Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Servicii profesionale de gradinarit Esti peisagist , gradinar , constructor si vrei sa semeni o suprafata mare de gazon repede sau ai o gradina mare si vrei sa semeni gazon si sistem de irigare ? Daca da , atunci noi iti oferim solutia: Dupa 24 ani de experienta in domeniu in care am investit constant in utilaje si echipamente profesionale . Pregatirea terenului,semanatul terenului si inclusiv sistemul de irigare automatizat . - Tractor cu freza Kubota 2420 -Defisari terenuri capacitatea 5-20 ha zi - Utilaj pentru nivelat cu lama laser - Semanatoare de gazon profesionala capacitate 1800mp h -Tocator crengi 3O cp -capacitatea de lucru 10-12 mc h -Masini de tuns iarba pentru suprafete mari -Aeratoare mari si scarificatoare -Defisari pentru orice suprafete . -Sistem de drenaj . Soluti de pompare a apei. Ce iti oferim noi? - Posibilitatea de a inchiria utilajele cu operator calificat. - Transportul utilajului pana in locatia la care se executa lucrarea. - Posibilitatea de a executa sistemul de irigati profesional pentru gazonul tau - Deplasari oriunde in tara. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Preturi: se negociaza punctual pe suprafata. Deplasarea se face cu masinile din dotarea firmei. *Pret deplasare 2 Lei km se calculeaza dus intors. *Preturiile nu contin TVA. Facebook Servicii peisagistice Pretul lucrarilor ce urmeaza a fi executate se ofera numai in urma intalniri cu clientul si stabilirea necesitati materialelor +manopera aferenta si a tuturor detalilor ce urmeaza a in lucrarea de prestari servicii . Dezinsectie si deratizare. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Servicile executate au garantie si post garantie pe baza unui contract.sau comanda. Lucrarile sunt executate cu personal calificat si utilaje profesionale la standarele UE. Pentru toate lucrarile oferim garantie si factura. SINCE 2001 Facebook Servicii peisagistice
-
Promovat
Candidatul Ideal : Experienta pe un post similar de minim 5 ani ( Dedeman, BricoDepo, Hornbach, MatHaus) Initiativa, memorie vizuala, concentrare si atentie distributiva . Punctualitate, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii . Permis de Conducere Cat.B. Descriere Job : Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa. Opereaza in stoc miscarile de marfa. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri . Efectueaza inventarul stocului de marfa . Va oferim : Program de lucru full-time : Luni - Vineri - 8.00 - 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de sarbatori Salariu : 3.000 - 3.500 Net pentru primele 3 luni cu posibilitati reale de crestere a salariului
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cameriste in Grecia in hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si cameriste in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Cameriste CERINTE: varsta intre 18-55 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transporul pana in Cipru sau GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la <span><a class="showNumber" data-tel="0721">07 arata numarul</a></span> 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societatea comerciala pe acțiuni specializata în distribuția de produse metalo-chimice în județele Argeș- Vâlcea angajează agent de vânzări, de preferat cu experiență (dar nu este condiție obligatorie) posesor permis conducere categoria B minim un an( este necesare conducerea unei autoutilitare - dubite cu capacitate sub 1,5 tone folosite la distribuția mărfurilor). Programul de lucru este de luni pana vineri între orele 8-16, iar în zilele când sunt sărbători legale nu se lucrează. Se oferă salariu de baza+comision din vânzări, tichete de masa, prime de sărbători, concediu de odihna minim 21 zile și alte avantaje. Cv-urile pot fi trimise la adresa de e-mail Relaţii suplimentare pot fi obținute la telefon - Marian
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Descrierea jobului executa lucrari de reparatii conform standardelor de marca pregateste suprafetele care urmeaza sa fie reparate elimina defectele prin metodele specifice tipului de reparatie raspunde de calitatea lucrarilor si se incadreaza cu executarea lucrarilor in termenul estimat intretine ordinea si curatenia la postul de lucru Beneficii Pachet salarial atractiv Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației. Descrierea companiei Prezentă de 19 ani pe piață, societatea PICK UP SRL este lider în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare pick up, 4x4 și off road. Societatea este reprezentant al companiilor de renume mondial din domeniu, cum ar fi: WARN, ALPHA, AEROKLAS, VISIONX și MEYER. Din anul 2016 SC Pick Up SRL este producător și frunizor de accesorii OEM pentru un important grup auto, acest lucru reprezentând încununarea muncii de peste 12 ani în cadrul comercializării accesoriilor de utilitare pick-up, 4x4 si off-road. Pentru noul centru de service cu vopsitorie inclusa, dorim sa atragem in echipa noastra persoane motivate si responsabile, dornice sa munceasca intr-un mediu profesionist si dinamic, care sa-si aduca contributia pe termen lung la cresterea firmei.
