Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • S.C. Transport persoane angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,POSESOR PERMIS AUTO,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,caserie,primire si predare marfa .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-17.00 . Cerem si oferim seriozitate .

  • Cerinte: - studii medii/superioare; - operare PC (pachetul Microsoft Office); - permis de conducere categoria B; -sociabila, responsabila si implicata. Beneficii: - pachet salarial motivant; - mediu de lucru dinamic; -posibilitate de avansare in cariera. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de tel. 0745639000.

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • CITY RESIDENT - ansambluri rezidentiale timisoara www.apartamenteintimisoara.com www.city-resident.com Apartamente de vanzare in Timisoara. City Resident - birou de promovare si intermedieri imobiliare - ; Cautam agenta de vanzari/ asistenta/ partenera de afacere, in intermedieri imobiliare! Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul imobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor/ colaboratorilor si prezentarea serviciilor biroului - stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor oferite - intermedierea de tranzactii imobiliare Program part-time, la alegere, fara remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata Detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.apartamenteintimisoara.com www.city-resident.com

  • Centru de intretinere corporala cu peste 15 ani vechime cautam Receptionera. Cerinte: -Limba engleza nivel mediu-conversational -Operare pc nivel mediu -Persoana serioasa, deschisa, vesela, cu voce placuta. -Aspect fizic placut. -Disponibilitate pentru ture Oferim: OFERIM - Contract de munca - Daca este cazul cazare gratuita - Salariu net + comisioane (minim 4000 lei, maxim - in functie de calitatile dvs profesionale) - Perioada de pregatire platitte. - Telefon 0756.898.989

    Repostat automat
  • Esti o persoana isteata, comunicativa, organizata? Profesional Academy angajeaza Asistent Manager. Program de lucru 8 ore. Cerințe: - experienta minim 1 an intr-un post similar –avantaj - cunoasterea pachetului MS Office avansat - studii medii/ superioare CV la adresa: profesionalacademybrasov gmail.com Atributii: - organizarea si administrarea activitatilor de secretariat - intocmirea contractelor si a formularelor de inscriere pentru clienti si colaboratori - intocmirea actelor si formularelor specifice activitatii firmei - gestionare contactelor telefonice - gestionarea relatiei cu clientii si colaboratorii - selectionarea si expedierea corespondentei

  • Infomunca recruteaza receptionera pentru o companie din Turda. Responsabilitati si sarcini: - furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate; - asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei; - tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri; - primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitatile de protocol; - asigura activitatea de informatii generale pentru public; - intocmeste planul fondului necesar protocolului; - stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ; - pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie; - raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc); - raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct; - asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor; Cerinte -Programul de lucru variaza in functie de sezon: 13-21 offsezononsezon - Existenta diplomei in turism constituie un avantaj - Limba engleza la nivel conversational - Experienta de minim 1-2 ani in domeniul receptiei - Cunoasterea platformele online de specialiotate precum AirBNB, Booking,etc

  • Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Angajam secretara cunostinte it

  • Daca cunosti platforma e-Licitatie (SEAP - SICAP), daca ai experienta in vanzari , daca stii sa folosesti programe ERP / CRM, daca esti un bun negociator atunci probabil ca esti candidatul ideal pentru acest post. Noi dorim sa ne extindem echipele de vanzari pentru produse si accesorii destinate gimnasticii ritmice si dansului (balet) precum si cea de vanzari de consumabile pentru personalizari (hartie lucioasa, folii autoadezive, medii magnetice, discuri blank inkjet printabile), etc. Daca esti student(a) si nu ai experienta anterioara atunci nu te impacienta. Dorim sa avem in echipa noastra si personal care doreste sa invete, sa capete experienta si sa se specializeze. Oferim un program flexibil, adaptat nevoilor firmei noastre dar si posibilitatii tale de a munci. Nu trebuie decat sa ne trimiti un CV si apoi programam de comun acord data si ora interviului. Te asteptam in echipa noastra si speram ca sa fii multumit(a) de alegerea facuta!

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Generali Asigurări România își mărește echipa din Ploiești! Dacă întrunești următoarele cerințe, te așteptăm la un interviu: -bune abilități de comunicare, negociere și planificare; -spirit de inițiativă și capacitate de a lucra in echipă; - atitudine pozitivă; -personalitate deschisă-relaționare ușoară cu clienții! Câstigurile sunt nelimitate, totul depinde doar de tine ! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail Te așteptăm la Generali!

  • Building Support Services, firma specializata in intretinerea si administrarea cladirilor de birouri, angajeaza operator scanare pentru o companie din domeniul energetic, program part-time, salariu motivant, bonuri de masa.

  • Angajam Asistent Manager Descriere job/ responsabilitati: Asigurarea suportului administrativ managementului societatii, avand urmatoarele responsabilitati: -Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte solicitate de management; -Gestionarea fluxului de documente interne si externe; -Preluarea şi administrarea corespondenţei fizice şi electronice; -Gestionarea fluxului de documente interne si externe; -Asigurarea bunei desfasurari a intalnirilor si a sedintelor; -Pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri; -Participa la sedintele organizate de societate si intocmeste minuta de sedinta; -Asigura aprovizionarea cu materiale indirecte; -Arhivarea fizica si electronica a documentelor; -Gestionarea activitatilor specifice de protocol; -Updatarea documentelor active (contracte,etc.); -Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat; -Stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului; -Se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.). Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar constituie un avantaj; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com, alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • Suntem o echipa tanara si frumoasa,intr-o continua crestere, atat pe plan profesional cat si pe plan personal. Compania pentru care lucram e un lider in live streaming, cu o experienta de peste 18 ani in Romania,cu o prezenta in 6 tari, pe 3 continente, cu 20 de sedii si peste 250 de angajati permanenti. Cu sau fara experienta, daca iti doresti sa ni te alaturi si sa facem echipa impreuna si iti place sa inveti lucruri noi in fiecare zi, jobul poate fi ocupat de oricine manifestă aptitudini şi interes pentru această pozitie. Principalele cerinte personale si profesionale pe care le avem in vedere sunt: Sa fii o persoana open minded, sociabila, motivata si empatica Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diferite situatii. Capabilitati de prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului. Atentie distributiva De baza: studii medii dar de preferat studii superioare Cunostiinte medii sau avansate de engleza Abilităţi superioare de comunicare scrisă şi orală Ce oferim: Training Se ofera pachet salarial competitiv, format din salariu fix, bonusuri in functie de performanta turei si bonuri de masa Posibilitatea de dezvoltare intr-un mediu de lucru dinamic si profesional Contract de munca pe perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Teambuilding-uri

  • Focus Fitness&Beauty - Mercur Center et 5, angajam personal pt receptie. Cerinte: cunoscator de limba engleza la nivel conversational; comunicativ, prietenos si organizat. Asteptam cv-urile d-voastra pe adresa de e-mail:

  • Angajam tinara pina-n 30 de ani pe postul de secretara cu/fara calificare/experienta(retineti ca totusi experienta si calificarea ofera un foarte mare avantaj)Cerem seriozitate maxima,intelegere,comunicare,zimbet,maxima energie pozitiva in contact cu colaboratorii si clientii firmei,deplasari/detasari in tara/strainatate in interesul firmei,etc.Oferim CM,conditii deosebite la locul de munca,cistiguri substantiale+bonusuri,cazare,intelegere,maxima seriozitate,etc.Asteptam CV-ul detaliat+foto la adr.de email: anamariakiss_20006947@yahoo.ro.Alte detalii la tel.

  • Salveaza cautarea