Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ofer susținere unei studente mesaj

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Manager, 40 ani, titrat, caut asistenta personala, discreta, aspect fizic placut, motivata, disponibila. Colaborare part time, 2-3 ore saptamanal, se asigura un venit motivant. Rog foto si detalii.

  • Sant in cautarea unei domnisoare,doamne interesata in construirea unei cariere de asistent manager.Candidata ideala trebuie sa aibe f mult timp liber,sa devina dedicata activitatii,discreta,loiala,capabila sa organizeze activitatile zilnice,disponibila pt deplasari.Se accepta persoane indiferent de varsta sau kg,importanta va fi atitudinea si perseverenta.Voi oferi tot suportul necesar pt o relocare in timisoara.cv+foto la...cara.nicolae&gmail.com

    Repostat automat
  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Licentiat in studii universitare de teologie, caut loc de munca in Iasi.

  • Scoala de Muzica Privata cauta o persoana draguta si amabila pentru receptie, cu studii superioare, pentru un program part time. Abilitati: utilizare pachet Microsoft Office si mail, bune abilitati de comunicare interne si externe, engleza nivel avansat

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată. Nu sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei.

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Angajam asistenta manager cu vârsta între 22 și 38 ani, comunicativa, organizata și cu atitudine. Va rugam sa trimiteți CV cu poza.

  • #Casting calls 2020 - București . Inscrieri gratuite, fără taxe, fara comisioane, pentru #figuratie simplă/specială in #reclame si #filme romanesti si internaționale. Platile pornesc de la 100-150 ron figuratie simpla iar pentru figuratia specială și pentru #actorii profesioniști plățile diferă in funcție de proiect. Se pot inscrie #actori profesionisti, actori amatori, #studenti actorie, studenți, #dansatori, #artisti de toate felurile, copiii și persoane care locuiesc in #Bucuresti(permanent, chirie, flotant etc) de toate vârstele. Pentru perselecție se pot trimite 2 poze bust si fullbody pe waap +40772271893 sau mail , impreuna cu numele complet, varsta, inaltimea si numărul de telefon si cu subiectul -inscriere- apoi vom lua legatura cu dumneavoastră și vă vom invita la sediul agenției noastre pentru inscrierea profesională in platforma de date. NU SE PERCEP TAXE SAU COMISIOANE !!!

  • Principalele responsabilitati: Preia si raspunde solicitarilor clientilor pe toate canalele de comunicare (e-mail, telefon, etc); Directioneaza solicitarile clientilor catre departamentele specializate si urmareste statusul solicitarilor. Intermediaza contactele intre clientii si colaboratorii externi; Intocmeste rapoarte de activitate periodice. Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate . Cerinte: Studii superioare, de preferat in domeniul comunicare/sociologie; Cunostinte bune de utilizare calculator - MS Office; Cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj; Aptitudini: Abilitati excelente de comunicare si relationare; Atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor. Calm, capacitate de detensionare a conflictelor si de identificare a solutionarilor reciproc avantajoase. Persoana organizata si cu atitudine pozitiva; Spirit de echipa, amabilitate.

  • Angajez secretara, cu urmatoarele conditii: - studii superioare de contabilitate; - abilitati de lucru PC, buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office™; - program de lucru 08.00-17.00 cu disponibilitatea de a lucra in program prelungit, - nivel salarizare 2500 Lei; plus bonuri de masa in valoare de 8 lei/zi.; - prezinta un avantaj persoanele cu un minim de experienta in cadrul proiectelor cu fonduri europene; - varsta: pana in 40 ani. Locatie: Calea Unirii, nr. 36A, Suceava Persoana de contact: Florin; nr. de telefon: 0741054969 CV-urile le puteti trimite pe adresa de e-mail:

  • Angajam Asistent manager/ Secretara Cerinte: Studii medii sau superioare; Permis de conducere categoria B; Persoana serioasa, responsabila. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru placut; Posibilitate de avansare. Asteptam CV-urile dvs. Pentru detalii sunati la numarul de telefon 0745639000.

  • Angajam asistent manager in mun. Vaslui . Cerinte: absolventa de liceu 2019 sau tanara max.30 ani, prezenta agreabila, abilitati de comunicare, organizata, punctuala . Nu se solicita experienta. Programul este de Luni - Vineri orele 08.30 - 16.30 , Sambata , Duminica -SUNT LIBERE CV-urile se trimit pe mail , iar persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru interviu.

  • Salveaza cautarea