Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ofer servicii de evidenta contabila si expertiza contabila: - Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile; - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si financiare lunare si anuale, -Intocmirea Contractelor de munca, fisa postului, Revisal - Pregatirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de angajator ( Balante, Bilant, Raport vanzari, etc); - Contabilizarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiare; - Contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, contabilitatea veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale in conformitatea cu legislatia in vigoare; - Intocmirea, semnarea si depunerea lunar, trimestrial, semestrial, anual, declaratiile privind taxele si impozitele datorate de catre societate catre Bugetul local, Bugetul de Stat, Bugetul Asigurarilor sociale si fondurilor speciale, Mediu, Intrastat; - Alte activitati contabile. Activitatea poate fi efectuata ca angajat sau cu contract de colaborare intre societati. Relatii la telefon nr. 0723352044.

    Repostat automat
  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

    Repostat automat
  • Angajam absolvent 2018 FEAA, specializarea Contabilitate și Informatica de Gestiune, pentru evidenta contabila a societățile comerciale aflate în portofoliul de clienți ai firmei. CV-ul se trimite pe adresa de email: gabriela@gadocont.ro

  • Societate comerciala angajeaza contabil cu studii superioare FINALIZATE in domeniul financiar – contabil, cunoasterea programului WINMENTOR este obligatorie, PERMIS DE CONDUCERE categoria B. Va inregistra documentele contabile, casa, banca, facturi intrari, iesiri, verificarea rapoartelor de gestiune, verificarea stocurilor, inventare, Va intocmi contracte de munca, decizii de desfacere, notificari, etc si va inregistra toate operatiile in Revisal. Program de lucru de luni pana vineri 08:00-17:00, salar 2500-3000 roni net. CV-urile se trimit pe mail.

    Repostat automat
  • Economist , tin evidente contabile complete (inclusiv bilant).

    Repostat automat
  • Angajam Contabila cu experienta, salariul atractiv, echipa tanara, program flexibil.

    Repostat automat
  • Pentru unul dintre clientii nostri, o companie multinationala in domeniul imbunatatirii locuintei, cautam Operator Introducere Date. Candidatul ideal: -Studii medii absolvite; -Cunostinte primare de contabilitate; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office; -Cunoasterea unui sistem integrat ERP constituie un avantaj; -Cunostinte de limba engleza la nivel de incepator/mediu. Responsabilitati: -Introducerea in software-ul intern date de contabilitate primara; -Monitorizarea si tinerea evidentei documentatiei privind intrarile si iesirile de marfa; -Inregistrarea / emiterea facturilor de reducere pe stoc; -Emiterea anexelor pentru facturile fiscale; -Verificarea datelor inregistrate in receptiile de marfa. Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Mediu de lucru placut; -Program de lucru flexibil. Pentru mai multe informatii sunati la numarul de telefon: 0725 909 091

  • CABINET CONTABILITATE, prin echipa de specialisti contabili calificati, va pune la dispozitie, servicii de contabilitate complete, consultanta financiara, servicii de infiintare firma, consultanta juridica, consultanta contabila, servicii de fiscalitate, servicii de personal si protectia muncii, pentru toate tipurile de societati comerciale, salarizare, analiza manageriala, declaratii fiscale, raportari financiar-contabile, precum si servicii conexe de contabilitate, solutii si planificare calificata de integrare contabila si de resurse umane. Oferim servicii de contabile personalizate, salarizare personal, consultanta fiscala si contabila, consultanta si reprezentare juridica pe baze contractuale asigurandu-se obligatii si responsabilitati profesionale, totul in functie de necesitatile si particularitatile clientilor nostrii.350 lei/luna.

    Repostat automat
  • Se ofera mediu de lucru placut, salariu motivant + bonusuri si beneficii. Cautam o persoana cu experienta in domeniu si are cunostinte de contabilitate primara. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la 0744608393.

