Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez asistent manager in vanzari

  • Angajam secretara -asistent . Program luni-vineri Conditii de munca avantajoase . Cunostinte engleza ,pc . 0771402410.

  • Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Societate constructii Angajeaza secretara fara experienta luni-sambata 8 ore ,de preferat studenta . Tel 0771402410

  • Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Companie de productie din domeniul Fashion Medical , angajeaza: OFFICE ASSISTANT Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Bucurestii Noi si Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati operare PC - pachetul Microsoft Office si Outlook - Studii universitare finalizate - Experienta in office management, administratie sau logistica, vanzari, call-center, secretariat - Se exprima fluent si corect in limba romana, atat verbal, cat si scris; - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa - Perseverenţă - să urmărească realizarea unei sarcini de la preluare până la soluţionare - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor Descrierea jobului: - Asigurarea suportului pentru activitati administrativ-organizatorice, suport pentru toate departamentele companiei, secretariat - Intocmirea facturilor si avizelor pe baza comenzilor primite de la clienti, inregistrarea si urmarirea retururile de marfa de la client - Arhivarea documentelor primare, urmarirea incasarilor clientilor - Evidența contabilă primară (înregistrare documente primare – emitere facturi) - corespondenta cu clientii (informatii despre produse, promotii, schimbari de preturi, preluare comenzi si introducerea lor in sistem) - Stabilirea necesarului de consumabile, produse de protocol si curatenie pentru personalul companiei si comandarea acestora - Completarea documentelor interne. - Gestionarea diverselor situatii de ordin administrativ aparute in cadrul companiei - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - Oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza secretara, de preferat peste 35 ani, studii superioare, cunostinte calculator, dispusa la deplasari, program prelungit, permis consituie un avantaj. Se trimite CV pentru contactare la interviu

  • Cautam personal pentru administrare si promovare spatii comerciale si birouri de inchiriat in Cluj-Napoca , cart Manastur . la program de 8 ore . Informatii la telefon .

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate.

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Caut o tipa draguta IMPUNATOARE pt diferite activitati , O sa iti fie convenabil si program foarte lejer., si eu voi fi cel care va executa ordinele.

    Repostat automat
  • Incurajam studentii facultatilor de drept. Cerinte: 1.Rezistenta la stres 2.Seriozitate in interactiunea cu clientii 3.Cunostinte Computer/Word 4.studii juridice 5.persoana energica Cv-urile se depune la adresa de mail: bnveronicapetrescu@yahoo.com Cei selectati vor fi ulterior contactati.

  • Angajez secretara pentru școală de șoferi. Program luni - vineri, cunostinte minime de Operator PC. Relații la tel. 0744608192.

  • Școala de șoferi angajeaza secretara, studii medii, cunoștințe operare PC nivel mediu (Pachet Office). Informații suplimentare la nr 0744608192.

  • Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Angajez secretara, tanara prezentabila (max. 25 de ani), dornica de afirmare, cu excelente abilitati de comunicare, cunoștințe PC. Beneficii: salar fix (3800 Lei net) , bonusuri de performanta, tel de servici, posibilitate masina de servici. Cv cu poze se trimit la imsm.off@gmail.com

  • Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Deschisa Atitudine pozitiva Venit substantial plus bonusuri CV ul se poate trimite la adresa contact.rol@yahoo.com

  • Salveaza cautarea