Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Vrancea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Introduc/redactez date, centralizez situații informative (word-excel) și alte activități de organizare/arhivare dosare, xerox, la domiciliul meu. Garantez seriozitate. Pret negociabil.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Focsani, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • SC ANGAJEAZA ASISTENTĂ MANAGER- SECRETARĂ Descriere locului de muncă: • Este un loc de muncă ideal pentru absolvenţi - la început de carieră • Se oferă formare la locul de muncă , astfel încât orice candidată, chiar și fără experiență anterioară , dar având înclinații și aptitudini pt muncă de birou , are o șansă reală să deprindă o profesie de funcționara și să avanseze în carieră • Programul este de 8 ore: 8,30-16,30, de luni până vineri ; • Weekend-ul e liber , serviciu ideal pt doamne sau domnișoare. • Dorim să angajăm persoană de sex feminin, cu un caracter deschis , flexibil și comunicativ , cu ușurință în a se adapta și dorința de a învață lucruri noi în postul combinat -pt entry level- de Funcționara Secretariat, Asistență Manager și participarea la activitățile compartimentul Vânzări • Acest post este cu normă întreagă, se asigura carte de munca si un salariu motivant Iată cum ar trebui să fie candidatul ideal în viziunea noastră:  Cunoștințe PC nivel mediu-avansat (ușurință în tastare);  Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat;  Să aibă o dorința arzătoare de reușită în ceea ce-și propune;  Obligatorie este priceperea în a lucra la calculator , fiind vorba de muncă de birou (cu telefonul și calculatorul la îndemână );  Nivel studii: medii/superioare;  Să fie dornică să muncească;  Să facă lucrurile cu drag;  Să fie comunicativă și sociabilă;  Să știe să se organizeze și să fie ordonată;  Amabilă și mereu cu zâmbetul pe buze în interacțiunea cu clienții;  Să aibă o atitudine pozitivă, orientată către găsirea de soluții;  Să aibă spirit de inițiative;  Să aibă o atitudine deschisă către nou și să învețe rapid lucruri noi  Permis de conducere categoria B ( constituie avantaj );  Cunoștințe de contabilitate primară ( constituie avantaj ); Iată beneficiile de care vei avea parte:  În cazul persoanelor fără experiență- fiind la început de drum profesional , este o oportunitate pentru formarea unei cariere profesionale ;  Echipa tânăra și dinamică;  Training și suport continuu pentru îmbunătățirea abilităților tale profesionale;  Telefon mobil;  Training în domeniu;  Bonusuri în funcție de performanțe; ***Candidatele interesate de această poziție sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email : și pot sună la numărul de telefon : 0767.948.229. TERMEN LIMITA: 15.10.2019

  • - Cautam inspectori si agenti de asigurare pentru agentie de asigurari in Focsani - Asistent manager. Cerinte: - minim diplama de bacalaureat - experienta in comunicare Permis conducere si experienta in vanzari constituie un avantaj

  • Salveaza cautarea