-
SC OUTDOOR DIVISION SRL, sector 6, Bucuresti, angajeaza muncitori productie publicitara cu si fara experienta. Suntem în căutarea de noi colegi pentru a intregi echipa noastra. Dacă doriți să faceți parte dintr-un mediu dinamic și creativ, atunci acest job este potrivit pentru tine. Descriere job: Asamblarea și montarea materialelor publicitare conform specificațiilor; Tăierea și prelucrarea materialelor folosite în producția publicitară; Lucrul cu echipamente și utilaje specifice producției publicitare; Verificarea calității produselor finite și asigurarea conformității cu standardele de calitate; Participarea la procesul de îmbunătățire continuă a metodelor și procedurilor de producție. Ce iti oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic, alături de profesioniști în domeniul publicității; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele în producția publicitară; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunitatea de a contribui la crearea unor produse publicitare de calitate și de impact. Cerințe: Experiență anterioară în producția publicitară sau într-un domeniu similar este un avantaj; Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită; Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări; Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor și utilajelor specifice producției publicitare este un avantaj;
-
Angajez muncitor necalificat in constructii, din municipiul Hunedoara, cu permis de conducere categoria B. Program de lucru 8h zi, de luni până vineri.
-
Cerinte: studii cu profil tehnic mecanic, cunostinte generale de mecanica si lacatuserie, experienta minimum 2 ani in domeniul mentenantei echipamentelor de productie,
-
OMCO Romania, companie multinationala cu capital belgian, lider european in productia de matrite pentru industria sticlei angajeaza Operatori CNC cu experienta in lucrul pe utilaje CNC de strunjire. Candidatul Ideal - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Calificare experienta de prelucrator prin aschiere sau operator masini unelte cu comanda numerica Competentele postului: - Cunostinte de desen tehnic - Cunostinte in executarea operatiilor de strunjire pe masini CNC - Cunostinte de utilizare a aparatelor de masura si control - Disponibilitatea de a lucra in trei ture - Seriozitate si dorinta de invatare continua. Responsabilitati: - Opereaza masina(le) conform instructiunilor de lucru si normelor de securitate; - Efectueaza set-up-ul masinii(lor) cu comanda numerica (CNC); - Efectueaza masuratorile cerute pentru a asigura calitatea productiei. Oferim un loc de munca stabil si un pachet salarial motivant care include: - tichete de masă, - tichete cadou, - sporuri pentru orele suplimentare si de noapte, - decontare transport, - asigurare medicala privata, - conditii bune de lucru, - sansa de a lucra intr-o companie cu posibilitati de dezvoltare profesionala pe termen lung. Persoanele interesate pot trimite CV-ul prin mesal sau pe adresa de email sau aduce la sediu pe Calea Chisinaului nr.43A, cladirea Tehnoton poarta 2. Pentru mai multe detalii sunati la tel.
-
-
Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.
-
SC SEKO SIETA SRL, membra a grupului Seko, lider mondial in productia de pompe dozatoare si instalatii de dozare complexe, angajeaza pentru postul de Operator debitare. Candidatul Ideal: Cerinte: - cunostinte desen tehnic - cunoştinţe de operare calculator utilaje cu comanda numerica - experienta in productie debitare - seriozitate Descrierea jobului: - supravegherea procesului de debitare - asigurarea calitatii pentru produsele realizate conform desenului tehnic - alimentarea masinii de debitat cu materie prima - debavurarea, etichetarea produsului finit
-
Ne marim echipa de agenti de Securitate! Asa ca asteptam sa ne contactezi pentru a afla obiectivele noastre de paza. Chiar daca nu ai atestat, iti asiguram scolarizarea si calificarea ca agent de securitate. Echipamentul de lucru este gratuit! Ne gasesti in Str. Plantelor 73, Sector 2 sau suna-ne la tel. 0799.200.331 (08:00-16:00 luni - vineri).
