Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • PROFIL: o buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office, abilitati de utilizare a aparaturii de birou (scanner, imprimanta, xerox), abilitati de comunicare, de lucru cu publicul, seriozitate, responsabilitate si capacitatea de a invata rapid. RESPONSABILITATI: Intocmirea actelor notariale, îndosarierea si arhivarea documentelor, lucrul cu publicul. AVANTAJE: pozitie centrala, acces facil cu mijloacele de transport in comun, remunerare atractiva (in functie de competente si experienta), conditii de munca agreabile. website: www.notariatbanuta.ro mobil: +4 0723.307.527 e-mail:

  • ONG, cautam persoana cu abilitati de comunicare in engleza corecta, pentru redactarea, comunicarea ,catre publicatii occidentale Europa & America, despre SUBIECTE din EST-EUROPA, INCLUSIV Romania. Student sau Studenta, Masteranda, ocazie de Practica comunicare, Engleza Principal, dar CAUTAM si pt. Germana, Franceza. Experienta ca student sau masterand din tarile occidentale, va Constitui un Avantaj in redactarea materialelor trimise Publicatiilor Inclusive ON Line. Dictionar de Expresii Engleza , poate ajuta.. Trimiteti un C.V. la e- mail , & , relatii la tel .0748 577 385. cu dl. eugen .Colaborare part-Time. Bucuresti

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • angajam secretara ; program 8-16,30 cerinte : sa stie sa opereze pe calculator categoriie de varsta :20-45 de ani locatia : voluntari

  • Angajăm secretar notarial Cerintele minime sunt: -Cunoasterea si aplicarea corecta a regulilor gramaticii limbii romane; -Studii superioare; -Abilitati in relatiile cu publicul si interrelationare personala, prezenta placuta; -Punctualitate, politete, autocontrol; -Cunostinte operare PC, MS Office-Word, navigare internet; -Atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida; -Integritate morala si etica; -Atentie sporita la detalii. Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: - Castiguri progresive , in functie de performanta - Salariu atractiv - Program de luni pana vineri, sarbatori legale libere - Loc de muncă stabil Persoanele interesate ne pot contacta la tel 0787888099, iar în prealabil sa trimita CV pe

  • Angajam secretara Cerinte: - cunostinte in contabilitate primara - cunostinte operare calculator - cunostinte medii in Microsoft Word, Microsoft Excel, Navigare pe Internet - seriozitate şi responsabilitate - capacitate de planificare şi prioritizare Telefon : 0756.230-834

  • part-time. 2 ore saptamanal. discretie. plata zilnic.

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • CAUTAM FATA PENTRU RECEPTIE IN BUCURESTI,SECTOR 1,BULEVARDUL AVIATORILOR NR.8. PROGRAMUL DE LUCRU ESTE DE LUNI PANA VINERI DE LA 09:00 LA 18:00. SALARIU ATRACTIV. CARD DE BONURI. PERSOANA DE CONTACT: ALEXANDRA 0762.277.567

  • Agentia de recrutare IWR cauta – Responsabil relatii clienti/Responsabil contractare Suntem in căutarea unei persoane dinamice care să contribuie la procesul de dezvoltare al agenției noastre de recrutare. Responsabilitati: - Contactarea potentialilor clienti (telefonic si pe e-mail), prezentarea companiei si a serviciilor oferite de companie si incheierea de colaborari cu diversi parteneri externi de pe piata muncii (angajatori, agentii de recrutare si plasare locuri de munca); - Stabilirea strategiei de contractare in functie de prioritatile societatii; - Prospectarea pietei in vederea identificarii oportunitatilor; - Propunerea de strategii pentru atragerea clientilor; - Promovarea serviciilor oferite de companie. Candidatul ideal: - Nivel avansat de limba engleză si nivel mediu de limba germana; - Cunoasterea limbilor straine suedeza, norvegiana sau daneza constituie avantaj; - Persoana proactiva, cu abilitati de comunicare, negociere si persuasiune; - Bune abilități de operare PC; - Profesionalism și responsabilitate, răbdare; - Abilitatea de a lucra independent, dar si in echipa; - Deschis spre o colaborare pe termen lung si dorinta de a se integra; - Experiența in Telesales/Call center/Vanzari constituie avantaj. Pentru mai multe informatii accesati site-ul companiei noastre www.iwr.ro

  • Pentru clientul nostru, companie multinationala americana specializata in productia de componente IT, recrutam un Reprezentant relatii clienti vorbitor de limba germana sau rusa la nivel avansat. Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta de minimum 1 an pe un post cu atributii similare reprezinta un avantaj; - Cunostinte de operare in Microsoft Office; - Cunoasterea limbii engleze si germane/ruse la nivel avansat - obligatoriu; - Foarte bune competente de comunicare si organizare; - Orientare catre rezultate, dinamism si atentie la detalii; - Capacitate de lucru in conditii de stres. Program de lucru: 09:30 - 18:00 Descrierea jobului - Inregistreaza comenzile clientilor in sistem; - Urmareste comenzile si prioritizeaza productia, daca este cazul; - Transmite detalii logistice pentru organizarea transporturilor catre clienti; - Emite si transmite documentele de transport si facturile pentru cilenti; - Urmareste orice abatere a clientilor de la termenii stabiliti si gaseste solutii; - Ajuta in solutionarea reclamatiilor primire din partea clientilor; - Preia informatii referitoare la clienti din partea echipei de vanzari; - Mentine nivelul de stoc agreat cu fiecare client in parte. Pachet salarial: - Salariu negociabil in urma interviului; - Bonus de performanță: pana la 10 % din salariul brut; - Tichete de masă în valoare de 15 lei/zi; - Prima de Paște și Crăciun: 700 lei net; - Asigurare medicala privata; - Transport asigurat sau decontat. Pentru mai multe informatii, sunati la 0722 325 231.

  • Salveaza cautarea