Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Calarasi

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Scurta descriere a companiei RINF TECH in colaborare cu ENEL cauta persoane pentru rolul de Front Desk Officer pentru mai multe puncte de lucru din Bucuresti si din tara. Cerinte • Studii medii absolvite • Experienta minima: 6 luni in Vanzari/Call center etc • Cunostinte operare calculator • Abilitati de comunicare cu oamenii Responsabilitati / Realizari • Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service • Relationarea cu clientii/potentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora • Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic • Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ; • Actualizarea bazei de date a clientilor existenti • Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor • Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru • Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract • Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata si incheierea/activarea acestora • Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea • Participarea in activitati de tip “caravane” destinate inchierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata • Participarea in activitati de tip campanii telefonice destinate incheierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu avloare adaugata. • Participarea in activitati de tip “campanii telefonice destinate incheierii de contracte de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata sau prezentarii a oricaror alte produse lansate de companie pe durata desfasurarii contractului.

  • - Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. • Studii superioare; • Experienta pe un post similar. • Cunostinţe bune de operare Ms Office; • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, • Bune cunostinţe de limba engleză;prezintă avantaj cunoaşterea limbii franceze • Capacitate de organizare pe prioritati; • Persoană dinamică; - Descrierea jobului • Îndeplineşte activităţi zilnice de secretariat; • Asigură suportul necesar la nivelul managementului; • Comunică cu celelalte departamente din cadrul companiei, pentru oferirea unei asistenţe eficiente; • Întocmeşte prezentări, statistici şi rapoarte conform solicitărilor; • Redactează corespondenţa de afaceri; • Gestionează, centralizează, îndosariază documentele prelucrate; • Preia şi transmite apelurile telefonice/mesajele pentru directorul general; • Distribuie către compartimentele vizate mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi, • Pregăteşte protocolul corespunzător; • Păstrează confidenţialitatea tuturor informaţiilor şi activităţilor. -Oferta: - pachet salarial motivant; - posibilitatea dezvoltarii personale intr-o companie de succes;

  • Salveaza cautarea