Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Iasi

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Munca in strainatate

Doar munca in strainatate

Ofer cazare

Judete

Localitati

Sterge toate filtrele 925 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 11

    Firma de catering angajează bucatar/ajutor bucatar și femeie de serviciu. Detaliile suplimentare se discuta la interviu.

  • Ajutor de electrician,52 ani caut de munca

  • 8

    Sedii Brasov, Botosani si Iasi. Descrierea activitatii companiei: Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri pentru aria business sau persoane fizice si confirmarea lor, compilare si refacere baze de date. Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. Munca in Call center inseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii umane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul de desfasurare al unei convorbiri telefonice toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte. Descrierea postului: Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract. Cerinte: Cunoasterea limbii italiene nivel avansat . Abilitati de comunicare si persuasiune, seriozitate, initiativa. Dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare. Atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii. Empatie si atitudine pro-activa fata de client. Cunostinte foarte bune de operare PC. Experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: Salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante. concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc. Mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate. Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta. Posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. Team buildinguri anuale si evenimente private. Te asteptam in echipa noastra! Numar de telefon pentru detalii si programari la interviu: 0755018010

  • 9

    Societate angajeaza cu contract de munca ingineri,electricieni ,pentru munca in strainatate .Valabil pentru Iasi si judetele limitrofe. Telefon ,

  • Salut ,ma numesc Carp Costel am 19 ani sunt in cautare unui loc de munca ,de preferat ajutor de bucătar!

  • 2

    Angajez muncitori calificati si necalificati in domeniul acoperisuri.Salar de la 150 lei pezi plus cazare si mancare.Se lucreaza in Timisoara

  • BARMAN - cafenea Quartz Lounge din Palas Mall. Program flexibil, contract pe perioada nedeterminata. Salariul negociat in functie de experienta fiecaruia in domeniu + 2% din incasarile zilnice si alte beneficii. Experienta pe un job similar este obligatorie. Colectiv tanar. NU angajam minori sau part-time si nu se lucreaza in ture de noapte. Depune CV si te contactam in vederea unui interviu.

  • 6

    TMS Global Logistics angajeaza soferi pe tir cu experienta pe comunitate. Salariul intre 2400-2500 euro. Multiple avantaje Pentru mai multe informatii sunati la : 0756 191 117

  • Companie italiana ce activează în domeniul sănătății recrutează din toată Europa Social media specialist/influencer (remote- se lucrează de acasă) Responsabilitati - Crearea de continut pe tema vietii sanatoase, nutritiei, consum de suplimente naturale - Documenteaza viata de zi cu zi, in care demonstreaza adoptarea unui astfel de stil (prin materiale video, continut text, fotografii) - Posteaza story si continut pe instagram, facebook, tik tok, linkedin - Participa la traininguri si este dispus/a sa invete pas cu pas si sa evolueze. - Raporteaza activitatile zilnic superiorilor - Customer service - Research și documentare în permanenta Candidatul ideal: - Disponibil să învețe (se oferă training pas cu pas) - Persoana cu dorința de evoluție - Sex feminin/masculin - Peroana motivata și perseverenta. Beneficii: - Comision din activitati (depaseste venitul minim, in functie de implicarea zilnica)- plata pe 15 ale lunii. - Avansare rapida în funcție de implicare - Bonusuri de performanta - Plata corecta și la timp - Formare permanenta.

  • 2

    Casa Auto Iasi angajeaza tehnician intretinere cladiri de birouri, persoana responsabila cu mentinerea in buna functionare a cladirilor. Responsabilitatile principale sunt: 1. Mentenanta cladiri 2. Mentinerea curateniei si aspectului vizual placut al cladirilor 3. Diverse lucrari de curatenie si igienizare spatii Persoanele interesate sunt rugate sa apeleze numarul de telefon .

  • 1

    Casa Auto Iasi angajeaza spalator auto pentru punctul de lucru din Letcani, locatia Centru Tehnic. Pentru mai multe informatii, puteti apela numarul de telefon .

