Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Om de afaceri angajez asistenta personala pentru a ma degreva de unele sarcini , obligatii , activitati ,personale , pentru a ma insoti la diferite ocazii si in calatorii de afaceri interne /externe .

  • Om de afaceri , singur, fara obligatii familiale/relationale , angajez secretara personala , eventual si la firma , cu aspect fizic placut , fara obligatii familiale sau relationale , dispusa la o relatie completa cu angajatorul ei .Pachet salarial ff bun, plus alte avantaje. Deplasari in afara localitatii /tarii , concedii , excursii , shoping , etc.

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Dorim sa ne marim echipa departamentului Logistic Tester Grup si cautam coleg/a cu initiativa care sa-si doreasca o cariera in cadrul grupului nostru de firme cu o istorie de 25 de ani pe piata ieseana. Fii si tu parte din business-ul Tester! Cerintele noastre: - Studii superioare – de preferat profil economic; - Cunostinte operare Microsoft Office (Excel, Outlook, baze de date); - Organizare, disciplina si atentie la detalii. Responsabilitatile tale: - Ofera suport back-office pentru departamentul logistica; - Creaza si intretine bazele de date referitoare la flota companiei (datele de identificare ale tuturor autovehiculelor flotei, cu evidentierea licentelor si autorizatiilor, taxelor si politelor de asigurare); - Introduce in baza de date datele referitoare la consumurile de piese de schimb si operatiile de intretinere ale flotei si verifica corectitudinea introducerii datelor referitoare la intretinerea flotei; - Verifica incadrarea cheltuielilor din deconturi in bugetul stabilit al departamentului si alocarea corecta a acestora; semnaleaza eventualele cheltuieli nejustificat de mari; - Comunica cu partile direct implicate: proiectie si executie, partenerii locali si institutii publice; - Realizeaza dosare de livrare si raportari necesare catre superiorul direct; - Centralizeaza in baza de date a departamentului logistica rezultatele inventarelor lunare de marfa. Beneficii oferite: - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator, alături de o echipă tânără, activă și plăcută; - Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă) în funcție de rezultate; - Reduceri în rețeaua de parteneri 7Card.

  • Oferim servicii de traduceri autorizate din si in diverse limbi de circulatie internationala caracterizate prin profesionalism, siguranta si seriozitate. Traduceri in regim de urgenta, legalizare notariala a traducerilor, apostilari acte precum si toata gama de servicii de secretariat (fotocopiere, transmitere si receptie documente prin fax,e-mail, scanari, tehnoredactari). Contact: Tel: 0770.443 549 E-mail: onoseract@gmail.com

  • NE MARIM ECHIPA! Candidatul ideal: -student sau absolvent al facultatii cu profil comunicational sau marketing -Experienta in lucrul cu publicul (reprezinta un avantaj) -Orientarea spre lucrul cu clientii -Abilitati de negociere -Capacitate de invatare -Abilitatea de a lucra in echipa -Cunostinte MS Office, Photoshop sau Corel la nivel mediu Responsabilitati: -Administrarea si mentenanta site-urilor -Promovarea produselor pe Google si Facebook -Raportarea activitatilor zilnice -Identificarea si contactarea posibililor client -Centralizarea informatiilor primite de la colegi -Prezentarea si promovarea companiei si a serviciilor.

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature echipei noastre pe postul de Inspector Asigurari Vanzari. Doresti sa incepi o cariera in domeniul asigurarilor sau sa o continui, aplica acum si hai sa faci parte din echipa noastra! Iti oferim un pachet salarial competitiv si oportunitatea de a te dezvolta prin training-uri tehnice si cu shimburi de experienta. Daca tu crezi ca faci fata unei noi provocari, trimite CV-ul tau pe florin.norocia@gmail.com

  • Studio FeteCUminte angajeaza personal feminine pentru locatie centrala in Iasi. Plata la zi / bilunar Training gratuity/ support 24/24 Locatie centrala Cazare/transport in functie de caz. Seriozitate,discretie,punctualitate! Relatii 0751.561.106

