Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza secretara, de preferat peste 35 ani, studii superioare, cunostinte calculator, dispusa la deplasari, program prelungit, permis consituie un avantaj. Se trimite CV pentru contactare la interviu

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Bacau, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • - Sa gestionezi apeluri telefonice si solicitarile clientilor de pe e-mail; - Sa notezi si sa actualizezi, in aplicatia interna, informatiile obtinute; - Program de 8 ore/ture; - Salariu fix+ tichete de masa+ bonusuri + diverse premii; - asigurare medicala la clinica privata; - o perioada de training platita; - contract nedeterminat

  • Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • -Cerintele postului: - studii medii absolvite, - cunostinte de operare PC, - cunostinte de limba engleza nivel conversational, - foarte bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala, - atitudine pozitiva, dinamism, amabilitate si rabdare. Descrierea postului: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare vizitator - preluarea si redirectionarea apelurilor / posta electronica si transmiterea informatiilor , respectiv a documentelor companiei - gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare si gestionarea transmiterii documentelor prin curier. - responsabil de organizarea protocolului, implicit tine legatura cu companiile de curierat agreate in vedere transmiterii coletelor

  • Conditii: - Cunostinte minime PC (e-mail, word, excel) - Program de lucru în ture: 12/24 - 12/48 Beneficii: - Salarizare peste medie; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. CV-urile se depun la CAMERON PLOIESTI, la poarta fabricii, din str. Conului, nr. 20, sau AICI pe SITE. Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 20, la numarul de telefon: 720 273824.

  • Firma de import-export produse alimentare angajeaza o persoana dinamica care sa se ocupe de clientii actuali si sa gaseasca clienti noi.Se solicita cunostinte de germana si engleza.

  • Spalatorie auto, angajam persoana organizata si serioasa pentru receptie . Se lucreaza cu casa de marcat .Cunostinte minime de facturare.

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • CITY RESIDENT - ansambluri rezidentiale Timisoara www.city-resident.com City Resident - Apartamente de vanzare in Timisoara. Caut agenta / asistenta vanzari/ partenera de afacere, in intermedieri imobiliare! Nu caut o angajata , nu caut o persoana care sa vina sa stea la un birou doar pentru a avea de unde sa se intoarca acasa. Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul imobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor/ colaboratorilor si prezentarea serviciilor biroului - stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor oferite - intermedierea de tranzactii imobiliare Program la alegere , poate fi si o ora/ zi, poate fi si o zi/ saptamana, nu exista nici un program fix! De asemenea nu exista nici o remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata. Alte detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.city-resident.com

  • Gi Group angajeaza Agent servicii clienti pentru partenerul sau Vodafone, in Brasov. Daca ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit. Aptitudini si cunostinte cu care pornesti la drum, nu doar Cerinte: •“Sharing is caring” e motto-ul tau cand vine vorba de lucru in echipa; • Iti place sa comunici si esti un bun negociator; • Ai obtinut diploma de BAC si calculatorul se afla pe lista ta de prieteni. Primii tai pasi in cariera, nu doar Responsabilitati: • Sa oferi suport clientilor si sa dezvolti relatiile cu cei existenti; • Sa construiesti si sa propui clientului o oferta de produse si servicii, cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare si de a-l face fericit; • Sa respecti normele de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate. Oportunitatea unei cariere in Vodafone , nu doar Beneficii: • Programul este flexibil si pentru a avea destula energie sa iesi la un suc dupa munca iti oferim posibilitatea de a alege cat timp vrei sa lucrezi; • Training platit in care vei avea ocazia sa iti faci programul in functie de nevoiele tale si din care vei invata mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii; • Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si alte bonusuri. Ce zici? Daca iti suna bine si vrei sa ne cunosti suna la numarul 0756 160 797 sau trimite un CV pe adresa

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Angajam sortator corespondenta si secretariat pentru dispecerat postal. Operarea pe calculator , atentia la detalii si cunoasterea orasului Bistrita ar fi de apreciat. Detalii la telefon 0787 208 477.

  • Angajam operatori CALL-CENTER CU Si fara EXPERIENTA. Nu avem limita de vârsta și nici cerința de a avea studiile terminate. -Program de lucru Luni-Vineri/weekendurile sunt libere; - Contract de munca perioada nedeterminata, - Salariu fix + 4 BONUSURI saptamanale si UNUL lunar, - Colectiv extraordinar- poti Incepe imediat - NU EXISTA TARGET! Dacă îți place sa vorbești la telefon, sa lucrezi intr-un colectiv feminin și ai răbdare și rezistența la rutina, asteptam cu drag CV-ul/apelul tău! SEDIUL Se afla in sectorul 5, Calea 13 Septembrie, Complex Prosper Plaza. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta telefonic, de Luni-Vineri intre orele 9-16:00

  • Firma autorizata de arhivare angajează arhivar cu experiență, cu sau fără calificare cu posibilitatea de scolarizare. Constituie avantaj experiența în arhivarea documentelor.

  • BRG TRANSEUROPE-SIB SRL angajeaza Asistent Manager. Candidatul ideal: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - persoana vorbitoare de limba engleza nivel mediu/avansat. Contituie un plus franceza si/sau germana. - atenție către detalii  - dornic sa invete lucruri noi - foarte bune abilitati de comunicare - proactiv, capabil sa gaseasca solutii Beneficii: - salariu motivant - program flexibil, 5 zile pe saptamana, 4 ore pe zi. - mediu de lucru placut si motivant alaturi de o echipa tanara si profesionista. Asteptam CV-uri la adresa:

  • Angajăm vorbitori ai limbii italiene pentru munca de birou Program: • Luni-Vineri in 2 schimburi: 6:00-14:00 și 14:00-22:00 • Muncă ușoară de birou. NU este call-center Cerințe: • Studii medii • Limba italiană, nivel avansat Beneficii: • Salariu: 1.770 lei net (în mână), poate crește în funcție de rezultate • Bonuri de masă (200 lei lunar) • Transport decontat in Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașină personală Detalii la telefon: 0770.636.079

  • Salveaza cautarea