Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Responsabilitati: • Asigura suport echipei de vanzari • Introduce, monitorizeaza si actualizeaza datele colectate si prelucrate in baza de data existenta • Intocmeste si transmite diferite rapoarte catre alte departamente din cadrul companiei • Intocmeste, transmite, inregistreaza si arhiveaza documentele specifice pentru echipa de vanzari.

  • Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Stand in Auchan Craiovita,Dolj angajeaza lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix intre 1300 -1800 lei + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programul de lucru 09-21, 15 zile/luna(se lucreaza o zi cu o zi. Sunt 2 week-end-uri pe luna libere). Programari interviu si informatii suplimentare la tel. 0740270079

  • Caut asistent manager cu abilități sau experienta in organizare evenimente/ receptie hoteliera

  • Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Centru de medicina din jud.Ialomita cu 1000 de programari lunare,angajeaza manager operational pt centrul din Slobozia. Cerinte:vorbitor de limba engleza,contabilitate primara,experienta in IT,bun organizator si fire sociabila,bun lider,fire ambitoasa, Salariu motivant

  • S.C. ZHENG SHI INTERNATIONAL GROUP S.R.L., cu sediul in Sos. Dobroesti nr. 47, Sector 2, Bucuresti angajeaza secretara. Relatii la telefon

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • part-time. 2 ore saptamanal.

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • program part-time. nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Candidatul ideal - Cunostinte si experienta in operare PC (avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP ) - Cunostinte pachet Office – Excel - Abilitati excelente de comunicare scrisa - Studii medii - Viteza mare de lucru pe calculator - Rezistenta in conditii de stres, rabdare - Persoana ordonata si responsabila - Abilitatea de a se descurca in situatii limita - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute - Intelegerea nevoilor clientului - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri) Descrierea jobului Responsabilitati: - Opereaza comenzile pentru clienti - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi - Intocmeste avizele de insotire a marfii - Trimite facturi catre client - Opereaza retururi in sistemul de operare - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise - Respecta procedurile de lucru Beneficii: - Salariu 2300 lei net -Tichete de masa 300 lei(15 lei valoarea unui tichet) -Contract de munca pe perioada nedeterminata - Transport asigurat pana la locul de munca cu plecare de la gura de metrou Pacii (punctul de lucru fiind la intrarea in Dragomiresti Vale - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala Program de lucru de luni pana vineri, in doua schimburi: 7:00-15:30 /12:30-21:00.

  • Biroul din Bucuresti ( sediu Piata Victoriei) angajează funcționari administrativi. Salariul netron + 300 ron (bonuri de masa ) Program fix: L-VCerințe: - cunostinte limba engleza ( cel putin nivel mediu ) - persoana responsabilă și dornică de a invata lucruri noi - cunostinte minime de lucru pe calculator

  • Angajăm vorbitori ai limbii italiene pentru munca de birou Program: • Luni-Vineri in 2 schimburi: 6:00-14:00 și 14:00-22:00 • Muncă ușoară de birou. NU este call-center Cerințe: • Studii medii • Limba italiană, nivel avansat Beneficii: • Salariu: 1.770 lei net (în mână), poate crește în funcție de rezultate • Bonuri de masă (200 lei lunar) • Transport decontat in Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașină personală Detalii la telefon: 0770.636.079

  • Salveaza cautarea