Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul Ideal - Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept) - Cunoașterea procedurilor de executare silită (experiența in aceast domeniu reprezintă un avantaj); - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Capacitatea de a lucra cu termene limita; - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Buna capacitate de negociere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Foarte buna orientare spre rezultate și spre client ; - Spirit de organizare, stabilire a priorităților și capacitatea de automotivare; - Persoana responsabila. Responsabilități: - Acorda clienților consultanţă juridică in domeniul executarii silite - Asigura îndeplinirea termen legal a procedurilor privind contestația la executare - Urmăreste parcursului procesului de contestație la executare - Monitorizeaza dosarelor aflate in portofoliu - Redacteaza documentele specifice activității ( contracte, adrese instanță, adrese colaboratori, etc.) - Menține legătura cu debitorii - Primeste, înregistreaza și sorteaza corespondența. Cine suntem? Vrei sa faci parte din echipa noastră? Suntem o companie formata dintr-o echipa de profesionisti ce reuneste avocati, juristi, experti in domeniul recuperarii de creante, experti in domeniul executarilor silite si specialisti in litigii bancare. Experienta larga a echipei noastre ne ajuta sa intelegem rapid problemele juridice si sa putem oferi rapid cele mai echitabile solutii. Echipa noastra are experienta de peste 10 ani in contestarea executarilor silite, astfel incat contractele si executarile sa devina rezonabile si sa restabileasca echilibrul contractual.

  • Post full time, in Piata unirii

  • Scoala de Muzica Privata cauta o persoana draguta si amabila pentru receptie, cu studii superioare, pentru un program part time. Abilitati: utilizare pachet Microsoft Office si mail, bune abilitati de comunicare interne si externe, engleza nivel avansat

  • Angajam asistenta manager cu vârsta între 22 și 38 ani, comunicativa, organizata și cu atitudine. Va rugam sa trimiteți CV cu poza.

  • Angajez urgent studenta sau eleva part-time pentru asistenta personala cu 500 Euro / luna . Zona Dorobanti , conditii deosebite . Exclus prostitutie . Experienta nu este necesara . Astept Cv si poze recente pe mail george1536@yahoo.com

  • SECURITAS SERVICES ROMANIA, companie multinationala, este in cautare de Receptionisti zona Gaesti, Titu Cerinte: Studii medii – liceul, Atestat / Certificat agent securitate/paza-constituie avantaj Atentie/ vigilenta, spirit de observatie, rapiditate in actiuni si in transmiterea informatiilor, Disponibilitatea de a lucra in ture Beneficii: Mediu de lucru tanar si dinamic; Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere pe termen lung; Program de lucru flexibil; Pachet salarial motivant– asiguram plata orelor conform reglementarilor legislative; Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon: 0748155882

  • Firma de catering, cu livrare ;la domiciliu, angajam urgent livratori. Nu necesita experienta. Fara limita de varsta. Se ofera training la locul de munca.

  • Clinica de fericire este o clinica ce ofera servicii de psihoterapie intr-o zona centrala a Bucurestiului (Universitate) si angajeaza front desk receptionist. Daca esti o persoana vesela, comunicativa, organizata si cu initiativa, asteptam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa noastra de e-mail. Dam un ceai daca treci sa ne vezi!

  • Angajam secretar in birou notarial. Tip job: full time. Cerinte: cunostinte foarte bune de utilizare PC si Openoffice, precum si gramatica limbii romane. Nu este o conditie experienta in domeniu. Va rugam sa trimiteti cv.

