Trimite unui prieten

Trimite

Office Assistant

Valabil din 11.09.2019 17:58:40
Descriere

Responsabilitati:

- Gestionarea activitatii specifice de asistenta front office si de suport operational pentru derularea corespunzatoare a intregii activitati de office management la nivelul companiei
- Asigurarea rolului de interfata in ceea ce priveste clientii externi si intern
- Preluarea unor diverse sarcini cu caracter logistic si administrativ
- Elaborerea si mentinerea la zi a bazei de date cu contacte
- Pregatirea si asigurarea salilor de intalniri pentru vanzari si protocol

Abilitati:

- Deprinderi avansate de comunicare si public relations, proactivitate si capacitate de a face fata simultan unor sarcini multiple
- Abilitati de utilizare a PC-ului si a internetului (abilitati de research adecvat) precum si alte aplicatii de lucru / programe specifice utilizate de companie
- Abilitati de organizare si management al timpului, efectuarea cu atentie si rigurozitate a unor sarcini cu caracter repetitiv
- Abilitati de a manifesta in mod natural si permanent amabilitate, distributivitate, atentie, precum si rezistenta la stres sau sarcini de rutina

BENEFICII

- Castiguri substantiale

-Suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala;
- Mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia, conteaza
-Posibilitate de dezvoltare in cadrul firmei

Mesaj
Adauga CV

Fisierele acceptate sunt: doc, docx, pdf cu o marime maxima de 10Mb.

    Anuntul e salvat ca favorit!
    Anuntul a fost sters de la favorite!