Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma noua selecteaza tanara cu/fara experienta pentru pozitia de secretara. Se cere aspect fizic placut,dezinvoltura si discretie. Buget salarial atractiv. CV+ FOTO

  • Grup de firme cu sediul social în Iași caută tânără cu studii medii sau o studentă pentru poziția de secretara cu atribuții administrative extinse. Experiența nu este importantă,dar apreciem în mod expres dăruirea si dinamismul.Au prioritate candidatele disponibile pentru deplasări în țară și străinătate. Așteptăm un CV cu fotografie.Oferim un salariu atractiv,in funcție de performante.

  • Acționari firme demarăm dezvoltarea unei noi societăți,avand ca obiect de activitate inițial sfera kinetoterapiei Astfel încât,selectam asistenta administrator - energica si flexibila-ce va activa în planurile administrativ -secretariat si logistica. Angajam o studentă sau o persoană cu studii medii. Postul implică deplasări interne si externe.Salarizare atractiva. Rugam CV cu fotografie.

  • Firma de producție din municipiul Iași angajeaza secretara,in următoarele condiții: -Studenta,ce reușește să armonizeze cursurile împreună cu un program parțial,flexibil în cadrul firmei -Aptitudini pentru munca in echipa: empatie,sociabilitate,dezinvoltura,discretie,maleabilitate CV cu fotografie actuala.

  • Pregătim studentă/masteranda la MANAGEMENT pentru a administra o clinică noua de recuperare medicala. Cerințe importante: o prezența fizica agreabilă, cu dinamism,dornica să afle lucruri noi,disponibila pentru eventuale deplasări interne. Susținem financiar interesul manifestat în mod concret. Rugam CV-urile să fie cu foto.

  • Căutăm studentă pentru poziția de SECRETARA în cadrul unei clinici de recuperare medicala ce urmează a fi deschisa. Cerințe inițiale: aspect fizic plăcut,energie,discretie,dispusa pentru eventuale deplasări interne. Susținem financiar implicarea efectivă. Rugăm CV-URI cu foto.

  • **ANUNTUL ESTE VALABIL DOAR PENTRU FETE/ FEMEI **ANGAJATORUL ESTE O AGENTIE PENTRU ADULTI DIN REGATUL UNIT Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Societate agricola din Alexandria angajeaza secretara, cu urmatoarele cerinte: - studii medii/superioare; - permis de conducere; - cunostinte operare PC; - disponibilitate la program prelungit. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon: 0763128552

  • Angajam secretara cunostinte it

  • CITY RESIDENT - ansambluri rezidentiale Timisoara www.city-resident.com City Resident - Apartamente de vanzare in Timisoara. Caut agenta / asistenta vanzari/ partenera de afacere, in intermedieri imobiliare! Nu caut o angajata , nu caut o persoana care sa vina sa stea la un birou doar pentru a avea de unde sa se intoarca acasa. Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul imobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor/ colaboratorilor si prezentarea serviciilor biroului - stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor oferite - intermedierea de tranzactii imobiliare Program la alegere , poate fi si o ora/ zi, poate fi si o zi/ saptamana, nu exista nici un program fix! De asemenea nu exista nici o remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata. Alte detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.city-resident.com

  • Evren & Enis Plast, angajeaza: - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • SC ANGAJEAZA ASISTENTĂ MANAGER- SECRETARĂ Descriere locului de muncă: • Este un loc de muncă ideal pentru absolvenţi - la început de carieră • Se oferă formare la locul de muncă , astfel încât orice candidată, chiar și fără experiență anterioară , dar având înclinații și aptitudini pt muncă de birou , are o șansă reală să deprindă o profesie de funcționara și să avanseze în carieră • Programul este de 8 ore: 8,30-16,30, de luni până vineri ; • Weekend-ul e liber , serviciu ideal pt doamne sau domnișoare. • Dorim să angajăm persoană de sex feminin, cu un caracter deschis , flexibil și comunicativ , cu ușurință în a se adapta și dorința de a învață lucruri noi în postul combinat -pt entry level- de Funcționara Secretariat, Asistență Manager și participarea la activitățile compartimentul Vânzări • Acest post este cu normă întreagă, se asigura carte de munca si un salariu motivant Iată cum ar trebui să fie candidatul ideal în viziunea noastră:  Cunoștințe PC nivel mediu-avansat (ușurință în tastare);  Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat;  Să aibă o dorința arzătoare de reușită în ceea ce-și propune;  Obligatorie este priceperea în a lucra la calculator , fiind vorba de muncă de birou (cu telefonul și calculatorul la îndemână );  Nivel studii: medii/superioare;  Să fie dornică să muncească;  Să facă lucrurile cu drag;  Să fie comunicativă și sociabilă;  Să știe să se organizeze și să fie ordonată;  Amabilă și mereu cu zâmbetul pe buze în interacțiunea cu clienții;  Să aibă o atitudine pozitivă, orientată către găsirea de soluții;  Să aibă spirit de inițiative;  Să aibă o atitudine deschisă către nou și să învețe rapid lucruri noi  Permis de conducere categoria B ( constituie avantaj );  Cunoștințe de contabilitate primară ( constituie avantaj ); Iată beneficiile de care vei avea parte:  În cazul persoanelor fără experiență- fiind la început de drum profesional , este o oportunitate pentru formarea unei cariere profesionale ;  Echipa tânăra și dinamică;  Training și suport continuu pentru îmbunătățirea abilităților tale profesionale;  Telefon mobil;  Training în domeniu;  Bonusuri în funcție de performanțe; ***Candidatele interesate de această poziție sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email : și pot sună la numărul de telefon : 0767.948.229. TERMEN LIMITA: 15.10.2019

  • Cerinte • Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat) • Experienta minima: 6 luni in Vanzari • Cunostinte operare calculator • Abilitati de comunicare cu oamenii Responsabilitati •Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service •Relationarea cu clientii/potentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora •Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic •Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ; •Actualizarea bazei de date a clientilor existenti •Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor •Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru •Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract •Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata si incheierea/activarea acestora •Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea •Program : Luni - Vineri : 10 -18 ; Posibilitatea de a lucra si Sambata : 10 - 14, platita conform codului muncii. •Beneficii : bonuri de masa + asigurare medicala

  • Clinica medicala angajeaza Secretara/Receptionera. (Sector 2). Mai multe informatii la numarul de telefon : 0735.400.319 sau 0735.400.316

  • Angajăm vorbitori ai limbii italiene pentru munca de birou Program: • Luni-Vineri in 2 schimburi: 6:00-14:00 și 14:00-22:00 • Muncă ușoară de birou. NU este call-center Cerințe: • Studii medii • Limba italiană, nivel avansat Beneficii: • Salariu: 1.770 lei net (în mână), poate crește în funcție de rezultate • Bonuri de masă (200 lei lunar) • Transport decontat in Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașină personală Detalii la telefon: 0770.636.079

  • Dorim să ne mărim echipa de operatori Relații Clienți Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții Daily Caffe și redirecționarea lor către colegii din teritoriu. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Alte activitati, în funcție de experiența și motivația de dezvoltare personală și avansare. - Identificarea nevoilor / problemelor operatorilor de cafea Daily pe teritoriul Romaniei; CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză - Cunostințe economice sau informatice prezintă un avantaj. - Experiență în client service sau call center. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint). - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță și atingerea target-ului standard; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • secretara personala

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Gestioneaza fluxul de vizitatorii in vederea respectarii regulilor interne. Gestioneaza corespondenta in conformitate cu procedurile interne ale clientului. Respecta codul de conduita si echipamentul de lucru.

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Salveaza cautarea