Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature echipei noastre pe postul de Inspector Asigurari Vanzari. Doresti sa incepi o cariera in domeniul asigurarilor sau sa o continui, aplica acum si hai sa faci parte din echipa noastra! Iti oferim un pachet salarial competitiv si oportunitatea de a te dezvolta prin training-uri tehnice si cu shimburi de experienta. Daca tu crezi ca faci fata unei noi provocari, trimite CV-ul tau pe florin.norocia@gmail.com

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Om de afaceri , singur, fara obligatii familiale/relationale , angajez secretara personala , eventual si la firma , cu aspect fizic placut , fara obligatii familiale sau relationale , dispusa la o relatie completa cu angajatorul ei .Pachet salarial ff bun, plus alte avantaje. Deplasari in afara localitatii /tarii , concedii , excursii , shoping , etc.

  • Om de afaceri angajez asistenta personala pentru a ma degreva de unele sarcini , obligatii , activitati ,personale , pentru a ma insoti la diferite ocazii si in calatorii de afaceri interne /externe .

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Antal International - companie de recrutare și selecție de personal (www.antal.com), in numele clientului sau, o importanta companie din Iasi specializata in serviciile de tip bussines, ofera oportunitatea unei cariere: Team Assistant. Poti lucra alaturi de un colectiv tanar si dinamic, intr-un birou situat in centrul orasului Iasi. Trebuie sa cunosti pachetul Microsoft Office(Word,Excel, Power Point, OutlookExpress), sa ai excelente abilitati in comunicare, atentie la detalii, capacitate sporita de organizare a activitatii si multi-tasking. Ca si atributii va trebui sa: -Elaborezi si redactezi documentele cerute de management -Gestionezi activitatea de secretariat (primirea, inregistrarea, repartizarea/transmiterea corespondentei, coletelor catre persoanele responsabile din companie sau firme de curierat) -Sa pregatesti documentele necesare in vederea intocmirii contractelor de inchiriere, acte aditionale, procese verbale de predare-primire a spatiilor si comunicarea catre chiriasi -Asiguri suportul administrativ pentru toate departamentele firmei, activitati de protocol, asiguri aprovizionarea consumabileor de birotica si rechizite. Asteptam Cv-ul tau pe adresa: ctonegariu@antal.com

  • Candidatul ideal - studii medii - abilitati de comunicare - atent/a - orientare catre rezultat - seriozitate, responsabilitate - limba engleza prezinta avantaj - responsabil/a, ordonat/a, capacitate de organizare la locul de munca, punctual/a - lucrul in echipa - abilitati de comunicare si relationare - implicat/a - capacitatea de a lucra in conditii de stres, cu deadline-uri - abilitati de operare PC - MS Office, Navigare Internet Descrierea jobului - Gestionarea sistemului de aplicari a companiei - Mentinerea relatiei cu sediul central - Planificarea, organizarea si controlarea activitatilor - Preluarea si Redactarea datelelor fara greseli - Efectuarea rapoartelor, saptamanale/ lunare/ anuale, legate de activitate - Bonusuri de performata la atingerea ficarui prag Beneficii - Salariu atractiv; - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Program de Luni pana Vineri: 10:00 - 18:00 ; - Desfasurarea activitatii de la domiciliu Descrierea companiei Companie de plasare a fortei de munca pe piata din Europa, Asia si America Daca esti interesat/a de acest post trimite CV la adresa de mail angajari@joburidiaspora.com Un operator o sa va contacteze in cel mai scurt timp.

  • Hill Center angajează personal receptie. Îți place să petreci timpul în sala de fitness dar vrei să îndrumi și pe alții să facă miscare? Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără și plină de energie? Atunci te așteptăm să ne cunoaștem! Angajăm personal receptie! Tu vii cu zambetul pe buze iar noi îți oferim cele mai frumoase condiți de lucru! Mai multe detalii la telefon 0726 399 213 sau pe e-mail la adresa office@hillcenter.ro.

  • NE MARIM ECHIPA! Candidatul ideal: -student sau absolvent al facultatii cu profil comunicational sau marketing -Experienta in lucrul cu publicul (reprezinta un avantaj) -Orientarea spre lucrul cu clientii -Abilitati de negociere -Capacitate de invatare -Abilitatea de a lucra in echipa -Cunostinte MS Office, Photoshop sau Corel la nivel mediu Responsabilitati: -Administrarea si mentenanta site-urilor -Promovarea produselor pe Google si Facebook -Raportarea activitatilor zilnice -Identificarea si contactarea posibililor client -Centralizarea informatiilor primite de la colegi -Prezentarea si promovarea companiei si a serviciilor.

  • Esti proaspăt absolventa? Iti doresti un job felxibil? Body Line angajeaza personal (fete) pentru receptie clienti solar si magzin de suplimente nutritive. Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne la numarul de telefon: 0740318214

  • Ne marim echipa asa ca te asteptam sa depui un CV la adresa office.elitcasa@gmail.com Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si negociere - Abilitatea de a sustine si initia relatii sociale - Persoana organizata, responsabila - Experienta in domeniul vanzarilor (nu este obligatoriu) - Experienta in domeniul imobiliar (nu este obligatoriu) - Deschis la invatare si cu initiativa - Permis cat. B obligatoriu - Tinuta si aspect profesional ingrijit Descrierea jobului Atributii in cadrul companiei: - Intermedierea tranzactiilor de vanzare / cumparare / inchiriere a imobilelor din portofoliul agentiei - Studiu de piata pentru a aduce noi proprietati de vanzare / inchiriere pentru clienti - Organizarea de vizite cu potentialii clienti in vederea evaluarii si achizitionarii imobilelor - Asigurarea asistentei potentialilor cumparatori in vederea selectarii ofertelor de cumparare - Centralizarea permanenta a ofertelor in baza de date - Mentinerea contactului permanent cu clientii din portofoliu Pentru acest job se ofera: - Salar fix + bonusuri - Laptop si telefon mobil - Instruire in vanzari, relatii cu clientii si comunicare - Mijloace moderne de lucru, baza de date de ultima ora - Asigurarea publicitatii necesare in scopul vanzarii imobilelor

  • S.C. Locuinta Confortabila S.R.L. angajeaza personal pentru posturile de secretara si agent imobiliar. Pentru detalii si programarea interviului de angajare va rugam contactati la numarul 0749120846 ; 0754830513 sau locuinta.confortabila@yahoo.com .

  • Agentia Imobiliara Locuinta Confortabila angajeaza call center part time sau full time si consilieri imobiliari . Pentru detalii suplimentare si stabilirea interviului va rugam sa sunati la numerele : 0754830513 sau 0749120846. Puteti depune cv-urile si pe email : locuinta.confortabila@yahoo.com.

  • Salveaza cautarea