Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal - aspect placut, persoana amabila, politicoasa; - persoana serioasa, responsabila si disponibila - ambitioasa, cu abilitati de comunicare (interfata client) - obligatoriu limba engleza fluent (prezinta un avantaj italiana, germana, spaniola) - capacitate de organizare a activitatilor zilnice Descrierea jobului - elaborarea si redactarea situatiilor cerute de manager - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - redactarea corespondentei de afaceri necesare desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati

  • Director, caut o doamna/domnisoara prezentabila pentru angajare ca asistenta personala,part time (2-3 ore/zi), program flexibil, disponibila pentru deplasari ocazionale. Ma intereseaza sa gasesc o colega zambitoare, atenta la detalii si la nevoile mele. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita o scurta prezentare si o fotografie la adresa: office@cempower.ro.

  • S.C. Transport persoane angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,POSESOR PERMIS AUTO,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,caserie,primire si predare marfa .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-17.00 . Cerem si oferim seriozitate .

  • Caut o doamna sau domnisoara open mind pentru o relatie stabila.

    Repostat automat
  • Program de lucru 12 ore cu 48 ore / salariu motivant / cunostiinte minime de lb engleza si calculator / oferim cazare ptr persoanele din provincie

  • Angajam tinara pina-n 30 de ani pe postul de secretara cu/fara calificare/experienta(retineti ca totusi experienta si calificarea ofera un foarte mare avantaj)Cerem seriozitate maxima,intelegere,comunicare,zimbet,maxima energie pozitiva in contact cu colaboratorii si clientii firmei,deplasari/detasari in tara/strainatate in interesul firmei,etc.Oferim CM,conditii deosebite la locul de munca,cistiguri substantiale+bonusuri,cazare,intelegere,maxima seriozitate,etc.Asteptam CV-ul detaliat+foto la adr.de email: anamariakiss_20006947@yahoo.ro.Alte detalii la tel.

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Om de afaceri angajez asistenta personala pentru a ma degreva de unele sarcini , activitati ,personale si pentru a ma insoti in calatorii interne /externe.

  • Om de afaceri , singur, fara obligatii familiale/relationale , angajez secretara personala , eventual si la firma , cu aspect fizic placut , fara obligatii familiale sau relationale , dispusa la o relatie completa cu angajatorul ei .Pachet salarial ff bun, plus alte avantaje. Deplasari in afara localitatii /tarii , concedii , excursii , shoping , etc.

  • responsabilitati: gestioneaza activitatea de front- desk a salii de sport (primirea si indrumarea clientilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, gestiunea comenzilor, etc) efectueaza si gestioneaza programarile; contacteaza telefonic pacientii raspunde la apelurile telefonice, selecteaza si furnizeaza informatiile solicitate incaseaza platile de la clienti, emite bonuri fiscale intocmirea zilnica a registrului de casa cat si a rapoartelor privind incasarile preluarea/ trimiterea corespondentei si distribuirea ei in cadrul firmei operarea sistemului de programare si evidenta a clientilor , precum si a altor sisteme informatice, in conformitate cu cerintele managementului intocmeste rapoarte sau documente la cererea managementului; Candidatul Ideal: bune abilitati de organizare si de lucru cu publicul, spirit de echipa capacitate de comunicare si relationare, flexibilitate la schimbare perseverenta, corectitudine, atentie distributiva, seriozitate si responsabilitate capacitate de a respecta termene stricte , rapiditate in actiuni prezenta placuta, atitudine pozitiva, comportament adecvat in relatia cu clientii abilitati de operare PC - Microsoft Windows - Office( outlook, word, excel ) cunostinte de limba engleza cel putin de nivel mediu minim 2 ani experienta pe o pozitie asemanatoare recomandari

  • Centru sportiv cauta personal pentru receptie sala fitness. Descriere job: -experienta in domeniu constituie avantaj -abilitati de conumicare si organizare -cunostinte Word,Excel Responsabilitati: -intampinarea clientilor -inregistrare clienti pe calculator si produse pe casa de marcat -comunicare directa cu clientii actuali si cei noi -mentinerea curateniei in zona de receptie Beneficii: -pachet salarial atractiv -ctr de munca 8 h -bonusuri Asteptam CV-ul si poza dvs la adresa de mail din anunt!

  • Dorim colaborare cu fata pentru receptie sala de sport si remodelare corporala . Comunicativa , punctuala , cu o experinta minima in acest domeniu Asteptam cv pe adresa de mail olimpicgym@gmail.com sau puteti lua legatura pe facebook cu Olimpic Gym Multumim !

  • Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Angajam secretara cu sau fara experienta pentru o societate interinara care are ca scop activitati de contractare, pe baze temporare, a personalului. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Inizial program de lucru flexibil cu un salariu de 2000 ron. Biroul se afla langa Palatul Parlamentului. Ptr detalii sunati la 0770 408186 sau watsapp la 0734974861

  • Locuri de munca de functionar relatii clienti in limba franceza in Ploiesti. Se asigura instruire platita. Se lucreaza pe proiecte in domeniul telecomunicatii-IT sau retail energie. Puteti lucra full-time sau part-time. Salariu competitiv. Experienta in domeniu si studiile nu sunt necesare. Varsta nu reprezinta un impediment. Este necesara o buna cunoastere a limbii franceze pentru ca activitatea se desfasoara numai in limba franceza.

  • Locuri de munca de functionar relatii clienti in limba franceza in Galati. Se asigura instruire platita. Se lucreaza pe proiecte in domeniul telecomunicatii-IT. Puteti lucra full-time sau part-time. Salariu competitiv. Experienta in domeniu si studiile nu sunt necesare. Varsta nu reprezinta un impediment. Este necesara o buna cunoastere a limbii franceze pentru ca veti discuta direct cu francezi.

  • Cautam persoane pentru posturi de consilier clienti (voce) in limba romana pentru o firma de telefonie foarte cunoscuta. Experienta in call-center si cunoasterea foarte buna a unei limbi straine reprezinta avantaje. Asteptam cv-urile dv.

  • Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ascendentimobiliare@gmail.com) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Angajez consultant financiar in asigurări Jobul disponibil (consultant financiar) presupune evaluarea necesităţilor financiare ale clienţilor şi oferirea de soluţii personalizate. Ce aşteptam de la tine? - Nivelul studiilor: diplomă bacalaureat; - Abilităţi de relaţionare; - Atitudine pozitivă şi determinare; - Cunoştinţe minime de operare a calculatorului. Ce îţi oferim? - Job în cadrul unei multinaţionale; - Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri),  de pana la 1000 euro / lună și peste 1000 euro/trimestru, semestru, an - Program flexibil; - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională; - Asistenţă permanentă pe durata colaborării. Alătură-te echipei mele! Mai sunt două locuri libere. Denis Fogas, Unit Manager, NN Asigurări și Pensii Timișoara, 0723205246. E mail: denis.fogas@nnconsultant.ro

  • Salveaza cautarea