Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Angajam tinara pina-n 30 de ani pe postul de secretara cu/fara calificare/experienta(retineti ca totusi experienta si calificarea ofera un foarte mare avantaj)Cerem seriozitate maxima,intelegere,comunicare,zimbet,maxima energie pozitiva in contact cu colaboratorii si clientii firmei,deplasari/detasari in tara/strainatate in interesul firmei,etc.Oferim CM,conditii deosebite la locul de munca,cistiguri substantiale+bonusuri,cazare,intelegere,maxima seriozitate,etc.Asteptam CV-ul detaliat+foto la adr.de email: anamariakiss_20006947@yahoo.ro.Alte detalii la tel.

  • S.C. Transport persoane angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,POSESOR PERMIS AUTO,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,caserie,primire si predare marfa .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-17.00 . Cerem si oferim seriozitate .

  • Angajez tinără,consultant dauna.Conditii: 1.Cunostinte limba maghiară. 2.Fara obligații. 3.Posibilitati deplasare în țară și străinătate. Salariu fix plus comision. Rog cv cu poza la adresa: mariuspataki@gmail.com,tel 0749621403

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

    Repostat automat
  • "Studii medii/superioare • Limba engleza – nivel mediu; • Abilitati foarte bune de comunicare; • Cunostinte foarte bune operare PC, Microsoft office; • Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice; • Punctuala, cu simt de raspundere si sociabila;" 0721325774

  • "DescriereCandidatul ideal Experienta in call center si activitati de birou (folosirea pachetului Microsoft Office in principal) Disponibilitate full-time (8 ore) Puternica orientare spre obiectivele si performantele incredintate Gestionarea timpului de munca Abilitatea de luare a deciziilor si problem solving Capacitatea de a gestiona informatii private cu sensibilitate si discretie Flexibilitate, entuziasm, pozitivitate si motivatie puternica Abilitatea de a lucra in echipa Descrierea jobului Verificarea telefonica a bazelor de date (investigatii) Actualizarea bazelor de date prin web research Activitate back office (introducere date) Principala activitate este convorbirea telefonica,celelalte activitati fiind strans legate de apelul telefonic Se asigura formare profesionala continua " 0721325774

  • Post : Analist Relatii Clienti Departament : Customer Service Descriere post : Suport clienti telefonic in limba Germana si Engleza, sau limba Italiana si Engleza Program flexibil: 2 Ture - Tura 1 08:00-17:00, Tura 2 17:00-23:00, se lucreaza prin rotatie saptamanala; 2 sambete/ luna (program 08-17) Pachetul salarial ajunge pana la 4.400 lei net, format din: parte fixa + bonuri de masa + decontare transport Beneficii: Mediu de lucru placut si profesionist, training specializat; post ideal pentru dezvoltare personala si profesional, acces pachet medical Medlife. Tip contract: nedeterminat

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Hotel Angellis angajeaza: - femeie de serviciu, - camerista, - receptioner, Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail: director@hotelangellis.ro

  • Responsabilitati: Mentine si dezvolta relatia cu farmaciile din portofoliu; Contactarea zilnica a clientilor in vederea generarii de comenzi; Asigurarea retururilor cu privire la produsele ce urmeaza sa expire; Promovarea promotiilor si a produselor nou listate; Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de produse detinute de clientii online; Promovarea brandului/produselor in mediul online, prin intermediul clientilor de profil; Verificarea gamelor/stocurilor diversilor clienti in vederea reaprovizionarii acestora; Ajustarea diverselor imagini pentru promovare online a diverselor game/produse (bannere online/offline), brosuri, materiale de prezentare; Intocmirea rapoartelor in Excel cu privire la vanzari. Cerinte: Studii superioare finalizate (comunicare, PR, administratie, marketing etc.); Engleza nivel mediu; Cunostinte bune MS Office (excel, word, powerpoint); Experienta in utilizare Excel (suma, subtotal,vlookup); Cunostinte Photoshop, reprezinta un plus. Ofera: Salariu 2300 lei net + bonusuri; Contract de munca 8 h, program L-V, 9-18.00. Zona centrala- Unirii. Asteptam cv-ul dvs la adresa: cv@vvo.ro

  • • Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service • Relationarea cu clientii/potentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora • Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic • Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ; • Actualizarea bazei de date a clientilor existenti • Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor • Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru • Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract • Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata si incheierea/activarea acestora • Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea • Participarea in activitati de tip “caravane” destinate inchierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata • Participarea in activitati de tip campanii telefonice destinate incheierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu avloare adaugata. • Participarea in activitati de tip “campanii telefonice destinate incheierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata sau prezentarii a oricaror alte produse lansate de companie pe durata desfasurarii contractului.

  • secretara, asistenta pt servicii personale manager. preferabil part-time. posibil si plata la zi.

  • program part-time. nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • colaborare-part-time-cateva ore saptamanal .varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat( date personale si foto). pretind intuitie, aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii pe termen lung si un venit motivant. posibil si plata zilnic.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Caut asistenta personala cu sau fara obligatii, pentru o colaborare deschisa, program part-time, flexibil. NU conteaza varsta, conteaza flexibilitatea, feminitatea si implicarea. Daca sunteti interesate va rog sa trimiteti fotografiile si o scurta descriere pe adresa office@cempower.ro.

  • Amax financial angajam fata pt munca de birou in domeniul vanzarilor, salariu minim 2400ron,experienta nu este obligatorie se ofera training gratuit, domiciliul sectorul 4 si 5. Rugam CV la email bogdan_mihai77@yahoo.com

  • Salveaza cautarea