Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și alte activități de organizare/arhivare dosare, xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate. Pret negociabil.

  • Cautam colega pentru postul de la receptia salii de fitness. Cerinte: abilitati de comunicare si organizare Experienta in domeniu constituie avantaj Program full time Asteptam CV ul tau la adresa

  • Stand in Auchan Craiovita,Dolj angajeaza lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix intre 1300 -1800 lei + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programul de lucru 09-21, 15 zile/luna(se lucreaza o zi cu o zi. Sunt 2 week-end-uri pe luna libere). Programari interviu si informatii suplimentare la tel. 0740270079

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Asistent-manager FIRMA DE PROICTARE SI CONSULTANTA IN CONSTRUCTII in GERMANIA ANGAJEAZA ASISTENT MANAGER. Relatiile de munca: -asistentul este subordonat Directorului General. Schita postului asistent manager: - desfasoara urmatoarele activitati: - preia, urmareste,gestioneaza si raspunde asupora sarcinilor trasate de Directorul General. - Domeniul de activitate al firmei proiectare si consultanta. CERINTELE POSTULUI- - Studii medii sau superioare -posesor permis auto categ.b -posibilitate de deplasare tara sau strainatate pentru relatiile cu clientii contractori si deasemeni de reprezentare a firmei. -stapinirea unui limbaj adecvat comercial si juridic. Program flexibil adaptat in permanenta la programul managerului. Abilitati de comunicare, de reprezentare persoana,posibilitatea de promovare in cariera. salariu intre 1000-1300 euro. Se asigura cazare,masina de serviciu,telefon. adresa de mail -

  • Principal furnizori de produse, echipamente pentru industria vinului din Europa de Est. Activitatea se va derula 100% la sediul societatii, situat in Bd. Timisoara, sector 6, langa Dedeman, Bucuresti. Obiectivele jobului: Ofera suport echipelor comerciale pentru derularea contractelor si pe zona operational-logistica. Cerinte: Experienta pe un post similar; Cunostinte bune de limba engleza, C1 (lb. franceza reprezinta avantaj); Cunostinte de contabilitate primara si gestiune; Cunostinte utilizare Wizzcount reprezinta avantaj; Excelente abilitati de comunicare, relationare si organizare. Responsabilitati: Realizeaza oferte clientilor conform cerintelor managerilor de zona; Preia solicitarile clientilor si transmite comenzi catre furnizori; Realizeaza dispozitii de livrare si contracteaza transportul conform comenzilor; Emite facturi clientilor, introduce in gestiune facturile furnizorilor, realizeaza operatiuni de export; Intocmeste rapoarte si documente, respectand procedurile de gestiune si contabilitate; Verifica fisele de cont ale clientilor si informeaza mangerii de zona; Ofera suport operational pentru departamentul comercial si se implica activ in organizarea evenimentelor societatii. Oferta: Contract nedeterminat, norma intreaga; Program L-V, 9-18.00; Salariu negociabil 2700-3000 lei net; Bonuri de masa in valoare de 300 lei; Asigurare medicala privata. Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj.

  • Firma de producție din municipiul Iași angajeaza secretara,in următoarele condiții: -Studenta,ce reușește să armonizeze cursurile împreună cu un program parțial,flexibil în cadrul firmei -Aptitudini pentru munca in echipa: empatie,sociabilitate,dezinvoltura,discretie,maleabilitate CV cu fotografie actuala.

  • Acționari firme demarăm dezvoltarea unei noi societăți,avand ca obiect de activitate inițial sfera kinetoterapiei Astfel încât,selectam asistenta administrator - energica si flexibila-ce va activa în planurile administrativ -secretariat si logistica. Angajam o studentă sau o persoană cu studii medii. Postul implică deplasări interne si externe.Salarizare atractiva. Rugam CV cu fotografie.

  • Grup de firme cu sediul social în Iași caută tânără cu studii medii sau o studentă pentru poziția de secretara cu atribuții administrative extinse. Experiența nu este importantă,dar apreciem în mod expres dăruirea si dinamismul.Au prioritate candidatele disponibile pentru deplasări în țară și străinătate. Așteptăm un CV cu fotografie.Oferim un salariu atractiv,in funcție de performante.

  • Firma noua selecteaza tanara cu/fara experienta pentru pozitia de secretara. Se cere aspect fizic placut,dezinvoltura si discretie. Buget salarial atractiv. CV+ FOTO

  • Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ascendentimobiliare@gmail.com) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. -lb engleza (salariu net 500 euro ,program- se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Om de afaceri , serios, gentleman, caut asistenta personala 18/35 ani open minded, inteligenta, discreta, deschisa inca fara experiență în domeniu. Primul contact aici.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • part-time. 2 ore saptamanal.

  • Salveaza cautarea