Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem in cautarea unei colege pentru postul de secretara, vorbitoare de limba greaca. Descrierea postului: -raspuns la telefon -trimitere facturi, e-mail-uri -intocmire situatii divertse conform cerintelor managerului -evidenta auto firma, etc Cerinte: cunostiinte PC, pachet Microsoft Office, internet, limba greaca Sediul firmei este in Bragadiru. Programul de lucru este de L-V , 08.00-17.00

  • Candidatul ideal: persoane responsabile, dinamice, capabile de lucru in echipa, agreabile Descrierea jobului: Intampina clientii si vizitatorii si ii indruma catre birourile unde au planificate programari sau catre alte departamente; Cerinte: - nivel studii medii sau superioare; - cunostinte operare PC, tastare, introducere date; - persoana cu atitudine proactiva, pozitiva, de incredere, flexibila, creativa, profesionala; - persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa; Pentru mai multe detalii sunati la telefon: 0757096900

  • Responsabilitati: - Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); - Transmitere corespondenta (fax, email) ; - Organizarea ofertelor; - Redactare documente si rapoarte pentru management; - Efectuarea de traduceri in si din limba italiana; - Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini: - Personalitate flexibila si usor adaptabila - Seriozitate, punctualitate, responsabilitate - Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Cerinte: - Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel mediu - Limba italiana nivel avansat – scris, citit, vorbit - Disponibilitate pentru program full time - Permis de conducere categoria B (prezinta avantaj). Oferta: Salariu motivant; Persoanele interesate pot trimite un CV pe adresa

  • club sportiv, angajez personal, pentru receptie si animator sportiv, cu si fara experienta. program flexibil contract de munca. Cerinte: -aspect fizic placut -minim studii medii -abilitati de comunicare si orientare catre client -cunostinte de operare PC -capacitate de lucru in echipa -abilitati de organizare -atentie distributiva Pentru animator sportiv, cunostinte sportive minime si aspect fizic placut! Responsabilitati: -prezentarea si promovarea ofertei de servicii si produse clientilor in conformitate cu politicile companiei -receptionarea apelurilor telefonice, furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti si efectuarea programarilor -incasarea contravalorii serviciilor si a produselor si intocmirea documentelor contabile necesare -intocmirea -situatiilor saptamanale/lunare -mentinerea unei relatii optime cu clientii existenti -animarea si motivarea clasei, corectarea exercitiilor, -penrtu animator sportiv Pentru programare la interviu, telefon.

  • - Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. • Studii superioare; • Experienta pe un post similar. • Cunostinţe bune de operare Ms Office; • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, • Bune cunostinţe de limba engleză;prezintă avantaj cunoaşterea limbii franceze • Capacitate de organizare pe prioritati; • Persoană dinamică; - Descrierea jobului • Îndeplineşte activităţi zilnice de secretariat; • Asigură suportul necesar la nivelul managementului; • Comunică cu celelalte departamente din cadrul companiei, pentru oferirea unei asistenţe eficiente; • Întocmeşte prezentări, statistici şi rapoarte conform solicitărilor; • Redactează corespondenţa de afaceri; • Gestionează, centralizează, îndosariază documentele prelucrate; • Preia şi transmite apelurile telefonice/mesajele pentru directorul general; • Distribuie către compartimentele vizate mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi, • Pregăteşte protocolul corespunzător; • Păstrează confidenţialitatea tuturor informaţiilor şi activităţilor. -Oferta: - pachet salarial motivant; - posibilitatea dezvoltarii personale intr-o companie de succes;

  • Ne marim echipa asa ca asteptam un CV printr-un mesaj la anunț, pe adresa de mail pan.maresroxana@yahoo. com sau sunati la nr 0747456181. Descrierea jobului: -Copiere / redactare / tehnoredactare diverse materiale. -Aranjarea in ordine cronologica si arhivarea tuturor documentelor. -Pregatirea si predarea tuturor documentelor catre clienti. -Echipa tanara si motivata. -Mediu de lucru placut Candidatul ideal: -Comunicativa, prezenta agreabila, dornica de a invata si promiva, putere de convingere, motivatie, inteligenta. -Abilitati organizatorice si de lucru in echipa. -Bun coordonator. -Minim cunostinte PC si internet. -Permis de conducere categoria B.

