Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Caut persoane serioase ,doarnice să investească în dezvoltarea personală, viitori lideri,care sa aloce 2-3 pe zi in a această ideie. Ofertă limitată,primele persoane care aplică,beneficiază de bonusuri fabuloase !!! Detalii la Tel 0741314625

  • Are you looking for a job where you can use your German language knowledge? Do you speak English as well? If your answers are yes - then we have the right opportunities for you! Requirements: Ability to communicate fluent in German (B1-B2) and English (B1-B2); Excellent problem solving and analytical skills; Self-Motivated, positive attitude and approach; Flexibility to take on additional responsibility and tasks; Capacity to accept responsibility as an individual and works well within a team; Our offer: Competitive salary and performance bonuses; Attractive benefits package including: coverage of public transportation, private medical services, life insurance private account, gym subscription, meal vouchers for each working day, online, interactive library subscription; Opportunity to practice your language skills with native speakers; Access to a global network of knowledge and resources; Extensive training through a variety of methods – online, classroom, etc. Opportunities to develop your skills and gain valuable practical experience in your field of expertise, and to develop skills in other industries; An experienced Career Counselor to guide you and check on your progress; Interesting and challenging work for the world’s leading companies – our clients; Professional growth opportunities that recognize individual contributions and performance; A flexible approach that allows an appropriate work/life balance, where fun outings, sports activities and volunteering initiatives are part of our regular day-to-day

  • Vino în Echipa Optima! Cautăm coleg/colegă pentru rolul de RPA Business Analyst. ‍‍ Obiectivul principal va fi să înțelegi perfect și să inovezi pe procesele de business, pe care să le poți transpune în cerințe clare către dezvoltatorii noștri, pentru ca împreună să implementați soluții inovatoare de tip RPA.️‍♀️ Consideri că te potrivești pentru un astfel de rol? Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: sau pe link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/rpa-business-analyst/1272007

  • Economist contabil Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Asteptam CV-uri pe e-mail bca.angajari . Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • Ofer meditatii la urmatoarele materii: Contabilitate finaciara Contabilitate consolidata Contabilitate publica Contabilitate manageriala Economie generala Matematica

  • Experiența în facturare contabilitate primara caut loc de muncă

  • Oferim consultanță și expertiză organizațiilor pentru a le ajuta să își îmbunătățească performanța în afaceri în ceea ce privește operațiunile, rentabilitatea, managementul, structura și strategia.Munca se întinde pe o varietate de domenii, inclusiv management, strategie, IT, finanțe, marketing, resurse umane și gestionarea lanțului de aprovizionare

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • ... in productie, constructii si servicii horeca, caut colaborare sau angajare, part time sau full time. stapanesc MS Office (Excel, Access) si softuri de contabilitate Winmenthor si Saga. Tel 0733628812.

  • Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email nikosimpex@yahoo.com. Telefon: 0721225634

  • ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • ANGAJAM ECONOMISTE SE LUCREAZA NUMAI PE CALCULATOR ,SE CERE MULTA SERIOZITATE,FIECARE ECONOMISTA ARE IN SUBORDINE SCOLILE SI GRADINITELE DIN 3 JUDETE. SE CERE STUDI SUPERIOARE. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL -0751193820, -0728242666.

  • ANGAJAM ECONOMISTE PENTRU A INTOCMI AVIZE,CENTRALIZATOARE,LA SCOLI SI GRADINITE,MENTIONAM CA FIRMA LIVREAZA LA SCOLI PRODUSE DE PATISERIE,PRODUSE PE CARE LE PRODUCEM NOI. INFORMATI LA TELEFON SAU PE IMAIL, -0751193820 -0728242666.

