Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut post recepționera la diferite saloane ,cabinete,instituții programări telf.informatii etc.contact..0723423323

  • Cerinte: - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului: - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa realizeze obiectivele de vanzari; Program de lucru in 2 schimburi Oferta/beneficii: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - tichete de masa si prime de sarbatori - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati. Despre noi: Povestea noastra începe in urma cu mai bine de 20 de ani. Compania Rus Savitar a facut primii pasi în domeniul mobilierului autohton în 1994, ca retailer. De atunci, am construit propriile fabrici, am dat startul productiei de serie, devenind astazi unul dintre cei mai mari producatori si dealeri de mobilier din PAL si tapiterii din tara. Deoarece ne doream sa fim cât mai aproape de oameni, am inceput in 2009 construirea unei retele nationale de magazine – Casa Rusu, o punte de legatura intre sistemul de productie si clientii nostri. Astazi, numarul acestora se apropie de 20. Pe viitor ne propunem sa extindem reteaua de magazine in cat mai multe orase ale tarii, sa dezvoltam tehnologia deja existenta pentru a creste capacitatea de productie si sa realizam cat mai multe colectii noi de mobilier pentru a veni in intampinarea nevoilor diverse de amenajare ale clientilor nostri. Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru: www.mobilacasarusu.ro

  • Angajam Secretara: -cunostinte operare calculator -studii medii/superioare -abilitati de comunicare -permis auto cat B Program 9:00-18:30 Salariul 2700 lei Cei interesați pot depune un cv + foto de prezentare la adresa de e-mail din anunț . Cv selectat va fi contactat pentru un interviu la sediul societății .

  • Elit Casa – Agentie Imobiliara www.elitcasaimobiliare.ro Candidatul ideal: - Abilitati de socializare si comunicare - Atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor - Seriozitate si responsabilitate - Abilitati organizatorice si de lucru in echipa - Minim cunostinte PC si internet - Permis de conducere categoria B (optional) Descrierea jobului: - Preluarea apelurilor telefonice in vederea introducerii noilor clienti in baza de date - Inregistrarea informatiilor primite de la client si sistematizarea acestora - Aranjarea in ordine cronologica si arhivarea tuturor documentelor - Pregatirea si predarea documentelor catre client. - Echipa tanara si motivata - Mediu de lucru placut Te asteptam sa depui un CV in mesaj sau suna la nr. de telefon afisat.

  • Angajam secretara, cu sau fara experinta. Cerintele postului: -varsta cuprinsa intre 20 si 35 ani; -rapiditate in gandire si executie; -seriozitate si perseverenta. Beneficiile postului: -program de lucru lejer, de luni pana vineri, 8 ore pe zi; -salariu motivant; -posibilitatea de a lucra intr-un mediu placut, cu o echipa tanara si dezinvolta. Daca sunteti interesate, nu ezitati sa depuneti CV la adresa :cvinterviuri(.)gmail.com si va vom contacta noi in cel mai scurt timp posibi sau ne puteti contacta la nr de telefon. 0723146800!

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Societatea CIVITAS angajeaza RECEPTIONER/A pentru Sediul BOSCH Romania (Strada. Horia Macelariu) Baneasa Se ofera: - Salariul minin pe economie - 20 tichete de masa x 9.35 lei - Al13lea salariu - Toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - Plata la timp a salariului - Echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - Contract de munca in conditiile legii (8 ORE) - Alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: - disponibilitati de dialog, comportament civilizat - asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei - asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei - asigura activitatea de informatii generale pentru public - intocmeste planul fondului necesar protocolului - -raspunde de buna circulatie a corespondentei PROGRAM: DE LA ORA 16:00-19:00 Contact: 0733508573 .

  • Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experienta. Conditii: abilitati de comunicare excelente cu clientii si aspect fizic placut.

  • Esti studenta la limbi straine? Cunosti germana si engleza? Iti place sa lucrezi cu copii? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • Candidatul ideal ​Căutăm sa ne marim echipa cu un Office Assistent Superhero !!! O persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic. Iti place sa interactionezi direct și telefonic cu furnizorii si clientii din intreaga lume? Ai o atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile cu restul colegilor;? Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta! Descrierea jobului - cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu sau avansat reprezintă un avantaj. - abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă); - abilități de operare calculator si date; - abilități în corectarea și stilizarea textelor; - cunoştinţe avansate PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet; - experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă un avantaj. Preluarea apelurilor telefonice si transferul acestora; Preluarea si distribuirea mesajelor corect; Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul companiei; Coordonarea serviciilor de curierat; Primirea, sortarea și distribuirea corespondenței primite; Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz; Scanarea,copierea si transmiterea documentelor; Actualizarea și menținerea bazelor de date, cum ar fi listele de adrese, listele de contacte și informații de la clienti/furnizori; Actualizarea și menținerea listelor cu datele de contact interne ale personalului; Coordonarea si intretinerea înregistrărilor administrative. Redactarea de documente, rapoarte și corespondență diversa; Coordonarea și organizarea întâlnirilor și reuniunilor interne; Ajuta la planificarea si organizarea evenimentelor companiei; Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.) Se asigura ca echipamentele de birou sunt bine întreținute si planifica necesarul; Pastrarea zonei de birouri curata și ordonata; Ajuta activ la indeplinirea taskurilor zilnice, saptamanale si lunare propuse de Management. Suport direct (la sediu) si indirect (Telefonic) pe partea de vazari (preluare si procesare de comenzi - online si offline ) CV -

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: -2300RON + 300BONURI MASA 5 ORE - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Asistenta personala - aspect fizic placut, ingrijita , discreta . Disponibilitate calatorii . Permis cat.B - avantaj

  • Cautam persoane spre angajare cu experienta in relationarea cu publicul.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba daneza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba daneza; - cunostinte de limba engleza nivel avansat; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Companie romaneasca de transport si casa de expeditii anagajeaza un Office Assistant pentru sediul din Bucuresti (langa statia de Metrou Titan). Responsabilitati: coordonarea administrativa a biroului, mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii. Cerinte: persoana organizata, dornica sa se implice si in activitatea de organizare transport (nu necesita experienta anterioara), cunostinte minime de limba engleza - sunt un plus. Mai multe informatii la tel: 0723338129

  • CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Cautam asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana. Lasa numarul de telefon ca sa putem vorbi pe whats app. Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare la: 0733799089 Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail

  • Salveaza cautarea