Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • Compania noastra este interesata de angajarea unui profesionist in functia de Contabil. 1) Experienta necesara solicitata: - lucrul cu ContabSQL ,WinMenthor si/ sau Saga sau alte programe de contabilitate; - Microsoft Office; 2) Calificari: studii universitare in Contabilitate/ Finante 3) Alte competente necesare: - viteza de lucru si eficienta crescuta in intocmirea lucrarilor; - acuratetea si calitatea trebuie sa fie elementele cheie in finalizarea lucrarilor; - candidatul trebuie sa fie un bun coleg, sa-i placa sa lucreze in echipa, dar si individual, sa ofere ajutor colegilor atunci cand este necesar, sa stie sa-si organizeze bine timpul de lucru, sa poata lucra bine in conditii de respectare a termenelor limita stranse; - cunoasterea rezonabila a programelor Microsoft: Excel si Word; - carnet de sofer categoria B (de preferat, dar nu obligatoriu). Responsabilitati: - emitere de documente contabile (facturi, chitante); - intocmire si urmarire derulare contracte prestari servicii; - verificare deconturi; - incasari, plati; - urmarirea zilnica a incasarilor; - mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii; - inventarierea anuala a patrimoniului, confirmari de sold; - arhivare documente, scanare, corespondenta email; - aprovizionarea departamentelor societatii cu consumabile;

  • Doresc angajare pe post de manager / inspector /referent cu studii superioare Resurse Umane, ORICE DOMENIU, sau contabilitate / agent fiscal, NUMAI în Învățământ de stat/privat, ORICE NIVEL, cu 25 ani experiență în organizații nationale / internaționale. Normă întreagă/parțială. Tel. contact: ,

  • ofer servicii de contabilitate primara, introducere ,validare documente depuneri declaratii catre institutiile publice

  • 1

    Cautam Contabil Sef - Galati CANDIDATUL IDEAL Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. o Experienta in gestionarea si realizarea evidentelor contabile. Experienta pe un post similar, in productie; Atestat CECCAR d expert contabil (REPREZINTA UN AVANTAJ). Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil. Capacitate d a prelucra informatiile, d a le interpreta si d a le valorifica prin luarea d decizii sau prin furnizarea d date prelucrate altor factori decizionali. Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate. Excelente capacitati comunicationale si relationale. Capacitate d lucru în echipă i individual. Atentie la detalii si acuratete in lucru. Gandire logica si sistematica. Abilitati d organizare si conducere. DESCRIERE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI (enumerate cu titlu exemplificativ): o Asigura evidenta contabila completa, intocmire declaratii TVA, impozit profit, achizitii intracomunitare, bilant semestrial si anual; o Verifica existenta documentelor justificative, intocmirea in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si inregistrarea acestora in evidenta contabila cronologic, sistematic si pe centre de cost; o Completeaza registrele contabile obligatorii prevazute de legislatia in vigoare (Registru Jurnal, Registru Inventar, Registru de Evidenta Fiscala); o Asigura respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar; o Intocmeste si depune in termenul legal obligatiile declarative ale societatii fata de bugetul statului, bugetul asigurarilor si fondurilor speciale, bugetul local; o Asigura respectarea legislatiei fiscale la nivel de companiei; o Intocmeste si transmite la termen rapoartele financiar-contabile solicitate de Administratorul judiciar/Administratorul special; o Realizeaza lucrarile lunare de inchidere a exercitiului financiar contabil; o Participa la intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli; urmareste executia bugetului de venituri/cheltuieli si cash-flow; Daca doresti sa lucrezi cu noi si te potrivesti (in cea mai mare parte) cu descrierea, ne puteti contacta la si asteptam CV-ul tau la

  • Dezvoltator imobiliar, angajam contabil/expert contabil, full-time. CV la adresa

  • Cautam consultanti credite cu forma juridica PFA sau SRL cu disponinilitate de a sta la birou , si deplasare teren pe teritoriul Oradiei cu posibilitatea de a obtine venituri substantiale.Relatii la telefon nr.