  • 1

    Casa Auto Iasi, angajeaza instalator specializat in instalatii industriale, tehnico-sanitare, termice, aer conditionat. Cerinte: - experienta minim 2 ani in domeniu; - permis de conducere; - seriozitate si corectitudine; - studii de specialitate.

  • 1

    Societate comerciala cu activitate in domeniul construcțiilor civile angajează persoană cu aptitudini in domeniul tehnic/operare PC pentru poziția de prelucrare date cadastrale/înființare baze de date/editare hărți și planuri. Pentru îndeplinirea atribuțiilor postului sunt necesare cunoștințe de utilizare MS OFFICE,AUTOCAD,ADOBE, etc.... Oferim salarizare în funcție de performanțe, diurnă în cazul deplasărilor, mașină de serviciu, etc... Așteptăm CV pe adresa personal around stefinvest.ro.

  • Casa Auto Iasi angajeaza mecanic auto/inginer mecanic. Cerinte: - minim 5 ani experienta relevanta in domeniul reparatiilor auto - studii de specialitate finalizate - experienta electrica reprezinta un avantaj Responsabilitati: - Efectueaza lucrarile de reparatie conform comenzii de lucru; - Stabileste necesarul de piese de schimb; - Foloseste echipamentul, sculele speciale si dispozitivele pentru fiecare lucrare intr-o maniera eficienta; - Respecta toate masurile de siguranta in munca. Informatii suplimentare pot fi solicitate la numarul .

  • 5

    Casa Auto Iasi angajeaza agenti de paza si securitate. Responsabilitatile principale sunt: Asigura paza si securitatea cladirii Monitorizeaza intrarea si iesirea unei cladiri Protejeaza cladirea si bunurile impotriva furtului, avariei, dezastrelor naturale Cerinte: Atestat Securitate Fara antecedente penale Seriozitate

  • 4

    Se organizeaza o noua sesiune de curs Cursul se adreseaza tuturor persoanelor ce au responsabilități în domeniul securității si nu au cursul urmat : Angajatii din companiile consumatoare de securitate care:  Ocupa sau candideaza pentru pozitia de director / manager de securitate dar nu detin calificarea pentru acest post;  Au responsabilitate securitatea prin cumul de functii dar nu detin pregatirea necesara (ex: sefi depozite logistice, directori administrativi, directori IT, directori de banci );  Persoanelor responsabile cu securitatea in scoli sau alte instituții de învățământ;  Responsabililor cu securitatea din cadrul spitalelor;  Managerii societăților autorizate pentru instalare sisteme alarmare si supraveghere video;  Auditorii interni din cadrul societăților certificate, sau in curs de certificare ISO 27001 (Sistemul de Management al Securității Informației) și ISO 9001 (Sistemul de Management al Calității); Angajatii companiilor prestatoare de servicii de securitate care:  Doresc sa ofere servicii de un nivel profesional ridicat sau care asigura managementul securitatii pentru clientii lor;  Doresc sa isi imbunatateasca nivelul pregatirii;  Doresc sa participe la licitatii pentru servicii de securitate unde se cere o astfel de certificare; Personalul institutiilor militare (Politie, Jandarmerie, Ministerul Apararii etc) care:  Interactioneaza cu domeniul securitatii private;  Vor sa faca pasul catre o companie privata fie ca responsabil cu securitatea, fie in cadrul unei companii prestatoare de servicii de securitate; Orice alta persoana care doreste o cariera in acest domeniu Specialistii care doresc sa se specializeze in Evaluator de risc de Securitate Recunoaștere Programul de formare este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC) Seria și nr. autorizației /data: Seria IS Nr. 001814 din 03.10.2018 Nr. De ordine din Registrul National al furnizorilor de formare profesionala a adultilot 22/1471/03.10.2018 se elibereaza Certificatul de absolvire recunoscut în tara si UE . Documente necesare înscrierii la curs:  Completatea cereri de înscriere la curs;  Completarea contractului de formare profesională;  Testul de admitere la curs - competente cheie  Copie CI;  Copie diploma licență;  Cazier;  Aviz psihologic;  Adeverința medicală “clinic sănătos” apt curs Manager de secutitate. Examinare: Întocmirea unui portofoliu (planuri/planificări de securitate, pază și protecție) Examenul de absolvire constă într-o probă teoretică (test grilă) Durata cursului 80 ore distribuite astfel: 60 ore predare 20 ore practica (realizare proiect) Taxa de participare - 1200 lei Certificatul de absolvire Informatii suplimentare la Telm:0723396722 -0751755557

