Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajăm coleg / ă la SALICE, CU CARTE DE MUNCA ȘI SALARIU FIX. Funcția - Asistent Manager, la locația de pe Calea Baciului, nr 2-4. CUM ARATĂ CANDIDATUL IDEAL Iată ce așteptări avem de la tine, ca să fim cu toții mulțumiți de colaborare: - Persoană comunicativă, dinamică - Responsabilă, atentă la detalii și orientată spre rezultate - Ordonată și riguroasă în îndeplinirea sarcinilor și respectarea termenelor limită - Absolventă de studii superioare - Cunostințe medii înspre avansat de Microsoft Office (Word, Excel) si browsere (navigare Internet) - Stăpânirea limbii engleze la minim nivel mediu spre avansat RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI Iată cum va arăta o zi de lucru, pentru tine: - vei prelua și redirectiona apelurile telefonice, mailurile și vei distribui corespondența - vei organiza diverse activități administrative și de protocol - vei întocmi si redacta adrese și documente oficiale - vei arhiva corect documentele, vei ține registrelor de intrări-ieșiri la zi - vei elibera adeverințe solicitate de angajați - vei realiza comenzi de papetărie și vei asigura distribuirea comenzilor în firmă - vei asista la introducerea comenzilor de vânzare în portaluri de licitații - te vei ocupa de procedura și pașii de angajare, inclusiv operarea datelor în programul de evidență al salariaților - vei ține sub control asigurările societății, inclusiv reînnoirea lor cu ajutorul partenerilor asiguratoriCE ÎȚI OFERIM - o echipă primitoare, un mediu de lucru tânăr și dinamic; - condiții de lucru pe măsura așteptărilor, salariu și program fix - ambele prevăzute în contractul de muncă; - stabilitate; - dezvoltare profesională în direcția aleasă de tine - și nu în ultimul rând - personalăDESPRE SALICE PE SCURT DESPRE SALICE Magazinele SALICE pun la dispoziția clienților o gamă variată de produse și servicii de tip: Plăci decorative, PAL, Blat, laminate, HPL, Fronturi, Folii decorative, cant | Gamă completă de accesorii mobilier, feronerie | Mic mobilier - mese, scaune, fotolii | Structuri metalice și de lemn, cadre picioare pentru mese și birouri | Servicii de debitare, căntuire, prelucrare CNC, în două locații din Cluj și una în Alba. Suntem dedicați producătorilor de mobilă, proiectanților și arhitecților, clientului final - persoană fizică sau firmă. Află mai multe despre noi pe www.salice.ro și www.facebook.com/salicecluj. VREI SĂ INTRI ÎN CONTACT CU NOI? Sună lasau trimite-ne CV-ul pe

  • Recrutam arhivar – 1500 Ron + bonuri de masa Responsabilitati: - Sortarea documentelor - Aranjarea in ordine alfabetica - Scanarea si incarcarea documentelor in softul RH doc - Clasarea dosarelor si documentelor - Inventarierea periodica a dosarelor si documentelor Cerinte: - Cunostinte de operare PC - Competente minime de lucru in Microsoft Office - Organizat si responsabil Tot ceea ce trebuie sa faci este sa imi trimiti cv-ul tau la adresa de email: sau mai multe detalii la numarul de Detalii la nr zero 0 sapte 7 trei 3 patru 4 trei sute 300 trei sute unu 301

  • Firma de construcții angajează secretară.Cerinte: -abilitati de comunicare -dorinta de a învăța -cunostiinte operare PC -limba engleză nu este obligatorie,dar este un avantaj -aspect fizic plăcut Așteptam CV urile persoanelor interesate pe adresa de mail facilities.suport@gmail.com însoțite de câteva fotografii

  • Tip dragut sportiv caut o stapana tanara draguta impunatoare dura ,la care sa ii fiu slav , ofer cadou saptamanal si ma voi supune la orice dorinta si umilire.Doar pt domnisoare din Cluj.puteti lasa mesaj aici , sua ma puteti suna pe nr de tel 0743419742

  • Cautam colaborare cu fete istete si discrete pentru vchat. Contact pe mail job.joburi@yahoo.com sau whats 0725297169. Se ofera discretie si seriozitate.

  • Locatia Bucuresti sector 4 Cerințe: studii medii sau superioare; cunostinte operare pe calculator (word, excel, outlook), comportament civilizat, fire placuta, amabila, comuncativa. Condiții: program de lucru 8-16, de luni pana vineri in laborator siguranta alimentara Responsabilități: primiri probe laborator, inregistrare probe, raspunde la telefon, e-mailuri.

