Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Se doreste o secretara de preferinta studenta care sa lucreze part-time astfel incat sa poata participa la activitatile scolare. Dorim pe cineva serios , responsabil ce dispune de dorinta de a asimila cunostinte noi.

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net intre 700 - 875 euro -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1200 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti, sectorul 5. Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI: -Divertismentul jucatorilor -Respectarea regulilor de joc -Conformitatea cu standardele companiei -Folosirea timpului de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu

  • Societate consulting -licitatii, angajeaza secretara fara experienta luni-sambata 8 ore ,de preferat studenta ,salariu deosebit de motivant.. Tel 0771402410

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Va invitam sa ne trimiteti cv-ul detaliat la adresa: sau sa atasati la mesaj aici cv-ul dvs. Succes! Cerinte: Studii medii de preferat; Experienta anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj; Fluenţă în limba engleză ( scris, citit, vorbit); Cunoştinţe operare pe calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook); Competenţe foarte bune de organizare şi comunicare; Capabil să lucreze bine cu toate tipurile de oameni; Orientat spre soluţii; Ţinută profesională. Responsabilitati: Preluarea/direcţionarea apelurilor telefonice şi primirea/ trimiterea faxurilor; Preluarea şi transmiterea mesajelor; Întâmpinarea clientilor; Participarea la organizarea diverselor evenimente ale Firmei; Achiziţionarea produselor de protocol, papetărie, etc.; Asigurarea trimiterea/primirea/inregistrarea corespondenţei; Asigura producerea şi modificarea documentelor in format electronic; Asigura activităţi specifice departamentului administrativ; Efectueaza revizuiri/modificări/comparaţii/corecturi de documente. Oferta: Contract norma intreaga, nedeterminat; Salariu negociabil 2800- 3000 lei; Tichete de masa, asigurare medicala privata; Program L-V 8 h / zi.

  • SC Prestige SRL, firma de paza si protectie angajeaza secretara. Cautam o persoana tanara, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza. Program 8h /zi, de luni pana vineri. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: comunicari.fax @ gmail.com

  • CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • Candidatul ideal Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Te asteptam sa te alaturi echipei noi de suport clienti! Daca: Cunosti italiana la nivel avansat ( C1, scris si vorbit) Detii cel putin diploma de bacalaureat Esti disponibil pentru program in ture de zi + noapte L-D) Ai cunostinte bune pachet Microsoft Office Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de clienti Preluarea telefonica a solicitarilor clientilot in limba italiana Rezolvarea situatiilor vis-a-vis de cardurile bancare ale clientilor (blocare, deblocare, analiza tranzactii). Nu se cere experienta. Se asigura training platit! Beneficii: Decontarea transportului Bonuri de masa Bonus lunar Bonus anual Sporuri de noapte si de weekend Spor ore suplimentare etc.

  • Descriere Locuri de munca Cerintele obligatorii ale postului sunt : - cunoasterea pachetului Microsoft Office - nivel medium spre avansat - crearea de tabeluri in XL, transmiterea acestora pe mail in limba engleza, arhivarea tuturor documentelor de resurse umane si nu numai, indosarierea acestora,verificarea documentelor candidatilor ce urmeaza a fi angajati pe diferite posturi -redactare mail-uri, documente, rapoarte, redactarea documentelor de resurse umane, contracte, fise de post etc -Expedierea corespondenței și a altor documente (e-mail , curier); -Primirea și transmiterea (după caz) a apelurilor telefonice. - Seriozitate si implicare in rezolvarea sarcinilor trasate -Atentie sporita la detalii -Capacitate de invatare; - Limba engleza obligatoriu scris si vorbit / limba italiana reprezinta un avantaj - Program de luni pana vineri de la orele 9: 00 - 18:00 -Biroul este in zona Piata Unirii Bucuresti sector 3 -Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate; Studii medii Persoană organizată, dinamică, responsabila; cu abilități de comunicare și de a lucra în echipă, atentă la detalii. Info la telefon 0770 128 406

  • pentru bucuresti zona centrala secretara-asistent manager servicii personale. posibil si program part-time

  • Esti prea ocupat/a pentru a stabili telefonic intalniri, pentru a trimite diverse e-mailuri si a rezolva multe altele, de aceea, m-am gandit sa iti vin in ajutor si iti ofer exact ceea ce ai nevoie...te scutesc de activitatea de "secretar". Doresc angajare cu activitate de acasa unde sunt relaxata, nu pierd timp pe drum si am un randament crescut fiindca sunt in confortul casei mele (astfel, consum propriile utilitati, avantaj angajator) si pot lucra linistita. Putem stabili zilnic, prin e-mail si/sau telefonic, task-urile ce trebuie rezolvate pentru un program part-time sau full-time. Sunt foarte bine pregatita in tot ceea ce inseamna munca de birou - pot trimite e-mailuri, planific si stabilesc intalniri, fac rezervari, prezint si trimit oferte, verific si imbunatatesc baza de date, imbunatatesc si sporesc portofoliul de clienti, ma pot ocupa de publicitate pe retele de socializare si media. Mentionez ca, am varsta de 51 de ani, sunt nefumatoare, sunt o persoana serioasa, stiu sa imi planific timpul, iar varsta nu se vede comunicand prin e-mail sau telefonic. :)) Astept propunerile dumneavoastra. Multumesc !

  • Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi pentru postul de Asistent Manager. Profil candidat • Cunostinte operare PC / Office • Capacitate de organizare a timpului • Realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Cunostinte de contabilitate primara (facturi, niruri) • Capacitatea de a invata lucruri noi Se lucreaza intr-un mediu placut, se ofera prime de sarbatori si discount-uri semnificative la produse!

  • CORAL CONSTRUCT cauta Asistenti Manageri in domeniul administrarii si intretinerii cladirilor de birouri in Bucuresti. Responsabilitatile postului: Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); Transmitere corespondenta (fax, email) ; Organizarea ofertelor; Redactare documente si rapoarte pentru management; Efectuarea de traduceri in si din limba engleza; Participa la organizarea unor evenimente profesionale organizate de firma Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini Cunostinte basic de management Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida Capacitate de comunicare facila cu diferiti interlocutori, abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Cerinte Preferabil studii superioare finalizate sau in curs Experienta de minim 5 ani constituie un avantaj Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel avansat Limba engleza nivel avansat – scris, citit, vorbit Oferta Salariu motivant; Mediu de lucru profesionist

  • Salveaza cautarea