Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: - cunostinte medii (nu minime) de Excel. - aspect fizic placut. - studii medii cu diploma de bacalaureat. Studiile superioare sunt un atu. - calitati administrative si organizatorice. - cunostinte computer / laptop. - sa stie gramatica (atat scris cat si vorbit!). - deschisa la dialog, adaptabilitate, situatii spontane - sa aiba putere de concentrare, memorie buna, capacitatea de munca in echipa, rabdare, punctualitate, sa evite barfa, o tinuta si o conduita eleganta si muuuuult bun simt. Program: - full time/part-time Daca simti ca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si te incadrezi in aceste cerinte, trimite un CV (obligatoriu cu poza) la adresa (Art Fun Academy School) Informatii la telefon 0745606339 intre orele 12:00-19:30

  • Caut o tipa draguta impunatoare pt diferite activitati , desigur convenabil si program foarte lejer., si eu voi fi cel care va executa ordinele.

    Repostat automat
  • Societate agricola din Alexandria angajeaza secretara, cu urmatoarele cerinte: - studii medii/superioare; - permis de conducere; - cunostinte operare PC; - disponibilitate la program prelungit. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon: 0763128552

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Caut urgent o domnișoară sau doamna serioasa disponibila la deplasări în toată țara pentru post de secretara . Deplasarea durează 2- 3 săptămâni pe luna

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Recrutam Gestionar pentru o companie ce activează în domeniu Farma. Program normal de luni pana vineri. Nu se lucrează noaptea sau în weekend. Zona: Calea Giulesti. Candidatul ideal: - Studii medii - Experienta pe un post similar - minimum 2 ani; - Experiență în a opera/efectua tranzacții între gestiuni; - Cunostinte de operare PC ( MS Office / Excel) - Comunicare și lucru în echipa; - Persoana organizata, responsabila. Descrierea jobului - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa si mișcarea stocurilor; - Este responsabil de transferurile din/între gestiunile alocate, conform procedurilor si instrucțiunilor in vigoare. - Efectuează zilnic inventarul stocului de marfă; - Participa la efectuarea inventarului lunar; - Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din depozitul firmei; Beneficii: - Salariu motivant - Bonusuri de performanta - Crestere profesionala

  • Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Angajez persoana vorbitoare de lb SPANIOLA (nivel avansat) + lb ENGLEZA (nivel incepator\mediu) - activitatea presupune preluare de apeluri telefonice si solutionarea problemelor aparute Program de lucru -> Luni pana Vineri, de la 10 la 19 Se ofera perioada de training, reducere 20% Regina Maria, plus multiple beneficii. Pachetul salarial este continuit din salariul net + bonuri + bonusuri in functie de performante. Pentru informatii suplimentare 0724-599-332 .

  • S.C.PREMIUMLINESERVICE.S.R.L angajează pentru backoffice! CERINȚĂ OBLIGATORIE - EXPERIENTA ANTERIOARA IN CRM! Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala, care sa se alăture echipei noastre! CERINȚE : - studii superioare ( în curs / finalizate) - cunostinte pachet Microsoft Office - abilități organizatorice - abilități de comunicare Experienta constituie un avantaj! BENEFICII : - pachet salarial motivant - concediu plătit - program fix - asigurare medicala - oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist Dacă ești interesata de postul oferit sau ai nevoie de mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon : 0729052694.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Ne marim echipa! Selectam Consultanti Recrutare cu experienta! Pachet salarial atractiv, bonusuri substantiale si plan de cariera pe termen lung! Daca ai minim 2 ani experienta in domeniul HR, vorbesti bine limba engleza, esti o persoana comunicativa si iti place sa relationezi cu oamenii, aplica acum pentru un post de Consultant Recrutare in cadrul companiei noastre! Responsabilitati - Recrutarea de personal pentru angajare in tara si strainatate; - Sustinerea interviurilor de selectie; - Inscrierea candidatiilor; - Semnarea contractelor de mediere cu candidatii care se inscriu; - Gestionarea bazei de date; Cerinte - Absolventi de studii superioare specializate (sociologie/studii economice, drept,...) - Abilitati foarte bune de organizare care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile. - Abilitati de relationare cu oamenii si analiza comportamentala - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel - Persoane cu incredere in sine, rezistente la stres cu abilitati bune de negociere prezinta avantaj Beneficii Oferite - Pachet salarial atractiv - Bonusuri de performanta substantiale - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune - Se ofera plan de cariera Aplica acum! Pentru programari la inscriere contacteza Consultantii nostri Telefon: 0376.444.555 E-mail: cv@bancadejoburi.ro Adresa: Str. Vulturului, nr. 4B, parter, Brasov Site web: Facebook:

  • Candidatul ideal -Absolvent studii medii/superioare -Permis de conducere categoria B -Limba engleză si maghiara - nivel mediu/avansat, constituie avantaj; -Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc. -Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu; -Seriozitate, persoana dinamica, proactiva; -Persoana ambitioasa, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata; Descrierea jobului -administrarea documentelor si organizarea acestora; -activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta, expediere corespondenta, arhivare, primire vizitatori), copiere si scanare documente; -redactare corespondenta cu clientii, furnizorii, persoanele care intra in contact cu firma; -intocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și clienti/furnizori; -raspunde de inregistrarile de contabilitate primara, intocmire: avize, registru de casa, dispozitie de plata/incasare, CMR-uri, anexe/formulare specifice domeniului de activitate al firmei; -verifivarea rapoartelor de productie, evidenta gestiunii deseurilor, verificarea stocurilor; -intocmirea pontajului si mentinerea relatiei cu angajatii societatii; -persoana de legatura cu departamentul de HR; -persoana de legatura cu departamentul financiar contabil si diversi colaboratori ai societatii; -participare la activitatea de inventariere; -comenzi consumabile si produse de protocol; -solicitarea ofertelor de pret; -diverse rezervari (bilete de avion, cazare, etc.) Program de lucru redus. Beneficiile si oferta salariala se vor prezenta in cadrul interviului. Trimiteti CV-ul la adresa de mail: Detalii suplimentare la tel. 0771 410 182 Descrierea companiei Fieralum Srl este o companie romaneasca, care a fost infiintata in anul 2012 si are ca obiecte de activitate metalurgia aluminiului si comertul deseurilor feroase si neferoase. Suntem o companie mica dar in plina dezvoltare, cu un colectiv sudat in care fiecare persoana isi are locul sau important pentru atingerea performantelor dorite.

  • Biroul din Bucuresti ( sediu Piata Victoriei) angajează funcționari administrativi. Salariul netron + 300 ron (bonuri de masa ) Program fix: L-VCerințe: - cunostinte limba engleza ( cel putin nivel mediu ) - persoana responsabilă și dornică de a invata lucruri noi - cunostinte minime de lucru pe calculator

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salveaza cautarea