Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societatea OIL DEPOL SERVICE SRL - Constanta, angajeaza persoana responsabila cu organizarea activitatilor de birou (secretara). Principalele activitati pe care le va realiza: -asigura circulatia informatiilor necesare bunei desfasurari a activitatilor firmei; - se ocupa de inregistrarea corespondentei in registrul societatii si de distribuirea acesteia pe departamente; -intocmeste foile colective de prezenta lunare pentru personalul firmei; -se ocupa de organizarea sedintelor in cadrul societatii; - se ocupa de efectuarea cazarilor pentru personalul societatii si/sau pentru colaboratori; -tine legatura cu angajatii firmei in scopul unei bune comunicari; -raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; -preocuparea pentru procurarea unor materiale – articole de birotică şi papetărie; - raspunde la telefoane, e-mailuri. Cerinte: Experienta intr-un post similar Utilizator experimentat al pachetului Microsoft Office Nivel mediu-avansat limba Engleza; Studiile superioare. Tel: 0731 500 600 E-mail:

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu sau fara experienta,cunostinte marketing,MS Office,redactare,editare site,dinamica,spirit de echipa,aspect fizic placut,responsabila,bun organizator,rugam seriozitate,mediu de lucru performant,zona Piata Iancului. Asteptam CV-urile dvs la adresa de email iancului@excesimobiliare.ro

  • Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi pentru postul de DISPECER. Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea pozitiei si programului masinilor pe care le coordoneaza - Cunoasterea situatiei soferilor pe care ii coordoneaza -Informeaza in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia autoutilitarelor -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinearea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - posibilitatea de a lucra într-o echipa minunata - formare și suport - salariu atractiv Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa pastur_oradea2yahoo.com

  • Expert Aktiv Group angajează Asistent Manager Cerințe: studii superioare, experiență în utilizarea calculatorului, bun comunicator, disponibilitate la deplasări. Locație: București

  • Cautam personal , preferabil sa aibe studiile in curs si deprinderea in operarea cu computerul.Ideal pentru studenti care doresc sa deprinda cunostinte practice in timpul facultatii . Se accepta si elevi in ani terminali Cunoasterea pachetului Micorosoft Office reprezinta un plus .

  • Asteptam CV la adresa Profilul candidatului: • Studii superioare finalizate; • Minimum 2 ani experienta profesionala • Cunoastere avansata a pachetului Microsoft Office (in special Microsoft Excel); • Cunostinte de contabilitate primara si operare programe de contabilitate; • Cunostinte medii de limba engleza; • Cunostinte corespondenta de afaceri, persoana amabila si diplomata, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial; • Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; • Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita; • Atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, initiativa, corectitudine si punctualitate; • Persoana capabila sa lucreze individual dar si in echipa; • Prestanta si profesionalism in relatia cu colegii si partenerii firmei; • Persoana capabila sa isi organizeze propriile activitati precum si pe cele ale unei echipe; • Permis auto obligatoriu. Descrierea postului: • Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); • Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; • Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; • Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); • Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); • Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); • Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; • Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; • Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); • Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit);

  • Interpretare rol online:secretara,asistenta,profesoara si doctor. Exclusiv feminin. Program L-V intre orele 7:00-15:00 sau 22:00-07:00. Salariu 6153 Lei + pachete spa cadou. Se cere limba engleza nivel conversational si capacitati de comunicare spontana.

  • Societate de acocati cu sediul langa Tribunalul Bucuresti este in cautare de o noua colega pentru postul din front office/receptie. Candidatul ideal este are un aspect fizic ingrijit, aptitudini organizatorice si orientare catre client. Cunoasterea limbii germane sau engleze poste constitui un avantaj. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - prezentare informatii specifice - Redactare succinta corespondenta instante - reprezentare departamente auxiliare instante ( arhiva, registratura) Cerinte - Abilitati de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, punctuala - Interesul de a lucra in domeniul juridic Oferta noastra - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Program 8 ore / zi; luni- vineri; + - - Se ofera salariu 1800 RON + diverse bonusuri ( detalii la interviu) - abonament transport public, telefon serviciu - Dezvoltare profesionala