  • Candidatul ideal Nu este necesară experiența Studii medii/superioare finalizate Carnet de conducere cat.B Cunoștințe pachet Microsoft Office Excelente abilități de comunicare Deprinderi de executare corectă, completă și la timp a sarcinilor proprii Capacitatea de a respecta termene limită. Adoptarea de decizii în limita atribuțiilor; Capabil de lucru în echipă, eficiență, responsabilitate, dinamism Limba engleză nivel mediu, cel puțin nivel conversațional Cunoașterea limbi germane constituie un avantaj Orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, capacitatea de adaptare la schimbare Descrierea jobului Ce vei face? Vei coordona și supraveghea activitatea conducătorilor auto Vei verifica rutele de deplasare Vei primi, transmite mai departe, arhiva rapoartele șoferilor Vei organiza, supraveghea activitatea de logistică transport în cele mai bune condiții, cu respectarea calității și termenelor cerute de standardele firmei Vei arhiva diverse materiale specifice activității firmei; Vei primi și transmite e-mailuri sau ale corespondențe. Vei ține legătura în permanență cu managerul cu privire la activitatea șoferilor Vei asigura comunicarea cu șoferii, transmițând informații necesare planificării transporturilor și colectare date referitor la transporturile în derulare. Oferta: Îți oferim oportunitatea de a lucra în echipă Salariu motivant Instruire și posibilitatea de a te dezvolta profesional Posibilitatea de a participa la crearea de strategii pe termen scurt a firmei Training inițial gratuit Training gratuit periodic în Germania. CV-urile se vor trimite la adresa de e-mail recrutare.interlink@gmail.com

  • 18 - 30 ani , aspect fizic plăcut , open mind , disponibilitate mare , fără obligații . Depasari , pc , permis auto - de preferat nu obligatoriu. Se oferă cazare , masa , alte facilități , recompensa - pe măsură.

  • Cautam secretar/a pana in 35 ani, cu experienta si cu un inalt simt de responsabilitate. Oferim conditii deosebite la locul de munca, bonusuri de merit inclsiv posibilitate platii chiriei. Program 9:00-18:00 iar in anumite zile posibil program prelungit inclusiv sambata dimineata pana ora 12 cat si deplasari in afara orasului pentru a insoti diverse delegatii, ore care sunt platite extra. Acest job necesita o prezenta rafinata. Cine suntem noi: Suntem o filiala a unui conglomerat de firme din vestul Europei si urmeaza sa ne deschidem o filiala in Romania. Momentan de abia se formeaza colectivul de munca care va fi de maxim 5 angajati care vor trebui sa puna bazele acestei firme in Romania. Estimam ca in anul 2018 se vor face inca 10 de noi angajari. Este un proiect pe termen de lunga durata. Cerinte: - Limba romana (fara persoane agramate) - limba italiana si franceza foarte bune - cunostinte excelente de utilizare a calculatorului - cu permis de conducere automobil - orice grad tehnic sau comercial - persoana cu capacitate deosebita de a relatiilor personale - contract la timp plin si nedeterminat inclusiv sambata dimineata pana ora 12 - locul de munca: Nord Italia - angajat pe companii romaneasca - disponibil pentru perioada de munca in Italia apartament 2/3 camere la dispoziție angajat - - a doua Limba straina :engleza sau spaniola sau rusa ar fi ideal. Salariu 6000 RON NET (in mana) la inceput in primele 3 luni.

  • Suntem in cautarea unei colege responsabile si dedicate pentru echipa noastra pentru postul de Asistent manager. Cerinte: Persoana entuziasta. energica, perfectionista si de bun simt Detine o capacitate buna de planificare si organizare Cunostinte minime operare PC : Excel Experienta nu este necesara! Descrierea jobului Responsabilitati: Colaboreaza direct cu departamentul de vanzari(preia comenzi, factureaza) Realizeaza sarcini administrative si de contabilitate primara Beneficii oferite: Pachet salarial competitiv Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa. Descrierea companiei TopGranit este o companie infiintata in anul 2014 care activeaza in domeniul importului si distributiei de piatra naturala (granit, marmura, limestone, travertin, bazalt) avand o echipa tanara cu media de varsta sub 30 de ani .Suntem constant focusati pe eficienta, prin corectitudine si respect fata de CLIENTI, angajati, parteneri si comunitate.

  • SC SG SERVICE ROM SRL angajeaza asistent manager. CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail: sgservicerom@gmail.com Relatii la telefon 0746697632.

  • Salveaza cautarea