Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC HR Value Chain SRL angajeaza Receptionera Locatie: Cladirea Le Fontane, Sectorul 3, Bucuresti Aptitudinile candidatului ideal: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; - cunostinte de limba engleza si operare calculator; Program de lucru in ture de 12 ore (3 ture pe saptamana) Beneficii: -Salariu atractiv -Bonuri de masa - Mediu de lucru placut Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de mail ​ sau ne pot contacta telefonic la numarul 0721272700.

  • Tanara serioasa, responsabila,permis de conducere, doresc angajare la munca de birou , program L-V 08.00-16.00 / 08.30-16.30.

  • Ne marim echipa! Selectam Consultanti Recrutare cu experienta! Pachet salarial atractiv, bonusuri substantiale si plan de cariera pe termen lung! Daca ai minim 2 ani experienta in domeniul HR, vorbesti bine limba engleza, esti o persoana comunicativa si iti place sa relationezi cu oamenii, aplica acum pentru un post de Consultant Recrutare in cadrul companiei noastre! Responsabilitati - Recrutarea de personal pentru angajare in tara si strainatate; - Sustinerea interviurilor de selectie; - Inscrierea candidatiilor; - Semnarea contractelor de mediere cu candidatii care se inscriu; - Gestionarea bazei de date; Cerinte - Absolventi de studii superioare specializate (sociologie/studii economice, drept,...) - Abilitati foarte bune de organizare care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile. - Abilitati de relationare cu oamenii si analiza comportamentala - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel - Persoane cu incredere in sine, rezistente la stres cu abilitati bune de negociere prezinta avantaj Beneficii Oferite - Pachet salarial atractiv - Bonusuri de performanta substantiale - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune - Se ofera plan de cariera Aplica acum! Pentru programari la inscriere contacteza Consultantii nostri Telefon: 0376.444.555 E-mail: cv@bancadejoburi.ro Adresa: Str. Vulturului, nr. 4B, parter, Brasov Site web: Facebook:

  • Societate comercială caută persoană de sex feminin pentru secretariat din zonele Cluj ,Bistrita ,Salaj, Maramures, Satu Mare. Se cere :studii medii ,nu trebuie experiența, cunostinte minime de utilizare calculator reprezintă un avantaj cunoasterea limbii engleze si permisul de conducere,disponibilitate la deplasari in țară si strainatate,aspect fizic plăcut. Se oferă:salar 600 euro net bonuri de masă plus diurnă in functie de deplasare pentru mai multe relatii la telefon 0799454747 cv se vor depune pe adresa de mail ioandanci25@gmail.com

  • Dorim colaborare cu fata pentru receptie sala de sport si remodelare corporala . Comunicativa , punctuala , cu o experinta minima in acest domeniu Asteptam cv pe adresa de mail olimpicgym@gmail.com sau puteti lua legatura pe facebook cu Olimpic Gym Multumim !

  • Angajam sistent manager ,zona Afumati,Ilfov, cunostinte PC( Word,Excel) Program lucru : Luni - Vineri 09.00 - 18.00

  • Dacă esti de părere că nu ai învățat destul și că fiecare interacțiune cu un om îți aduce nenumărate lecții și modalități de a evolua, atunci cel mai probabil te vei simți ca acasă în mijlocul echipei de personal administrativ. Suntem în căutare de oameni plini de energie ca tine, care își doresc să devină mai buni! Dacă îți sună bine, te invitam sa te alaturi echipei. Descrierea jobului: -Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor -Preluarea solicitarilor primite pe email din partea clientilor -Identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare -Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit -Inregistrarea interactiunii cu clientul -Priveşti proiectele noi ca pe o provocare şi o oportunitate de dezvoltare -Cunostiinta si experienta in domeniul contabilitatii reprezinta un avantaj -Limba engleza reprezinta un avantaj -Spiritul organizatoric reprezinta un avantaj -Asteptam CV-ul pe adresa de email Incurajam evolutia si determinarea angajatilor nostrii de aceea oferim: -Contract perioadă nedeterminată -Pachet salarial competitiv -Plan de carieră prin instruire continuă cu perioadă de training platită la începutul activităţii şi traininguri periodice -Posibilităţi reale de creştere profesională -Program full time

  • Agentia Vogue isi mareste echipa!! Cautam o fata care ne am dori sa se remarce prin seriozitate, aspect fizic placut, dictie perfecta, sa fie politicoasa si sa abia cunostinte conversationale de limba engleza. Orarul receptiei este de luni pana vineri de la 08:00-18:00. Salariu atractiv. Pers. de contact: ALEXANDRA 0762.277.567

  • Se va deschide prima sala cu conceptul de 'Freestyle Academy' in curand in Brasov. Descriere Locuri de munca: Angajam pe perioada lunga un receptionist care sa va ocupa de intrarile clientilor si inchirierea echipamentelor. Cerem: -seriozitate -disponibilitate full time -disponibilitate pentru evenimente extra -atitudine pozitiva -amabilitate -PUNCTUALITATE -abilitati de comunicare si capacitatea de a relationa cu clienti -spirit de echipa Oferim: -o echipa de profesionisti entuziasta -sansa de apractica sporturile incadrate in sala -salarizare avantajata -program de training -bonusuri in functiune de realizari -mese asigurate Compania promoveaza egalitatea de sanse, gen si nediscrimarea. Va rog sa trimite-ti cv la freestyleacademybrasov gmail.com si o mica scrisoare de intentie unde sa explicati dc aplicati la acest job!

  • Angajez o doamna sau domnișoara ,vârsta minima 25 ani,salariu negociabil,program flexibil,preferabil fara obligatii,se fac deplasări.

  • Agentia de traduceri Hieroglifs Translations Romania, parte a grupului Hieroglifs International, angajeaza office manager, in regim part-time (4 ore/zi). Cerinte: - cunostinte de contabilitate primara; - cunostinte de limba engleza la nivel avansat; - cunostinte de utilizare a pachetului MS Office la nivel avansat; - experienta in domeniu de minimum 2 ani; - persoana organizata, punctuala, cu simtul raspunderii si cu abilitati de comunicare. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul (apasand campul 'Mesaj'), pana la data de 10 mai a.c.

  • Societate de dezvoltare imobiliara, angajeaza asistent manager, cunoscatoare de limba italiana, operare PC, ordonata, punctuala, cu disponibilitate pentru program prelungit. Persoanele interesate, sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail imf.proiect pe gmail.com Detalii la nr de telefon afisat.

  • Centru copy Center angajează secretara/asistent manager. Șalariu motivant, asigurare medicala. Mediu tânăr de lucru.

  • Societate Comerciala angajeaza personal pentru arhivare documente zona BAIA MARE Cerinte: seriozitate, scris frumos, abilitati organizatorice, disponibilatate la deplasare studii minime liceale cu diploma bac cv-urile se trimit la adresa: pana in 01.09.2019

  • Angajez secretara cu atributii de contabilitate primara.

  • Cautam fete sociabile, dornice de munca in echipa. Specificatii - se face curat dimineata si se mentine curatenia pe tot parcursul zilei, se fac rezervari, se incaseaza banii de la clienti. Program L-V 11-23, S 9-21, D 9-22, se lucreaza 2 cu 2 Salariu fix 1800 lei.

  • Cautam fete sociabile, dornice de munca in echipa. Specificatii - se face curat dimineata si se mentine curatenia pe tot parcursul zilei apoi se sta la receptie, se fac rezervari, se incaseaza banii de la clienti. Program L-V 11-23, S 9-21, D 9-22 Salariu fix 1800 lei. De preferat sector 3.

  • Salveaza cautarea