Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal • cunoştinţe excelente de PC / Microsoft Office; • abilităţi de comunicare şi capacitate de lucru cu publicul; • atenţie sporită la detalii, punctual şi organizat; • experienţă într-un birou notarial – reprezintă avantaj; • cunoscător al unei limbi străine; - reprezintă avantaj. Descrierea jobului • înscriere operaţiuni în registrele obligatorii; • legalizarea documentelor; • activităţi de secretariat specifice unui birou notarial; • incasare taxe și onorarii de la clienti; • verificarea documentaţiei în vederea pregătirii şi redactării actelor notariale; • tehnoredactare acte notariale. Descrierea companiei Biroul Individual Notarial MOȘTEANU ELENA-CAMELIA Municipiul Pitești, Calea București nr. 24, bl. 35, sc. A, ap. 2, județul Argeș

  • Ne dezvoltăm, sens în care vrem o colegă nouă în echipa noastră! Mai departe ne vom adresa la feminin, dar nu excludem nici băieți/bărbați valoroși și prezentabili! Cum ar trebui să fie această persoană casă fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie "de gașcă". Ne înțelegem super bine în cabinet și nu vrem să stricăm această atmosferă. 3. Să fie dispusă să învețe. 4. Să fie punctuală. Sefu' nu suportă concurența. 5. Să se îmbrace frumos/office – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea cabinetului și e important. 6. Să fie organizată și să fie atentă la respectarea termenelor indicate de instanță! 7. Să fie atentă la detalii ... foarte atentă! Și în special pentru că șefu' nu este foarte atent la detalii. 8. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în cabinet! 9. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. 10. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect). 11. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din cabinet. 12. Să aibă aptitudini de operare PC. 13. Să știe să conducă și, evident, să aibă și carnet de conducere categoria "B". O să fie nevoie să rezolve diferite lucruri și va trebui să folosească mașina de cabinet pentru asta. 14. Disponibilitate la deplasări. 15. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da. 16. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta ... numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va răspunde la e-mail-uri și telefoane; 2. Va întâmpina clienții în cabinet; 3. Menține legătura cu membrii cabinetului și cu asiguratorii; 4. Participa la constatarea daunelor materiale de la nivelul autovehiculelor clienților nostri; 5. Va face actualizarea bazei de date (introducere clienți noi și actualizarea stadiilor dosarelor); 6. Va gestiona contractele,cât și casările și va ține legătura cu partea de contabilitate; 7. Va pregăti materiale de suport pentru cabinet (stoc topuri de hârtie, cărți de vizită, dosare personalizate și alte obiecte personalizate etc.); 8. Gestionează corespondența; 9. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. Ce îi oferim? 1. Distracție (nu este opțional); 2. Salariu fix; 3. Bonusuri de performanță – pe baza unor– Indicatoare de performanță; 4. Laptop; 5. Telefon (dacă ne place de persoană, chiar un telefon smart); 6. Birou (cu scaun cu tot); 7. Șef bun și înțelegător și alți 3 colegi cu care nu te saturi să te întreții; 8. Atmosferă de lucru plăcută; 9. Posibilitatea de promovare în cadrul cabinetului; 10. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!); 11. Cărți de vizită; 12. Posibilitatea de a-ți crea noi relații de calitate; De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de mâine!

  • Cautam persoane pentru posturi de consilier clienti (voce si/sau scris) in limbi precum : italiana, franceza, germana. Experienta in call-center sau cunoasterea foarte buna a unei limbi straine reprezinta avantaje (va rugam sa mentionati in cv perioadele in care ati lucrat sau studiat in limba straina respectiva). Perioada de formare cu durata diferita in functie de proiect (de la cateva zile la cateva saptamani) si cu program de lucru obisnuit, este platita. Dupa perioada de formare, pentru posturile cu norma intreaga se lucreaza 9 ore/zi cu o ora de pauza inclusa, in general in 2 ture, uneori si in week-end (depinde de proiectul pe care veti fi angajat). Se respecta numarul de zile de lucru legale si se acorda sporuri pentru orele lucrate in week-end. Pentru persoanele care raman sa lucreze pana la ora 22 sau dupa se asigura transportul inapoi acasa. Programul este foarte flexibil, de aceea este potrivit si pentru studenti sau persoane cu nevoi mai speciale in ceea ce priveste programul de lucru. Locul de munca este in apropiere de Piata Victoriei. Asteptam cv-urile dv.