  • PROFIL: o buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office, abilitati de utilizare a aparaturii de birou (scanner, imprimanta, xerox), abilitati de comunicare, de lucru cu publicul, seriozitate, responsabilitate si capacitatea de a invata rapid. RESPONSABILITATI: Intocmirea actelor notariale, îndosarierea si arhivarea documentelor, lucrul cu publicul. AVANTAJE: pozitie centrala, acces facil cu mijloacele de transport in comun, remunerare atractiva (in functie de competente si experienta), conditii de munca agreabile. website: www.notariatbanuta.ro mobil: +4 0723.307.527 e-mail:

  • Tânăra 21 ani Caut job serios urgent in giurgiu sau bucuresti cu transport Cer si ofer seriozitate

  • Buna ziua Cautam secretar/a pentru biroul nostru din Timisoara Salariul negociabil in ziua interviului Program de lucru luni -vineri 09-17 Telefon si laptop de serviciu Se cere:punctualitate,corectitudine ,abilități PC Limba germană nivel mediu Persoanele interesate sunt așteptate să depună CV pe adresa de mail:

  • Clinica medicala angajeaza Secretara/Receptionera. (Sector 2). Mai multe informatii la numarul de telefon : 0735.400.319 sau 0735.400.316

  • Tanara sau studenta Nu conteaza aspectul fizic Cu sau fara experienta Cunostinte Word,Excel,Office obligatoriu Comunicativa Munca de birou Amabila Deschisa Atitudine pozitiva Program flexibil Venit substantial plus bonusuri CV ul se poate trimite la adresa

  • Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • ACCRC INTERNATIONAL ( Asociatia de Consiliere, Calificare si Reformare in Cariera International ), lider in domeniul formarii profesionale angajeaza personal pentru distribuire de material promotional pentru sediul din Dr.Tr.Severin .

  • Căutăm colegi / colege vesele pentru postul de SUPRAVEGHETOR COPII. Ești o persoană veselă, plină de energie și îți place să lucrezi cu copiii? Atunci vino să lucrezi la Centrul de distracție FiFi Land - Shopping City Sibiu. Apreciem veselia, buna dispoziție și dorința de a antrena copiii în activități socio educative! De la tine avem nevoie de: - Supravegherea atentă a copiilor și a locului de joacă; - Disponibilitate pentru lucrul în ture dar și în weekend. - Experiența pe un post similar constituie avantaj. Detalii la telefon: 0769 - 504 991.

  • Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • Cerinte: - cunostinte MEDII (nu minime) de EXCEL SI WORD . - aspect fizic placut. - studii medii cu diploma de bacalaureat. Studiile superioare sunt un atu. - calitati administrative si organizatorice obligatorii - cunostinte computer / laptop stadiu mediu spre foarte bine - sa stie gramatica (atat scris cat si vorbit!). - deschisa la dialog, adaptabilitate, situatii spontane - sa aiba putere de concentrare, memorie buna, capacitatea de munca in echipa, rabdare, punctualitate, sa evite barfa, o tinuta si o conduita eleganta si muuuuult bun simt. - cunoștințe de contabilitate primară Program: 2 ZILE CU 2 ZILE Daca simti ca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si te incadrezi in aceste cerinte, trimite un CV Obligatoriu cu poza( CV-ul fără poza nu sunt loata in considetare) la adresa (contact(arond)artfunacademy.ro) Informatii la telefon 0768174142 intre orele 12:00-19:00 Cine detine PFA are un avantaj!

  • Cerinte: - cunostinte medii (nu minime) de Excel. - aspect fizic placut. - studii medii cu diploma de bacalaureat. Studiile superioare sunt un atu. - calitati administrative si organizatorice. - cunostinte computer / laptop. - sa stie gramatica (atat scris cat si vorbit!). - deschisa la dialog, adaptabilitate, situatii spontane - sa aiba putere de concentrare, memorie buna, capacitatea de munca in echipa, rabdare, punctualitate, sa evite barfa, o tinuta si o conduita eleganta si muuuuult bun simt. Program: - full time/part-time Daca simti ca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si te incadrezi in aceste cerinte, trimite un CV (obligatoriu cu poza) la adresa (Art Fun Academy School) Informatii la telefon 0745606339 intre orele 12:00-19:30

  • Salveaza cautarea