Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana cu program de 4 ore pentru activitate de birou de relatii cu publicul, raspuns la tel, contracte, facturi. Biroul este in Sibiu langa piata. Preferam un pensionar cu studii superioare, invatamant, armata, industrie, cercetare. Salar 1000 lei. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • SC Arfungo Comimpex SRL firma cu activitate in industria alimentara caută pentru munca de birou femeie sau barbat.Cerintele Postului - - Cunoștințe de operare PC. Cunoașterea Limbii Germane și Engleze la nivel avansat

  • Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experienta. Conditii: abilitati de comunicare excelente cu clientii si aspect fizic placut.

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • Va invitam sa ne trimiteti cv-ul detaliat la adresa: sau sa atasati la mesaj aici cv-ul dvs. Succes! Cerinte: Studii medii de preferat; Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit); Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook); Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare; Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni; Orientat spre soluţii; Ţinută profesională. Responsabilitati: Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor; Preluarea şi transmiterea mesajelor; Întâmpinarea clientilor; Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei; Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.; Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei; Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic; Asigura activităţi specifice departamentului administrativ; Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente. Oferta: Contract norma intreaga, nedeterminat; Salariu negociabil 2800- 3000 lei; Tichete de masa, asigurare medicala privata; Program L-V 8 h / zi.

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Companie cu prestigiu, angajeaza urgent personal calificat, care sa corespunda urmatoarelor cerinte: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - o limba straina cu circulatie internationala, scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - abilitati in lucru cu date cu caracter personal, in conformitate cu Regulamentul 679/2016, privind protectia persoanelor fizice - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - sincer, dispus la colaborare Studii: absolvent al unei forme superioare de învățământ ; Program flexibil de munca

  • Cabinet terapii complementare caut sectretara/colaboratoare pe termen lung cu doamna/domnisoara ce-si doreste sa activeze in domeniul terapiilor complementare.

  • Posta privata angajam sortator plicuri pentru munca de birou. Jobul consta in sortarea de plicuri din cutii pe strazi si numere, precum si asignarea lor din calculator. Cerinte: seriozitate, acuitate vizuala, cunostinte minime de computer. Se ofera contract de munca, salar fix si bonuri de masa. Lasati cv-ul dvs in mesaj si o sa va contactam pentru stabilirea unui interviu.

  • Societate Comerciala angajeaza secretara cu studii superioare pentru sediul din Bragadiru, Ilfov langa Pod Centura . Sos.Alexandriei nr.308.

  • CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Compania ROMPREST Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Funcţionar informaţii clienţi pentru sediul central. Responsabilităţi: - preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date - transmiterea tuturor informaţiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate către persoanele responsabile cu soluţionarea acestora - Întocmirea de situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate Cerinţe: - studii medii finalizate - operare PC (Word, Excel) - nivel mediu - foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză - disponibilitate de lucru intr-un program de 12/36 (1zi/1zi) Oferta si beneficii: - salariul atractiv - tichete de masa - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru si a va dezvolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil. Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi pentru postul de Asistent Manager. Profil candidat • Cunostinte operare PC / Office • Capacitate de organizare a timpului • Realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Cunostinte de contabilitate primara (facturi, niruri) • Capacitatea de a invata lucruri noi Se lucreaza intr-un mediu placut, se ofera prime de sarbatori si discount-uri semnificative la produse!

  • Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care a lucrat invatamant, poate fi si pensionar pentru intocmire de programe scolare, proiecte didactice, evidente, Cerinte: cunoasterea calculatorului, experienta in invatamant.Se trimite un Cv sau se vine personal la sediu, str. Izlazului, nr. 6, ap. 1, vizavi de statie

  • Angajam persoana pentru secretariat. Conditii cunostinte bune de calculator, timp disponibil, persoana sociabila, studii medii sau superioare.

  • Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Esti studenta la limbi straine? Cunosti germana si engleza? Iti place sa lucrezi cu copii? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • Salveaza cautarea