Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Responsibilities: Contact customers via e-mail/phone/fax and initiate collection activities Identify and collect payment of overdue invoices through proactive planning, prioritization and execution of daily call cycles Provide necessary information of credit worthiness to customer service when required Manage the customer portfolio within the agreed credit terms and credit limits Meet cash collection targets keep up-to-date Deliver service in line with agreed controls and procedures Input notes on payment agreements and diarize follow-up actions Reinstate accounts when payment is received Initiate Collection Agency activities, providing collection data and contact details to the Collection Agency Requirements: Fluent in German and English University degree in the economical field is a plus

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • Candidatul Ideal - Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept) - Cunoașterea procedurilor de executare silită (experiența in aceast domeniu reprezintă un avantaj); - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Capacitatea de a lucra cu termene limita; - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Buna capacitate de negociere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Foarte buna orientare spre rezultate și spre client ; - Spirit de organizare, stabilire a priorităților și capacitatea de automotivare; - Persoana responsabila. Responsabilități: - Acorda clienților consultanţă juridică in domeniul executarii silite - Asigura îndeplinirea termen legal a procedurilor privind contestația la executare - Urmăreste parcursului procesului de contestație la executare - Monitorizeaza dosarelor aflate in portofoliu - Redacteaza documentele specifice activității ( contracte, adrese instanță, adrese colaboratori, etc.) - Menține legătura cu debitorii - Primeste, înregistreaza și sorteaza corespondența. Cine suntem? Vrei sa faci parte din echipa noastră? Suntem o companie formata dintr-o echipa de profesionisti ce reuneste avocati, juristi, experti in domeniul recuperarii de creante, experti in domeniul executarilor silite si specialisti in litigii bancare. Experienta larga a echipei noastre ne ajuta sa intelegem rapid problemele juridice si sa putem oferi rapid cele mai echitabile solutii. Echipa noastra are experienta de peste 10 ani in contestarea executarilor silite, astfel incat contractele si executarile sa devina rezonabile si sa restabileasca echilibrul contractual.

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. -lb engleza (salariu net 500 euro ,program- se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Candidatul ideal Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Te asteptam sa te alaturi echipei noi de suport clienti! Daca: Cunosti italiana la nivel avansat ( C1, scris si vorbit) Detii cel putin diploma de bacalaureat Esti disponibil pentru program in ture de zi + noapte L-D) Ai cunostinte bune pachet Microsoft Office Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de clienti Preluarea telefonica a solicitarilor clientilot in limba italiana Rezolvarea situatiilor vis-a-vis de cardurile bancare ale clientilor (blocare, deblocare, analiza tranzactii). Nu se cere experienta. Se asigura training platit! Beneficii: Decontarea transportului Bonuri de masa Bonus lunar Bonus anual Sporuri de noapte si de weekend Spor ore suplimentare etc.

  • Clinica de remodelare si infrumusetare corporala din nordul Bucurestiului este in cautare de o noua colega pentru postul din receptie. Candidatul ideal este are un aspect fizic ingrijit, aptitudini organizatorice si orientare catre client. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - Oferirea de informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de clinica - Prezentarea si vanzarea produselor expuse in receptie Cerinte - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, atenta la detalii -Tehnici bune de prezentare si vanzare - Interesul de a lucra intr-o clinica de infrumusetare Oferta - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Program 6 ore / zi , 1 saptamana dimineata, 1 saptamana dupa-masa , ture: 08.00-14.00, 14.00 - 20.00 - Se ofera salariu fix 1800 RON + comision din vanzari - Dezvoltare profesionala

  • Cerinte: -Nu este neaparat necesata experienta profesionala anterioara; -Studii superioare; -Cunostinte de limba franceza la nivel mediu; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); -Capacitate de organizare, analiza si sinteza. Responsabilitati: -Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor existenti ai institutiilor bancare din grup; -Valideaza sau invalideaza dosarele clientilor, in functie de complexitatea si corectitudinea acestora; -Raporteaza riscurile de conformitate identificate, tinand cont de cadrul legal; -Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizarecorectia a datelor; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Tichete de masa; -Beneficii interne; Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00 Locatie: Sector 6, West Gate  Aplica acum –

  • SC.Eurosanity : Clinica medicala Calea Plevnei, nr.44, sector 1 Bucuresti . Receptie- Consilier,relatii clienti :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, va informa pacientii cu privire la serviciile medicale oferite, la programul de lucru si programarile. De asemenea, la casieria si activitatea de secretariat-receptie. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -Ful time /part time. -CV-ul se trimite la adresa de emai-l : -Detalii : la nr.telef: 0725210604 /site : www.eurosanity.ro

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • part-time. 2 ore saptamanal. discretie. plata zilnic.

  • Societate angajam Receptionera cu experienta in domeniu si cunoscatoare limba engleza scris - vorbit obligatoriu, pentru receptie office. asteptam CV la integrat.delta@yahoo.ro

  • Salveaza cautarea