-
Avem nevoie de 15 agenti de securitate pentru obiectivul Metrorex, salariul 2700 lei net. Asiguram scolarizare gratuita, echipament gratuit, conditii bune de munca, salariul si zilele de concediu platite la zi. Telefon: luni vineri), (sambata-duminica)
-
Asistent medical generalist cu libera practica valabila, cu experienta angajare full time. Program L-V 09:17:00. Desfasurare activitate in clinica medicala privata. Activitatea asistentei include operare PC, primirea si inregistrarea pacientului pentru consultatii si investigatii, asistarea medicului, incasarea contravalorii serviciilor medicale si completarea facturi fiscale.
-
Candidatul Ideal Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Abilități bune de rezolvare a problemelor și de lucru în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în diferite locații și în condiții variate de mediu; Capacitatea de a lucra la înălțime; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Munca presupune activitate în aer liber și la înălțime. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune și de a contribui la dezvoltarea energiei regenerabile; Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație.
-
SC BUBBLE SRL,angajeaza muncitori necalificati-spalator vehicule,in Alba Iulia,jud.Alba, Societate are ca obiect de activitate spalatorie auto situata in Alba Iulia vizavi de Bazinul Olimpic.
-
Angajez inspector ITP clasa II, cu ATESTAT și experiență în domeniu,condiții foarte bune de munca, Statie ITP cu flux continu...
-
Promovat
Angajam soferi pentru 3.5 TONE (cu domiciliu in Timisoara sau localitati limitrofe) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Cursele se efectueaza in toata Europa. Cerinte obligatorii: - Domiciliu stabil in Timisoara sau localitati limitrofe; - Permis auto categoria B; - OBLIGATORIU experienta profesionala sofer cat. B TRANSPORT MARFA. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (55 euro zi calendaristica) + salariul minim pe economie.
-
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Percepție vizuală; - Atenție, concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Rezistență la sarcini repetitive; -Capacitatea de a munci în echipă; - Motivație. Cerinte post Studii medii ( obligatoriu diploma de bacalaureat) Experienta diversa ( ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa.) reprezinta un avantaj Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare Responsabilitati - Efectueaza receptia fizica a marfii in magazia firmei - Verifica documentele si semnaleaza eventualele neconcordante - Eticheteaza produsele care nu au cod, - Gestioneaza miscarea stocurilor din depozit - Pregateste documentele necesare transmiterii coletelor - Gestionare comenzi primate de la client - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comenzile venite de la client, - Tine legatura cu curierii pentru primirea si predarea coletelor acestora - Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa - Gestioneaza retururile venite de la client Beneficii: Stabilitate. Program de lucru: Luni - Vineri Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată. Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).
-
Promovat
SC ROMBIS SRL cu sediul social in Brasov si punctul de lucru in BISTRITA, str. VALEA CASTAILOR NR. 2-2A: Angajeaza , INGINER METALURG PENTRU RECICLAREA METALELOR FEROASE SI NEFEROASE, Studii superioare de inginerie, Facultatea de Metalurgie Procesarea Materialelor ( feroase neferoase ; Limba engleza; Experienta de minim 2 ani intr-o fabrica de profil; Experienta pe partea de masuratori, teste de laborator si calibrarea echipamentului de masurat; Cunostinte privind metodele de control si imbunatatire a procesului industrial; Abilitati de gandire analitica si de rezolvare a problemelor complexe. Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului sunt: Verifica si coordoneaza procesul de fabricatie care influenteaza proprietatile finale ale produsului din punct de vedere metalurgic (rezolvarea problemelor metalurgice) : -temperaturi, retete, supervizarea testelor metalografice si metalochimice); - imbunatateste procesele de laborator si sistemele de turnare; - analizeaza documentele specifice de la client si implementeaza cerintele in zona de proces tehnologic; Evalueaza corectitudinea si rezultatele finale ale procesului de tratament termic. POSTUL ESTE IN localitatea BISTRITA str: VALEA CASTAILOR NR. 2- 2A Informatii la nr de telefon si la adresele de email: si
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad