Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi pentru postul de Asistent Manager. Profil candidat • Cunostinte operare PC / Office • Capacitate de organizare a timpului • Realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Cunostinte de contabilitate primara (facturi, niruri) • Capacitatea de a invata lucruri noi Se lucreaza intr-un mediu placut, se ofera prime de sarbatori si discount-uri semnificative la produse!

  • CONFLUX SA, specializata in productia de confectii de imbracaminte, angajeaza secretara cu studii superioare, persoana constiincioasa, organizata, responsabila, capacitate de analiza, sinteza si comunicare, cunostinte avansate PC , lb. franceza si/sau engleza. Experienta in firme de constructii / imobiliare constituie un avantaj. Asteptam C.V. pe email

  • Cabinet parapsihologie cauta secretara sau colaboratoare pentru activitate in cadrul cabinetului pe teren lung. Este necesara dorinta de a invata, intrucat se lucreaza cu aparate de utima generatie.

  • Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • E.ON recrutează pentru una dintre companiile sale, Delgaz Grid, cel mai mare distribuitor de gaze naturale şi electricitate din jumătatea de Nord a României, un Agent Apeluri de Urgență în Vaslui. Dacă ai studiistudii medii și îți place sa îți ajuti semenii, Delgaz Grid SA are nevoie de tine! Pentru mai multe detalii aplică sau accesează link-ul: https://bit.ly/3bXdVRK , durează 2 minute!

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore. Suntem situati in zona centrala. Se poate si pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Clinica dentara din Timisoara cauta o persoana ordonata, serioasă, harnică, prezentabila, pedantă, placuta in relationarea interumana, capabila sa rezolve sarcini organizatorice in relatiile cu colaboratorii și furnizorii cabinetului, sa tina evidente si sa prezinte rapoarte sefului direct, sa mentina ordinea si curatenia in sectorul de activitate. Cunostiintele de marketing online sunt un avantaj. Trimiteti CV pe mail, sau Wup și va vom contacta pt interviu. Se oferă contract de munca, 1600 lei net in luna de proba, iar apoi 2000 lei net + posibilitate Bonus performanța profesională.

  • Societate comerciala din Suceava angajeaza persoana complexa (doamna sau domnisoara), loiala, ordonata, cu dorinta de implicare, studii superioare, cunostinte IT, contractare, evidenta, contabilitate primara, facturare, cu capacitate de organizare si asimilare de informatii si abilitati noi, cu rol de dispecer si administrare. Cv-urile se trimit la adresa:

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Incurajam studentii facultatilor de drept. Cerinte: 1.Rezistenta la stres 2.Seriozitate in interactiunea cu clientii 3.Cunostinte Computer/Word 4.studii juridice 5.persoana energica Cv-urile se depune la adresa de mail: Cei selectati vor fi ulterior contactati.

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Caut secretara personală , salar atractiv 2500 de RON plus bonusuri.

  • Esti studenta la limbi straine? Cunosti germana si engleza? Iti place sa lucrezi cu copii? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • #Casting calls 2020 - București . Inscrieri gratuite, fără taxe, fara comisioane, pentru #figuratie simplă/specială in #reclame si #filme romanesti si internaționale. Platile pornesc de la 100-150 ron figuratie simpla iar pentru figuratia specială și pentru #actorii profesioniști plățile diferă in funcție de proiect. Se pot inscrie #actori profesionisti, actori amatori, #studenti actorie, studenți, #dansatori, #artisti de toate felurile, copiii și persoane care locuiesc in #Bucuresti(permanent, chirie, flotant etc) de toate vârstele. Pentru perselecție se pot trimite 2 poze bust si fullbody pe waap +40772271893 sau mail , impreuna cu numele complet, varsta, inaltimea si numărul de telefon si cu subiectul -inscriere- apoi vom lua legatura cu dumneavoastră și vă vom invita la sediul agenției noastre pentru inscrierea profesională in platforma de date. NU SE PERCEP TAXE SAU COMISIOANE !!!

  • Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • Firma Formare Profesionala, Resurse Umane angajeaza cu carte de munca secretara-operator calculator cu norma intreaga. Cerinte: -persoana serioasa si cu experienta in domeniu -studii medii -varsta minim 26 ani -cunostinte foarte bune de operare a calculatorului, facebook, internet -cunostinte de limba engleza nivel mediu -abilitati de comunicare -prezenta placuta -domiciliu in Sibiu CV -ul insotit de fotografie se depune la adresa de e-mail , tel. 0730157035

  • POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată. Nu sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei.

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea