Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2700E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
PERSONAL CURATENIE Locație fixă stabilă intr-un magazin din Centru Comercial Arges Mall. *Program de lucru fix doar 4 ore zi (7:00-11:00). *Se acordă libere săptămânale (prin rotație cu echipa). *Se lucrează cu contract de muncă pe perioada nedeterminata. *Salariul 1350 lei luna.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
Atelier confectii textile angajeaza personal la calcat finisat. Atelierul se afla in zona Aeroport Mihail Kogalniceanu. Asiguram transport Program de lucru 8 ore, luni-vineri.
-
Angajăm echipe de tencuitori pe șantiere (tencuială mecanizată) - se oferă contract de muncă, asigurări sociale, autoturism de serviciu și cazare - pentru persoanele din Romania, nu se oferă transportul către Belgia - experiența în domeniu și cunoașterea unei limbi străine (engleză sau franceză) sunt necesare - deținerea unui permis de conducere constituie un avantaj -se lucreaza in echipe de cate 2 persoane iar plata se face la mp, 4 euro mp ; 4.50 mp
-
Atmosphere Factory angajeaza femeie pentru confectionat produse dama cap-coada(prototip) Luni-Vineri:program 7:30 -15:30, salariu plus bonuri de masa Sos Viilor nr 56 sector 5
-
SilvBarber Iași își mărește echipa, dacă ai experiența și dorești o colaborare pe termen lung așteptam telefonul tău la numărul
-
SC Nao&Ines Construct srl cu vechime în domeniul construcțiilor, angajează muncitori calificați ptr finisaje rigips, glet, lavabil, zidărie, polistiren, vată etc. Se oferă contract de munca, plata săptămânală, prime Paște si Craciun, valoarea acestora în funcție de meserie și seriozitate!! Rugam seriozitate maxima, exclus consumatori alcool! Șantierele sunt în zona București!!
-
SC MOBEL TRANS INTERNATIONAL SRL -Firma de transport international din Arad, angajam Sofer profesionist posesor categoria C+E , cu atestat valabil, pentru urmatoarele trasee : ITALIA tur -retur (Zona Arad- Treviso) , ITALIA tur-retur (in diferite zone in Italia), CEHIA tur-retur(Arad-Cheb-Arad). dar si ocazional pentru curse mai lungi in Italia si Spania. Persoana contact: Dna LUCIA (doar telefonic, fara mesaje ). Nu se face doar un anumit traseu, sau doar pe o anumita tara.
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Angajam :barman ,ajutor ospătar ,femeie de serviciu.Relatii și programări interviuri la numărul de telefon
-
Societatea Transport Prestari Servicii cu Utilaje Terasiere Mehedinti SA angajeaza conducatori auto catergoria C.
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4
-
SECURITAS ROMANIA, companie multinationala, lider mondial pe segmentul de servicii integrate de securitate, angajeaza AGENT DE SECURITATE in cadrul unor obiective aflate ALBA IULIA- magazine; cladiri de birouri; obiective industriale, etc. Oferim scolarizare calificare gratuita pentru angajati. Cerinte: -Studii gimnaziale, medii, superioare - finalizate sau in curs, -Fara inscrisuri in cazier, -Abilitati de comunicare si orientare catre clienti, -Persoana dinamica, responsabila, serioasa, -Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism. Beneficii: -Pachet salarial motivant... in functie de obiectiv se acorda prima+bonuri de masa! Daca iti doresti un post care sa-ti ofere posibilitati de calificare si promovare in cadrul Companiei, contacteaza-ne! Iti oferim conditii optime de lucru, mediu de lucru tanar si dinamic, si recompense salariale peste media celor din piata. ALEGE ANGAJATOR DE TOP! SECURITAS ROMANIA recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Medic specialist în: Endodonție; Pedodonție; Protetică dentară; Stomatologie generală. 2. Diploma de calificare - obligatoriu; 3. Experienta in domeniu minim 2 ani; 4. Cunoasterea limbii engleze - constituie un avantaj; 5. Respectarea protocolului de tratament al clinicii - obligatoriu; 6. Disponibilitate pentru contract de colaborare; 7. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Beneficii: 1. Program de lucru flexibil intr-un colectiv prietenos; 2. Acces catre utilizarea softului stomatologic specializat in clinica si online; 3. Mediu de lucru modern, cu aparate si echipamente de ultima generatie; 4. Mentor dedicat pe perioada integrării; 5. O colaborare bazata pe profesionaism si de succes; 6. Contract de colaborare; 7. Mediu propice in care sa-ti dezvolti experienta si competentele specifice unui medic stomatolog, alaturi de medici profesionisti si cu experienta in toate specializarile stomatologiei; 8. Venit motivațional. Trimiteți CV-ul la adresa: Te așteptăm în echipa noastră!
-
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
-
Societatea Dobrogea Patiserie S.R.L., producatoare a unei vaste game sortimentale de produse de panificatie, patiserie, produse congelate, angajeaza inginer industrie alimentara. Cerințele postului: - absolvent studii superioare industrie alimentara; - experienta in domeniul industriei alimentare, sector panificatie,constituie un avantaj; - domiciliul stabil in Mun. Constanta sau localitati limitrofe; Beneficii: * incadrare pe durata determinata cu posibilitatea de modificare pe durata nedeterminata a contractului individual de munca; * acordare tichete de masa; *acordare prima de vacanta, la plecarea in concediu de odihna; *asigurarea unui loc de munca stabil, un venit constant, contributii catre stat achitate in termenul legal, toate acestea oferind garantia completarii vechimii in munca, asigurarii de sanatate pentru persoanele ce vor fi angajate cat si pentru cele aflate in intretinerea acestora. Responsabilitățile postului: - organizarea activitatii echipei de lucru pentru derularea în conditii de eficientă a procesului de productie - fabricarea si livrarea produselor la parametrii calitativi prevăzuti în standarde, norme sau alte documentatii tehnice; - realizarea comenzilor calitativ, cantitativ la termenele stabilite;
-
Recrutăm pentru poziția de conducator auto CE! Salutare prieteni! AppTrans caută să angajeze șoferi profesioniști pentru a se alătura echipei noastre pe rute UK - Continent Ce căutăm? Permis de conducere categoria C+E Atestat transport marfă + certificat ADR constituie un avantaj Experiență minimă de 1 an în domeniu Seriozitate, punctualitate și responsabilitate Pașaport valabil minim 1 an Disponibilitate pentru colaborare pe termen lung Ce oferim? Remunerație începând de la 2.800 euro Asistență tehnică și prin rețeaua de service-uri partenere O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut Dacă ești gata să faci parte dintr-o echipă de profesioniști te așteptăm să ne contactezi! Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail: sau aplică direct prin mesaj privat pe pagina noastră de Facebook sau ne poti contacta la Dă share acestei postări pentru a-i ajuta și pe ceilalți să afle despre această oportunitate! Mulțumim!
-
SC Lemnconstruct SRL cu experienta de peste 15 ani in domeniul constructiilor angajeaza muncitori calificati necalificati, in Onesti, cu disponibilitate pentru deplasari (in functie de proiecte). Cerinte: minima experienta, responsabilitate, seriozitate, implicare, permis de conducere (reprezinta avantaj, dar nu e cerinta obligatorie). Oferim salariu motivant. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: sau