Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Tip dragut sportiv caut o TIPA tanara draguta, ofer cadou saptamanal .Doar pt domnisoare din Cluj.puteti lasa mesaj aici , sua ma puteti suna pe nr de tel 0743419742

  • Școala de șoferi angajeaza secretara, studii medii, cunoștințe operare PC nivel mediu (Pachet Office). Informații suplimentare la nr 0744608192.

  • Angajez persoana serioasa si comunicativa pentru functia de responsabil CS.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Suntem o societate în curs de infiintare, motiv pentru care suntem în plin proces de recrutare și selecție a potențialilor angajați. La acest moment al recrutarii avem nevoie de asistent manager. Cerințele postului : - cunoștințe de operare PC - cunoștințe de secretariat - atenție la detalii - responsabilitate, seriozitate - abilități de comunicare - prezenta agreabila - competente de organizare și planificare - permis categoria B - disponibilitate pentru deplasări/delegații - cunoașterea unei limbi străine constituie un avantaj - oferim bonusuri de performanta Salariu : minimum 550 EUR - maximum : 1000 EUR Ne intereseaza candidatii din Bucuresti si Ilfov Pentru mai multe detalii :Mobil : 0766335560 Suntem dispuși sa lucram și cu persoane care nu au experienta necesara, cu condiția sa aibă o capacitate bună de învățare și sa se plieze pe cerintele de mai sus.

  • Angajam persoana pentru munca de secretariat. Cerinte: cunostinte operare pc (Word, Excel, navigare internet) viteza de scriere,; Persoana dinamica, rezistenta la stress. Program 09.-18.Salariu 3000 lei . Biroul este in zona National Arena. trimiteti cv

  • Responsabilitati: • Asigura suport echipei de vanzari • Introduce, monitorizeaza si actualizeaza datele colectate si prelucrate in baza de data existenta • Intocmeste si transmite diferite rapoarte catre alte departamente din cadrul companiei • Intocmeste, transmite, inregistreaza si arhiveaza documentele specifice pentru echipa de vanzari.

  • - intampina si conduce persoanele care intra in companie; - repartizeaza si urmareste corespondenta; - inregistreaza toate intrarile si iesirile de documente; - preia si directioneaza apelurile telefonice; - lucreaza cu pachet MS Office; - mentine evidenta primirii faxurilor; - redacteaza materiale; - asigura suport celorlalte departamente cand este cazul. Cerinte - competente de comunicare orala si scrisa; - buna planificare si organizare; - aptitudinea de a lucra cu documente; - spirit practic, perseverenta, sociabilitate, tact, amabilitate; - cunostinte limba engleza - nivel mediu.

  • Ne dezvoltăm, sens în care vrem o colegă nouă în echipa noastră! Mai departe ne vom adresa la feminin, dar nu excludem nici băieți/bărbați valoroși și prezentabili! Cum ar trebui să fie această persoană casă fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie "de gașcă". Ne înțelegem super bine în cabinet și nu vrem să stricăm această atmosferă. 3. Să fie dispusă să învețe. 4. Să fie punctuală. Sefu' nu suportă concurența. 5. Să se îmbrace frumos/office – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea cabinetului și e important. 6. Să fie organizată și să fie atentă la respectarea termenelor indicate de instanță! 7. Să fie atentă la detalii ... foarte atentă! Și în special pentru că șefu' nu este foarte atent la detalii. 8. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în cabinet! 9. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. 10. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect). 11. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din cabinet. 12. Să aibă aptitudini de operare PC. 13. Să știe să conducă și, evident, să aibă și carnet de conducere categoria "B". O să fie nevoie să rezolve diferite lucruri și va trebui să folosească mașina de cabinet pentru asta. 14. Disponibilitate la deplasări. 15. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da. 16. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta ... numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va răspunde la e-mail-uri și telefoane; 2. Va întâmpina clienții în cabinet; 3. Menține legătura cu membrii cabinetului și cu asiguratorii; 4. Participa la constatarea daunelor materiale de la nivelul autovehiculelor clienților nostri; 5. Va face actualizarea bazei de date (introducere clienți noi și actualizarea stadiilor dosarelor); 6. Va gestiona contractele,cât și casările și va ține legătura cu partea de contabilitate; 7. Va pregăti materiale de suport pentru cabinet (stoc topuri de hârtie, cărți de vizită, dosare personalizate și alte obiecte personalizate etc.); 8. Gestionează corespondența; 9. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. Ce îi oferim? 1. Distracție (nu este opțional); 2. Salariu fix; 3. Bonusuri de performanță – pe baza unor– Indicatoare de performanță; 4. Laptop; 5. Telefon (dacă ne place de persoană, chiar un telefon smart); 6. Birou (cu scaun cu tot); 7. Șef bun și înțelegător și alți 3 colegi cu care nu te saturi să te întreții; 8. Atmosferă de lucru plăcută; 9. Posibilitatea de promovare în cadrul cabinetului; 10. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!); 11. Cărți de vizită; 12. Posibilitatea de a-ți crea noi relații de calitate; De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de mâine!

  • Se cauta o fata care are timp 2 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experienta nu este necesara!Nu se poate lucra de acasa! Nu sunt necesare C.V uri.wapp

  • Angajam secretara, de preferat jurista cu experiența notariala, așteptam cv la

  • Cautam asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail roberto.michael@mail.com

  • Building Support Services, firma specializata in administrarea cladirilor de birouri si spatii comerciale angajam receptionera, program flexibil, salariu avantajos.

  • secretara personala

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Stim ca esti pasionat de vanzari si dorinta de a spulbera targeturile te determina sa fii in cautarea acelei companii unde sa ai parte de dezvoltarea profesionala si instruire constanta. Daca ai incredere in tine, iti place sa vorbesti si simti ca ai putere de convingere atunci nu vei avea limita de castig! Vino sa-ti cunoastem spiritul de invingator! Ne gasesti la numarul 0786716323 Descrierea job-ului : - prospectarea telefonica a pietei (societati comerciale); B2B - prezentarea produselor companiei si a serviciilor TELEKOM prin telefon; - dezvoltarea portofoliului de clienti, identificarea de noi clienti si stabilirea intalnirilor pentru agentii de vanzari din zonele alocate; -indeplinirea obiectivelor si targetelor lunare; Beneficiile pe care le oferim: - Training platit - Program dupa training: Luni-Vineri in intervalul 09:00-17:00 cu week-end si zilele de sarbatoare legale libere - Activitate principala de outbound (sunam noi clientii) - Pe langa salariu fix, exista plata variabila in functie de performanta (schema de comisionare) - Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si vanzare - Mediu de lucru placut, colectiv tanar si entuziast Trimite C.V.-ul tau pe adresa de Gmail solutii.telekom sau suna-ma pe nr 0786 716 323( intervalul 09:00-17:00; L- V) pentru mai multe detalii sau stabilirea unui interviu in agentia noastra

  • Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • Societate comerciala angajeaza asistenta-manager, secretara, experta public relation pt industria de fashion, varsta 18-35 ani, cunoscatoare limbi straine, disponibila deplasari externe, salariul lunar 1000 euro. Pt detalii si contact zilnic intre orele 12-18 la nr de tel 0725079962, 0725080218

  • Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • Salveaza cautarea