Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Iasi

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Om de afaceri angajez asistenta personala pentru a ma degreva de unele sarcini , obligatii , activitati ,personale , pentru a ma insoti la diferite ocazii si in calatorii de afaceri interne /externe .

  • Om de afaceri , singur, fara obligatii familiale/relationale , angajez secretara personala , eventual si la firma , cu aspect fizic placut , fara obligatii familiale sau relationale , dispusa la o relatie completa cu angajatorul ei .Pachet salarial ff bun, plus alte avantaje. Deplasari in afara localitatii /tarii , concedii , excursii , shoping , etc.

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Ne marim echipa asa ca te asteptam sa depui un CV la adresa roxana.mares@ elitcasaimobiliare.ro sau sunati la nr de telefon 0747456181. Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si negociere - Abilitatea de a sustine si initia relatii sociale - Persoana organizata, responsabila - Experienta in domeniul vanzarilor (nu este obligatoriu) - Experienta in domeniul imobiliar (nu este obligatoriu) - Deschis la invatare si cu initiativa - Permis cat. B obligatoriu - Tinuta si aspect profesional ingrijit Descrierea jobului Atributii in cadrul companiei: - Intermedierea tranzactiilor de vanzare / cumparare / inchiriere a imobilelor din portofoliul agentiei - Studiu de piata pentru a aduce noi proprietati de vanzare / inchiriere pentru clienti - Organizarea de vizite cu potentialii clienti in vederea evaluarii si achizitionarii imobilelor - Asigurarea asistentei potentialilor cumparatori in vederea selectarii ofertelor de cumparare - Centralizarea permanenta a ofertelor in baza de date - Mentinerea contactului permanent cu clientii din portofoliu Pentru acest job se ofera: - Salar fix si bonusuri - Laptop si telefon mobil - Instruire in vanzari, relatii cu clientii si comunicare - Mijloace moderne de lucru, baza de date de ultima ora - Asigurarea publicitatii necesare in scopul vanzarii imobilelor

  • Compania imobiliară FideliaCasa angajează - Planificator imobiliar. Cum trebuie să fii: - să comunici foarte ușor cu orice tip de client - să știi să asculți și să identifici ușor nevoile clienților - să fii o persoană calmă și diplomată, organizată și planificată - să fii motivat de atingerea și depășirea obiectivelor - să ai spirit de echipă - să lucrezi foarte ușor cu calculatorul Ce trebuie să faci: - să planifici vizionări pentru colegii tăi din echipa de vânzări - să întreții baza de date de clienți ai companiei Îți oferim: - salariu fix - bonusuri lunare și trimestriale - mediu de lucru plăcut și profesionist - șansa unei cariere, în funcție de abilitățile și competențele tale Experiența în vânzări prin telefon constituie un avantaj. Dacă îți plac vânzările și provocările, răspunde pozitiv invitației noastre la un interviu! Aplică aici cu un CV sau trimite-l pe adresa

  • Societatea VITAPLANT SRL- cu punct de lucru in Loc.Boureni, Com.Bals isi mareste echipa. Cautam o persoana pozitiva, dinamica, cu abilitati de comunicare si organizare. Activitati specifice job-ului: - Arhivarea corespondentei/documentatiei - Asigurarea fluxului informational al societatii, - Facturarea marfurilor catre clienti, - Introducerea datelor specifice in centralizatoare(tabele excel) Cerinte: Studii medii, Experienta contabilitate primara- constituie avantaj Cunoastere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: Detalii la nr. de tel: 0740805307

  • CANDIDATUL IDEAL: Persoana activa, cu abilitati de comunicare, planificare si organizare. Cunostinte de utilizare a echipamentelor de birou. Abilitati bune de lucru pe calculator. RESPONSABILITATI: - elaborarea de oferte, facturi, certificate de garantie si alte documente necesare bunei desfasurari a activitatii firmei; - elaboreaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de management; - preia si asigura legaturile telefonice in cadrul societatii; - inregistreaza, scaneaza si arhiveaza documentele si corespondenta; - actualizeaza si intretine baza de date de clienti; - organizeaza campaniile de promovare a produselor; - prezinta produsele companiei si promoveaza imaginii companiei; - intocmeste rapoarte privind activitatea desfasurata. Reprezinta un avantaj experienta in firme similare ca profil, respectiv in domeniul IT, consumabile sau birotica. DESCRIEREA COMPANIEI: SMART CHOICE este compania care a realizat o crestere mare a cifrei de afaceri in categoria firmelor ce oferta produse si servicii IT din zona Moldovei. Echipa SMART CHOICE este capabila sa gestioneze orice aspect al domeniului IT&C: asamblare, instalare, service si mentenanta echipamente, asistenta tehnica, realizare de cablari structurate. Parteneriatele noastre cu furnizorii de top din industria IT&C (HP, Dell, Microsoft, Cisco, Xerox) garanteaza faptul ca putem oferi cele mai avantajoase solutii in vederea achizitiilor de echipamente hardware sau aplicatiilor software. Oricare ar fi domeniile de activitate, necesitatile informatice sau marimea unei companii, SMART CHOICE isi propune sa aduca un plus de valoare prin solutiile si serviciile oferite. CV-ul se poate trimite la adresa: office @ smartchoice.ro Vizitati-ne pe www.smartchoice.ro www.reparamtotul.ro

  • Agentie de recrutare germana, cu punct de lucru in Iasi, angajam Asistent Administrativ/Secretara. Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice si directionarea catre consultanti - activitati administrative si de protocol - asigurarea suportului necesar in relatiile cu aplicantii pentru joburi, parteneri si furnizori si in organizarea periodica de evenimente de recrutare Cerinte: - cunostinte de baza de operare PC (pachet MS Office) - bune abilitati de comunicare si spirit de initiativa - persoana sociabila, responsabila si organizata - cunoasterea limbii engleze la nivel conversational Experienta anterioara nu este obligatorie. Va rugam sa ne trimiteti CV-ul in limba engleza.

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Societate comerciala angajeaza asistent manager (secretara). Conditii de munca excelente, echipa dinamica, salariu motivant. Cerinte: obligatoriu studii superioare. Program de lucru full-time, de luni pana vineri.

  • Te-ai plictisit de job-urile statice si de colegi plictisitori? Esti o persoana comunicativa si vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara? Ne marim echipa si cautam colega pentru administrarea de spatii publicitare pentru un site. Ce trebuie sa stii? - sa vorbesti mult si frumos, mai ales in limba italiana (nivel mediu-avansat) - sa iti placa munca in echipa - sa fii disponibila sa lurezi 6 ore pe zi, de luni pana vineri, intre orelesa folosesti calculatorul Ce iti oferim? - salariu net cuprins intre 1700 si 2000 Ron - bonus in functie de rezultate Daca te-am convins doar prin vorbe, vino sa vezi si faptele! Contactaza-ne telefonic la numarul.

  • Salveaza cautarea