    Repostat automat
  • Se cauta persoana responsabila si cu atitudine pozitiva cu disponibilitate pentru program prelungit. Se ofera salariu motivant + bonusuri si beneficii. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la 0744608393

  • Se cauta persoana responsabila si cu atitudine pozitiva cu disponibilitate pentru program prelungit. Se ofera salariu motivant + bonusuri si beneficii. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la 0744608393

  • Se cauta persoana responsabila si cu atitudine pozitiva cu disponibilitate pentru program prelungit. Se ofera salariu motivant + bonusuri si beneficii. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la 0744608393

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Noi iti oferim: - Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata; - Perioada de formare platita in domeniul amanetului (costuri totale suportate de catre companie); - Posibilitatea de formare si perfectionare profesionala continua; - Aprecierea si recunoasterea performantelor in cadrul companiei; - Salariul 2700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3000 LEI NET, plus bonusuri in functie de performanta; - Asigurare medicala privata. Ai nevoie doar de: - Abilitati de operare PC - Studii medii sau superioare ( obligatoriu diploma de bacalaureat) - Abilitati de comunicare Responsabilitatile tale vor fi: - Verificarea si evaluarea garantiilor; - Intocmirea documentelor pentru acordarea imrumuturilor; - Consilierea clientilor pe partea de vanzare; - Efectuarea platilor si incasarilor; - Tinerea evidentei primare a actelor in punctul de lucru. Asteptam CV-ul tau la adresa: angajare@tezaur.org

    Repostat automat
  • Societate de contabilitate cu renume pe piata romaneasca, angajeaza persoana pentru operare intoducere prelucrare si validare date Cerinte minime: Viteza de operare • Atentie la detalii • Capacitatea de a intelege criteriile de sortare a documentelor • Studii medii sau superioare • Capacitate de concentrare a atentiei • Rezistenta la munca repetitiva • Comunicare eficienta • Lucrul in echipa • Seriozitate - utilizator de nivel mediu aplicatii MS Office; o persoana ordonata, organizata, calma, cu abilitati de comunicare pentru lucrul cu clientii si autoritatile statului, care sa aiba disponibilitate de a lucra in conditii de stres si pentru respectarea termenelor limita, dorinta de a invata si de a se perfectiona continuu, posibilitati de avansare rapida in functie de abilitati si cunostinte. Asteptam CV-urile la email: secretariat@contaradulescu.ro

    Repostat automat
  • Cautam un coleg sau o colega economist contabil care sa lucreze part time (4 ore / zi) pentru a verifica, ordona, inregistra si arhiva toate documentele financiar-contabile si de resurse umane generate la nivel de firma: facturi de achizitii si de vanzari, transferuri de marfa intre gestiunile magazinelor din retea, receptii marfa de la furnizori si din retea, chitante, rapoarte Z, dispozitii de plata, extrase bancare, pontaje, contracte de munca, state de plata, operare Revisal, etc. Toate activitatile le vei desfasura sub indrumarea si verificarea contabilului nostru sef, care va intocmi si depune balantele, bilanturile si celelalte declaratii si situatii financiar-contabile necesare. Programul este flexibil, in functie de cum doresti poti alege sa lucrezi fie de dimineata (9-13:30) fie de dupa-masa (13:30-18), cu 30 de minute pauza de masa. Munca o vei face exclusiv de la biroul nostru situat in Cluj-Napoca zona Aeroport, NU de la domiciliul tau. Ce-ti oferim pentru inceput? - Pachetul salarial de incadrare pentru programul part time de 4 ore / zi este de 1700 lei brut compus din: 1300 lei salariu brut de incadrare (~ 811 lei net) + o medie lunara de 315 lei in tichete de masa + 85 lei decontare transport, rezultand un pachet salarial net total de aproximativ 1211 lei lunar; - Cadouri in valoare de pana la 150 lei net la fiecare ocazie speciala: Craciun, 8 Martie, Paste, 1 Iunie; - Plata salariului si a tichetelor de masa direct pe card; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa mica dar unita; - Reale posibilitati de invatare si de impartasire a cunostintelor profesionale; - Contract de munca pe perioada nedeterminata din prima zi de munca; - Facilitati in obtinerea unui credit bancar; Salariul de incadrare este raportat la volumul de munca, nivelul responsabilitatilor, productivitatea postului, valoarea vanzarilor si conditiile de munca. Daca prin activitatea ta generezi performanta peste media postului poti castiga mai multi bani deoarece oferim in plus fata de salariul fix si bonusuri periodice, care variaza si se primesc in functie de atingerea anumitor praguri de performanta individuala si/sau la nivel de echipa. Suntem o companie antreprenoriala, creata si condusa de o familie de tineri ardeleni. Importam direct din Europa de Vest si oferim clientilor o multime de produse cosmetice, de ingrijire personala, detergenti, produse de curatenie, articole menaj, dulciuri si cafea de calitate buna. Hai si tu in echipa German Market si impreuna vom aduce in casele romanilor produse de calitate la preturi avantajoase! Pentru a aplica la acest loc de munca intra pe site-ul GermanMarket . ro - la rubrica Angajari. ATENTIE: nu raspundem si nu luam in considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise online, prin aceasta platforma sau prin SMS, email, Facebook, etc. si nici cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate pentru a aplica la acest post este pe site-ul nostru GermanMarket . ro . Multumim pentru intelegere.

