Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • Om de afaceri , serios, gentleman, caut asistenta personala 18/35 ani open minded, inteligenta, discreta, deschisa inca fara experiență în domeniu. Primul contact aici.

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • Cerinte Cerinţele postului: a) Studii: -- superioare, de preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea avansată a limbii engleză. b) Aptitudini şi abilităţi:- personalitate distinctă, integritate şi credibilitate; prezenţă sigură şi plăcută; punctuala, independentă şi cu spirit de iniţiativă; flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamice; persoană deschisă, discretă şi cu tact; identificare puternică cu obiectivele societăţii; loialitate faţă de superiori; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi - tasking. Principalele sarcini şi responsabilităţi ce revin postului: - sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele companiei, atribuții de secretariat (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora, ținerea evidenței agendei zilnice a Administratorilor; -verificarea documentelor înaintate la semnat din punct de vedere al corectitudinii formale şi de conţinut; - intocmirea, urmarirea, verificarea si plata facturilor catre furnizori conform specificatiilor din contracte. Salariu atractiv!

  • ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • Caut urgent o domnișoară sau doamna, prezenta fizica agreabila, placuta, vesela cu simțul umorului, fara prejudecati disponibila la deplasări în toată țara pentru post de secretara, cunostiinte pc, preferabil posesoare permis conducere. Deplasarea durează 2- 3 săptămâni pe luna

  • Centru de medicina din jud.Ialomita cu 1000 de programari lunare,angajeaza manager operational pt centrul din Slobozia. Cerinte:vorbitor de limba engleza,contabilitate primara,experienta in IT,bun organizator si fire sociabila,bun lider,fire ambitoasa, Salariu motivant

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Responsibilities: Contact customers via e-mail/phone/fax and initiate collection activities Identify and collect payment of overdue invoices through proactive planning, prioritization and execution of daily call cycles Provide necessary information of credit worthiness to customer service when required Manage the customer portfolio within the agreed credit terms and credit limits Meet cash collection targets keep up-to-date Deliver service in line with agreed controls and procedures Input notes on payment agreements and diarize follow-up actions Reinstate accounts when payment is received Initiate Collection Agency activities, providing collection data and contact details to the Collection Agency Requirements: Fluent in German and English University degree in the economical field is a plus

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • Candidatul Ideal - Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept) - Cunoașterea procedurilor de executare silită (experiența in aceast domeniu reprezintă un avantaj); - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Capacitatea de a lucra cu termene limita; - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Buna capacitate de negociere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Foarte buna orientare spre rezultate și spre client ; - Spirit de organizare, stabilire a priorităților și capacitatea de automotivare; - Persoana responsabila. Responsabilități: - Acorda clienților consultanţă juridică in domeniul executarii silite - Asigura îndeplinirea termen legal a procedurilor privind contestația la executare - Urmăreste parcursului procesului de contestație la executare - Monitorizeaza dosarelor aflate in portofoliu - Redacteaza documentele specifice activității ( contracte, adrese instanță, adrese colaboratori, etc.) - Menține legătura cu debitorii - Primeste, înregistreaza și sorteaza corespondența. Cine suntem? Vrei sa faci parte din echipa noastră? Suntem o companie formata dintr-o echipa de profesionisti ce reuneste avocati, juristi, experti in domeniul recuperarii de creante, experti in domeniul executarilor silite si specialisti in litigii bancare. Experienta larga a echipei noastre ne ajuta sa intelegem rapid problemele juridice si sa putem oferi rapid cele mai echitabile solutii. Echipa noastra are experienta de peste 10 ani in contestarea executarilor silite, astfel incat contractele si executarile sa devina rezonabile si sa restabileasca echilibrul contractual.

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. -lb engleza (salariu net 500 euro ,program- se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salveaza cautarea