Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email

  • Caut o tipa draguta IMPUNATOARE pt diferite activitati , O sa iti fie convenabil si program foarte lejer., si eu voi fi cel care va executa ordinele.

    Repostat automat
  • Clinica stomatologica situata in Bucuresti, sector 2, str Avrig (zona Bucur Obor- primaria sect.2, langa OAMMR) angajam receptionera. Detalii: persoană serioasa, dinamică, amabilă, cu o personalitate deschisă, prezență placută și inițiativă persoana organizată, promptă și atentă la detalii persoana cu abilități de comunicare și relaționare cunostinte de limba engleza si operare PC studii medii sau superioare experienta in lucrul cu publicul reprezinta un avantaj program full time (fara sambata) ambient placut in cadrul unei echipe tinere Responsabilitati: primirea pacienților și asigurarea activităților de protocol preluarea apelurilor telefonice și programarea pacienților activități administrative: gestionarea bazei de date a pacienților, încasare plăți; asigură suport colegilor implicați în actul medical (medici și asistente) CV-urile pot fi trimise pe adresa de e-mail office sanadent.ro si vor fi urmate de un interviu in clinica

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • **ANUNTUL ESTE VALABIL DOAR PENTRU FETE/ FEMEI **ANGAJATORUL ESTE O AGENTIE PENTRU ADULTI DIN REGATUL UNIT Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Clinica si spital privat ofera posturi de Functionar Receptie. Conditii de munca excelente, salariu si facilitati motivationale. Detalii la: 0722 467 273 si 0756 425 105

  • SC.Eurosanity : Clinica medicala Calea Plevnei, nr.44, sector 1 Bucuresti . Receptie- Consilier,relatii clienti :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, va informa pacientii cu privire la serviciile medicale oferite, la programul de lucru si programarile. De asemenea, la casieria si activitatea de secretariat-receptie. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -Ful time /part time. -CV-ul se trimite la adresa de emai-l : -Detalii : la nr.telef: 0725210604 /site : www.eurosanity.ro

  • Candidatul ideal Cunoștințe și abilități - abilități de organizare; - atitudine pozitivă și abilități sociale peste medie; - comunicare excelentă scrisă și orală în română și engleză. Avantaje: - calificare didactică; - vorbitul în public și abilități de prezentare. Educație - diplomă universitară. Descrierea postului Scopul postului: Coordonatorul școlii Logiscool Drobeta Turnu Severin administrează locația școlii, înregistrările la cursuri, oferă suport părinților, copiilor și instructorilor. Este reprezentantul școlii în relația cu partenerii companiei și este coordonatorul instructorilor școlii. Responsabilitațile postului: - Coordonarea și confirmarea înscrierilor la cursurile semestriale și la taberele Logiscool Drobeta Turnu Severin; - Menținerea legăturii cu elevii și părinții existenți, referitor la înscrieri, evoluție curs, etc.; - Oferirea de informații despre Logiscool si cursurile Logiscool; - Organizarea orarului; - Crearea unei atmosfere pozitive, politicoasă și, deasemenea, prietenoasă în spațiile școlii, comunicarea cu părinții, cât și cu copii; - Să se asigure că spațiile școlii sunt întotdeauna într-o stare excelentă, în ceea ce privește aspectul, ordinea, curățenia și funcționalitatea; - Implicarea directă în recrutarea personalului; - Implicarea în evenimentele tip Școala Altfel sau Hour of Code, în locația școlii sau în afara ei; - Contactarea reprezentanților școlilor din zonă; - Implicarea în acțiuni de comunicare & marketing & organizare Open Days; - Susținere prezentări școală în cadrul Open Days; - Urmarește contractele cu furnizorii (ex: apa, fructe, telefonie, paza, etc.) și achizițiile diverse; - Documente administrative&contabile (eliberare sau pregatire pentru contabilitate); - Emitere facturi & urmărire încasări; - Oferă suport Managerului Școlii; - Contribuie la dezvoltarea școlii, alături de Managerul Școlii; Program full-time - 8h/zi Estimare: - In timpul cursurilor – Marti-Sambata, - In timpul vacanțeler / taberelor Logiscool – Luni-Vineri Descrierea companiei Logiscool este prima rețea de franciză dedicată școlilor de programare. Misiunea noastră este să facem programarea pe calculator disponibilă pentru câți mai mulți copii. Conceptul școlii de programare Logiscool include: - cursuri tip after-school și tabere în timpul vacanțelor pentru copii și adolescenți; - o metodologie bazată pe joc și un curriculum pe termen lung care acoperă mai multe subiecte; - propria noastră platformă unică de educație, cu limbajul nostru de programare, conceput în funcție de nevoile elevilor, scalabil pentru toate vârstele. Desigur, nu toți cursanții noștri vor deveni programatori, dar vor învăța gândirea logică și algoritmică. Aceste abilități valoroase vor rămâne cu ei pe tot parcursul vieții, indiferent de profesia aleasă în viitor. Dorința noastră este ca să inspirăm copii să dezvolte și să creeze tehnologie, și nu doar să o consume.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern

  • Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general. Detalii suplimentare la 0234.535.610 sau 0720.977.394

  • Licentiat in studii universitare de teologie, caut loc de munca in Iasi.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Angajam tinara pina-n 30 de ani pe postul de secretara cu/fara calificare/experienta(retineti ca totusi experienta si calificarea ofera un foarte mare avantaj)Cerem seriozitate maxima,intelegere,comunicare,zimbet,maxima energie pozitiva in contact cu colaboratorii si clientii firmei,deplasari/detasari in tara/strainatate in interesul firmei,etc.Oferim CM,conditii deosebite la locul de munca,cistiguri substantiale+bonusuri,cazare,intelegere,maxima seriozitate,etc.Asteptam CV-ul detaliat+foto la adr.de email: anamariakiss_20006947@yahoo.ro.Alte detalii la tel.

  • Ideal pt o studentă/ domnișoara. Program flexibil, câștig direct proportional cu implicarea...

  • ANUNT VALABIL DOAR PENTRU FETE caut o colega sa lucram pe net webcam castig 1500-2500 euro in mana minim garantat (POT FACE PLATA SI ZILNIC),cerinte: minim 18 ani, simpla, simpatica, curata, disponibila la program de 4-5 ore zilnic,mai multe detalii in privat. In cazul in care esti interesata, lasa un mesaj si te contactez eu.

  • Salveaza cautarea