Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut un loc de munca pe postul de secretară,munca de birou sau receptionera! Pe postul de secretara am mai lucrat doar 2 luni de zile,dar am invatat intr-un timp foarte scurt toate atributiile pe care le aveam ! Ca recepționera,am lucrat 2 ani de zile, intr-un salon! Doresc contract de munca pe perioada nedeterminata, 8h, caut ceva cu salar net minim 1800 lei, program de lucru luni-vineri! Am varsta de 25 ani, studii medii,diplomă de bacalaureat,permis de conducere categoria B si locuiesc in Iasi! Sunt o persoana foarte calma,cu bun simt,imi respect locul de munca,ajung la timp la servici! Invat foarte repede si imi dau interesul! Momentan lucrez undeva,pot oferi mai multe detalii daca sunt contactata!

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Firma cu activitatea in domeniul publicitar angajeaza asistent manager (femeie) cu varsta maxima de 40 de ani. Se cere: Studii finalizate Experienta pe un post similar constitue un avantaj Permis de conducere cat B Disponibilitatea pentru deplasari in tara Operara PC Aspect fizic placut Se ofera : Pacahet salar atractiv incepand cu 2900 ron si creste gradual in functie de experienta. Masina de servici pentru deplasari in tara Diurna de deplasare in valoare de 100 ron Persoanele interesate pot trimite un mesaj care sa contina: CV , Scrisoare de intentie si doua poze

  • Selectăm Asistenta Manager, ce poate fi studentă, an final, la orice facultate. Vom angaja o tânără plăcută, maleabilă, foarte discretă. CV cu fotografie actuală.

  • Companie privata de servicii postale angajeaza agenti postali cu norma intreaga pentru orasul Iasi. Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Experienta anterioara nu este necesara. Beneficii: Salariu fix, bonus lunar in functie de performanta, Bonuri de masa, Abonament lunar pentru transportul public. Pentru mai multe informatii si programari la interviu lasati un mesaj sau sunati la numarul de telefon: 0756572985

  • Societate comerciala angajeaza persoana in vederea desfasurarii activitatii de evidenta activitati primare contabile(secretariat) la punctul de lucru Lunca Cetatuii. Activitatea se desfasoara in birou si dupa nevoi in sectia de productie. Cerinte: Cunostinte minime de operare a unui calculator Asteptam cv la adresa de mail: tel: 0740707594

  • Licentiat in studii universitare de teologie, caut loc de munca in Iasi.

  • Elit Casa – Agentie Imobiliara www.elitcasaimobiliare.ro Candidatul ideal: - Abilitati de socializare si comunicare - Atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor - Seriozitate si responsabilitate - Abilitati organizatorice si de lucru in echipa - Minim cunostinte PC si internet - Permis de conducere categoria B (optional) Descrierea jobului: - Preluarea apelurilor telefonice in vederea introducerii noilor clienti in baza de date - Inregistrarea informatiilor primite de la client si sistematizarea acestora - Aranjarea in ordine cronologica si arhivarea tuturor documentelor - Pregatirea si predarea documentelor catre client. - Echipa tanara si motivata - Mediu de lucru placut Te asteptam sa atasezi un CV in mesaj sau la adresa de e-mail ana.buraga@ elitcasaimobiliare.ro

  • Vrei sa faci parte din echipa Excelentia? Vizitează-ne pe https://www.traduceriexcelentia.ro/oportunitati/ Căutăm atât assistant manager, cât și traducător autorizat. Așadar pentru oricare dintre cele 2 poziții ai fi interesat, trimite-ne CV-ul tău! Pentru poziţia de asistent manager căutăm o persoană flexibilă, dinamică, cu multă inițiativă și un autentic spirit de echipă, cu care ne dorim să formăm o echipă pe bune! Dacă eşti traducator autorizat sau absolvent pe una sau mai multe din următoarele limbi straine: engleza, franceza, italiana, spaniola, germana, esti bine-venit in echipa noastra! Asteptam cv-ul tau și abia așteptăm să ne cunoaștem, dacă vrei să lucrezi în domeniul traducerilor.

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • Societatea VITAPLANT SRL- cu punct de lucru in Loc.Boureni, Com.Bals isi mareste echipa. Cautam o persoana pozitiva, dinamica, cu abilitati de comunicare si organizare. Activitati specifice job-ului: - Arhivarea corespondentei/documentatiei - Asigurarea fluxului informational al societatii, - Facturarea marfurilor catre clienti, - Introducerea datelor specifice in centralizatoare(tabele excel) Cerinte: Studii medii, Experienta contabilitate primara- constituie avantaj Cunoastere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: Detalii la nr. de tel: 0740805307

  • Candidatul ideal • Cunostiinte nivel conversațional - limba engleză; • Cunosțiinte nivel conversațional - limba italiană; • Cunostințe Microsoft office (excel, word); • Seriozitate, punctualitate; • Atitudine orientată către client; • Abilități foarte bune de comunicare; • Personalitate dinamica • Capacitate de concentrare a atentiei • Cunostinte bune de limba engleză (la nivel conversațional) • Capacitate de lucru in echipă • Atenție distributivă Resposabilități: • Primește persoanele din afara companiei și le îndrumă spre personalul de competență; • Preia și direcționează apelurile telefonice; • Acordă informații clienților interni și externi; • Preia și înregistează cererile; • Realizează programări pentru salile de meeting; • Receptionează, înregistrează, redistribuie, expediază: corespondență, fax-uri, documente, către departamentele companiei sau de la departamente către exterior;

  • AlmavivA Services Iași – companie multinațională, prezentă din 2016 pe piața din România este în căutare de noi colegi pentru activitatea de asistență clienți în inbound. Dacă ești o persoană dinamică, serioasă și vorbești limba italiană, te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: • Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea problemelor cu care se confruntă clienții celor mai mari companii de telefonie mobilă din Italia; Se oferă: • Salariu motivant, peste media locală; • Tichete de masă; • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; • Bonusuri în funcție de performanță. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa: sau ne poți contacta telefonic la numerele: 0752/ 472 249 sau 0751/ 962 374.

  • Salveaza cautarea