  • LOTUS CLUB Mihai Bravu isi mareste echipa! Daca esti o perosana organizata, sociabila si comunicativa, prezentabila, dinamica, flexibila, capabila de a asculat dorintele clientilor, te asteptam la un interviu. Programari la 0720.016688 sau trimiteti CV pe

  • Biroul este foarte solid si in stare foarte buna. Se poate vedea in Bucuresti. Eventualele costuri de transport o sa fie acoperite de cumparator. Pret: 400 lei

  • • Asigura relatia la distanta cu clientii si prospectii bancii respective, prin preluarea si solutionarea contactelor primite, prin intermediul canalelor : telefon, e-mail, internet, fax ; • Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii, folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti; • Deschideri de cont, inregistrari de documente in sistem, emitere carduri, fise de credit, fise de contact Program de lucru : Luni-Duminica, 2 zile libere consecutiv pe saptamana, ture saptamanale; Se lucreaza si in zilele de sarbatori legale, cu plata dubla si zi libera in compensare Zilele de weekend lucrate se platesc cu un spor de 30% Obligatoriu engleza la nivel conversational Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de telefon: 0731 520 742 sau la adresa de email :

  • Nu iti oferim un job, ci o cariera frumoasa in care iti poti dezvolta abilitatile de comunicare si negociere insa, inainte de toate acestea, trebuie sa stii ca este vorba de multa munca, ambitie, daruire, competitie si atasament. Angajam ASISTENT MANAGER pentru societate de cadastru din Buzau. Candidatul ideal: - Persoana placuta, organizata, disciplinata; - Foarte bune abilitati de comunicare in relatiile cu publicul; - Cunostinte medii de limba engleza; - Cunostinte privind domeniul juridic - constituie anvantaj; - Permis categ B; - Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului. Descrierea jobului: - Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne; - Editare documente; - Clasarea, arhivarea, documentelor; - Intampinare clienti, operatiuni de protocol, relatii cu publicul; - Furnizarea diverselor situatii la cerere Se ofera: - salariu motivant+ alte beneficii; - dezvoltare personala si profesionala datorita lucrului intens cu publicul. Program de lucru: luni - vineri 8h/zi. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon.

  • CV-urile se depun pe adresa de email sau la sediul firmei din strada Cireasov,nr.22,Slatina,jud.Olt. Relatii la tel: 0721.204.694 (de luni pana vineri,intre orele 8:00-16:30) sau 0249.439.384.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Cerintele postului sunt: cunostinte temeinice calculator, permis de conducere, studii tehnice sau economice, disponibilitate pentru deplasari. Salariu 3000 ron net Posibilitate cazare in Bucuresti pentru persoane din provincie. Relatii la tel . 0725352163 sau trimiteti cv la medsilvergrup@yahoo.ro

  • Firma de Marketing si PR. Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 lei Cerinte: -program full time sau part time -deschisa la nou, discreta, open-minded. -disponibila program prelungit dar flexibil, se poate angaja si o studenta. -prezenta -fizica placuta, atletica, inteligenta -nu este necesara experienta Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail. Detalii la telefon, whats-up sau in mail.

  • angajam asistent manager si contabil cu experienta(inclusiv bilant) telefon

  • Looking for an Account Manager @CBS Creative. Independent, great time management skills, ability to work with people from different cultures and adapt to diverse work environments, pro-active, resourceful, leadership skills and the ability to coordinate a team of remote workers, and the drive to move projects forward on a daily basis. We'd like to meet you and see where it takes us. The job is REMOTE, FULL TIME or even PART TIME. The ideal candidate must be willing to go on short term direct jobs to the locations of the projects - most likely Kuwait, Dubai and Qatar. Please send us your CV to . Thanks!

  • Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Salveaza cautarea