  • 4

    Candidatul ideal - persoana DINAMICA, orientata catre rezultate, ORGANIZATA - deschis in comunicare cu superiorii dar si cu colaboratorii externi, dispus sa duca la indeplinire si task-uri de executie. - abilitati de analiza si sinteza; - persoana responsabila, punctuala, - abilitati de comunicare, atitudine proactiva - abilitatea de a lucra cu termene limita; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); Descrierea jobului -verificarea corectitudinii documentelor primare si/sau a lucrarilor de contabilitate; - comunicare cu partenerii; - intocmirea de rapoarte si situatii specific activitatii; - participarea la inchiderea de luna; - asigura arhivarea documentelor primare; - participarea activa la realizarea obiectivelor companiei; - indeplinirea altor sarcini delegate de catre manager - bursa de transport - elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager; - respecta si intelege standardele companiei Beneficii: - program de lucru flexibil; - oportunitati reale de promovare si dezvoltare; - dezvoltarea competentelor profesionale prin lucrul alaturi de un mentor (senior); - locatie accesibila Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon

  • Buna ziua Am un capital puternic cuprins între 10.000 și 9.000.000 de euro pentru orice persoană serioasă la o rată a dobânzii foarte interesantă și, în funcție de suma împrumutată, nu ezitați să ne contactați pentru a afla mai multe despre condițiile noastre. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail : kellydefourgier@gmailcom

  • Contabil cu experienta, caut colaborare ,pentru evidenta contabila completă, program contabilitate Saga C si salarizare-Revisal. Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. fer si rog seriozitate!

  • 3

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon: - Bogdan Stanescu

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • 4

    Clientul nostru este un important producator de utilaje industriale automatizate, cat si un distribuitor de componente industriale, din ORADEA! Cerinte: - Studii superioare economice; - Experienta de lucru cu programul de contabilitate ERP - avantaj; - Experienta pe o pozitie similara. Responsabilitati: - Intocmeste declaratiile privind obligatiile de plata catre buget: TVA, obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit/venit etc; - Intocmeste si depune bilanturile contabile semestriale si anuale; - Asigura si elaboreaza balanta de verificare lunara si a situatiilor financiare anuale la termenele stabilite de legislatia în vigoare. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Program de lucru de luni-vineri, 08-16:30.

  • Domeniu de activitate Vânzări Dorim doar candidate cu experiență dovedită și cunoștințe prezentare produse în Showroom. Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. GESTIMM ACTIVE SRL angajează Prezentatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări. -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu fix 2480 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Dorim doar candidate cu experiență dovedită și cunoștințe promovare in social media. Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 1

    Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • 1

    Descopera povestea noastra si hai in echipa Strategic! Căutăm o persoană motivata, entuziastă și organizată care să se alăture echipei noastre, în calitate de Contabil. Te invităm să ne transmiti CV-ul tau la urmatoarea adresa de email: Avand cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor), in acest rol vei avea urmatoarele responsabilitati: operarea si verificarea documentelor financiar contabile, verificarea balantelor contabile si intocmirea bilanturilor si anexelor specifice, verificarea inchiderilor contabile lunare, intocmirea rapoartelor contabile pentru clienti, calcularea impozitelor si taxelor specifice clientilor, intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale. Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, cunoasterea programului Nexus si a limbii engleze prezinta un avantaj. In cadrul echipei noastre vei avea oportunitati de dezvoltare profesionala pe termen mediu si lung, si iti oferim un pachet salarial motivant, un mediu de lucru placut si alte beneficii specifice. In cazul in care profilul tau se potriveste cu ceea ce cautam, te vom contacta.

  • Descriere Locuri de munca 1) Persoana studii economice, cunoașterea l. rusă(prioritar)-engleză-română. 2) Persoana pentru vânzări produse digitale. Salariu MOTIVANT, condiții de munca excelente. București, sect. 3 Detalii la telefon sau e-mail. Publi24_1618922304

  • 1

    - Procesarea corecta, completa si la termen a tuturor documentelor din cadrul proiectului alocat; - Preluarea, gestionarea si finalizarea sarcinilor de lucru reprezentative: arhivare, organizare documente, depunere declaratii, descarcare documente spatiu virtual ANAF etc. Cerinte: - Studii medii; - Cunostinte operare PC - nivel mediu; - Capacitatea de a respecta termene limita; - Atentie la detalii; - Asumarea responsabilitatii; - Rezistenta la stres, flexibilitate; - Seriozitate, corectitudine.

  • Salveaza cautarea