Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Fata lucrez ca model online, dețin studioul meu și angajez 2 colege pentru chat la calculator! Dețin firma ofer contract de munca operator pc! Socializezi in limba engleză la calculator pe site-uri din străinătate! Nu se pot accesa site-urile din Romania, intra doar persoane din străinătate! Nu exista nuditate la web , intra străini care platesc un preț pe minut pentru a socializa cu ei! Nu plătim comisioane la studiouri, câștigurile rămân toate la noi! Te simti ca acasa, nu am reguli cu penalizări ca la studiouri! Am aparatura ca la studio! Distracție, fără stres de job, ca intre prietene! Câștigul mediu lunar este de minim 5000 de lei! Banii se dau Cash sau card in data de 20-5 ale lunii! Se lucrează fiecare de la calculatorul ei din camera ei! După interviu a doua Zi se poate începe jobul! Zona Salajan, Trapezului! Jobul de chat online este un job respectat, stabil și este cea mai puternica industrie din România la ora actuala! Dacă dorești sa-ți clădești un viitor pe termen lung te astept! MESAJ WATSAPP : 0746598006 pentru programare interviu! Pupici!

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Cluj-Napoca *Calea Baciului Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: • Studii superioare in domeniul economic; • Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; • Cunostinte in utilizarea programului Contabil; • Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); • Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); • Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; • Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: • coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil • intocmeste si verifica balanta lunara; • intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; • intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; • intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; • verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; • organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • evidenta inregistrarilor contabile; • stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; • intormirea si revizuirea balantei de verificare; • intocmirea si depunerea bilanturilor; • intocmirea situatiilor financiare; • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: • Mediu de lucru placut. • Posibilitate de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara. • Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. • Pachet salarial avantajos.

  • Caut sa colaborez cu firme de contabilitate care au nevoie de servicii de introducere a datelor de contabilitate primara conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra in programul de contabilitate Tel: 0770624197

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Firma de contabilitate angajam contabil junior Studii medii/superioare economice - Cunostinte operare Office (Word, Excel); - Cunostinte operare program de contabilitate Saga, Omikont constituie un avantaj; - Persoana sociabila, descurcareata, responsabila, organizata, pro activa - Cunostinte minime de limba engleza I) Activitati de contabilitate financiara: 1. Inregistrare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (monografii contabile privind furnizorii, clientii, registrul de banca, de casa, deconturi de cheltuieli, etc.); 2. Verificare jurnale de TVA, registre de casa, registre de banca. 3. Revisal 4. Intrastat 5. Declaratii de mediu II) Activitati deplasare: 1. Relatia cu Registrul Comertului pentru urmatoarele operatiuni: - depunere documentatie infiintare / radiere firma, acte aditionale; - actualizare act constitutiv (schimbare sediu social, administratori, infiintare/radiere punct de lucru). 2. Relatia cu Administratiile Financiare; 3. Relatia cu clientii societatii (ridicare/predare documente contabile).

  • Caut tanara absolventa sau studenta seral/ff,facultate profil finanate contabilitate,doritoare sa invete meserie,lucrand intr-o firma de contabilitate.

  • Expert contabil,membru CECCAR,ofer servicii financiar-contabile si de personal,orice activitate la Registrul Comertului,expertize judiciare si extrajudiciare.Expert contabil,Marinela Munteanu.Tel:0722.325.384

  • Cerinte post: - experienta minim pe o pozitie similara -cunostinte minime de contabilitate - limba engleza reprezinta un avantaj – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. - arhivare documente Beneficii: – salariu 3000 lei NET - decontare transport Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. -program: disponibil 3 posturi, program de lucru de la ora 5-13 sau 16-00 Transmitere cv-uri la adresa de e-mail: Societate comerciala cu punct de lucru in Afumati Linia de centura dreapta Nr.92 in incinta Su-Market Stand D26 , care se ocupa cu distributie de fructe si legume pesegmentul HORECA.

  • Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • SC Vranlact SA, cu sediul in Focsani,str.Calea Munteniei nr.1, angajeaza in conditiile legii, full-time ,OPERATOR introducere si validare date , optime cunostinte ale pachetului Office, Word, Excel, bune abilitati de relationare cu clientii. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de email:

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Unitate de productie morarit si furaje pentru hrana animalelor , angajeaza persoana pentru evidenta primara de productie , si urmarirea implementarii HACCP . cerinte : minime cunostine gestiune , lucru pe calculator. . Rog CV

  • Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com

  • Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Salveaza cautarea