Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ofer servicii complete: -De contabilitate (intocmire evidente si rapoarte contabile; certificarea bilantului; intocmire declaratii fiscale; analiza si evidenta sintetica si analitica a clientilor si furnizorilor, debitorilor si creditorilor; elaborarea de rapoarte interne etc) -Servicii salarizare si administrare personal (intocmire contracte de munca; REVISAL; acte aditionale; decizii; prelungiri de contracte; adeverinte salariati) Toate acestea la preturi foarte avantajoase în funcție de domeniul de activitate, volumul de acte și numărul de salariați.

  • Firma Arctic angajeaza gestionari. Daca esti interesat trimite cv ul tau la adresa de email mariacristina.ion@arctic.ro sau lasa un mesaj cu numarul de telefon si te contactam rapid.

  • economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • MONDO STYLE – firma incadrata in Domeniul Constructiilor, angajeaza : ECONOMIST Cerinte: - Cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe de contabilitate); - Cunostinte de legislatie financiar-contabila si de gestiune; - Simt organizatoric; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Seriozitate, punctualitate; - Persoana comunicativa si responsabila; - Persoana cu initiativa; - Experienta in domeniul financiar-contabil si de gestiune; Se asigura un climat de lucru placut si prietenos, program de 8 ore, salariul atractiv, tichete de masa, etc. CV-urile se pot depune la sediul firmei din Timisoara, strada Gloriei nr. 11 sau se pot trimite la adresa de email: financiar@mondo.ro

  • Firma din Ploiesti in domeniul constructiilor angajeaza in conditii avantajoase contabila cu experienta Responsabilitati -studii superioare de specialitate -experienta in activitate nim 2 ani -cunostinte operare pc -spirit organizatorit,rigurozitate -capacitate de respectarea termenelor limita -capacitate de sinteza,atentie la detaliu Responsabilitati -verificarea intocmirii corecte a documentelor primare -inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de bilant in conformitate cu legislatia in vigoare -reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate -intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori -corespondenta cu tertii,pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise -respectarea termenelor de inchidere lunare Conditii de lucru -salariu 2500 lei net -program de lucru : de luni pana vineri 8-17 Tipul jobului: cu norma intreaga,perioada nedeterminata

  • INFIINTAM,SRL,PFA,ONG-uri,in 3 zile!!onorarii300-500ron negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959;0764437391 ; 0740947182.E-mail:biroujuridicvilceanu@yahoo.com;

  • CABINET CONTABILITATE, prin echipa de specialisti contabili calificati, va pune la dispozitie, servicii de contabilitate complete, consultanta financiara, servicii de infiintare firma, consultanta juridica, consultanta contabila, servicii de fiscalitate, servicii de personal si protectia muncii, pentru toate tipurile de societati comerciale, salarizare, analiza manageriala, declaratii fiscale, raportari financiar-contabile, precum si servicii conexe de contabilitate, solutii si planificare calificata de integrare contabila si de resurse umane. Oferim servicii de contabile personalizate, salarizare personal, consultanta fiscala si contabila, consultanta si reprezentare juridica pe baze contractuale asigurandu-se obligatii si responsabilitati profesionale, totul in functie de necesitatile si particularitatile clientilor nostrii.350 lei-500 LEI/LUNA. TIMISOARA-ARAD-ORADEA-RESITA -GORJ-MEHEDINTI

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • Server Saga Lucrati cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Va oferim servere dedicate pentru evidenta contabila, expertiza si audit. Avantaje: 1.Pe un server Saga puteti lucra simultan de pe mai multe statii client, fara a avea nevoie de mai multe licente Saga. 2. Puteti lucra din orice locatie de pe glob. 3. Siguranta datelor, indiferent daca se defecteaza echipamentul dvs., toate datele sunt pe server si nu pierdeti nimic, deoarece se face backup pe servere profesionale. 4. Configurare / instalare - nu mai aveti batai de cap, totul facem noi. 5. Actualizare si intretinere, executata de specialisti nostri. Tot ce aveti nevoie este sa achizitionati o singura licenta Saga, un calculator si sa dispuneti de o conexiune la internet. Tarife 250 lei / luna, pe baza unui abonament lunar, cu contract. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la: Tel. 0256217575, 0701009050, 0740928168 www.romtm.com

  • societate comerciala in domeniul constructiilor angajeaza persoana cu experienta resurse umane si contabilitate primara telefon:0722919460

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Noi iti oferim: - Salariul 2700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3000 LEI NET, plus bonusuri in functie de performanta; - Bonus anual de loialitate; - Perioada de formare platita in domeniul amanetului (costuri totale suportate de catre companie); - Loc de munca într-o companie de succes, stabila pe piata; - Posibilitatea de formare si perfectionare profesionala continua; - Aprecierea si recunoasterea performantelor in cadrul companiei. Ai nevoie doar de: - Abilitati de operare PC - Studii medii sau superioare ( obligatoriu diploma de bacalaureat) - Abilitati de comunicare Responsabilitatile tale vor fi: - Verificarea si evaluarea garantiilor; - Intocmirea documentelor pentru acordarea imrumuturilor; - Consilierea clientilor pe partea de vanzare; - Efectuarea platilor si incasarilor; - Tinerea evidentei primare a actelor in punctul de lucru. Asteptam CV-ul tau la adresa: angajare@tezaur.org

