Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Societate Comerciala angajeaza asistent manager. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Detalii la telefon 0785285975, L-V 09:00-17:00

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale Disciplinat, conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit Responsabilități: În orice interacțiune cu pacientul, respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient, căutând să asigure o experiență cât mai bună a acestuia în cadrul centrului medical; Preia apelurile telefonice, furnizând informații referitoare la serviciile oferite și efectuează programarea pacienților, utilizând softul dedicat Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic Introduce informații în baza de date Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient. https://emeraldmed.ro Unde ne găsești: Str. Nicolae Caramfil nr.75 sector 1 București Cum ajungi la noi: Metrou: Stația Aurel Vlaicu RATB: Liniile de autobuz 112, 301

  • Angajăm secretar notarial Cerintele minime sunt: -Cunoasterea si aplicarea corecta a regulilor gramaticii limbii romane; -Studii superioare; -Abilitati in relatiile cu publicul si interrelationare personala, prezenta placuta; -Punctualitate, politete, autocontrol; -Cunostinte operare PC, MS Office-Word, navigare internet; -Atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida; -Integritate morala si etica; -Atentie sporita la detalii. Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: - Castiguri progresive , in functie de performanta - Salariu atractiv - Program de luni pana vineri, sarbatori legale libere - Loc de muncă stabil Persoanele interesate ne pot contacta la tel 0787888099, iar în prealabil sa trimita CV pe

  • Femeie de 35 de ani, caut loc de munca in domeniul administratiei, al secretariatului, am experienta peste 4 ani in aceste domenii. Am studii universitare, cunostinte Word, Ms Office, internet. De asemenea vorbesc fluent limbile engleza si germana.

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Angajez asistent manager . Varsta minim 18 ani maxim 40 ani ( femeie) Minim studii medii Posibilitate de deplasări în țară 10 zile pe luna. Se ofera salar minim 2500 ron Diurnă de deplasare Alte bonusuri Persoanele interesate pot trimite aici mesaj CV-ul + 2 poze sau pe whats.app.

  • Angajez asistent manager . Varsta minim 18 ani maxim 40 ani ( femeie) Minim studii medii Posibilitate de deplasări în țară 10 zile pe luna. Se ofera salar minim 2500 ron Diurnă de deplasare Alte bonusuri Persoanele interesate pot trimite aici mesaj CV-ul + 2 poze sau pe whats.app.

  • Angajez asistent manager . Varsta minim 18 ani maxim 40 ani ( femeie) Minim studii medii Posibilitate de deplasări în țară 10 zile pe luna. Se ofera salar minim 2500 ron Diurnă de deplasare Alte bonusuri Persoanele interesate pot trimite aici mesaj CV-ul + 2 poze sau pe whats.app.

  • secretara personala

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -lb engleza (salariu net 500 euro ,program -se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • Cerintele postului sunt: cunostinte temeinice calculator, permis de conducere, studii tehnice sau economice, disponibilitate pentru deplasari. Salariu 3000 ron net Posibilitate cazare in Bucuresti pentru persoane din provincie. Relatii la tel . 0725352163 sau trimiteti cv la medsilvergrup@yahoo.ro

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Angajăm vorbitori ai limbii italiene pentru munca de birou Program: • Luni-Vineri in 2 schimburi: 6:00-14:00 și 14:00-22:00 • Muncă ușoară de birou. NU este call-center Cerințe: • Studii medii • Limba italiană, nivel avansat Beneficii: • Salariu: 1.770 lei net (în mână), poate crește în funcție de rezultate • Bonuri de masă (200 lei lunar) • Transport decontat in Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașină personală Detalii la telefon: 0770.636.079

  • Salveaza cautarea