Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • CUNOSTINTE PC ABILITATE IN RELATIA CU PUBLICUL

  • Cerinte: - Persoana vorbitoare de limba franceza ( scris, vorbit) nivel avansat; - Persoana extrem de serioasa, punctuala si organizata; - Capacitate ridicata de concentrare, abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva si implicare; - Experienta nu este obligatorie , dar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu motivant; - Oportunitate de dezvoltare profesionala; - Mediu de lucru dinamic si placut; Detalii la nr. de telefon : 0735195589 sau 0724597692 CV-urile se trimit la adresa de mail :

  • Societate cu activitate in domeniul constructiilor, amenajari interioare are disponibil un post de Asistent Manager . Programul de lucru este part-time, de 4 ore . În decursul celor peste 12 ani de activitate, Consult Construct s-a specializat în executarea diferitelor lucrări de construcţii şi oferă clienţilor săi un pachet complet de servicii know-how . Ce ne dorim ? - sa prezinte o atitidine pozitiva - capacitate de organizare, atentie la detalii - excelenta capacitate de relationare si comunicare - cunoasterea pachetului MS Office Ce trebuie sa faci ? - organizarea si administrarea activitatiilor de secretariat - selectionarea si expedierea corespondentei - organizarea de documente , mentinerea arhivei existente - intocmirea de situatii centralizatoare specific activitatatilor de office Management. Ce oferim ? - conditii foarte bune de lucru - mediul de lucru modern si dinamic - salariu motivant Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email : sau ne puteti contacta la numarul de telefon - 0771.082.005 pentru mai multe informatii.

  • Salveaza cautarea