Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • #Casting pentru roluri principale/secundare (#actori amatori, #studenți, persoane fără exeperiență)) in serialul ÎN CĂUTAREA ADEVĂRULUI -Kanal D-Sezonul 3 din 8.ianuarie.2020. Pentru a va informa cu privire la formatul acestui serial apăsați link-ul de mai jos . https://youtu.be/Do86zmyJxvM Se pot inscrie pentru preselectii incepând cu 5 ianuarie 2020, doar persoanele care locuiesc in #Bucuresti (permanent, chirie, flotant, studenti...etc) varsta 18-50 ani . Platile sunt in functie de rol intre 100 si 400 ron/zi. Inscrieri pe adresa de mail sau pe waap +40772271893 cu numele complet, varsta, inaltimea, numarul de telefon si doua poze ( bust si full body, fara ochelari de soare, sepci sau palarii) Veti fi apoi programati la o proba de casting, la sediul nostru, in vederea stabilirii rolului la care va potriviti tipologic. NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE !!!

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • CERINTE Ablilități de comunicare; Persoană organizată, riguroasă, punctuală, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită Are cunostinte solide de limba romana, engleza si spanioala. Limba rusa prezinta avantaj; Disponibilitate de deplasare atat in Romania si Spania; Studii finalizate; Experienta de lucru cu unitatile statului ( primarii, prefectura, minister ) prezinta avntaj; Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj; Aspect placut si ingrijit, prezenta agreabila si comunicativa; Inteligenta (gandire logica, memorie); Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Cunostinte operare PC : Windows, Internet, Outlook, Office (Word, Excel); Permis de conducere B; Disponibilitate 24/7/365; RESPONSABILITATI Preia activitatile managerului in lipsa acestuia; Asigura intampinarea invitațiilor si serviciile de protocol în cadrul ședințelor Planifica si organizeza activitatile din secretariat, receptie; Primeste, sorteaza si inregistreaza corespondentei; Preia si directioneaza apelurile telefonice; Adigura expedierea corespondentei catre clienti; Tehnoredactarea diferitelor materiale; Mentine legatura cu clientiil Actualizeaza bazele de date; Programeaza interviurile;

  • Fulo tine sau part time Rog CV cu foto

  • Suntem in cautare de noi colegi vorbitori de limba engleza foarte bine. Dacă pe lângă asta au si o germană bună ati gasit jobul perfect. salariul motivat bonusuri implicite si altele motivante

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana cu program de 4 ore pentru activitate de birou de relatii cu publicul, raspuns la tel, contracte, facturi. Biroul este in Sibiu langa piata. Preferam un pensionar cu studii superioare, invatamant, armata, industrie, cercetare. Salar 1000 lei. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • SC Arfungo Comimpex SRL firma cu activitate in industria alimentara caută pentru munca de birou femeie sau barbat.Cerintele Postului - - Cunoștințe de operare PC. Cunoașterea Limbii Germane și Engleze la nivel avansat

  • Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experienta. Conditii: abilitati de comunicare excelente cu clientii si aspect fizic placut.

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net intre 700 - 875 euro -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1200 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti, sectorul 5. Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Va invitam sa ne trimiteti cv-ul detaliat la adresa: sau sa atasati la mesaj aici cv-ul dvs. Succes! Cerinte: Studii medii de preferat; Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit); Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook); Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare; Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni; Orientat spre soluţii; Ţinută profesională. Responsabilitati: Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor; Preluarea şi transmiterea mesajelor; Întâmpinarea clientilor; Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei; Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.; Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei; Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic; Asigura activităţi specifice departamentului administrativ; Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente. Oferta: Contract norma intreaga, nedeterminat; Salariu negociabil 2800- 3000 lei; Tichete de masa, asigurare medicala privata; Program L-V 8 h / zi.

  • Salveaza cautarea