Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Bacau, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Asistenta manager si Secretariat Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - •Datorita cresterii volumului de activitate , firma noastra doreste sa angajeze o functionara pentru munca de birou la sediul central al firmei din Bacau. Oferim formare la locul de munca, astfel incat orice candidat, chiar si fara experienta anterioara, are o sansa sa deprinda o profesie si sa avanseze in cariera. • Programul de lucru este doar de luni pana vineri ,doar schimbul 1 . • Sambata si Duminica NU se lucreaza Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea cat mai buna a limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz – al persoanelor fara experenta , fiind la inceput de drum professional - este o oportunitate de a incepe formarea unei cariere profesionale . Asteptam mesajul tau si nu uita sa comunici un numar de Telefon pentru a te putea contacta in vederea unui interviu.

  • Biroul de Cercetări Sociale din București caută colaboratori care doresc să fie operatori de interviu, care au timp și disponibilitatea de a merge din casă în casă purtând discuții cu oamenii despre subiecte de interes public, despre politică, despre societate, despre religie si despre multe alte aspecte care le influențeză viața. Prețul pentru un interviu de minute este de15 lei net, iar un operator trebuie să facă într-un week-end interviuri. Nu la prieteni, la rude, la sediile de partide, sau pe stradă, ci la casele oamenilor, selectate prin pas statistic. Rezultatele sondajelor sunt date publicității, de aceea munca operatorilor trebuie să fie de calitate, iar aceasta este atent studiată de cercetătorii care coordonează sondajele. Persoanele interesate sunt rugate să trimită datele de contact (nume, adresă, telefon, mail) la ALES STUDENTI SI MASTERANZI

  • Salveaza cautarea