Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam secretara PENTRU SUCURSALA DIN DEVA Firma de formare profesionala angajeaza ! CE VREM: O Persoana responsabila, serioasa, punctuala, ordonata, determinata si motivata, pozitiva,, cu: - Excelente abilitati de comunicare si relationare, claritate si coerenta in desfasurarea activitatilor zilnice; - Bune cunostinte de operare PC , internet, e-mail si a pachetului MS Office. - Abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient; - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor, eficienta pe teren ESENTIAL: corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii, atentie concentrata si distributiva, responsabilitate, punctualitate, rapiditate. Absolvirea a unei forme de învățământ superioare si cunoasterea limbii engleze reprezinta avantaje clare sau experienta intr-un post simlar CE OFERIM: · Nivel salarial negociabil in functie de proactivitate si valoarea adaugata · Mediu de lucru dinamic placut, relaxat · Program de munca lejer - Telefon SARCINI IN CADRUL FIRMEI: Indeplinirea taskurilor zilnice, depunerea dosarelor si achitarea taxelor legale. Ridicarea documentelor de la diverse institutii sau clienti. Deplasari la institutii si primarii, curierat documente. Secretariat si suport administrativ in birou. Angajarile se fac numai pe baza de cv trimis pe email. ☎️ Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la nr. de telefon: 0757/265.689; 0767/475417

  • Buna ziua ! Caut angajez secretara personală care dorește sa lucreze intr- un ambient plăcut , 2500 de RON , contract de munca , aștept fizic plăcut pana in 45 de ani , mulțumesc ! Rog seriozitate, cv plus poza

  • Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-38 ani, program flexibil, salariu avantajos, 4500 lei/luna. Se accepta si persoane fara experienta. Rog cv impreuna cu fotografii.

  • Om de afaceri generos caut secretara personala, draguta, inteligenta, open minded. Program flexibil, beneficii motivante. Mesaj pe publi24 pentru mai multe detalii.

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Angajam part time modele la magazin online. Mărimea xxl. Pt relatii va rog apelați pe whats 0741668681 Andreea. Mulțumesc

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • WORLD OFFICE ONLINE SRL PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA () Candidatul ideal Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu. Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice . Cerinte: - obligatoriubune cunostinte de limba franceza - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet); - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - atentie catre detalii; - experienta in lucrul cu echipamentele de birou; Descrierea jobului Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic. Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat) Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an Salariu NET :2500 LEI LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania) Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural. Beneficii: - salariu atractiv; - mediu de lucru placut; - prime de sarbatori. Descrierea companiei WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012. Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate. Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate. PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

  • Firma de curatenie angajeaza Coordonator. Se solicita permis de conducere cat. B, studii medii, notiuni elementare de WORD si EXCEL. Experienta in domeniu nu e necesara. Pentru detalii sunati la tel. 0742015603.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • Angajam full time domnisoara prezentabila, lb. engleza, pc. , ptr. postul relatii clienti companie achizitii imobiliare! Salariu motivant plus comision, contract de munca perioada nedeterminata. Ptr restul detaliilor rog sunati. Multumesc

  • Esti candidatul ideal daca: -ai bune abilitati de ascultare si comunicare -ai minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj) -detii bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook etc) Beneficii: -performanta este recunoscuta printr-un sistem de compensare atractiv format dintr-un salariu fix motivant si peste medie, plus comision din vanzari, pentru ca tu sa te bucuri de succesul tau in fiecare luna. -mediu de lucru placut, modern si dinamic -Vei avea posibilitatea ca dupa o perioada de timp, in functie de rezultatele tale si oportunitatile ivite, sa poti avansa. Succes; - Vei beneficia de cursuri dedicate - Vei avea posibilitatea de a alege programul de lucru

  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!se ofera si bonus de angajare: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: Program:de luni – duminica 9:00- 23:00( in ture) Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net intre 700 - 875 euro -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1200 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti, sectorul 5. Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Salveaza cautarea