Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca

Categorii

Judete

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Caut loc de munca la un chiosc de ziare in Braila. Am experienta in vanzari, gestiune,lucrul cu casa de marcat,inventare. Rog si ofer seriozitate! Multumesc!

  • Detin permis cat B din data de 06.08.2018 Sunt necalificat , am doar 8 clase 21 ani

  • Magazin specializat in carne situat in zona Girocului cauta vanzatoare cu experienta. Salar motivant. Tel. 0745310582

  • Firma de constructii , angajam muncitori in Cluj Napoca ,lentru placari cu polistiren ,se ofera cazare si salar dela 3500 la 4500 lei ,tel

  • SC CONECT GROUP SRL ANGAJEAZA: • MUNCITORI NECALIFICATI • MUNCITORI CALIFICATI • DULGHER • FIERAR • OPERATOR UTILAJE • INGINER HIDROTEHNIC • INGINER CFDP • INGINER PENTRU INTOCMIRE DEVIZE • SALARIU INCEPAND DE LA 3000 RON OFERIM CAZARE ! RELATII LA TEL. 0230416264 INTRE ORELE 08-16 SI LA SEDIUL FIRMEI DIN LOC. MARGINEA MAIL: (facebook - conectgroup marginea)

  • Hotel Union Plaza 4* angajaza recepționer in condiții avantajoase salariu net 2000 de ron. 12/24

  • Firma de transport persoane cu sediul in Slatina- Olt angajeaza urgent soferi pentru autocar/microbuz,categoria D.Pentru detalii

  • Responsibilitati • Asista managerul in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna • Sarcini administrative; • Gestionarea biroului si a furnizorilor • Primirea corespondentei de birou, sortarea si distribuirea acesteia; • Urmarirea platilor Cerinte: - Abilitati de comunicare; • Persoana sociabila; • Persoană dinamică, eficienta, care respecta termenele limita; • Organizat, structurat; capacitate de a prioritiza sarcinile corect; • Experientă pe o pozitie similara – este un plus; • Bune abilitati de utilizare a calculatorului si utilizarea pachetului Microsoft Office; Oferta (bonusuri, beneficii): • Salariu motivant;

  • Am 20 de ani. Liceul terminat, 12 clase terminate, diploma de absolvire, am mai lucrat la un loc de joacă pt copii, și pe partea de bar.

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching;

  • Manajera serioasa, atenta la detalii, curatenie intretinere + gatit, apartament 2 camere. O data pe saptamana, sambata. Ofer 120-150, functie de ceea ce discutam. Cateva detalii despre dvs, va rog. Lasati mesaj cu nr de telefon si va contactez eu.

  • Angajam sofer profesionist pentru masini de mare tonaj. Experienta constituie un avantaj Oferim: - Salariu fix+bonuri de masa - Program conform legislatiei in vigoare - Echipament de lucru Cerinte: -Permis conducere C,E -Card tahograf -Atestat transport marfa -Cazier judiciar in care sa nu fie evidentiate condamnari de natura penala

  • Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primara Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei Cunostinte operare calculator:MS Word,Excel,email,navigare internet, cunostinte program achizitii publice SICAP Avantaj : abilitati de lucru cu numerar si POS Descrierea jobului Preia solicitari clienti : cereri oferta , comenzi direct(front-desk),email sau telefonic Consiliaza clientii : direct(front-desk),email sau telefonic Intocmeste(listeaza) Confirmari comanda,Dispozitii livrare,Facturi,Chitante numerar,etc intr-un flux clar Incaseaza c/v facturi in numerar sau card POS Desfasoara si alte activitati specifice de logistica/vanzari Program lucru : Luni-Vineri 7.30-16.00 Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formare deprinderi BENEFICII Mediu de lucru profesional Salariu motivant Bonuri de masa

