Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • DENIS EDY CONFECTII,este firma PRODUCATOARE de echipament de protectie. Angajeaza secretara cu cunostiinte de contabilitate primara pentru punctul de lucru din Targoviste, str. Silviu Stanculescu, nr 45, Dambovita, vis a vis de Restaurant Nova2. Cerinte: -mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii - trimite oferta firmei catre alte societati si va lua legatura in vederea discutarii ofertei -intocmire oferte, contracte, facturi proforme, avize de insotire a marfii -introducere facturi de intrari si iesiri, intocmire registru de casa, jurnal de banca in programul Saga -intocmire dosar salariati -alte activitati de secretariat

  • 4

    CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • 4

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 14

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 2

    CIVITAS PSG angajeaza Agenti de Securitate (BAIETI - TINERI) pentru obiectivul BERGENBIER din Parcul Industrial Ploiesti Conditii: - Abilitati de lucru cu calculatorul, cunostinte PC (word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) Atestatul de paza constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. CV-urile se depun la BERGENBIER, la poarta fabricii, pe adresa de mail - sau pe Whatapp la nr de telefon: 0720273824. Multumesc!

  • Traducator autorizat efectuez traduceri taloane auto, diplome de licenta sau de bac, scrisori medicale din/in limba germana. 25 lei/pagina. Tel 0740002665.

  • · Absolvent studii medii sau superioare; · Permisul de conducere este punctul tau forte; · Abilitati organizatorice si de comunicare; · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; · Capabila de lucru in conditii de stres și termene precise; · Fire analitica · Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului (MS Office, Word, Excel - nivel avansat constituie avantaj); Descrierea jobului · Administrarea documentelor si organizarea acestora; · Activitati specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, posta, etc. · Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.; · Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate; · Diverse sarcini de protocol; Descrierea companiei Suntem o firma ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale,executie de mobilier la comanda. CV-ul se poate atasa aici sau pe adresa persoanei delegate Nu raspundem CV - urilor incomplete Relatii la tel 0755 647 321

  • 10

    Firma imobiliare, cauta secretara/asistenta personala director. Atributii: stabileste agenda, promoveaza oferte pe site uri specialitate, stabileste intalniri, redactare documente. Locatie: zona de sud a capitalei Salariul in functie de experienta si implicare. Trimiteti pe mail cv + poza de prezentare. Doar canditatii eligibili vor fi sunati.

  • 4

    Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • 19

    Angajam persoana pentru secretariat in domeniul productiei publicitare. Sector 4, zona Filaret. Program L-V,9-17. Salariu 2200 net. Full time. Pentru a fi contactat, atasati CV cu fotografie la adresa

  • Opera CRO is fully dedicated to drug development services: it has therapeutic expertise, global infrastructure, and innovative solutions in clinical research. For pharmaceutical, biotechnology, food supplement and medical device companies, Opera can be the ideal partner to transform promising ideas into commercial reality. We are now expanding our team by looking for people to occupy our assistant manager positions. Apply if you want to join our ever growing and evolving team and if you believe you fit with the responsibilities and requirements below. Job Responsibilities: - Enhances effectiveness by providing information management support. - Produces information by transcribing, formatting, inputting, editing, retrieving, copying, and transmitting text, data, and graphics. - Organizes work by reading and routing correspondence; collecting information; and initiating telecommunications. - Manages department schedule by maintaining calendars for department personnel and arranging meetings, conferences, teleconferences, and travel. - Completes requests by greeting customers, in person or on the telephone, and answering or referring inquiries. - Maintains customer confidence and protects operations by keeping information confidential. - Prepares reports by collecting information. - Maintains office supplies inventory by checking stock to determine inventory level; anticipating needed supplies; placing and expediting orders for supplies; and verifying receipt of supplies. - Keeps equipment operational by following manufacturer instructions and established procedures. - Provides historical reference by utilizing filing and retrieval systems. - Contributes to team effort by accomplishing related results as needed. Job requirements: - Mandatory English knowledge at least at an intermediate level; other languages are a plus, such as Italian, German or Spanish - Administrative writing skills - Reporting skills - Supply management - Scheduling - Microsoft Office skills - Professionalism, confidentiality, and organization - Travel logistics - Typing Optional: authorized translator certificate would be a plus, but not mandatory - Verbal Communication Education: - University/college degree - Previous experience not mandatory, though it would be appreciated Work hours & benefits - This is a full-time, 9 to 5 position, Monday-Friday - Legal holidays off - Competitive salary package To apply, please send a message to request for the email address where you will send your CV in English.

  • 3

    SC Prestige SRL, firma de paza si protectie angajeaza secretara. Cautam o persoana tanara, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza. Program 8h /zi, de luni pana vineri. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: comunicari.fax @ gmail.com

  • 3

    Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • 1

    Angajez urgent asistenta personala cu program ful sau par-time.Conditii de incadrare ::-sa fie dragauta amabila ,deschisa,open-maid si cu simtul umorului.Precizez ca se ofera salariu atractiv si cazare daca este cazul.Astept sa ma contacteze doar persoanele care sunt interesate. Telefon0787725036

  • 1

    Firma de distributie de apa si sucuri naturale,cu sediu in Afumati,jud Ilfov,angajam operator facturare cu experienta in contabilitate. Conditii avantajoase.Pentru detalii ,contactati-ne la numarul de telefon;0725.885.885

  • 14

    Angajam Asistent Manager cu abilitati de comunicare si lucru in echipa. Cunostinte temeinice, Microsoft Office, atentie la detalii, spirit organizatoric si de planificare. Cunoasterea unei limbi straine (constituie avantaj) . Responsabilitati : -Asistarea managerului in activitatile zilnice; -Indosarierea si arhivarea documentelor; -Stabileste prioritati, indentifica solutii pentru organizarea agendei; Se ofera un salariu motivant, conditii bune de munca. C.V-urile se trimit pe adresa de e-mail . Vor fi contactati doar candidatii care se incadreaza in cerintele de mai sus.

  • Angajam persoana sex feminin pentru secretariat in Germania, cunoscatoarea a limbii germane sau turce. Salar incepand de la 1.200 euro/luna. Va rugam trimiteti CV pe adresa: adryanus1969 at gmail.com.

  • 3

    Sbk Security angajeaza secretara. Pentru mai multe detali sunati la numarul de telefon 0737159010 sau puteti depune CV la adresa de mail :

  • Sbk Security angajeaza - Agent de Vanzari Pentru mai multe detali si informati sunati la numarul de telefon 0737159010 sau la adresa de mail ;

  • 2

    Firma de curatenie angajeaza Coordonator. Se solicita permis de conducere cat. B, studii medii, notiuni elementare de WORD si EXCEL. Experienta in domeniu nu e necesara. Pentru detalii sunati la tel. 0742015603.

  • Salveaza cautarea