Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experienta. Conditii: abilitati de comunicare excelente cu clientii si aspect fizic placut.

  • 2

    Candidatul ideal Abilitati dе comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. Experienta nu este necesară. Cunoasterea pachetului Ms Office; Bune abilitati dе comunicare, capacitate dе organizare si planificare, Persuasivă si diplomatie, cu abilitatea dе a comunica la nivel managerial Capacitatea dе a lucra sub presiune si extrem dе organizat, agilitate si inteligenta Intelegere buna a afacerii in ansamblu. Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post. Capacitate dе organizare pe prioritati; Descrierea jobului Gestionarea mesajelor si a corespondentei; Organizarea deplasarilor; Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate. Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului. Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient Responsabilităţi - managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu character confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere) - gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei) - administrarea apelurilor de intrare în companie - coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat - coordonarea activităţilor de protocol(primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie) - coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete) - managementul şi evidenţa obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul întregii companii - coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului (anunţuri de recrutare, preselecţie candidaţi, organizarea interviurilor de selecţie, organizarea activităţii de întocmire a dosarului de angajare şi a actelor necesare pentru încheierea contractelor de muncă) - coordonarea activităţii de evidenţă a personalului (condica de prezenţă, foile colective de prezenţă, ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi corect întocmit) CV-urile se trimit la adresa de mail:

  • 2

    Vrei sa castigi bani fara sa vinzi nimic? 1 postezi 2 inviti 3 castigi Primesti 10 euro gratis daca te inscrii si inca 10 euro cadou de fiecare persoana invitata. Mai multe detalii lasati.mi mesaj in privat Castig garantat fara efort si fara vanzari, doar invitand persoane.Cardul merge in toata UE e valabil in 31 de tari se poate folosi la orice bancomat✌

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • Salveaza cautarea