  • Candidatul ideal Te potrivești în Echipa noastră dacă: Ai cel puțin 2 (doi) ani de experiență în vânzari Cunoști Clienți din zona HO.RE.CA. si nu numai Nivelul tău de studii este cel puțin mediu; Nu ai stare la birou și vrei să ieși pe teren Ești o fire practică, ai simț tehnic Ști să lucrezi pe calculator și poți utiliza cu ușurință aplicații pe telefon/tabletă/laptop; Șofezi - categoria B -, de cel puțin 1 (unu) an; Citești și ești interesat de noutăți în diferite domenii; Ai o atitudine pozitivă și vrei să relaționezi cu Clienții; Ai obiective personale și profesionale pe care vrei să le atingi; Te motivează provocările; Ești orientat spre soluții atât pentru Client cât și pentru Companie; Iei cu ușurință decizii; Ești pasionat de vânzare și negociere; Vrei să înveți, să te perfecționezi și să promovezi; Iată ce ai de făcut: Trebuie ca, prin deprinderi personale, să: Identifici Clienți potențiali în Piața vizată Contactezi telefonic Clienții potențiali pentru a le prezenta Compania&produsele noastre și programezi eventuale vizite; Vizitezi Clienții potențiali și cei existenți din Zona de lucru arondată; Pomovezi și vinzi cu prioritate Brandurile produselor agreate de noi; Îndepinești obiectivele de vânzare și adaos convenite - lunare și anuale; Întocmești pe tabletă/laptop ofertă comercială, comandă, chitanță, foaie de parcurs, alte documente justificative; întocmești unele statistici referitoare la activitatea ta de vânzare; predai documentele corect întocmite, în timp util, departamentelor care le solicită; Ții evidența precisă a Clienților din portofoliu; administrezi baza de date referitoare la aceștia; Rareori, livrezi unele comenzi urgente ale Clienților din portofoliu; Rareori, înlocuiești un coleg de pe un post similar; Participi anual la Cursuri / Seminarii de pregătire referitoare la produse și tehnici de vânzare; Beneficiile tale: Salariu fix; Primă lunară la îndeplinirea obiectivului de vânzare, adaos și încasare; Tichete de masă electronice în limita stabilită de lege; Autoturism de serviciu și echipament de lucru corespunzător; Telefon de serviciu și tabletă ori laptop; Nomenclator variat de produse și Branduri de calitate superioară; Acces la Cursuri de pregătire referitoare la produse / tehnici de vânzare / dezvoltare personală; Posibilitate de avansare în cadrul Companiei; Programul de lucru: Luni - Vineri, intervalul orar 7:30 - 16,00 ;

  • Angajam VANZATOARE patiserie . Salariu atractiv si bonusuri. Oferim si solicitam seriozitate . Detalii la 0722.334.693 sau la sediul Corso Cafe .

  • Societate Intertrans Company SRL angajeaza comisionar vamal in Port Constanta Sud. Sarcini si responsabilitati: -desfasora activitati specifice activitatii de comisionariat vamal, de import sau tranzit; - intocmeste si verifica documente comerciale si vamale - introduce informatii in sistemele vamale SIIV, ECS si NCTS - obtine aprobarile necesare vamuirii marfii - supervizeaza operatiuni specifice precum controlul fizic al marfii - comunica cu autoritatile vamale, clienti si alte firme implicate in procesul de vamuire si transport - raporteaza periodic superiorului ierarhic situatia lucrarilor si a realizarilor Program de lucru 8h/zi Avantaje: salariu atractiv, bonuri masa, prime Conditii: necesar cunostinte OFFICE, PC,cunoasterea limbii engleze. Experienta constituie avantaj. CV-urile se pot trimite la anuntul de pe romjob.ro sau publi24.ro

  • Descriere Locuri de munca;Spalatorie auto in zona foarte buna in Timisoara, angajam spalatori auto, cu sau fara experienta. Oferim conditii bune de lucru, o echipa profesionista cu spalatori de calitate si experimentati, seriozitate. De asemenea se ofera salariu atractiv si cazare Pentru mai multe detalii; 0765130350

  • Firma distributie consumabile HOreCA Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar Simt tehnic si abilitati de comunicare; Energie, seriozitate, buna organizare; Atitudine pro-activa si spirit de echipa; Descrierea postului – responsabilitati: Etichetarea materialelor stocate in depozit; Preluarea si operarea retururilor; Verificarea periodica a stocurilor (teren vs. scriptic) Arhivarea documentelor (receptii de marfa, etc.); Respectarea conditiilor de depozitare; Pastreaza o ordine desavarsita in spatiile de depozitare; Raspunde pentru respectarea in cadrul depozitului a normelor de protectie a muncii si a celor de paza si securitate impotriva incendiilor.

  • Salveaza cautarea