Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • -22- contabila pt contabilitate primara- Oradea birou. Pentru a putea aplica la acest job va rugam trimiteti cv-ul la adresa de mail afisata, iar pentru informatii sunati la urmatorul numar de telefon: 0751987766. Salarul:2000-3000 lei net

  • 21- contabila pt contabilitate balanța bilanț -Oradea birou. Pentru a putea aplica la acest job va rugam trimiteti cv-ul la adresa de mail afisata, iar pentru informatii sunati la urmatorul numar de telefon: 0751987766. Salarul: 4500-5000 lei net

  • Vrei un loc de munca cu un salariu decent ? Vrei un birou curat ? Hai sa construim impreuna o echipa plina de energie ! Trimite un CV la : oficiulverde@gmail.com Noi te contactam si daca vrei , ne punem pe traba ! Cu zambetul pe buze !

  • Cautam consilier vanzari, pentru magazin bijuterii, NUMAI CU EXPERIENTA, magazin Bucuresti, zona Dristor, pentru perioada nedeterminata, - studii medii sau superioare, - rabdare, atentie la detalii, - minim 2 ani experienta in vanzari, - cunostinte bune de MS Office (Word, Excel), operare calculator, - atitudine proactiva si flexibilitate, - amabilitate fata de clienti si colegi, - bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta agreabila, - capacitate de asimilare rapida, - persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere, - confidentialitate.

  • Casino - angajam doamne / domnisoare pentru contabilitate primara. Salariul este negociabil Cerinte: - Cunostinte de Word, Excell, Outlook – nivel mediu - Cunostinte de operare in programul SAGA – constituie un avantaj - Apotenta pentru cunoasterea de lucruri noi - Capacitate de lucru in echipa - Minim un an de experienta in domeniu - Persoana responsabila si serioasa Va rog sa nu aplicati pe net CV-uri, contactati-ne la numerele de telefon de mai jos sau veniti direct la locatie. Adresa: Str Republicii nr 39, parter Arges TV. Tel: 0751 452 200 / 0743 949 567.

  • Ofer spre închiriere Brevet in Turism cu activitatea de Manager in turism cu prețul de 100€ pe luna.

  • Studentă la master, caut loc de muncă part-time/full -time. Nu am experiență, am făcut doar voluntariat ca și asistent contabil o perioadă scurtă de timp. Sunt o persoană care învață repede, dedicată și mă integrez ușor în colectivitate.

  • Ofer servicii de contabilitate primara pentru orice societate: inregistrare facturi furnizori servicii/ marfa, emitere NIR, registru de casa, operare incasari/plati in casa/banca, operare avansuri de trezorerie si deconturi de cheltuieli. Lucrez în Saga. Disponibilitate de lucru - part-time de la domiciliu.

  • Firma de contabilitate cu sediul in Sectorul 1 cauta contabili junior si senior. - Pentru contabilul junior sunt necesare cunostinte teoretice temeinice, insa nu este obligatorie experienta. - Contabilul senior: trebuie sa aiba experienta de minim un an pe inchideri de luna si intocmire declaratii, iar o pozitie detinuta anterior intr-un post asemanator reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, in funtie de nivelul cunostintelor teoretice sau al experientei, precum si alte beneficii.

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Angajez tanar expert contabil cunoscator de limbi straine si dornic de dezvoltare personala reala

  • Societate comerciala in Deva cauta Economist-Contabilitate firma pana la nivel de balanta. Relatii cu bancile, clientii si furnizorii RELATII LA TELEFON 0254230558 Cv-ul se poate transmite la adresa:

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Descrierea postului: • Evidenta contabila primara – intocmirea registrului de casa si a raportului de gestiune, introducere facturi in calculator, intocmire situatii zilnice, pregatire acte pentru contabilitate; • Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Cerinte: • Studii medii/superioare; • Bune abilitati de lucru cu calculatorul ; • Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; • Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client; • Disponibilitate de a lucra in ture; Oferim: • transport la/de la locul de munca; • contract de munca pe perioada nedeterminata; • salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati. In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Economist cu experienta doresc angajare, rog și ofer seriozitate!

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Angajez economist/contabil cu expertienta minima 2 ani de activiate, cunostiinte specifice de a inchide si balanta de verificare pretabil pentru cabinet de contabilitate. Salariul FOARTE ATRACTIV! Bonusuri atractive!

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate, cu diplomă de licență în domeniul economic - mimim 3 ani experiență în domeniul contabil - cunoștințe temeinice privind domeniul fincanciar-contabil si legislatia in vigoare - cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office), programe de contabilitate și gestiune (Saga) - preocupare permanentă pentru actualizarea cunoștințelor în domeniu - atenție la detalii și capacitate de analiză - persoană organizată, obișnuită să respecte termene limită - abilități de comunicare interpersonală - atitudine pozitivă - seriozitate, disponibilitate pentru o colaborare pe termen îndelungat Responsabilități: - Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania - Evidența financiar-contabilă a firmei, excluzând închiderile lunare și bilanțul - Atributii in contabilitatea primara si financiara; - Verificarea si inregistrarea operatiilor contabile referitoare la plati si incasari; - Efectuarea inregistrarii sintetice si analitice a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; - Verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi, dar si a facturilor de vanzare emise; - Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare - Verificare fise clienti si furnizori si intocmire rapoarte; - Evidenta obligatiilor de plata catre stat si furnizori, controale ale gestiunilor prin inventariere, intocmirea de rapoarte si situatii catre conducerea societatii; - Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile si componenta soldurilor conturilor; - Urmarirea incasarilor si a platilor facturilor ajunse la scadenta; - Verificarea si/sau inregistrarea documentelor contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe; - Participarea la intocmirea raportarilor lunare, trimestriale, semestriale, anuale catre autoritati - Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea companiei Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Pentru clientul nostru, companie care furnizează gaze naturale, căutăm economist junor. Responsabilitati: - Activitati specifice departamentului financiar – contabilitate si comercial; - Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de contabilitate; - Incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli, conform legislatiei in vigoare; - Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii; - Pastreaza si arhiveaza documentele financiar contabile. Candidatul ideal: - Persoana responsabila, dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional; - Studii superioare finalizate , in domeniul economic; - Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunoasterea programelor de contabilitate; - Cunostinte privind legislatia in vigoare; - Abilitati de analiza, sinteza si atentie la detalii; - Bune cunostinte de MS Office. Program de lucru: luni-vineri 08:00-16:30 Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa de 15 RON; - Decontare abonament transport (90 RON/luna); - Decontare abonament activitati sportive – 150 RON; - Prime de Craciun, Paste si concediu in cuantum de 50% din venitul lunar. Detalii la nr. de tel: 0735 220 056 Eunika Kiss

  • Salveaza cautarea