Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Participa activ la rezolvarea tuturor problemelor din societate. Firma are 25 de ani de existenta si se ocupa cu comercializare si service de echipamente medicale, specialitatea oftalmologie si optica medicala. Colectivul este format din ~ 15 persoane. Cerinte: - persoana: sociabila, FOARTE oganizata, inteligenta, ambitioasa, foarte receptiva, responsabila, dinamica, diplomata, rezistenta la lucru in conditii de stres, cu spirit de echipa, de initiativa, cu capacitate de invatare si asimilare de noi cunostinte, cu capacitate de relationare atat cu clientii cat si cu colegii, cu bune capacitati de analiza comparativa, sinteza; - disponibilitate la program prelungit; - posesor permis conducere cat. B (constituie avantaj); - limba engleza nivel avansat; - experienta vasta in: secretariat/administrativ; - foarte bune abilitati de negociere; - foarte bune abilitati de planificare; - foarte bune cunostinte de operare PC (cunostinte de Microsoft Office, internet); - foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - dorinta de stabilitate.

  • cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 1500 si 2000 de lei

  • caut doamna domnisoara cu sau fara experienta experienta ptr postul de secretara program de lucru de luni pana vineri 9-17 se face contract de munca se ofera salariu plus comision ptr mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Societate, angajeaza asistent manager, cunostinte contabilitate, operare PC, ordonata, punctuala, cu disponibilitate pentru program prelungit. Persoanele interesate, sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail imf.proiect pe gmail.com Detalii la nr de telefon afisat.

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • Participa activ la rezolvarea tuturor problemelor din societate. Firma are 25 de ani de existenta si se ocupa cu comercializare si service de echipamente medicale, specialitatea oftalmologie si optica medicala. Colectivul este format din ~ 15 persoane. Cerinte: - persoana: sociabila, FOARTE oganizata, inteligenta, ambitioasa, foarte receptiva, responsabila, dinamica, diplomata, rezistenta la lucru in conditii de stres, cu spirit de echipa, de initiativa, cu capacitate de invatare si asimilare de noi cunostinte, cu capacitate de relationare atat cu clientii cat si cu colegii, cu bune capacitati de analiza comparativa, sinteza; - disponibilitate la program prelungit; - posesor permis conducere cat. B (constituie avantaj); - limba engleza nivel avansat; - experienta vasta in: secretariat/administrativ; - foarte bune abilitati de negociere; - foarte bune abilitati de planificare; - foarte bune cunostinte de operare PC (cunostinte de Microsoft Office, internet); - foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - dorinta de stabilitate.

  • INFO-DIP INSOLVENCY SPRL, societate profesionala de insolventa, angajeaza SECRETARA. Cerinte: studii finalizate, abilitati de comunicare si organizare, experienta in utilizarea calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) si a Internetului. CV-urile se vor communica pe fax: 0268.547.255

  • Ne marim echipa! Selectam Consultanti Recrutare cu experienta! Pachet salarial atractiv, bonusuri substantiale si plan de cariera pe termen lung! Daca ai minim 2 ani experienta in domeniul HR, vorbesti bine limba engleza, esti o persoana comunicativa si iti place sa relationezi cu oamenii, aplica acum pentru un post de Consultant Recrutare in cadrul companiei noastre! Responsabilitati - Recrutarea de personal pentru angajare in tara si strainatate; - Sustinerea interviurilor de selectie; - Inscrierea candidatiilor; - Semnarea contractelor de mediere cu candidatii care se inscriu; - Gestionarea bazei de date; Cerinte - Absolventi de studii superioare specializate (sociologie/studii economice, drept,...) - Abilitati foarte bune de organizare care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile. - Abilitati de relationare cu oamenii si analiza comportamentala - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel - Persoane cu incredere in sine, rezistente la stres cu abilitati bune de negociere prezinta avantaj Beneficii Oferite - Pachet salarial atractiv - Bonusuri de performanta substantiale - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune - Se ofera plan de cariera Aplica acum! Pentru programari la inscriere contacteza Consultantii nostri Telefon: 0376.444.555 E-mail: cv@bancadejoburi.ro Adresa: Str. Vulturului, nr. 4B, parter, Brasov Site web: Facebook:

  • Candidatul ideal - Iti place sa faci lucrurile cu cap si coada intr-o ordine logica - Iti planifici bine activitatile si esti organizat - Cunostinte de utilizare a computerului, Microsoft Office, Revisal , SICAP - Ai seriozitate, dinamism, adaptabilitate si stii sa zambesti - Ai bune aptitudini de comunicare si relationare Descrierea jobului - asigurarea secretariatul general al companiei - realizarea si transmiterea corespondentei - aprovizionare (birotica, protocol etc.) - evidenta clientilor si a furnizorilor - intocmirea facturi - administrarea dosarelor de personal (intocmire dosar de angajare, contracte de munca, acte aditionale, intocmeste si elibereaza adeverinte) - evidenta parcului auto - relationarea cu clientii si furnizorii de materiale si servicii - intocmirea documentatie de calificare si depunere licitatii pe platforma SICAP - intocmirea documentatiilor in vederea obtinerii atestatelor ANRE Asteptam CV-uri pe e-mail bca.angajari gmail.com. Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Daca stii engleza la nivel avansat, cochetezi cu fotografia si crezi ca poti sa asisti clientii prin email, sms si cateodata telefon, trimite CV-ul tau (in limba engleza) printr-un mesaj si te vom contacta noi. Programul de lucru este luni-duminica in intervalul orar 15:00 (dupa-amiaza) -3:00 (noaptea) deoarece oferim suport tehnic clientilor din Ontario, Canada. Activitatea se desfasoara in schimburi de cate 10 ore/ 4 zile pe saptamana. Experienta intr-un call center constituie avantaj. Doar CV-urile in limba engleza vor fi luate in considerare. Hai sa ne cunoastem!

  • Gi Group angajeaza Agent servicii clienti pentru partenerul sau Vodafone, in Brasov. Daca ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit. Aptitudini si cunostinte cu care pornesti la drum, nu doar Cerinte: •“Sharing is caring” e motto-ul tau cand vine vorba de lucru in echipa; • Iti place sa comunici si esti un bun negociator; • Ai obtinut diploma de BAC si calculatorul se afla pe lista ta de prieteni. Primii tai pasi in cariera, nu doar Responsabilitati: • Sa oferi suport clientilor si sa dezvolti relatiile cu cei existenti; • Sa construiesti si sa propui clientului o oferta de produse si servicii, cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare si de a-l face fericit; • Sa respecti normele de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate. Oportunitatea unei cariere in Vodafone , nu doar Beneficii: • Programul este flexibil si pentru a avea destula energie sa iesi la un suc dupa munca iti oferim posibilitatea de a alege cat timp vrei sa lucrezi; • Training platit in care vei avea ocazia sa iti faci programul in functie de nevoiele tale si din care vei invata mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii; • Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si alte bonusuri. Ce zici? Daca iti suna bine si vrei sa ne cunosti suna la numarul 0756 160 797 sau trimite un CV pe adresa

  • Manager italian aratos angajeaza asistenta personala. Caut tanara desteapta, placuta, ingrijita. Nu necesita studii sau experienta dar sociabilitate si inteligenta. Part-time 3000 ron net luna. Program foarte flexibil. Eu sunt un manager italian 45a., foarte placut,sociabil, serios. Rog mesaj de prezentare pe e-mail sau Sms sau Whatsapp: +40735 237723

  • Spalatorie auto, angajam persoana organizata si serioasa pentru receptie . Se lucreaza cu casa de marcat .Cunostinte minime de facturare.

  • Salveaza cautarea