Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SECURITAS SERVICES ROMANIA, companie multinationala, este in cautare de Receptionisti zona Gaesti, Titu Cerinte: Studii medii – liceul, Atestat / Certificat agent securitate/paza-constituie avantaj Atentie/ vigilenta, spirit de observatie, rapiditate in actiuni si in transmiterea informatiilor, Disponibilitatea de a lucra in ture Beneficii: Mediu de lucru tanar si dinamic; Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere pe termen lung; Program de lucru flexibil; Pachet salarial motivant– asiguram plata orelor conform reglementarilor legislative; Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon: 0748155882

  • Clinica de fericire este o clinica ce ofera servicii de psihoterapie intr-o zona centrala a Bucurestiului (Universitate) si angajeaza front desk receptionist. Daca esti o persoana vesela, comunicativa, organizata si cu initiativa, asteptam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa noastra de e-mail. Dam un ceai daca treci sa ne vezi!

  • Firma de constructie,angajez secretar/secretara pentru biroul din Bacău . Salariul îl stabilim împreună. Mulțumesc

  • As a Travel Adviser, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests and solving the emerging issues using telephone and e-mail, and you will be responsible for the following:  Provide assistance via telephone and e-mail regarding the platform  Listen carefully and understand customer needs  Building a good relationship with the customer  Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction Requirements:  Excellent level of German and English, both spoken and written  Good use of PC and online browsing

  • Candidatul ideal Platforma pentru agenti imobiliari profesionisti cu expunere globala doreste sa isi extinda echipa cu un asistent manager care doreste sa lucreze intr-un mediu creativ si in crestere continua. Candidatul ideal: - ai experienta in domeniul digital marketing si in social media management - ai inclinatii de Public Relations - esti tanar(a) dinamic si doresti sa inveti in continuu - iti place sa lucrezi la proiecte grandioase si nu te feresti de ore lungi de munca - iti place sa lucrezi in echipa - vorbesti engleza sau minim o limba straina europeana - sa folosesti tehnologia este un lucru obisnuit pentru tine - crezi cu tarie ca la orice problema sunt mai multe solutii - sti ca creativitatea are mai mare valoare decat inteligenta Descrierea jobului Daca te regasesti in cele scrise mai sus, te rugam sa trimiti cv-ul tau. De ce sa alaturi echipei? - Educatie continua, cursuri, traininguri, webinare frecvente - mediu de lucru primitor, colegi draguti - pachet salarial motivant FIX + bonus - birou central usor de accesat - contacte internationale - posibilitate de a avansa in cariera Descrierea companiei Platforma creata pentru agenti imobiliari profesionisti din Romania cu scopul de a marketa proprietatiile din Transilvania pe nivel global.

  • CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • Companie de renume se afla in cautarea unor candidati potriviti pentru rolul de agent call center. Ce o sa faci?Vei oferi suport tehnic si vei asigura informatiile complete si corecte in cadrul apelului cu clientul. Nu ai experienta?Nici o problema!Compania o sa ti asigure training timp de doua saptamani pentru a fi cel mai bun in activitatea pe care o vei realiza. Daca vrei sa faci parte dintr o super echipa si sa beneficiezi de un program flexibil transmite-ne CV ul tau acum si te va contacta de indata un reprezentant HR. Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Atitudine pozitiva si dorinta de invatare continua; Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune cunostinte de operare PC. Responsabilitati: Acordarea suportului tehnic in urma solicitarii clientilor. Contactarea clientilor in vederea adaugarii de noi servicii. Beneficii : salariu acordat la timp+ bonuri de masa Mediu de lucru placut Oportunitati de dezvoltare Asteptam cu drag cat mai multi aplicanti! Succes!

  • Angajam Operatori Call Center pe limba engleza,spaniola si germana in Sibiu/Brasov/Bucuresti Salarizare motivanta + bonuri de masa + bonusuri . Reale oportunitati de promovare in companie ! Contract nedeterminat , astept cv-urile in mesaj sau pe adresa

  • Societate de instalatii si constructii din Bucuresti, sector 3, angajam asistent manager , program luni vineri 08:30-17:00, Cerinte: experienta pe un post similar de minim 1 an bune cunostinte de lucru pe calculator (word, excel, email) bune cunostinte de lb engleza persoana organizata, atenta la detalii Responsabilitati: activitati specifice postului de Asistent manager. Va rugam sa trimiteti cv.ul la adresa :

  • Cautam angajati cunoscatori de limba sarba!!! Este necesara limba sarba!!  - scanarea, prelucrarea datelor. Pentru mai multe detalii ne puteți contact la numerele de telefon 0725196472 viber, whatss 0049152107545082 viber i whats Frau B. Schwarz Odlična Plaća!! Sehr Gute Zahlung!!!

  • Angajez asistent manager pe vanzari(transporturi).Cunoștințe IT si permis categoria B. Ofer cazare in Timisoara. Mai multe detalii la telefon. 0768681903

  • Societate consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,varsta pâna 24 ani,peste 45 ani.Carnet categ B ar constitui un avantaj.Relații 0749127720 CV:

  • Sala de fitness Iguana din Calea Șagului angajează personal pentru recepție. Orar: o zi 8 ore jumătate de dimineață, următoarea zi 8 ore jumătate de după amiază, a treia zi liber.Salar de inceput 1700 RON net plus beneficii suplimentare.Nu necesită experiență.

  • Candidatul ideal: - Student sau licentiat - Cunostinte de MS OFFICE (Excel, Word, Powerpoint) - Gandire analitica - Orientare spre rezultate - Invatare rapida; - Multitasking si abilitati organizationale; - Comunicativ si cu spirit de echipa - Persoana responsabila si de incredere; - Flexibilitate si rezistenta la stres; - Cunostinte de engleza; - Permisul categoria B reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: - Activitati administrative si de secretariat; - Primirea si scanarea facturilor, a documentelor si a corespondentei; - Organizarea arhivei; - Elaborarea si redactarea de documente si rapoarte solicitate de manager-ul direct; - Activitati de contabilitate primara: evidenta stocurilor, intrari marfa etc; - Stabilirea programului pentru angajati. Beneficii: Salariu fix Bonus in functie de performante Masa inclusa Program flexibil

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si franceza sau engleza si germana sau limba italiana nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza sau engleza si germana sau limba italiana - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV atasat sau sa apeleze nr de telefon 730643789 / 723186646 .

  • You are looking for a challenging position? This could be your opportunity. To join our team in Timisoara, Romania we are looking for an Office Assistant (m/f/d). Job description: • Preparation of invoices • Maintaining the attendance list • Place neccesary orders • Reception of customers and visitors • Correspondence with the HR • Running errands • Maintaining list and tables • Creation of presentation Your profile: • Degree in commercial studies or equivalent • Work experience as office assistant (m/f/d) • Good MS Office knowledge (Word, Excel, PowerPoint) • Fluent Romanian and good English skills spoken and written • German skills preferable We are looking for motivated talents for our company, please take the next step and contact us.

  • Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • Societate agricola din Alexandria angajeaza secretara, cu urmatoarele cerinte: - studii medii/superioare; - permis de conducere; - cunostinte operare PC; - disponibilitate la program prelungit. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon: 0763128552

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Societatea imobiliara "Blue Sky" angajeaza secretara.

  • Salveaza cautarea