: Cerinte: - Studii medii sau superioare; - Limba engleză – nivel mediu; - Cunoștințe Word și Excel; - Abilitati foarte bune de comunicare verbala si scrisa; - Persoană foarte bine organizată, atentă la detalii; - Atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate; - Punctuala, capacitate de planificare; -Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - Activitati specifice de secretariat; - Organizare si actualizare Registre Intrari/Iesiri documente; - Inregistrarea, clasarea si arhivarea documentelor; - Preluare apeluri telefonice, e-mail-uri, documente si redirectionarea lor catre departamentele corespunzatoare; - Trimiterea/preluarea corespondentei prin posta/de la posta; - Efectuare comenzi consumabile birouri; - Activitati minime de protocol; - Oricare alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale/departamentale in limitele de competenta ale postului. Se ofera: Salariu motivant; Tichete de masa; CV-ul se va trimite pe adresa de email: ramona.stuparu(c)chemirol-agro.ro; Pentru detalii, sunati la 0727 200247.

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Cautam un Asistent Manager Front Desk cu personalitate dinamica, optimista, determinata si bun cunoscator de limba engleza! Viitorul angajat va desfasura urmatoarele activitati: -Inregistreaza documentele primite/iesite din companie; arhiveaza documentele; -Receptioneaza/redirectioneaza apelurile telefonice; -Actualizeaza baza de date a secretariatului; -Activitati de protocol; -Primeste vizitatorii, organizeaza sedinte; -Tine evidenta necesarului de consumabile; -Primeste/distribuie corespondenta, primeste/distribuie mesajele primite pe site-ul companiei; -Inregistreaza/scaneaza/introduce pe flux in programul de evidenta a documentelor, facturile primite; -Tine legatura cu firma de contabilitate pentru transmiterea documentelor; -Intocmeste situatii statistice, raportari, la cerere. Cerinte obligatorii: -Absolvent de studii superioare absolvite cu diploma de licenta; -Limba engleza nivel mediu scris si vorbit Cerinte suplimentare: -Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (excel,word,office, power point); -Experienta anterioara in activitatea de secretariat reprezinta un avantaj; -Abilitati de comunicare si relationare; -Flexibilitate, sociabilitate; -Capacitate de concentrare pe priorităţi; -Confidenţialitate; -Carisma, prezenţă agreabilă; -Rezistenta la stres si ocazional program prelungit. Beneficii: -Candidatul selectat va beneficia de o remuneratie corespunzatoare responsabilitatilor postului, efortului depus si rezultatelor obtinute. -Asigurare medicala privata -Tichete de masa

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • Generali Asigurări România își mărește echipa din Ploiești! Dacă întrunești următoarele cerințe, te așteptăm la un interviu: -bune abilități de comunicare, negociere și planificare; -spirit de inițiativă și capacitate de a lucra in echipă; - atitudine pozitivă; -personalitate deschisă-relaționare ușoară cu clienții! Câstigurile sunt nelimitate, totul depinde doar de tine ! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail Te așteptăm la Generali!

  • Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Companie de productie din domeniul Fashion Medical , angajeaza: OFFICE ASSISTANT Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Bucurestii Noi si Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati operare PC - pachetul Microsoft Office si Outlook - Studii universitare finalizate - Experienta in office management, administratie sau logistica, vanzari, call-center, secretariat - Se exprima fluent si corect in limba romana, atat verbal, cat si scris; - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa - Perseverenţă - să urmărească realizarea unei sarcini de la preluare până la soluţionare - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor Descrierea jobului: - Asigurarea suportului pentru activitati administrativ-organizatorice, suport pentru toate departamentele companiei, secretariat - Intocmirea facturilor si avizelor pe baza comenzilor primite de la clienti, inregistrarea si urmarirea retururile de marfa de la client - Arhivarea documentelor primare, urmarirea incasarilor clientilor - Evidența contabilă primară (înregistrare documente primare – emitere facturi) - corespondenta cu clientii (informatii despre produse, promotii, schimbari de preturi, preluare comenzi si introducerea lor in sistem) - Stabilirea necesarului de consumabile, produse de protocol si curatenie pentru personalul companiei si comandarea acestora - Completarea documentelor interne. - Gestionarea diverselor situatii de ordin administrativ aparute in cadrul companiei - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - Oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Se cauta o fata care are timp 2 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experienta nu este necesara!Nu se poate lucra de acasa! Nu sunt necesare C.V uri.wapp

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center- Vanzari Asigurari de Viata-limba romana Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport si sa prezinti oferta Asigurarilor de Viata clientilor (prin telefon) Cerinte: diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (370 euro net/program full time) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -lb engleza (salariu net 500 euro ,program -se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 ron Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail.

  • Descrierea jobului -interactiunea si mentinerea realtiei cu furnizorii, colaboratorii sau clientii interni si externi ai companiei -transmiterea prin posta, email, fax a documentelor - asigurarea protocolului -tehnoredactarea de acte si rapoarte -intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ -contactarea telefonica a clientilor Daca te-ai regasit in calitatile de mai sus si te consideri capabil de a indeplini sarcinile descrise, iata si cateva beneficii de care vei avea parte : -Echipa tanara si dinamica -Suport continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale profesionale -Logistica si toate mijloacele necesare indeplinirii cu success a activitatii -Program flexibil si bonusuri -Salariu atractiv

  • - Sa gestionezi apeluri telefonice si solicitarile clientilor de pe e-mail; - Sa notezi si sa actualizezi, in aplicatia interna, informatiile obtinute; - Program de 8 ore/ture; - Salariu fix+ tichete de masa+ bonusuri + diverse premii; - asigurare medicala la clinica privata; - o perioada de training platita; - contract nedeterminat

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Angajam Receptionista pentru companie ce comercializeaza aparate de cafea. Locatia este in Popesti Leordeni, se asigura transport pentru Popesti- Leordeni, program: L - V: 8 - 17, personal tanar. Activitati: - contabilitate primara - preluare comenzi - activitati de secretariat

  • Salveaza cautarea