    Repostat automat
  • Angajez o persoana pentru activitate de secretariat si contabilitate primara. CV urile se transmit la: office@realestatemanagement.ro

    Repostat automat
  • RETIM ECOLOGIC SERVICE- lider in colectarea selectiva a deseurilor angajeaza: SPECIALIST RECUPERARE CREANTE / DEBT COLLECTOR Cerinte: • Studii superioare economice; • Bune cunostinte de operare MS Office; • Experienta in domeniul monitorizare si recuperare creante; • Persoana organizata si responsabila, capabila sa reprioritizeze sarcinile zilnice ori de cate ori este cazul; • Foarte bune abilitati de comunicare, capacitate de persuasiune; • Diplomatie, tact, capacitate de decizie; • Acuratete in lucrul cu date numerice; • Atitudine proactiva si spirit de echipa. Responsabilitati principale: • Mentinerea evidentei clientilor neincasati si intocmirea notificarilor, concilierilor, somatiilor si invitatiilor cu privire la recuperarea debitului. • Contactarea telefonica a clientilor in vederea recuperarii creantelor conform planului de management al datoriilor, asigurand cu responsabilitate securitatea informatiilor • Preluarea apelurilor de la client si rezolvarea situatiilor prin convingerea acestora de a-si achita creantele • Inregistrarea cu acuratate a informatiilor detaliate de catre interlocutor in timpul apelului • Identificarea datelor de contact corecte pentru clienti si actualizarea bazei de date interne • Urmarirea respectarii angajamentelor de plata • Identificarea cazurilor de frauda • Preluarea apelurilor telefonice cu privire la problemele legate de plati • Intocmirea, verificarea si transmiterea documentelor necesare pentru intocmirea dosarelor in vederea actionarii in instanta a debitorilor. Beneficii: • Salariu fix + tichete de masa + al-13-lea salariu; • Contract individual de munca pe durata nedeterminata

    Repostat automat
  • fata pentru contabilitate primara,cu experienta.Sa aiba notiuni despre microsoft excel si word. Salariu atractiv.

    Repostat automat
  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

    Repostat automat
  • Partener Orange Romania, Celluar One, doreste sa-si mareasca efectivul si ii astepta la interviu pe cei interesati. Esti pasionat de vanzari? Vrei un salariu motivant si sigur? Iti place sa lucrezi intr-un mediu profesionist si posibilitati reale de avansare in cariera? Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este “DA”, atunci te asteptam in echipa noastra. Noi ne dorim de la tine: - sa ai abilitati excelente de comunicare si relationare; - putere de convingere; - sa fii pozitiv si automatizat; - perseverent in atingerea obiectivelor propuse; - sa iti placa ce faci si sa fii un excelent team player; - sa intampini clientii cu zambetul pe buze; Ce vei face: - vei relationa cu clientii zi de zi ajutandu-i sa faca cele mai bune alegeri; - vei promova si vinde serviciile si produsele Orange; - vei contribui la cresterea portofoliului de clienti, al vanzarilor si la fidelizarea permanenta a clientilor. Ce oferim noi: - salariu motivant si bonusuri generoase din vanzari; - loc de munca sigur; - un job care iti ofera posibilitatea sa te dezvolti; - sansa de a face parte dintr-o echipa care crede in tine; - program de munca flexibil.

    Repostat automat
  • Salveaza cautarea