  • Angajez urgent doamna/domnisoara pt activitate call-center.Se cere experienta in domeniu ,doar cu experienta,disponibilitate imediata,capacitatea de a gestiona o baza de date existenta,atitudine pozitiva,voce placuta.Asigur cazare singura in apartament complet utilat cu o camera pt cine nu este din Tm.Cv+FOTO la ..

  • • Raspunde la telefoane si e-mailuri si preia mesajele; • Administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma; • Redacteaza corespondenta oficiala a firmei; • Receptioneaza comenzile on-line/telefonice, comunica clientilor statusul comenzii si urmareste comanda pana la livrare; • Intocmeste cereri de oferta catre clienti/furnizori, analizeaza ofertele si emite comenzi catre furnizori; • Receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate; • Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii; • Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate conditiile contractuale, asigurandu-se ca marfa va veni insotita de toate documentele impuse de legislatia in vigoare. • Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor; • Participa la inventarierea lunara a marfurilor; Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere, negociere, relationare si lucru in echipa. Trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt, sa aiba initiativa si capacitate de analiza. Buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea. Persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre rezultate, gandire comerciala, eficienta in munca si initiativa in cadrul departamentului. Cerinte: • studii medii/superioare (studii economice); • preferabil permis conducere categoria B; • experienta in achizitii sau contabilitate primara de cel putin 1 an; • operare MS Office (Excel, Word, Outlook); • abilitati de comunicare Beneficii: • pachet salarial fix, bonuri de masa; • telefon mobil. • Program de lucru 4 sau 8 ore/zi, de luni pana vineri. 0728870117 / 0213117001

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • program part-time. nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • secretara, asistenta pt servicii personale manager. preferabil part-time. posibil si plata la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Ofer angajare pentru o doamna/domnisoara, postul de asistenta personala, program part-time, flexibil. Nu conteaza varsta, conteaza feminitatea, flexibilitatea si implicarea. Daca sunteti interesate va rog sa trimiteti o scurta descriere insotita de o fotografie pe office@ cempower.ro sau sms cu o scurta descriere.

  • Angajam fata/baiat pentru intocmire oferte simple, documentatie birou, mentinere relatii cu clienti si furnizori, preluare si directionare apeluri clienti si service etc. Detalii telefonic. Cerinte: Limba engleza nivel conversational Operare calculator:Excel, Word, Outlook Personalitate flexibia si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatia cu colegii, clientii si partenerii Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp in lucrul individual sau de echipa Rezistenta la rutina, putere de concentrare sporita Atentie la detalii Decrierea jobului: Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat Preluarea si directionarea apelurilor telefonice in romana si engleza Asigurarea transmiterii documentelor prin email, posta, fax, Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din organizatie Mentinerea relatiei cu clientii si ofertare simpla Realizarea traducerilor cartilor tehnice Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clienti Alte activitati de secretariat cf cerintelor manageriale

  • Suntem in cautarea unei colege pentru postul de secretara, vorbitoare de limba greaca. Descrierea postului: -raspuns la telefon -trimitere facturi, e-mail-uri -intocmire situatii divertse conform cerintelor managerului -evidenta auto firma, etc Cerinte: cunostiinte PC, pachet Microsoft Office, internet, limba greaca Sediul firmei este in Bragadiru. Programul de lucru este de L-V , 08.00-17.00

  • Ce asteptari avem de la tine? Cunostinte operare calculator Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni Bune abilitati de comunicare, negociere, orientare catre rezultate, perseverenta si persuasivitate Experienta in vanzari de asigurari constituie un avantaj Studii medii - studiile superioare constituie avantaj Ce iti oferim? Beneficii financiare Finantare 1000 ron/luna, fara target, pentru agentii de asigurari cu experienta Grile de comisionare progresiva, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate Investirea ca membru al clubului intern de performanta Bonusuri lunare, trimestriale, semestriale si anuale Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare, in functie de treptele de cariera atinse Beneficii non-financiare Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni “mentor” sau manager de agentie, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfasori Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregatire profesionala (gratuit) din ce in ce mai complexe , in functie de performantele obtinute Schimbul de experienta cu colegii din echipa Canalului Specializat din intreaga tara Participarea la evenimente dedicate fortei de vanzari, organizate de companie Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national Cea mai completa si complexa oferta in domeniul pregatirii profesionale (gratuit) prin participarea la traininguri specifce Succesul apartine celor care indraznesc!

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu sau fara experienta,cunostinte marketing,MS Office,redactare,editare site,dinamica,spirit de echipa,aspect fizic placut,responsabila,bun organizator,rugam seriozitate,mediu de lucru performant,zona Piata Iancului. Asteptam CV-urile dvs la adresa de email iancului@excesimobiliare.ro

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • Salveaza cautarea