Anunțuri
Locuri de munca Cluj-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa de 40 lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Romo Logistics SRL, angajeaza sofer profesionist categoria B+C+E , posesor atestat marfa , pentru transport intern. Salar actractiv. Informatii la telefon
-
Pizzerie in Floresti angajează Pizzar cu experiența. Pentru detalii: Gabi sau Mihai
-
-
Avem o veste bună:Restaurant Saladbox căutăm colegi pe postul de preparator vanzator salate, norma 8 ore 6 ore, cu program flexibil! Te așteptăm în echipa noastră din locatiile din Iulius Mall Cluj ,Sigma Center si The Office, să creștem împreună! Detalii la tel
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
Avem o veste bună: Restaurant Saladbox căutăm colegi pe postul de preparator vanzator salate, norma6 sau 8 ore cu program flexibil! Te așteptăm în echipa noastră in una din locatiile Plaza Mall Bucuresti, Sun Plaza Bucuresti ,Promenada Mall,Mall Vitan si Afi Cotroceni să creștem împreună! detalii la tel
-
-
DESCRIEREA JOBULUI - Punerea in functiune a masinilor unelte CNC (Heidenhein) - editare PLC - testeaza si ajusteaza masina in functie de documentatia tehnica a masinii - identifica si rezolva problemele aparute la masina in cel mai scurt timp OFERTA NOASTRA: - salariu Net 3500 - 4000 (se negociaza cu angajatorul la interviu in functie de experienta) - bonuri de masa 35 RON zi - program:luni-vineri 7:00-15:30 (sambata rareori) - decontare transport negociabil CERINTE - este absolvent de studii superioare (profil electric electronic roboti industriali) - cunoaste si interpreteaza o schema electrica - cunoaste cum se foloseste un aparat de masura (multimetru) - are spirit de echipa - este o fire dinamica,critica,serios,disciplinat - este disponibil pt formari in Spania - cunoaste o limba straina (de preferinta engleza spaniola) Pentru mai multe detalii apelati (L-V 9:00 - 17:00)
-
persoane fara locuinta, cu familia-ofer locuinta si mancare
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
persoane singure, sau cu familie fara calificare, tineri singuri fara adapost care doresc sa ingrijeasca animale pe cimp si in ferma se asigura cazare si masa , echipament de munca , se acorda salariu si alte beneficii in functie de munca pe care o fac poate sa castige pina la 4000 lei
-
ROMSYSTEMS isi mareste echipa! Angajam: -mecanici auto(Autoturisme, autocamioane, autoutilitare, camioane) -4 persoane Conditii excelente de lucru, salariu atractiv Pentru orice informatii asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon sau la sediul nostru din B-DUL MUNCII NR.255, CLUJ-NAPOCA.
-
Firma TRIOX SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina si ajutor bucatar Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 Punct de lucru: Str Emerson nr 4 Transport si masa calda asigurata
-
Angajez ajutor bucatar cu experienta..program de lucru L-V 8-16.30..salar net 3500...lei.
-
Caut muncitor in diferite domenii de lucrari (facem case, garduri, terase, termoizolatii, interioare). Echipa mica, conditii bune, salariu pe merit. Cer seriozitate.
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată , bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii superioare tehnice absolvite Experienta minim 2 ani in domeniul tehnic Calificare in domeniul RSVTI RSL Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Identifici și inregistrezi echipamentele instalațiile din domeniul ISCIR, apoi transmiți aceste date spre inregistrare la ISCIR Efectuezi inspecții zilnice, săptămânale,lunare și revizii programate la instalațiile tehnice Supraveghezi reparațiile echipamentelor instalațiilor din domeniul ISCIR Montezi și pui in funcțiune piese, echipamente sau instalații din domeniul ISCIR Verifici ca orice acțiune asupra pieselor, echipamentelor, instalațiilor din domeniul ISCIR să fie conform normelor in vigoare și să fie efectuate de către persoane juridice autorizate ISCIR Respecti intocmai prescripțiile tehnice ISCIR În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Formare tehnică de specialitate Desfasurarea corectă și responsabilă a atribuțiilor Bune abilități organizatorice și flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor dificile Sarcinile tale Întreții și exploatezi instalațiile electrice Efectuezi inspecții zilnice și revizii programate la instalațiile tehnice Intervii pentru remedierea defectelor apărute la instalațiile și echipamentele tehnice Te asiguri ca lucrările să fie livrate la timp, fără compromis în calitate
-
Angajăm personal pentru depozite de haine în Olanda! Ești în căutarea unui loc de muncă bine plătit în străinătate? Noi avem o oportunitate pentru tine! Cautăm persoane motivate să lucreze în depozitele de haine din Olanda. Beneficii: - Plată începând de la 15,81 euro brut oră; - Plată săptămânală, pentru o planificare mai bună a cheltuielilor personale; - Cazare asigurată contra cost, în valoare de 119 euro pe săptămână persoană; - Asigurare medicală în valoare de 35 de euro pe săptămână persoană. Cerințe: - Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional pentru a putea comunica eficient cu colegii și conducerea; - Capacitatea de a merge cu bicicleta, pentru a facilita deplasările în zona de lucru; - Cazier judiciar fără antecedente penale, pentru a asigura un mediu de lucru sigur și în conformitate cu legislația; - Deținerea unui permis de conducere reprezintă un avantaj. Dacă ai calitățile și abilitățile necesare, te invităm să aplici și să faci parte din echipa noastră! Olanda te așteaptă cu un loc de muncă stabil și bine plătit. Pentru a aplica, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere despre experiența ta în domeniu. Sau ne poti contacta telefonic sau pe whatsapp la nr de telefon: Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a discuta mai detaliat despre această oportunitate. Nu rata șansa de a-ți îmbunătăți situația financiară și de a avea o experiență de muncă valoroasă în Olanda! Aplică acum și începe un nou capitol în viața ta profesională. Te așteptăm cu brațele deschise!