Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut fata pt activitate back office+call center cu experienta capabila sa gestioneze o baza de clienti existenta.Se cere atitudine proactiva,voce placuta,capacitatea de a relationa cu clientul,disponibilitate imediata.Se accepta si persoane fara experienta dispuse sa urmeze un curs gratuit in acest domeniu.Ofer apartament pentru cine nu este din Tm.Cv+ foto la iacoboliver2015@gmail.com

  • Preferabil fara obligatii, program flexibil, sociabila, pentru relatie reciproc avantajoasa

  • Asistent personal imi ofer serviciile pentru o doamna care are nevoie de insorire deplasari

  • Maseuz imi ofer serviciile pentru doamne si domnisoare .Rog seriozitate !

  • Sofer personal de directoare imi ofer serviciile unei doamne care cauta un sofer cu experienta si disponibil la orice ora .

  • Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid deplasari in strainatate . Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Maseuz cu experienta imi ofer serviciile doamnelor ma deplasez la domiciliu sau o locatie aleatorie .

  • Angajez secretara cabinet de psihologie cu sau fara experienta !

  • Om de afaceri , singur, fara obligatii familiale/relationale , angajez secretara personala , eventual si la firma , cu aspect fizic placut , fara obligatii familiale sau relationale , dispusa la o relatie completa cu angajatorul ei .Pachet salarial ff bun, plus alte avantaje. Deplasari in afara localitatii /tarii , concedii , excursii , shoping , etc.

  • Om de afaceri angajez asistenta personala pentru a ma degreva de unele sarcini , obligatii , activitati ,personale , pentru a ma insoti la diferite ocazii si in calatorii de afaceri interne /externe .

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • SC MECHA TECH SRL CI.RO angajeaza secretara: Atributii - contabilitate primara - elaborare oferta word, excell, nav vision - preluare apeluri telefonice - gestionat transporturi, curier - preferam o persoana cu cunostinte de mecanica Beneficii - salariu negociabil pe cartea de munca - decontare transport - telefon serviciu Firma noastra se ocupa cu distributie produse industriale si piese de schimb pentru utilaje precum: - motoare electrice - reductoare - convertizoare de frecventa - variatoare de turatie - lant gall - pinioane lant gall - curele de transmisie - fulii curele - roti dintate - cremaliere - snecuri - motoare vibratoare - tabla perforata - sita inox - perdele siliconice transparente pvc - tabla expandata - site balastiere - benzi transportoare - role transportoare - benzi cauciuc - tamburi - lagare rulmenti oscilanti - lanturi transportoare Mai multe detalii pe www.ci.ro

  • Loc de munca – Asistent manager Angajam asistent manager cu sau fara experienta. Clinica oftalmologica si optica medicala cu sediul in Pipera ( zona Mall Baneasa ) intr-o zona selecta din nordul Bucurestiului. Vrei casa sau masina ? KIDOPTIK te sustine daca esti un angajat fidel , responsabil si performant . *Cerinte Abilitati foarte bune de relationare si comunicare Performanta si responsabilitate Cunoasterea limbii Engleze Studii superioare sau medii Cunostinte operare PC si casa de marcat Persoana organizata, dinamica si responsabila Beneficii: -Oportunitatea de a lucra intr-un mediu relaxant si select -Pachet salarial atractiv -Posibilitati reale de promovare in cariera -Program de training -Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei -Tipul jobului – cu norma intreaga Daca vrei sa faci parte din echipa KIDOPTIK trimite un curriculum vitae la adresa office@kidoptik.ro sau angajari@kidoptik.ro

    Repostat automat
  • Angajez la o firma de recrutare/call center, cu sau fara experienta, rezistenta la stres, pt informatii sunati la nr de tel: 0768554248

  • Candidatul Ideal: - Cautam pentru acest post persoane cu bune abilitati de comunicare, organizate, capabile sa faca fata unor situatii cat mai diverse care pot aparea in receptia unui hotel si care poseda cunostinte solide de limba engleza vorbit/scris/citit. - Receptionerul pe care il cautam trebuie sa fie foarte prietenos, deschis si versatil. - Suntem interesati de o colaborare stabila, de lunga durata. - Capacitatea aplicantului de aliniere la standardele de calitate ale hotelului este foarte importanta. Responsabilitati: - Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazare pentru oaspetii hotelului; - Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti ; - Primeste si cazeaza clientii si intocmeste actele necesare cazarii; - Solutioneaza eficient solicitarile inregistrate; - Colaboreaza cu toate departamentele: rezervari, restaurant, housekeeping pentru asigurarea unor servicii impecabile clientilor hotelului; -Efectueaza diverse operaţiuni de casă, calcularea facturilor, încasarea contravalorilor serviciilor oferite etc. Beneficii: - Mediu de lucru placut cu reale posibilitati de dezvoltare profesionala; - Program in schimburi de 8 ore, in schimburi; - Salariu atractiv plus diverse bonusuri; - Se oferta training la locul de munca. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul 0756 194 210.

  • Dorim sa ne marim echipa departamentului Logistic Tester Grup si cautam coleg/a cu initiativa care sa-si doreasca o cariera in cadrul grupului nostru de firme cu o istorie de 25 de ani pe piata ieseana. Fii si tu parte din business-ul Tester! Cerintele noastre: - Studii superioare – de preferat profil economic; - Cunostinte operare Microsoft Office (Excel, Outlook, baze de date); - Organizare, disciplina si atentie la detalii. Responsabilitatile tale: - Ofera suport back-office pentru departamentul logistica; - Creaza si intretine bazele de date referitoare la flota companiei (datele de identificare ale tuturor autovehiculelor flotei, cu evidentierea licentelor si autorizatiilor, taxelor si politelor de asigurare); - Introduce in baza de date datele referitoare la consumurile de piese de schimb si operatiile de intretinere ale flotei si verifica corectitudinea introducerii datelor referitoare la intretinerea flotei; - Verifica incadrarea cheltuielilor din deconturi in bugetul stabilit al departamentului si alocarea corecta a acestora; semnaleaza eventualele cheltuieli nejustificat de mari; - Comunica cu partile direct implicate: proiectie si executie, partenerii locali si institutii publice; - Realizeaza dosare de livrare si raportari necesare catre superiorul direct; - Centralizeaza in baza de date a departamentului logistica rezultatele inventarelor lunare de marfa. Beneficii oferite: - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator, alături de o echipă tânără, activă și plăcută; - Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă) în funcție de rezultate; - Reduceri în rețeaua de parteneri 7Card.

  • Om de afaceri , angajez secretara intima . Program de lucru flexibil ,1 intalnire pe saptamana ,plata pe loc . Mai multe relatii pe e-mail sau whatsapp . E-mail : ppirania@yahoo.com Whatsapp : 0727922857

  • program flexibil. bucuresti, zona centrala, cer si ofer discretie. plata la zi.

  • program flexibil, fara conditii de varsta, studii sau experienta. conditii: aspect placut, motivata, discreta, disponibila. posibil si plata la zi.

  • Salveaza cautarea