  • Firma de constructie,angajez secretar/secretara pentru biroul din Bacău . Salariul îl stabilim împreună. Mulțumesc

  • As a Travel Adviser, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests and solving the emerging issues using telephone and e-mail, and you will be responsible for the following:  Provide assistance via telephone and e-mail regarding the platform  Listen carefully and understand customer needs  Building a good relationship with the customer  Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction Requirements:  Excellent level of German and English, both spoken and written  Good use of PC and online browsing

  • Candidatul ideal Platforma pentru agenti imobiliari profesionisti cu expunere globala doreste sa isi extinda echipa cu un asistent manager care doreste sa lucreze intr-un mediu creativ si in crestere continua. Candidatul ideal: - ai experienta in domeniul digital marketing si in social media management - ai inclinatii de Public Relations - esti tanar(a) dinamic si doresti sa inveti in continuu - iti place sa lucrezi la proiecte grandioase si nu te feresti de ore lungi de munca - iti place sa lucrezi in echipa - vorbesti engleza sau minim o limba straina europeana - sa folosesti tehnologia este un lucru obisnuit pentru tine - crezi cu tarie ca la orice problema sunt mai multe solutii - sti ca creativitatea are mai mare valoare decat inteligenta Descrierea jobului Daca te regasesti in cele scrise mai sus, te rugam sa trimiti cv-ul tau. De ce sa alaturi echipei? - Educatie continua, cursuri, traininguri, webinare frecvente - mediu de lucru primitor, colegi draguti - pachet salarial motivant FIX + bonus - birou central usor de accesat - contacte internationale - posibilitate de a avansa in cariera Descrierea companiei Platforma creata pentru agenti imobiliari profesionisti din Romania cu scopul de a marketa proprietatiile din Transilvania pe nivel global.

  • CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • Companie de renume se afla in cautarea unor candidati potriviti pentru rolul de agent call center. Ce o sa faci?Vei oferi suport tehnic si vei asigura informatiile complete si corecte in cadrul apelului cu clientul. Nu ai experienta?Nici o problema!Compania o sa ti asigure training timp de doua saptamani pentru a fi cel mai bun in activitatea pe care o vei realiza. Daca vrei sa faci parte dintr o super echipa si sa beneficiezi de un program flexibil transmite-ne CV ul tau acum si te va contacta de indata un reprezentant HR. Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Atitudine pozitiva si dorinta de invatare continua; Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune cunostinte de operare PC. Responsabilitati: Acordarea suportului tehnic in urma solicitarii clientilor. Contactarea clientilor in vederea adaugarii de noi servicii. Beneficii : salariu acordat la timp+ bonuri de masa Mediu de lucru placut Oportunitati de dezvoltare Asteptam cu drag cat mai multi aplicanti! Succes!

  • Angajam Operatori Call Center pe limba engleza,spaniola si germana in Sibiu/Brasov/Bucuresti Salarizare motivanta + bonuri de masa + bonusuri . Reale oportunitati de promovare in companie ! Contract nedeterminat , astept cv-urile in mesaj sau pe adresa

  • Societate de instalatii si constructii din Bucuresti, sector 3, angajam asistent manager , program luni vineri 08:30-17:00, Cerinte: experienta pe un post similar de minim 1 an bune cunostinte de lucru pe calculator (word, excel, email) bune cunostinte de lb engleza persoana organizata, atenta la detalii Responsabilitati: activitati specifice postului de Asistent manager. Va rugam sa trimiteti cv.ul la adresa :

  • Cautam angajati cunoscatori de limba sarba!!! Este necesara limba sarba!!  - scanarea, prelucrarea datelor. Pentru mai multe detalii ne puteți contact la numerele de telefon 0725196472 viber, whatss 0049152107545082 viber i whats Frau B. Schwarz Odlična Plaća!! Sehr Gute Zahlung!!!

  • Angajez asistent manager pe vanzari(transporturi).Cunoștințe IT si permis categoria B. Ofer cazare in Timisoara. Mai multe detalii la telefon. 0768681903

  • Societate consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,varsta pâna 24 ani,peste 45 ani.Carnet categ B ar constitui un avantaj.Relații 0749127720 CV:

  • Sala de fitness Iguana din Calea Șagului angajează personal pentru recepție. Orar: o zi 8 ore jumătate de dimineață, următoarea zi 8 ore jumătate de după amiază, a treia zi liber.Salar de inceput 1700 RON net plus beneficii suplimentare.Nu necesită experiență.

  • Salveaza cautarea