Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Mehedinti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Cunoștințe și abilități - abilități de organizare; - atitudine pozitivă și abilități sociale peste medie; - comunicare excelentă scrisă și orală în română și engleză. Avantaje: - calificare didactică; - vorbitul în public și abilități de prezentare. Educație - diplomă universitară. Descrierea postului Scopul postului: Coordonatorul școlii Logiscool Drobeta Turnu Severin administrează locația școlii, înregistrările la cursuri, oferă suport părinților, copiilor și instructorilor. Este reprezentantul școlii în relația cu partenerii companiei și este coordonatorul instructorilor școlii. Responsabilitațile postului: - Coordonarea și confirmarea înscrierilor la cursurile semestriale și la taberele Logiscool Drobeta Turnu Severin; - Menținerea legăturii cu elevii și părinții existenți, referitor la înscrieri, evoluție curs, etc.; - Oferirea de informații despre Logiscool si cursurile Logiscool; - Organizarea orarului; - Crearea unei atmosfere pozitive, politicoasă și, deasemenea, prietenoasă în spațiile școlii, comunicarea cu părinții, cât și cu copii; - Să se asigure că spațiile școlii sunt întotdeauna într-o stare excelentă, în ceea ce privește aspectul, ordinea, curățenia și funcționalitatea; - Implicarea directă în recrutarea personalului; - Implicarea în evenimentele tip Școala Altfel sau Hour of Code, în locația școlii sau în afara ei; - Contactarea reprezentanților școlilor din zonă; - Implicarea în acțiuni de comunicare & marketing & organizare Open Days; - Susținere prezentări școală în cadrul Open Days; - Urmarește contractele cu furnizorii (ex: apa, fructe, telefonie, paza, etc.) și achizițiile diverse; - Documente administrative&contabile (eliberare sau pregatire pentru contabilitate); - Emitere facturi & urmărire încasări; - Oferă suport Managerului Școlii; - Contribuie la dezvoltarea școlii, alături de Managerul Școlii; Program full-time - 8h/zi Estimare: - In timpul cursurilor – Marti-Sambata, - In timpul vacanțeler / taberelor Logiscool – Luni-Vineri Descrierea companiei Logiscool este prima rețea de franciză dedicată școlilor de programare. Misiunea noastră este să facem programarea pe calculator disponibilă pentru câți mai mulți copii. Conceptul școlii de programare Logiscool include: - cursuri tip after-school și tabere în timpul vacanțelor pentru copii și adolescenți; - o metodologie bazată pe joc și un curriculum pe termen lung care acoperă mai multe subiecte; - propria noastră platformă unică de educație, cu limbajul nostru de programare, conceput în funcție de nevoile elevilor, scalabil pentru toate vârstele. Desigur, nu toți cursanții noștri vor deveni programatori, dar vor învăța gândirea logică și algoritmică. Aceste abilități valoroase vor rămâne cu ei pe tot parcursul vieții, indiferent de profesia aleasă în viitor. Dorința noastră este ca să inspirăm copii să dezvolte și să creeze tehnologie, și nu doar să o consume.

  • Angajam Asistent Manager/Secretara , absolventa de liceu promotia 2019, program Part Time. Descrierea job-ului: -Activitate specifica de secretariat prin mentinerea legaturilor cu clientii, furnizorii, colaboratorii si angajatii societatii. -Se ocupă de apelurile telefonice primite pe telefonul de serviciu, inregistreaza solicitarile clientilor si transmite in cel mai scurt timp posibil informatiile catre manager; - Verifica permanent, centralizeaza si raspunde solicitarilor clientilor, sosite pe email. -Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice interne si/sau externe. Aptitudini candidata: - prezentabila, aptitudini de comunicare dezvoltate, cunoștințe PC, limba romana, limba engleza, seriozitate, punctualitate, responsabila, capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. CV-urile cu poza se pot trimite pe adresa de mail sau atasate ca mesaj la acest anunt, ulterior veti fi contactete telefonic pentru stabilirea unui interviu.

  • ACCRC INTERNATIONAL ( Asociatia de Consiliere, Calificare si Reformare in Cariera International ), lider in domeniul formarii profesionale angajeaza personal pentru distribuire de material promotional pentru sediul din Dr.Tr.Severin .

  • Salveaza cautarea