Trimite unui prieten

Trimite

Receptioner informatii clienti

Valabil din 11.09.2019 15:19:28
Descriere

Responsabilitati:

Preia si directioneaza apelurile telefonice in functie de necesitate;
Acorda informatii clientilor interni si externi;
Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre personalul de competenta;
Intocmeste rapoarte zilnice si saptamanale;
Receptioneaza, inregistreaza, multiplica, redistribuie, expediaza: corespondenta, fax-uri, documente, catre departamentele companiei sau de la departamente catre exterior;
Stabileste legatura intre clienti si personalul aferent departamentelor companiei in functie de necesitatea acestora;
Elaboreaza adrese si raspunsurile la acestea, dupa consultarea superiorului;
Asigura distribuirea corespunzatoare a informatiilor/ documentelor intre departamente sau exteriorul companiei;
Efectueaza sarcini de suport pentru departamentele centrale ale companiei (comenzi rechizite, papetarie, tipizate, etc.);
Respectarea tuturor procedurilor in vigoare.

Cerinte:

Studii medii/ superioare;
Cunostinte avansate ale pachetului MS Office;
Experienta pe un post similar reprezinta avantaj;
Persoana proactiva;
Bune abilitati de comunicare si organizare.

Mesaj
Adauga CV

Fisierele acceptate sunt: doc, docx, pdf cu o marime maxima de 10Mb.

    Anuntul e salvat ca favorit!
    Anuntul a fost sters de la favorite!