Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • 21

    CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • 1

    Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Transcriu lucrări / operez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox. Garantez seriozitate.

  • 9

    Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore. Suntem situati in zona centrala. Se poate si pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • We #leoHR are looking for candidates in the financial department. Location: Curtea de Arges We are looking for candidates with experience in accounting and who can speak English fluently. Responsabilities  Balance sheet accounts reconciliation.  VAT Declaration.  Assist in Consolidation.  ICO Reconciliation.  Management of the fixed assets.  Monthly/Quarterly/Year end analysis & closing activities.  Support forecasting and treasury.  Assisting to the preparation of the accounts and internal and external reporting.  Support the commercial and operational teams by sharing and monitoring monthly KPIs.  Analyse processes to optimise. Required Skills  University degree in Accounting/ Finance or an economic direction;  At least 3 years of working experience in a similar function;  Knowledge on Romanian VAT and income taxes;  Experience with Oracle/ ERPLN is a plus;  Very Good written and oral English language skills;  Strong communication skills;  Drive, proactivity and a focus on continuous improvement.

  • 1

    CINE SUNTEM: Suntem o echipa tanara, dinamica, creativa, 100% legala, si foarte muncitoare. Atat Bsmart Studio cat si modelele noastre au primit numeroase nominalizari la Oscarurile domeniului, cat si premii, confirmare a muncii sustinute din ultimii ani. om lasa insa cifrele sa descrie succesul nostru: $5110/LUNAENITULEDIUl modelelor Bsmart. Acum dorim sa ne extindem echipa, cautand o persoana care sa ne semene, sa aiba sau sa doreasca sa aiba acelasi cult al performantei. Abilitate demonstrată dе a genera entuziasm in randul colegilor Foarte organizat și o atenție la detalii. Capacitatea dе a lua decizii prudente și solide fără supraveghere directă, atunci când este necesar, intr-un mediu rapid si dinamic. Mobilitate in deplasari in Bucuresti Cerinte obligatorii: Absolvent studii superioare; Cunoastere:Word, Excel, internet, Descrierea jobului Activitаti de sеcrеtariаt,rеsursе umаne,comunicаrе,reprezеntаre Proiеctează și implementează politicile de birou Contribuie la efortul echipei prin realizarea de rezultate

  • 3

    Societate Comerciala din Cluj-Napoca cu domeniul de activitate: imobiliare, amenajari peisagistice si turism angajeaza urgent Contabila/Assistent Manager. Se ofera: -pachet salarial atractiv -masina de servici Trimiteti CV-urile dumneavoastra cu poza la: rotaryconstruct at yahoo.com Mai multe detalii la tel. : 0757325870

  • 2

    Manager, caut activitate de colaborare in weekend, program (4 - 5 ore) part-time cu secretara. Cerinte: buna abilitati comunicare; Bune abilitati relationare; Atenta; Studii medii sau superioare; Bune abilitati integrative Aspect fizic placut

  • 1

    Profilul cautat - Persoana organizata, responsabila - Cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) - Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati - Preluare comenzi - Actualizare informatii stoc pe site - Responsabilitati administrative Oferta - Program L-V 09,00 - 18,00 Sa 09,00 – 15,00 - Transport asigurat - Locatie Afumati, Ilfov

  • Candidatul ideal: Deschidere in ceea ce priveste aprofundarea cunostintelor in domeniul companiilor din grup; Aptitudine de lucru cu documente; Culegere, prelucrare si transmitere informatii; Capacitate de analiza si sinteza; Aspect fizic placut; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet; Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu; Responsabilitati: Gestioneaza agenda Administratorului/Directorului General; Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe; Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite; Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară. Te potrivești cerințelor postului pentru că: - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții, pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; - prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem! Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon 0754229911

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • Angajam persoana pentru preluare comenzi, facturare, ofertare, scanare documente. SC Romtehnochim SRL, fabrica de vopsea, punctul de lucru se afla in Jilava. Decontam transportul. Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel. 0785232551. CV-urile le puteti trimite pe mail office(at)emex_ro

  • pret redus 515 lei ( plata integrală cu taxa de examen inclusa) plata integrală 760 lei (plata în rate cu taxa de examen inclusa) CE VEI ÎNVĂȚA LA CURS Elaborarea corectă și completă a unui suport de curs Planificarea și organizarea activității de formare Comunicarea eficientă și gestionarea participanților Medierea și gestionarea situațiilor dificile / conflictuale Captarea atenției și menținerea interactivității cu sala Folosire ICE BREAKER pentru câștigarea atenției participanților Evaluarea și cuantificarea informațiilor reținute Folosirea feedback-ului ca instrument de dezvoltare https://profesionalacademy.ro/curs-formator/

  • 11

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • 9

    Descrierea poziției: receptie, secretariat, casierie, serviciu clienti, program part time: luni, marti, miercuri si joi, intre orele 18.00 – 22:00. Salariu: 800lei/luna Căutăm personal feminin pentru o companie din București, cu prestigiu la nivel internațional. Cerințe: - studii superioare sau medii - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook) - cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (ideal și spaniolă) - experiență de lucru cu clienții (ideal) - organizare, disciplină, punctualitate, responsabilitate - abilități de comunicare și orientare spre nevoile celorlalți - amabilitate, politețe, promptitudine, prezență de spirit, încredere în sine - prezență agreabilă Principalele responsabilități: - comunicarea, întâmpinarea clienților și îndrumarea lor - transmiterea de informații legate de serviciile companiei - înregistrarea și prelucrarea datelor clienților în sistemul nostru intern de operare - înregistrarea și ținerea evidenței biletelor cu regim special - încasarea contravalorii abonamentelor clienților - întocmirea actelor și monetarului la intrarea și ieșirea din tură - supravegherea și coordonarea activității personalului - asigurarea unui mediu igienic, potrivit normelor în vigoare Locatie centrală: Latin Dance Romania, strada Bărăției nr. 33, etaj 1, Sector 3 București. (la Piața Unirii, în spatele magazinului Cocor) Dacă locul tău este în echipa noastră, așteptăm C.V.-ul tău, o fotografie și numărul tău de telefon la adresa de e-mail Te vom contacta pentru un interviu față în față. Mulțumim!

  • 12

    POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată. Nu sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei.

  • 2

    Vrei sa castigi bani fara sa vinzi nimic? 1 postezi 2 inviti 3 castigi Primesti 10 euro gratis daca te inscrii si inca 10 euro cadou de fiecare persoana invitata. Mai multe detalii lasati.mi mesaj in privat Castig garantat fara efort si fara vanzari, doar invitand persoane.Cardul merge in toata UE e valabil in 31 de tari se poate folosi la orice bancomat✌

  • 1

    Companie din Bacău, recrutează asistent manager cu studii superioare in inginerie economică sau echivalent . Compania este înființată in anul 1996 si are ca obiect de activitate instalații sanitare de încălzire si aer condiționat. Obiectivul nostru este să asigurăm un nivel înalt de calitate și să livrăm cu succes încredere și profesionalism astfel, în timp, cei mai importanți beneficiari au confirmat calitatea prestației noastre . Cerințe obligatorii cunoașterea limbii engleze scris vorbit nivel avansat și cunoștințe cunoștințe foarte bune de operare PC - Word, Excel. Persoană atentă la detalii cu abilități bune de organizare și planificare. Îți oferim Șansa de a lucra într-o companie de renume din Bacău Salariu net de 2500 Lei Program fix 9-17 luni-vineri Seriozitate (plata salariului fără întârziere ) Creșteri salariale în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și bine organizat

  • Salveaza cautarea