Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Se cauta asistenta personala, dispusa la delegatii. Aspectul f i z i c si "deschiderea " în gândire primează. La fel si d i s c r e t i a. Alte detalii în privat.

  • Angajam 2 fete ajutor la un magazin online de haine. Program 14.30-19.30. Mărimea S și mărimea Xxl. Se fac foto pe modele. Nu se fac foto cu lenjerie intima. Doar dacă vă place și vă mișcați natural și relaxat. E magazin online de haine nu prezentare fashion. Prefer plata la ședința foto. Vă rog sunați doar dimineața între orele 8-13 la tel 0741668681. Mulțumesc.

  • Asistenta manager si Secretariat Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - •Datorita cresterii volumului de activitate , firma noastra doreste sa angajeze o functionara pentru munca de birou la sediul central al firmei din Bacau. Oferim formare la locul de munca, astfel incat orice candidat, chiar si fara experienta anterioara, are o sansa sa deprinda o profesie si sa avanseze in cariera. • Programul de lucru este doar de luni pana vineri ,doar schimbul 1 . • Sambata si Duminica NU se lucreaza Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea cat mai buna a limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz – al persoanelor fara experenta , fiind la inceput de drum professional - este o oportunitate de a incepe formarea unei cariere profesionale . Asteptam mesajul tau si nu uita sa comunici un numar de Telefon pentru a te putea contacta in vederea unui interviu.

  • Asistenta personala - aspect fizic placut, ingrijita , discreta . Disponibilitate calatorii . Permis cat.B - avantaj

  • Firma de constructie,angajez secretar/secretara pentru biroul din Bacău . Salariul îl stabilim împreună. Mulțumesc

  • Salveaza cautarea