Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam AsistenManager. - Deprinderi și Calificări necesare: - Seriozitate și responsabilitate; - Integritate morala; - Abilități organizatorice; - Capacitate de planificare si prioritizare; - Atentie distributiva; - Abilități dezvoltare de comunicare si de a dezvolta relații interpersonale; - Motivare si eficiența; - Capacitate de a lua decizii ; - Cunoașterea unei suite software de genul Microsoft Office;

  • Instal Electroclima angajeaza Asistent manager - Contabilitate primara: Descrierea jobului: Se cere experianta minim 2 ani - Activitati de secretariat si lucru cu calculatorul: intocmirea (editarea/redactarea) documentelor (adrese, oferte, contracte prestari servicii, adeverinte, procese-verbale, decizii, acte aditionale, etc.), intocmirea (editarea) rapoartelor lunare/anuale, evidenta documente, preluarea de apeluri telefonice/ corespondenta, verificarea si trimiterea de e-mailuri, indosarierea si arhivarea documente, centralizarea de date, relationarea cu Furnizori , intermedierea relatiilor uzuale cu clientii, colaboratori sau alte persoane; - Contabilitate primară; - Minimala -Atributii administrative; -Alte activitati de secretariat. Cunostinte medii de operare pe calculator; Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook Obiectul de activitate al societatii fiind Executia, Proiectare Instalatii electrice, Vanzare si montaj Aer Conditionant. cv-uri se pot trimite aici sau prin contactul site-ului Instalelectroclima.ro si Electroclima.ro

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Deschisa Atitudine pozitiva Venit substantial plus bonusuri CV ul se poate trimite la adresa contact.rol@yahoo.com

  • Cautam coleg/a vorbitor de limba germana ,nivel avansat pentru postul de mediator. Atributiile dumneavoastra vor consta in: Medierea relatiilor existente dintre Firma noastra si Firmele din Germania atat cat si intocmirea actelor necesare pentru mentinerea acelor relatii . Program de munca: -de la ora 9-17 de Luni pana Vineri -pachet salarial atractiv plus bonusuri de performanta. Interviuriile se fac la noi la sediu . Pentru alte detalii sunati la numarul : 0755906948/ 0751553437.

  • Cautam colega, full time/part-time Atributii: - protocol - redactare documente - intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ - evidente diverse Cerinte: - cunostinte Microsoft Office, in special Microsoft Excel - aspect ingrijit

  • Cautam coleg (colega) vorbitor de limba germana nivel avansat pentru postul de mediator. Atributiile dvs. vor consta in: -mediarea relatiilor existente dintre firma noastra si firmele din Germania, atat cat si intocmirea actelor necesare pentru mentinerea acelor relatii. Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la 9-17. Pachet salarial atractiv plus bonusuri de perfomanta. Pentru mai multe detali sunati la numerele de telefon 0755.945.856 sau 0748.497.645

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Candidatul ideal • cunoştinţe excelente de PC / Microsoft Office; • abilităţi de comunicare şi capacitate de lucru cu publicul; • atenţie sporită la detalii, punctual şi organizat; • experienţă într-un birou notarial – reprezintă avantaj; • cunoscător al unei limbi străine; - reprezintă avantaj. Descrierea jobului • înscriere operaţiuni în registrele obligatorii; • legalizarea documentelor; • activităţi de secretariat specifice unui birou notarial; • incasare taxe și onorarii de la clienti; • verificarea documentaţiei în vederea pregătirii şi redactării actelor notariale; • tehnoredactare acte notariale. Descrierea companiei Biroul Individual Notarial MOȘTEANU ELENA-CAMELIA Municipiul Pitești, Calea București nr. 24, bl. 35, sc. A, ap. 2, județul Argeș

