Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Mures

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez tinără,consultant dauna.Conditii: 1.Cunostinte limba maghiară. 2.Fara obligații. 3.Posibilitati deplasare în țară și străinătate. Salariu fix plus comision. Rog cv cu poza la adresa: mariuspataki@gmail.com,tel 0749621403

  • Angajez,tinara pentru postul de secretara in Tg Mures si Conditii: -cunostine word -cunoasterea limbii maghiare si engleza. -posibilitati deplasare in tara. -fara obligatii. -permis auto cat B,nu este obligatoriu dar constituie un avantaj Rog cv cu poza victimeleaccidentelorauto@ gmail.com si la mariuspataki@gmail.com sau la tel:0749621403

  • SC ROMCAB SA angajeaza ASISTENT DIRECTOR DEFINIREA POSTULUI – OBIECTIVE GENERALE • Asigura asistarea directorului operaţional • Asigura planificarea, conducerea, controlul si organizarea la nivelul activitatii managerului asistat • Asigura buna funcţionare a sistemului informaţional – primirea, prelucrare, stocarea şi transmiterea informaţiei care circula în compartimentul directorului operaţional • Asigură comunicarea în interiorul compartimentului operaţional, precum şi înspre/dinspre exteriorul acestuia Cunostinte speciale: metode si tehnici manageriale, organizatorice, administrative Abilităţi speciale: în comunicare, în coordonare, tehnoredactare, procesare - editare text, operare calculator, cultură generală, folosirea corectă a limbii oficiale, cunoştinţe în folosirea accesoriilor birotice moderne, cunoaştere limbi străine; Mai multe detalii la adresa de email recrutare@romcab.com sau la numarul de telefon 0762250943 (de luni pana vineri, intre orele 8-17). CV-urile se pot depune la sediul firmei Tg. Mures, str. Voinicenilor nr 35 sau email recrutare@romcab.com

  • Companie imp/exp cauta secretara, cunostinte pc, comunicativa, limba engleza si/sau italiana, aspect fizic placut, dispusa la deplasari inclusiv externe.Cv se trimit pe mail.

  • Lex Logos Romania angajează: ASISTENT ÎN VÂNZĂRI Descrierea postului de muncă: Preluare comenzi specifice obiectului de activitate a firmei Lex Logos Romania. Program de muncă 8 ore: 08.30 - 16.30 Cerințele postului: 1. operare pc 2. cunoștințe ms word și browsing 3. cunoștințe operare imprimantă și scan 4. cunoștințe minimale contabilitate primară 5. cunoștințe organizare birou, acte, secretariat Candidații sunt rugați să trimită CV-urile printr-un mesaj / email la office@lexlogos.ro sau prin predare personală la sediul situat în Tg. Mureș, pe str. Bolyai, nr.4, ap. 2B.

  • Cerinte: - studii superioare finalizate - nivel inalt de angajament si de motivatie, sociabilitate, spirit de munca in echipa - persoana organizata, responsabila, cu spirit de initiativa - abilitati foarte bune de comunicare si prezentare - bune cunostinte de utilizare a PC-ului (MS-Office: Excel, Word) - cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat - constituie avantaj –cunostinte ERP, SAP Atributii si responsabilitati: -intocmirea de rapoarte de activitate si analiza la solicitarea superiorului -monitorizerea proceselor si asigurarea incadrarii fata de obiectivele propuse -mentinerea legaturii cu parteneri, subcontractanti, furnizori externi si cu membrii altor departamente -solutionarea diverselor probleme aparute in realizarea proiectelor si informerea la timp a echipei de management si/sau persoanelor responsabile de proiect despre problemele aparute -implementarea procedurilor la nivel de department si gestionarea documentelor din cadrul acestuia Beneficii: - pachet salarial competitiv si alte bonusuri in functie de performante - tichete de masa - tichete cadou pentru diferite ocazii - asigurare de sanatate - cursuri de calificare si instruire - ajutoare sociale (deces, nasterea copilului) - zile de concediu in plus, conform vechimei in munca - transport asigurat pe ruta Targu Mures- Reghin

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Targu Mures, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Firma internationala de proiectare imobile caut secretara cu cunostiinte minime in domeniu, dar cu abilitati bune de comunicare in limba germana si comunicare mediu in limba engleza. Detinere de permis de conducere constituie un avantaj. Se ofera training in domeniu, salar atractiv, posibilitate de dezvoltare pe plan profesional. Program de lucru 5 zile/sapt. in 2 schimburi. CV urile se pot transmite pe adresa de mail noemi.kotta@gmail.com Ofer si cer multa seriozitate!!

  • SC Legion Guard angajeaza asistent manager. Cerinte: -Experienta in domeniu. -Cunostinte foarte bune operare PC, suita Microsoft,email, internet , etc. -Persoana care da dovada de: -Bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare); -Seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; -atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, promptitudine. Va rugam trimiteti CV la email: recrutare.personal.d [at] gmail.com

  • Salveaza cautarea