Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut o tipa draguta IMPUNATOARE pt diferite activitati , O sa iti fie convenabil si program foarte lejer., si eu voi fi cel care va executa ordinele.

    Repostat automat
  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Tânăr prezentabil, inteligent, absolvent facultate și master, vasta cultură generală, cunoștințe solide în mai multe domenii, experiență în suport-decizie și consultanță, permis categoria B, open minded, doresc angajare/colaborare într-un domeniu în care îmi pot demonstra calitatile, preferabil pentru o doamna șef, pe care o pot ajuta sa se degreveze de anumite sarcini/probleme, o pot sprijini in luarea și motivarea deciziilor, respectiv la reducerea nivelul stresului zilnic.

  • Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • ANUNT VALABIL DOAR PENTRU FETE caut o colega sa lucram pe net webcam castig 1500-2500 euro in mana minim garantat (POT FACE PLATA SI ZILNIC),cerinte: minim 18 ani, simpla, simpatica, curata, disponibila la program de 4-5 ore zilnic,mai multe detalii in privat. In cazul in care esti interesata, lasa un mesaj si te contactez eu.

  • Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • Angajez persoana vorbitoare de lb SPANIOLA (nivel avansat) + lb ENGLEZA (nivel incepator\mediu) - activitatea presupune preluare de apeluri telefonice si solutionarea problemelor aparute Program de lucru -> Luni pana Vineri, de la 10 la 19 Se ofera perioada de training, reducere 20% Regina Maria, plus multiple beneficii. Pachetul salarial este continuit din salariul net + bonuri + bonusuri in functie de performante. Pentru informatii suplimentare 0724-599-332 .

  • Caut o secretare cu o cunoștința la: contabilitate primara programul Excel. Vârsta: nu contează Job: full-time Locația: voluntari Dacă sunteți interesați, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0725976678.

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Cautam coleg/a vorbitor de limba germana ,nivel avansat pentru postul de mediator. Atributiile dumneavoastra vor consta in: Medierea relatiilor existente dintre Firma noastra si Firmele din Germania atat cat si intocmirea actelor necesare pentru mentinerea acelor relatii . Program de munca: -de la ora 9-17 de Luni pana Vineri -pachet salarial atractiv plus bonusuri de performanta. Interviuriile se fac la noi la sediu Pentru alte detalii sunati la numarul : 0799615895

  • Dinamica,dezinvolta,flexibila,dispusa pentru deplasari. CV + FOTO

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Leonard Caffe lider national in calitate si furnizor al Casei Regale ofera spre ocupare un post vacant de secretariat/contabilitate primara pentru sediul social din Comuna Cornetu. Cerinte: Minim studii medii Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet) Persoana comunicativa Cunosterea unei limbi straine constituie un avantaj

  • Centru de medicina din jud.Ialomita cu 1000 de programari lunare,angajeaza manager operational pt centrul din Slobozia. Cerinte:vorbitor de limba engleza,contabilitate primara,experienta in IT,bun organizator si fire sociabila,bun lider,fire ambitoasa, Salariu motivant

  • Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • Caut urgent secretar asistent manager pt Firma. Oferim salariu foarte actractiv plus bonuri fitness si masa

  • Angajăm operatori dat cu limba italiana Cerințe: – limba italiană, nivel mediu sau avansat – studii medii – muncă ușoară de birou, nu necesită experiență - se ofera instruire din partea companiei Beneficii: – salariu 1950 lei net (în mână) – bonuri de masă (200 lei pe lună) – transport decontat în Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașina personală Program de lucru: – Luni-Vineri (9:00-17:00) Detalii la telefon: 0770 636 079

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • Salveaza cautarea