  • Angajam operatori CALL-CENTER CU Si fara EXPERIENTA. Nu avem limita de vârsta și nici cerința de a avea studiile terminate. -Program de lucru Luni-Vineri/weekendurile sunt libere; - Contract de munca perioada nedeterminata, - Salariu fix + 4 BONUSURI saptamanale si UNUL lunar, - Colectiv extraordinar- poti Incepe imediat - NU EXISTA TARGET! Dacă îți place sa vorbești la telefon, sa lucrezi intr-un colectiv feminin și ai răbdare și rezistența la rutina, asteptam cu drag CV-ul/apelul tău! SEDIUL Se afla in sectorul 5, Calea 13 Septembrie, Complex Prosper Plaza. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta telefonic, de Luni-Vineri intre orele 9-16:00

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba germana, nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba germana - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e-mail office@clarismart.ro sau pot apela nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Clarismart Consulting recruteaza OspatarI si barmani pentru restaurant din Timisoara. Responsabilitati: - interactiuneaza cu clientii - cunostinte in domeniul bucatariei - seriozitate, indemanare Cerinte : - abilitati de comunicare. - prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine. Beneficii : - Salariu atractiv - tichete de masa de 15Lei/ zi Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi pentru postul de DISPECER. Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea pozitiei si programului masinilor pe care le coordoneaza - Cunoasterea situatiei soferilor pe care ii coordoneaza -Informeaza in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia autoutilitarelor -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinearea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - posibilitatea de a lucra într-o echipa minunata - formare și suport - salariu atractiv Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa pastur_oradea2yahoo.com

  • Angajez persoana serioasa si comunicativa pentru functia de responsabil CS.

  • Societate romano-franceza angajeaza secretara : 34-40 ani, cunoscatoare de limba franceza si engleza, scris-vorbit perfect. Alte informatii ;a tel.: 0033784145880

  • Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • Tânăr prezentabil, inteligent, absolvent facultate și master, vasta cultură generală, cunoștințe solide în mai multe domenii, experiență în suport-decizie și consultanță, permis categoria B, open minded, doresc angajare/colaborare într-un domeniu în care îmi pot demonstra calitatile, preferabil pentru o doamna șef, pe care o pot ajuta sa se degreveze de anumite sarcini/probleme, o pot sprijini in luarea și motivarea deciziilor, respectiv la reducerea nivelul stresului zilnic.

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și alte activități de organizare/arhivare dosare, xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate. Pret negociabil.

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, interval 9:00 – 17:30 Conditiile minimale de angajare: limba GERMANĂ obligatoriu, nivel (B2)foarte bun conversațional, scris, citit. Telefon: 0745116163 web. www.kable.ro

  • RBA RECORDS SRL angajeaza Asistent Manager Candidatul ideal: - atitudine si gandire pozitiva - capacitatate de lucru in echipa - buna organizare, atentie la detalii, atentie distributiva - cunoștințe avansate în utilizarea programului Microsoft Office - permisul de conducere cat. B reprezinta un avantaj - cunostinte juridice reprezinta un avantaj - experienta constituie un avantaj Descrierea jobului: - Gestioneaza comunicarea cu publicul companiei si colaboratori prin telefon sau folosind platforma de mailing - Activitati specifice unui asistent manager - Intocmire, monitorizare si arhivare contracte Descrierea companiei: SC RBA Records SRL este o casa de discuri, organizator de evenimente private si corporate. Colaboram cu cei mai mari artisti din romania si organizam spectacole in toata Romania de peste 20 de ani. Pentru mai multe detalii: 0722258826 /

  • Salveaza cautarea