Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Grup de firme cu sediul social în Iași caută tânără cu studii medii sau o studentă pentru poziția de secretara cu atribuții administrative extinse. Experiența nu este importantă,dar apreciem în mod expres dăruirea si dinamismul.Au prioritate candidatele disponibile pentru deplasări în țară și străinătate. Așteptăm un CV cu fotografie.Oferim un salariu atractiv,in funcție de performante.

  • Firma de producție din municipiul Iași angajeaza secretara,in următoarele condiții: -Studenta,ce reușește să armonizeze cursurile împreună cu un program parțial,flexibil în cadrul firmei -Aptitudini pentru munca in echipa: empatie,sociabilitate,dezinvoltura,discretie,maleabilitate CV cu fotografie actuala.

  • Tip dragut sportiv caut o TIPA tanara draguta, ofer cadou saptamanal .Doar pt domnisoare din Cluj.puteti lasa mesaj aici , sua ma puteti suna pe nr de tel 0743419742

  • Om de afaceri , serios, gentleman, caut asistenta personala 18/35 ani open minded, inteligenta, discreta, deschisa inca fara experiență în domeniu. Primul contact aici.

  • Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. -lb engleza (salariu net 500 euro ,program- se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore. Suntem situati in zona centrala. Se poate si pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Caut urgent o domnișoară sau doamna disponibila la deplasări în toată țara pe perioada de 2- 3 săptămâni pe luna pentru un post de secretara cu sau fara experiență detalii suplimentare trimiteti un cv + cateva poze

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Companie imobiliara si de constructii, angajam asistent manager. Lucru într-un birou confortabil, mediu de lucru profesionist , instruire în domeniul imobiliar. Cerinte: - Cunostinte IT - mediu, limba engleza - mediu, abilitati de comunicare. Candidatul ideal: munca in echipa, abilități de comunicare, disponibilitate la program prelungit. Pentru mai multe detalii si programare interviu, nr de contact 0732680801.

  • Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Recrutez vorbitori de limba germana pentru un post de Reprezentant suport clienti. Descrierea postului: - Ofera informații și asistență clienților din diferite medii prin apeluri / e-mailuri / chat / social media; - Răspunde, escaladeaza și urmareste toate cererile în ordine, pentru a asigura un răspuns adecvat și calitatea serviciilor; - Inregistreaza toate detaliile legate de interacțiunile cu clienții în baza de date; Cerinte: - Cunoasterea limbii germane la nivel C1 sau ca limba materna; - Cunoasterea limbi engleze la nivel B2; - Cunostinte de MS Office (Word, Excel,Outlook); - Abilitati ridicate de responsabilitate, răbdare, urgentare a problemelor si și asistență pentru clienți; - Increzator si dispus sa invete: - Aptitudini de comunicare foarte bune (empatie; activ; bun ascultător etc.); - Proactiv si responsabil in finalizarea sarcinilor atribuite; - Experienta intr-o pozitie de Suport clienti reprezinta un avantaj. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Pachet de beneficii flexibil; - Tichete de masa; Telefon: 0726-650.888 Crina E-mail:

  • Asistent-manager FIRMA DE PROICTARE SI CONSULTANTA IN CONSTRUCTII in GERMANIA ANGAJEAZA ASISTENT MANAGER. Relatiile de munca: -asistentul este subordonat Directorului General. Schita postului asistent manager: - desfasoara urmatoarele activitati: - preia, urmareste,gestioneaza si raspunde asupora sarcinilor trasate de Directorul General. - Domeniul de activitate al firmei proiectare si consultanta. CERINTELE POSTULUI- - Studii medii sau superioare -posesor permis auto categ.B -disponibilitate de relocare . Cunoștințe limba germană scris vorbit citit.Reprenzentare din partea societății în relatiile cu clientii contractori si deasemeni de reprezentare a firmei. -stapinirea unui limbaj adecvat comercial si juridic. Program flexibil adaptat in permanenta la programul managerului. Abilitati de comunicare, de reprezentare persoana,posibilitatea de promovare in cariera. salariu intre 1000-1300 euro. Se asigura cazare,masina de serviciu,telefon. CV in email.

  • secretara personala

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Societate comerciala din Suceava angajeaza persoana complexa (doamna sau domnisoara), loiala, ordonata, cu dorinta de implicare, studii superioare, cunostinte IT, contractare, evidenta, contabilitate primara, facturare, cu capacitate de organizare si asimilare de informatii si abilitati noi, cu rol de dispecer si administrare. Cv-urile se trimit la adresa:

  • Salveaza cautarea