  • Asociatie de proprietari - 1 scara de bloc/20 de apartamente , cauta Cenzor . Adresa e-mail:

  • Responsabilitati: - inregistreaza documentele financiar contabile primare ( facturi furnizori, registrul de casa, extrase de banca, deconturi angajati) conform legislatiei in vigoare; - inregistrarea in jurnalele de cumparari a facturilor achitate prin decont si alte facturi de furnizori diversi; -efectuarea calculului salarial (inregistrare si verificare pontaj, verificare Concedii Medicale, Concedii de Odihna, etc) - asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabil - interpretare pertinenta a sarcinilor si a dispozitiilor legale in vigoare, - participa la inventarierile periodice si confrunta stocul real cu cel inregistrat in contabilitate ; -efectueaza arhivarea documentelor financiar contabile; - urmareste contractele incheiate cu partenerii societatii ( furnizori) si respecta prevederile contractuale din punct de vedere financiar-contabile - efectueaza deplasari in interes de serviciu catre institutiile de stat; - pastreaza confidentialitatea documentelor din cadrul societatii. - îndeplineste orice alte sarcini trasate de către conducerea companiei sau de către şeful direct, în limita competenţei sale şi a interesului firmei. Cerinte: - studii superioare finalizate in domeniul Contabil Financiar - cunoștinte de legislatie fiscală și contabilitate -cunosterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express,navigare internet) ,in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului. - cunoasterea programului contabil Saga prezinta un avantaj - bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, -Cunostinte de limba engleza nivel avansat ( scris, vorbit ,citit) -bun organizator, reprezinta un avantaj experienta pe un post similar. -postul se adreseaza persoanelor cu atitudini pozitive si care trateaza cu seriozitate sarcinile zilnice. - capacitate de a rezolva situatii neprevazute,de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor; - capacitate de a respecta termene limita si disponibilitate pentru program prelungit - punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate

  • Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Job Description Continuous learning is essential. That’s why we offer amazing and learning opportunities to help you drive your future. Join our new Client Advisory project in Bucharest! Be part of our brand-new Service Desk team and benefit from an intensive learning and development plan and grow your career at an accelerated pace. What will you do? • Provide functional and technical support for resolution of all the customer, requests • Receive and log internal and external customer request • Ensure proper documentation, notification, escalation, tracking & follow up of all incidents • Perform customer request/problem identification & follow procedures to resolution Qualifications Are you the right fit for the Job? • You are fluent in Italian and have a conversational level of English • You are familiar with Cisco, Juniper, Adtran and Sonus networks • You have an interest in Telecommunications and / or Internet Service Companies • You are proficient in MS Office (Excel, Outlook, Word, Power Point) • You have previous experience in customer service and are a great communicator • You have attention to details and analytical skills What’s in it for you? • Work alongside a team of specialists and access custom training that help improve your professional skills • Be part of a team with a strong sense of togetherness and work in a relaxed atmosphere where whatever the problem might be, there is always a solution for it; • Access to a global network of knowledge and resources; • Continuous learning and exposure to a disruptive business and new challenges; • Attractive benefits package including coverage of public transportation, private medical services, private pension account, life insurance private account, gym subscription or medical services for a member of the family, meal vouchers for each working day, online, interactive library subscription. Attach and send the CV and you will be definitely contacted.

  • Job Description Continuous learning is essential. That’s why we offer amazing and learning opportunities to help you drive your future. Join our new Client Advisory project in Bucharest! Be part of our brand-new Customer Care & Bill Inquiry team and benefit from an intensive learning and development plan and grow your career at an accelerated pace What will you do? • Communicate directly with the customers and resolve customer's inquiry through inbound calls and chat • Facilitate chat/phone request for Billing Issues • Deliver professional and on time, service to all customers • Inform customers on additional Billing services Qualifications Are you the right fit for the Job? • You are fluent in Spanish and have a conversational level of English • You 6 months experience in Telecommunications and / or Internet Service Provider Companies • You are proficient in MS Office (Excel, Outlook, Word, Power Point) • You are an efficient communicator • You have attention to details and analytical skills What’s in it for you? • Work alongside a team of specialists and access custom training that help improve your professional skills • Be part of a team with a strong sense of togetherness and work in a relaxed atmosphere where whatever the problem might be, there is always a solution for it; • Access to a global network of knowledge and resources; • Continuous learning and exposure to a disruptive business and new challenges; • Attractive benefits package including coverage of public transportation, private medical services, private pension account, life insurance private account, gym subscription or medical services for a member of the family, meal vouchers for each working day, online, interactive library subscription. Attach and send the CV and you will be definitely contacted.

  • Salveaza cautarea