Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • Clubul de fitness - Nextfit - din Dumbravita angajeaza personal receptie ( fată ). Oferim salariu atractiv - 3400 lei/brut și un mediu de lucru plăcut. Trimite-ne C.V. –ul tau la adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii.

  • Recrutam Gestionar pentru o companie internationala, producatoare de cafea. ProgramCandidatul ideal Studii medii (preferabil profil economic); Experienta pe un post similar - minimum 2 ani; Experienta in a opera/efectua tranzactii intre gestiuni; Cunostinte de operare PC ( MS Office / Excel) - avantaj SAP; Comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, responsabila. Descrierea jobului Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa si miscarea stocurilor; Este responsabil de transferurile din/intre gestiunile alocate, conform procedurilor si instructiunilor in vigoare. Efectuează zilnic inventarul stocului de marfă; Participa la efectuarea inventarului lunar; Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din depozitul firmei; Beneficii: Transport asigurat din punctele de plecare stabilite; Masa asigurata la cantina companiei sau tichete de masa; 1 set de analize anual gratuit; Bonus de 400 brut

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Manager strain (spaniol) in Bucuresti caut urgent o tanara/studenta cu sau fara experienta pentru post de asistenta personala. Aspect fizic placut si open-minded. Part time 1-3 zile/saptamana. Salariu aproximativ 4500L/luna. Astept poze la adresa de email: atos.ramirez@gmail.com sau Whatsapp

  • Sala de fitness Iguana din Calea Șagului angajează personal pentru recepție. Orar: o zi 8 ore jumătate de dimineață, următoarea zi 8 ore jumătate de după amiază, a treia zi liber.Salar de inceput 1400 RON net plus beneficii suplimentare.Nu necesită experiență.

  • Angajam casiera; program: luni - vineri 8.00 - 16.00. conditii: minim studii medii, scris caligrafic. salariu negociabil. informatii suplimentare la tel. 0744362272 email:

  • Se cauta asistent manager ,persoana responsabila si punctuala pentru punct de lucru in Bucuresti. Salariul si detaliile vor fi negociate

  • Se cauta asistent manager ,persoana responsabila si punctuala pentru punct de lucru in Bucuresti. Salariul si detaliile vor fi negociate

  • Se cauta asistent manager ,persoana responsabila si punctuala pentru punct de lucru in Bucuresti. Salariul si detaliile vor fi negociate

  • Se cauta asistent manager ,persoana responsabila si punctuala pentru punct de lucru in Bucuresti. Salariul si detaliile vor fi negociate

  • Se cauta asistent manager ,persoana responsabila si punctuala pentru punct de lucru in Bucuresti. Salariul si detaliile vor fi negociate

  • Candidatul ideal - Experienta minim 1 an pe o pozitie de suport administrativ (receptionera, secretara, asistent manager); - Cunoasterea limbii romane la un nivel superior; - Cunoasterea pachetului MS Office, fax, copiator, scanner; - Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita. Descrierea jobului - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; primirea/transmiterea si inregistrarea adreselor prin fax; - Preluarea si directionarea mesajelor sosite prin fax sau posta electronica pe adresa companiei; - Conducerea partenerilor de business sau a vizitatorilor catre departamentele sau persoanele de contact corespunzatoare; - Mentinerea legaturii cu diversi colaboratori ai firmei; - Organizarea diverselor activitati administrative si de protocol; - Comunicarea intr-un mod profesionst si diplomat cu membrii interni ai companiei si cu partenerii de business; - Persoana serioasa, cu initiativa, organizata si cu simt de raspundere; Oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -SALARIU FOARTE ATRACTIV-se negociaza in urma interviului, telefon de serviciu si multe alte beneficii; -Un loc de munca stabil si posibilitati reale de promovare in cadrul companiei;

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, interval 9:00 – 17:30 Conditiile minimale de angajare: limba GERMANĂ obligatoriu, nivel (B2)foarte bun conversațional, scris, citit. Telefon: 0745116163 web. www.kable.ro

  • Cautam colaborare cu fete istete si discrete pentru vchat. Contact pe mail sau whatsnu sunati)! Se ofera discretie si seriozitate.

  • Societate Comerciala ce desfasoara activitatea in domeniul constructiilor, Antreprenor General la A.N.L. angajeaza personal birou.Detalii la telefon:0721.164.528; 0784.263.823

  • Angajam operatori CALL-CENTER CU SI FARA EXPERIENTA. Nu avem limita de vârsta și nici cerința de a avea studiile terminate. -Program de lucru Luni-Vineri/weekendurile sunt libere; - Contract de munca perioada nedeterminata, - Salariu fix + 4 BONUSURI saptamanale si UNUL lunar, - Colectiv extraordinar- poti Incepe imediat, -Experienta anterioara in Call Center nu este necesara dar reprezinta un avantaj. - NU EXISTA TARGET! Dacă îți place sa vorbești la telefon, sa lucrezi intr-un colectiv feminin și ai răbdare și rezistența la rutina, asteptam cu drag CV-ul/apelul tău! SEDIUL Se afla in sectorul 5, Calea 13 Septembrie, Complex Prosper Plaza. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta telefonic, de Luni-Vineri intre orele

  • Salveaza cautarea