Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • Societate, angajeaza asistent manager, cunostinte contabilitate, operare PC, ordonata, punctuala, cu disponibilitate pentru program prelungit. Persoanele interesate, sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail imf.proiect pe gmail.com Detalii la nr de telefon afisat.

  • Gi Group angajeaza Agent servicii clienti pentru partenerul sau Vodafone, in Brasov. Daca ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit. Aptitudini si cunostinte cu care pornesti la drum, nu doar Cerinte: •“Sharing is caring” e motto-ul tau cand vine vorba de lucru in echipa; • Iti place sa comunici si esti un bun negociator; • Ai obtinut diploma de BAC si calculatorul se afla pe lista ta de prieteni. Primii tai pasi in cariera, nu doar Responsabilitati: • Sa oferi suport clientilor si sa dezvolti relatiile cu cei existenti; • Sa construiesti si sa propui clientului o oferta de produse si servicii, cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare si de a-l face fericit; • Sa respecti normele de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate. Oportunitatea unei cariere in Vodafone , nu doar Beneficii: • Programul este flexibil si pentru a avea destula energie sa iesi la un suc dupa munca iti oferim posibilitatea de a alege cat timp vrei sa lucrezi; • Training platit in care vei avea ocazia sa iti faci programul in functie de nevoiele tale si din care vei invata mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii; • Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si alte bonusuri. Ce zici? Daca iti suna bine si vrei sa ne cunosti suna la numarul 0756 160 797 sau trimite un CV pe adresa

  • caut doamna domnisoara cu sau fara experienta experienta ptr postul de secretara program de lucru de luni pana vineri 9-17 se face contract de munca se ofera salariu plus comision ptr mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 1500 si 2000 de lei

  • Candidatul ideal - Iti place sa faci lucrurile cu cap si coada intr-o ordine logica - Iti planifici bine activitatile si esti organizat - Cunostinte de utilizare a computerului, Microsoft Office, Revisal , SICAP - Ai seriozitate, dinamism, adaptabilitate si stii sa zambesti - Ai bune aptitudini de comunicare si relationare Descrierea jobului - asigurarea secretariatul general al companiei - realizarea si transmiterea corespondentei - aprovizionare (birotica, protocol etc.) - evidenta clientilor si a furnizorilor - intocmirea facturi - administrarea dosarelor de personal (intocmire dosar de angajare, contracte de munca, acte aditionale, intocmeste si elibereaza adeverinte) - evidenta parcului auto - relationarea cu clientii si furnizorii de materiale si servicii - intocmirea documentatie de calificare si depunere licitatii pe platforma SICAP - intocmirea documentatiilor in vederea obtinerii atestatelor ANRE Asteptam CV-uri pe e-mail bca.angajari gmail.com. Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ascendentimobiliare@gmail.com) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Grupul Open Mind a fost infiintat in anul 2007 urmand ca in cativa ani sa devina leader pe piata din Romania in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienta si avantajul investirii de capital italian-roman, nu numai in ceea ce priveste resursele financiare, ne-au garantat in timp stabilitatea. Cu experienta fondatorilor, specialisti in sectorul de Telemarkentig, Customer Care si BPO, Open Mind devine lider ca si Call Center in limba italiana pe piata din Romania. Punctele noastre forte: Experienta demonstrata in start-up si gestionare centrelor de apel in strainatate Seriozitate dovedita in domeniul afacerilor din Romania (legal, institutional, contractual) Eficienta si eficacitate in gestionare Tehnologie si securitate Descrierea postului: Recrutam Operatori Telesales vorbitori de limba germana pentru un client de renume la nivel international, o organizatie de succes. Operatorul comercial primeste apeluri de la clienti si ofera informatiile necesare in vederea rezolvarii unor probleme tehnice Candidatul ideal: - proactiva, sa ii placa sa fie in mijlocul actiunii, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite, ; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, atent, disciplinat, muncitor. Cerinte: - cunoasterea limbii germane nivel avansat; - abilitati de comunicare, seriozitate, initiativa; - dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - transport decontat pentru persoanele din afara orasului . Vino in Echipa Open Mind !

  • INFO-DIP INSOLVENCY SPRL, societate profesionala de insolventa, angajeaza SECRETARA. Cerinte: studii finalizate, abilitati de comunicare si organizare, experienta in utilizarea calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) si a Internetului. CV-urile se vor communica pe fax: 0268.547.255

  • Birou notarial din Brasov, angajam secretara.Experienta in domeniu constituie avantaj. Trimiteti CV la adresa insorit@hotmail.com Tel.0755052885

  • Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - obligatorie; - Abilitati dezvoltate de comunicare si organizare; - Persoana serioasa, diplomata, stabila; - Prezenta de spirit si atentie distributiva; - Cunostinte foarte bune de MS Office; - Limba straina - engleza si germana - obligatoriu Reprezinta avantaj: - Studii universitare; - Permis Conducere Cat.B Descrierea jobului: - Organizarea si gestionarea eficienta a agendei managerului; - Intreprinde actiuni de controlling; - Organizeaza intalniri si evenimente si asigura protocolul aferent - Deruleaza activitati specifice de secretariat - Comunica cu partenerii societatilor - Ofera suport in editarea diferitelor documente solicitate de catre actionarii companiei. Beneficii: - Contract individual de munca perioada nedeterminata; - Salariu motivant , stabilit in urma interviului

  • SC MIRCEA SEMINEE SRL producator specializat exclusiv pe finisaje pentru seminee si produse complementare angajam pentru sediul din Brasov – SECRETARA. CERINTE - cunostinte limba engleza - studii medii sau superioare finalizate - cunostinte operare PC - capacitate de asimilare cat mai rapida - abilitati in comunicare si negociere - persoana integra, responsabila si onesta - realizarea obiectivelor lunare si anuale BENEFICII - salariu fix - telefon serviciu Asteptam cv-urile atasate la anunt sau la nr. de fax.0368456072

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Esti o persoana isteata, comunicativa, organizata? Profesional Academy angajeaza Asistent Manager. Program de lucru 8 ore. Cerințe: - experienta minim 1 an intr-un post similar –avantaj - cunoasterea pachetului MS Office avansat - studii medii/ superioare CV la adresa: profesionalacademybrasov gmail.com Atributii: - organizarea si administrarea activitatilor de secretariat - intocmirea contractelor si a formularelor de inscriere pentru clienti si colaboratori - intocmirea actelor si formularelor specifice activitatii firmei - gestionare contactelor telefonice - gestionarea relatiei cu clientii si colaboratorii - selectionarea si expedierea corespondentei

  • Societate comerciala angajeaza asistent manager. Cerinte: - experienta in domeniu - sa stie sa faca acte primare - sa cunoasca limba engleza, nivel minim B2 Asteptam CV-urile voastre

  • Salveaza cautarea