  • Ne dezvoltăm, sens în care vrem o colegă nouă în echipa noastră! Mai departe ne vom adresa la feminin, dar nu excludem nici băieți/bărbați valoroși și prezentabili! Cum ar trebui să fie această persoană casă fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie "de gașcă". Ne înțelegem super bine în cabinet și nu vrem să stricăm această atmosferă. 3. Să fie dispusă să învețe. 4. Să fie punctuală. Sefu' nu suportă concurența. 5. Să se îmbrace frumos/office – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea cabinetului și e important. 6. Să fie organizată și să fie atentă la respectarea termenelor indicate de instanță! 7. Să fie atentă la detalii ... foarte atentă! Și în special pentru că șefu' nu este foarte atent la detalii. 8. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în cabinet! 9. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. 10. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect). 11. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din cabinet. 12. Să aibă aptitudini de operare PC. 13. Să știe să conducă și, evident, să aibă și carnet de conducere categoria "B". O să fie nevoie să rezolve diferite lucruri și va trebui să folosească mașina de cabinet pentru asta. 14. Disponibilitate la deplasări. 15. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da. 16. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta ... numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va răspunde la e-mail-uri și telefoane; 2. Va întâmpina clienții în cabinet; 3. Menține legătura cu membrii cabinetului și cu asiguratorii; 4. Participa la constatarea daunelor materiale de la nivelul autovehiculelor clienților nostri; 5. Va face actualizarea bazei de date (introducere clienți noi și actualizarea stadiilor dosarelor); 6. Va gestiona contractele,cât și casările și va ține legătura cu partea de contabilitate; 7. Va pregăti materiale de suport pentru cabinet (stoc topuri de hârtie, cărți de vizită, dosare personalizate și alte obiecte personalizate etc.); 8. Gestionează corespondența; 9. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. Ce îi oferim? 1. Distracție (nu este opțional); 2. Salariu fix; 3. Bonusuri de performanță – pe baza unor– Indicatoare de performanță; 4. Laptop; 5. Telefon (dacă ne place de persoană, chiar un telefon smart); 6. Birou (cu scaun cu tot); 7. Șef bun și înțelegător și alți 3 colegi cu care nu te saturi să te întreții; 8. Atmosferă de lucru plăcută; 9. Posibilitatea de promovare în cadrul cabinetului; 10. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!); 11. Cărți de vizită; 12. Posibilitatea de a-ți crea noi relații de calitate; De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de mâine!

  • Angajam secretara, de preferat jurista cu experiența notariala, așteptam cv la

  • Ești o persoană veselă, energică si dedicată? Îți plac copiii? Vino alături de noi în echipa FiFI Land - Shopping City Sibiu ca SUPRAVEGHETOR LOC DE JOACĂ pentru copii. Experiența pe un post similar constituie avantaj. Salariu ATRACTIV. Trimite CV-ul tău pe email: Detalii la telefon: 0769504991. FiFi Land este mai mult decât un loc de joacă în care copilul dumneavoastră aleargă și își consumă energia. FiFi Land este un centru de formare prin distracție, beneficiind de prezența unor animatori profesioniști care au făcut un stagiu de pregătire în tot ceea ce însemnă ateliere de creație, facepainting, baloane modelate, ateliere de modelare plastelină, jocuri interactive pentru copii. FiFi Land este un spațiu primitor și cald, animat de animatori. Aici copilul dumneavoastră creează, se dezvoltă și se poate juca în SIGURANȚĂ în timp ce dumneavoastră savurați una din cele mai bune cafele din Sibiu sau vă puteți bucura în liniște de shopping în mall. Activitățile derulate în cadrul FiFi Land cuprind jocuri lego, jocuri Montessori, jocuri de creație, în general, combinate în ambient cu muzică simfonică. SIGURANȚĂ, EDUCAȚIE și DISTRACȚIE. Asta înseamnă FiFi Land.

  • Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, si administrator cladire. Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail.gabrielajipa.hipocrat@gmail.com.

  • Descrierea jobului -interactiunea si mentinerea realtiei cu furnizorii, colaboratorii sau clientii interni si externi ai companiei -transmiterea prin posta, email, fax a documentelor - asigurarea protocolului -tehnoredactarea de acte si rapoarte -intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ -contactarea telefonica a clientilor Daca te-ai regasit in calitatile de mai sus si te consideri capabil de a indeplini sarcinile descrise, iata si cateva beneficii de care vei avea parte : -Echipa tanara si dinamica -Suport continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale profesionale -Logistica si toate mijloacele necesare indeplinirii cu success a activitatii -Program flexibil si bonusuri -Salariu atractiv

  • Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 ron Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail.

  • Societate comerciala angajeaza asistenta-manager, secretara, experta public relation pt industria de fashion, varsta 18-35 ani, cunoscatoare limbi straine, disponibila deplasari externe, salariul lunar 1000 euro. Pt detalii si contact zilnic intre orele 12-18 la nr de tel 0725079962, 0725080218

  • Salveaza cautarea