  • Angajez 2-3 persoane Vositori si Preparatori Auto Salariu atractiv . Se cere experienta obligatori pentru mai multe detali Tel

  • 4

    Compania imobiliară FideliaCasa Iași angajează - Planificator imobiliar(part time) Cum trebuie să fii: - să comunici foarte ușor cu orice tip de client - să știi să asculți și să identifici ușor nevoile clienților - să fii o persoană calmă și diplomată, organizată și planificată - să fii motivat de atingerea și depășirea obiectivelor - să ai spirit de echipă - să lucrezi foarte ușor cu calculatorul Ce trebuie să faci: - să planifici vizionări pentru colegii tăi din echipa de vânzări - să întreții baza de date de clienți ai companiei Îți oferim: - salariu fix mic - bonusuri motivatoare - mediu de lucru plăcut și profesionist - șansa unei cariere, în funcție de abilitățile și competențele tale Experiența în vânzări prin telefon constituie un avantaj. Dacă îți plac vânzările și provocările, răspunde pozitiv invitației noastre la un interviu! Aplică aici cu un CV sau trimite-l pe adresa resurse.umane ”a rond” fideliacasa.ro :)

  • 6

    Compania Imobiliară FideliaCasa își mărește echipa. Te așteptăm alături de noi dacă : - ai experiență în vânzări de minim 1 an; - ești o persoană dinamică, proactivă; - comunici ușor și ești orientat spre satisfacerea nevoilor clientului; - ești o persoană capabilă să se adapteze unui mod de lucru bazat pe reguli și proceduri; - deții un permis de conducere categoria B și ai câțiva Km parcurși în calitate de șofer :) - printre valorile tale se numără : bunul simț, corectitudinea, modestia și respectul pentru cei din jur. Dacă vei fi colegul nostru în echipa de închirieri va trebui să identifici foarte bine nevoile clientului și să-i propui din portofoliul de proprietăți pe acelea care corespund nevoilor acestuia. După vizionarea imobilelor cu acesta, va trebui să-l ajuți să ia cea mai bună decizie și să-i acorzi suport până la semnarea contractului de închiriere. Beneficii: - comision progresiv, în funcție de rezultatele financiare lunare; - o echipă de profesioniști alături de care poți face performanță; - suport logistic și de marketing; - training permanent; - posibilitate de dezvoltare personală și profesională.

  • OchiDoc Oftalmologie angajează asistent medical generalist Căutam persoane active, adaptabile, dornice să învețe și să evolueze, cu spirit de muncă în echipă, într-un mediu de lucru plăcut alături de profesioniști dedicați. Cerințe: Certificat membru OAMGMAMR Program full-time Flexibilitate Nu este necesară experiența Atitudine proactivă, pozitivă și profesională Capacitate de organizare și planificare a timpului și sarcinilor încredințate Cunoștințe minime de operare PC (Word, Excel) Ce oferim noi: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Pachet salarial motivant Întregul nostru suport în dobândirea cunoștințelor necesare postului Training pentru toate manoperele efectuate în cabinetul oftalmologic Oportunitatea avansării în carieră Salariul oferit crește odată cu experiența acumulată Condiții de muncă plăcute Colaborare de durată Trimite CV-ul tău complet în vederea stabilirii interviului pentru angajare. Mult succes!

  • Salveaza cautarea