Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • E.ON recrutează pentru una dintre companiile sale, Delgaz Grid, cel mai mare distribuitor de gaze naturale şi electricitate din jumătatea de Nord a României, un Agent Apeluri de Urgență în Vaslui. Dacă ai studiistudii medii și îți place sa îți ajuti semenii, Delgaz Grid SA are nevoie de tine! Pentru mai multe detalii aplică sau accesează link-ul: https://bit.ly/3bXdVRK , durează 2 minute!

  • Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general. Detalii suplimentare la 0234.535.610 sau 0720.977.394

  • Daca cunosti limba engleza la un nivel avansat (C1), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Oradea, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -engleza la nivel avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare *Experienta nu este necesara

  • Daca cunosti limba germana la un nivel mediu sau avansat (B1-B2), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -germana la nivel mediu-avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare *Experienta nu este necesara

  • Compania ROMPREST Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Funcţionar informaţii clienţi pentru sediul central. Responsabilităţi: - preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date - transmiterea tuturor informaţiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate către persoanele responsabile cu soluţionarea acestora - Întocmirea de situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate Cerinţe: - studii medii finalizate - operare PC (Word, Excel) - nivel mediu - foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză - disponibilitate de lucru intr-un program de 12/36 (1zi/1zi) Oferta si beneficii: - salariul atractiv - tichete de masa - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru si a va dezvolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil. Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Angajam full time domnisoara prezentabila, lb. engleza, pc. , ptr. postul de secretariat/asistent personal! Salariu motivant, contract de munca perioada nedeterminata. Ptr restul detaliilor rog sunati. Multumesc

  • Stim ca esti pasionat de vanzari si dorinta de a spulbera targeturile te determina sa fii in cautarea acelei companii unde sa ai parte de dezvoltarea profesionala si instruire constanta. Daca ai incredere in tine, iti place sa vorbesti si simti ca ai putere de convingere atunci nu vei avea limita de castig! Vino sa-ti cunoastem spiritul de invingator! Ne gasesti la numarul 0786716323 Descrierea job-ului : - prospectarea telefonica a pietei (societati comerciale); B2B - prezentarea produselor companiei si a serviciilor TELEKOM prin telefon; - dezvoltarea portofoliului de clienti, identificarea de noi clienti si stabilirea intalnirilor pentru agentii de vanzari din zonele alocate; -indeplinirea obiectivelor si targetelor lunare; Beneficiile pe care le oferim: - Training platit - Program dupa training: Luni-Vineri in intervalul 09:00-17:00 cu week-end si zilele de sarbatoare legale libere - Activitate principala de outbound (sunam noi clientii) - Pe langa salariu fix, exista plata variabila in functie de performanta (schema de comisionare) - Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si vanzare - Mediu de lucru placut, colectiv tanar si entuziast Trimite C.V.-ul tau pe adresa de Gmail solutii.telekom sau suna-ma pe nr 0786 716 323( intervalul 09:00-17:00; L- V) pentru mai multe detalii sau stabilirea unui interviu in agentia noastra

  • Selectăm Asistenta Manager, ce poate fi studentă, an final, la orice facultate. Vom angaja o tânără plăcută, maleabilă, foarte discretă. CV cu fotografie actuală.

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate.

  • Angajam asistent manager in mun. Vaslui . Cerinte: absolventa de liceu 2019 sau tanara max.30 ani, prezenta agreabila, abilitati de comunicare, organizata, punctuala . Nu se solicita experienta. Programul este de Luni - Vineri orele 08.30 - 16.30 , Sambata , Duminica -SUNT LIBERE CV-urile se trimit pe mail , iar persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru interviu.

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Dorinta de dezvoltare personala si profesionala. Sunt o persoana perseverenta, punctuala,mereu cu zambetul pe buze ,comunicativa,optimista,increzatoare , deschisa la tot ceea ce inseamna nou si invat foarte repede. De la viitorul job imi doresc sa ma dezvolt personal si profesional reusind sa imi ating obicetivul , aceela fiind un rezultat excelent . Despre mine Sunt o persona punctuala, seriosa, deschisa , zambitoare , pozitiva , ambitioasa si foarte increzatoare . De asemenea sunt o persona energica si dinamica , activa si foarte atenta la detalii mai ales la detaliile mici. Experienta profesionala Funcita: Secretar economic Accounting Audit professional services in București, România Perioada: 7 luni -august 2019 - prezent Funcita: Operator,coodornator,dezvoltare Activ Flux Marketing in București, România Perioada: 7 luni- august 2019 - prezent Educatie Colegiul tehnologic ,, Viaceslav Harnaj'' Contabilitate, Liceu /Sector 1, București 4 ani · 2015 - 2019 Calificare :Atestat - Tehnician in activitati economice , Nivel 4

  • Caut colaboratori pentru o munca exibila de acasa sau la birou, salar 2500-6000.Pentru mai multe detalii sunati la 0754 07 07 02

  • Firma cu activitatea in domeniul publicitar angajeaza asistent manager (femeie) cu varsta maxima de 40 de ani. Se cere: Studii finalizate Experienta pe un post similar constitue un avantaj Permis de conducere cat B Disponibilitatea pentru deplasari in tara Operara PC Aspect fizic placut Se ofera : Pacahet salar atractiv incepand cu 2900 ron si creste gradual in functie de experienta. Masina de servici pentru deplasari in tara Diurna de deplasare in valoare de 100 ron Persoanele interesate pot trimite un mesaj care sa contina: CV , Scrisoare de intentie si doua poze.

  • Firma cu activitatea in domeniul publicitar angajeaza asistent manager (femeie) cu varsta maxima de 40 de ani. Se cere: Studii finalizate Experienta pe un post similar constitue un avantaj Permis de conducere cat B Disponibilitatea pentru deplasari in tara Operara PC Aspect fizic placut Se ofera : Pacahet salar atractiv incepand cu 2900 ron si creste gradual in functie de experienta. Masina de servici pentru deplasari in tara Diurna de deplasare in valoare de 100 ron Persoanele interesate pot trimite un mesaj care sa contina: CV , Scrisoare de intentie si doua poze

  • Suntem in cautare de noi colegi vorbitori de limba engleza foarte bine. Dacă pe lângă asta au si o germană bună ati gasit jobul perfect. salariul motivat bonusuri implicite si altele motivante

  • Cautam assistent manager vanzari cu esperienza in dominiu oferim contract foarte actractiv

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail avantajprestcorporation @ yahoo.com sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • angajes secretara cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • Salveaza cautarea