Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Arad

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam persoana sex feminin pentru secretariat in Germania, cunoscatoarea a limbii germane sau turce. Salar incepand de la 1.200 euro/luna. Va rugam trimiteti CV pe adresa: adryanus1969 at gmail.com.

  • Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 Multumim!

  • Principalele responsabilitati: Preia si raspunde solicitarilor clientilor pe toate canalele de comunicare (e-mail, telefon, etc); Directioneaza solicitarile clientilor catre departamentele specializate si urmareste statusul solicitarilor. Intermediaza contactele intre clientii si colaboratorii externi; Intocmeste rapoarte de activitate periodice. Planifica si organizeaza activitatile proprii, in conformitate cu obiectivele lunare ale departamentului, duce la indeplinire activitatile programate . Cerinte: Studii superioare, de preferat in domeniul comunicare/sociologie; Cunostinte bune de utilizare calculator - MS Office; Cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj; Aptitudini: Abilitati excelente de comunicare si relationare; Atentie la detalii si capacitatea de a intelege motivatiile clientilor. Calm, capacitate de detensionare a conflictelor si de identificare a solutionarilor reciproc avantajoase. Persoana organizata si cu atitudine pozitiva; Spirit de echipa, amabilitate.

  • Pentru clientul nostru, companie multinationala americana specializata in productia de componente IT, recrutam un Reprezentant relatii clienti vorbitor de limba germana , franceza sau rusa la nivel avansat. Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta de minimum 1 an pe un post cu atributii similare reprezinta un avantaj; - Cunostinte de operare in Microsoft Office; - Cunoasterea limbii engleze si germane/ruse la nivel avansat - obligatoriu; - Foarte bune competente de comunicare si organizare; - Orientare catre rezultate, dinamism si atentie la detalii; - Capacitate de lucru in conditii de stres. Program de lucru: 09:30 - 18:00 Descrierea jobului - Inregistreaza comenzile clientilor in sistem; - Urmareste comenzile si prioritizeaza productia, daca este cazul; - Transmite detalii logistice pentru organizarea transporturilor catre clienti; - Emite si transmite documentele de transport si facturile pentru cilenti; - Urmareste orice abatere a clientilor de la termenii stabiliti si gaseste solutii; - Ajuta in solutionarea reclamatiilor primire din partea clientilor; - Preia informatii referitoare la clienti din partea echipei de vanzari; - Mentine nivelul de stoc agreat cu fiecare client in parte. Pachet salarial: - Salariu negociabil in urma interviului; - Bonus de performanță: pana la 10 % din salariul brut; - Tichete de masă în valoare de 15 lei/zi; - Prima de Paște și Crăciun: 700 lei net; - Asigurare medicala privata; - Transport asigurat sau decontat. Pentru mai multe informatii, sunati la 0722 325 231.

  • Compania Optimall Optic SRL cauta o persoana tanara si dinamica pentru postul de asistent birou / functionar relatii clienti(m/f) Descrierea jobului Descrierea sarcinilor: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea comenzilor si introducerea acestora intr-un program Pastrarea legaturii cu clientii si cu agentii de vanzari Intocmirea facturilor fiscale Gestionarea reclamatiilor si a sugestiilor clientilor Cerinte: Experienta pe un post similar nu este obligatorie, suntem deschisi unei colaborari si cu studenti sau persoane fara experienta Cunostintele de limba engleza , maghiara reprezinta un avantaj Cunostinte bune de Microsoft Office si disponibilitatea de a invata programe noi. Spirit analitic, atentie la detalii, adaptabilitate si spirit de echipa

  • Salveaza cautarea