Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Open minde Atitudine pozitiva Promtitudine Descrierea jobului: • organizarea si coordonarea activitatii de secretariat.  • realizarea periodica a graficului necesitatilor de consumabile. • gestionarea apelurilor telefonice. • actualizare si intretinere baza de date de clienti. • e-mailing, corespondenta comerciala. Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie); -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; sincera dispus la colaborare. Se ofera salariu atractiv ( 2500-3500 Ron) Telf 0771303067 E_mail

  • Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Zona : Luica,Sos.Giurgiului Cerinte: - Word, Excel, Internet Tel:0757033807

  • secretara personala

  • program part-time. nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • part-time. 2 ore saptamanal.

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Ne marim echipa Firma CDI Grup angajeaza personal secretariat pentru sediul din Soseaua Electronicii nr 48 (in cladirea CDI) etaj 4. Cerinte - Studii superioare finalizate sau XII Clase - Permis Cat B ( minim 5 ani) - Lucru in echipa Oferim - Salariu atractiv - Mediu de lucru placut alaturi de o echipa tanara - Program de lucru flexibil.

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Persoane sociabile , comunicative , pentru cladire de birouri , program de luni pana vineri, full time sau part time

  • Responsabilitati: • Asigura suport echipei de vanzari • Introduce, monitorizeaza si actualizeaza datele colectate si prelucrate in baza de data existenta • Intocmeste si transmite diferite rapoarte catre alte departamente din cadrul companiei • Intocmeste, transmite, inregistreaza si arhiveaza documentele specifice pentru echipa de vanzari.

  • CORAL CONSTRUCT cauta Asistenti Manageri in domeniul administrarii si intretinerii cladirilor de birouri in Bucuresti. Responsabilitatile postului: Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); Transmitere corespondenta (fax, email) ; Organizarea ofertelor; Redactare documente si rapoarte pentru management; Efectuarea de traduceri in si din limba engleza; Participa la organizarea unor evenimente profesionale organizate de firma Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini Cunostinte basic de management Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida Capacitate de comunicare facila cu diferiti interlocutori, abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Cerinte Preferabil studii superioare finalizate sau in curs Experienta de minim 5 ani constituie un avantaj Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel avansat Limba engleza nivel avansat – scris, citit, vorbit Oferta Salariu motivant; Mediu de lucru profesionist

  • Evren & Enis Plast, angajeaza: - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • Cautam o persoana perseverenta, organizata, cu bune abilitati de organizare pentru functia de ADMINISTRATIVE ASSISTANT in cadrul unei firme din Cluj-Napoca pe perioada nedeterminata. Responsabilitatile tale sunt: • organizarea agendei zilnice de intalniri/sedinte • receptionarea si redirectionarea apelurilor si mail-urilor • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor • mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii • oferirea suportului administrativ tuturor departamentelor firmei Beneficiile tale in cadrul companiei sunt: • pachet salarial atractiv • posibilitatea de a avansa in firma

  • Cautam o persoana responsabila, organizata si comunicativa pentru functia de PERSONAL ASSISTANT in cadrul unei companii de prestari servicii. Daca te incadrezi in aceste cerinte, atunci esti persoana potrivita pentru acest post! Responsabilitatile tale sunt: • preluarea apelurilor telefonice • stabilirea intalnirilor/sedintelor • administrarea bazei de date cu clientii • gestionarea relatiei cu clientii si furnizorii • asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei Beneficiile tale sunt: • echipa de munca tanara si dinamica • salariu atractiv

  • Salveaza cautarea