  • Bruda HR companie care activeaza in domeniul resurselor umane cauta pentru unul din clientii sai,un important lant de magazine din Iasi Operator facturare: Candidatul ideal: Experienta in domeniu sau in activitati conexe de minim 1 an; Studii medii sau in continuarea studiilor superioare; Cunostinte de lucru in programe de facturare, de preferinta Magister Smart Cash constituie un avantaj; Cunostinte MS Office; Capacitate de concentrare si adaptabilitate. Responsabilitati: Emiterea si contabilizarea facturilor emise; Operarea incasarilor si a platilor in numerar; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite; Intocmirea saptamanala a listei cu facturile emise si neincasate; Inregistrarea documentelor in programul MagisterSmartCash. Se ofera : Training la locul de munca ; Salarizare avantajoasa; Reale posibilitati de avansare in cadrul magazinelor; Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt.

  • Compania Bruda Hr companie care activeaza in domeniul resurselor umane, al recrutarii si selectiei de personal cauta pentru clientul sau un important jucator in domeniul retail un Economist /Contabil ; Cerinte: Studii superioare profil economic ; Experienta in domeniu minim 2 ani; Cunostinte de operare in programul Xecutive SQL ; Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducere companiei; Capacitatea de organizare, corectitudine, seriozitate; Adaptabilitate pentru a lucra in echipa; Cunostinte solide de operare PC (MS Office, Outlook); Cunostinte de legislatie financiara; Responsabilitati : Operarea datelor in softul de contabilitate al firmei, programul Xecutive SQL ; Verificarea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile; Verificarea jurnalului de cumparari si a jurnalului de vanzari; Repartizarea cheltuielilor pe centre de cost; Analizarea profitabilitatii pe segmente de activitate/centre de cost; Inchiderea contabila lunara, anuala si respectarea legislatiei in vigoare; Efectuarea si verificarea componentei soldurilor conturilor; Intocmirea confirmarii de sold la inchiderea exercitiului financiar. Va rugam sa trimiteti cv-ul dumneavoastra prin mesaj atasat acestui anunt .

  • Muncă de birou,facturi,intrări,ieşiri etc. Depozit de cherestea şos. Chitilei Bucureşti sector 1

  • Club situat in centrul Capitalei (langa Mag.Unirea), angajam casiera, program 12/36 ore . Cerinte: persoana respectuoasa, determinata, constiincioasa, responsabila, corecta. Salariu : 2.000 lei net / lunar

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Agrotehnic Solution SRL angajeaza Asistent Manager Firma noastra se ocupa ce vanzarea ingrasaminte agricole Cautam o persoana cu: - experienta in contabilitate primara - cunostinte de operare Microsoft Office- nivel mediu / avansat; - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA ; Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata: - program de lucru: luni-vineri: 9.00-17.00; - salariu motivant; - stabilitate, corectitudine, mediu placut de lucru. Sediul in Bucuresti, Sector 1 Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la 0723.234.266

  • SC KS Expertcont 17 SRL ofertă servicii de resurse umane - hr , servicii de contabilitate, înființare / închidere firma și consultanță. Serviciile de resurse umane oferite includ : - întocmirea tuturor actelor aferente angajării și lichidării salariaților ; - întocmirea documentelor aferente modificării contractelor de muncă ; - întocmirea diverselor adeverințe pentru salariați ; - participarea la evaluarea periodică a personalului; - completare și transmitere revisal. Serviciile de contabilitate includ : - înregistrarea contabilă a tuturor actelor ; - stabilirea obligațiilor de plată ; - efectuarea închiderii lunare ; - întocmirea tuturor declarațiilor lunare, trimestriale, anuale ; - depunerea declarațiilor pe suport de hârtie și /sau pe suport electronic ; - transmiterea declaratiilor cu semnătură electronică ; - întocmirea unor situații statistice ; - întocmirea unor situații către terți (bancă , firmă de leasing, etc.) ; - întocmirea unor situații către patronat ; - întocmirea registrelor contabile obligatorii. Întocmesc declarația unică pentru persoane fizice. Depun declarații pentru casa de marcat. Sună si vom stabili împreună o întâlnire în care ne vom cunoaște , vom înțelege specificul afacerii tale si vom găsi împreună metoda cea mai eficienta a unui parteneriat. 0762401560

  • Cerinte: -Studii medii -Cunostinte operare PC -Persoana organizata -Seriozitate Responsabilitati: -activitati specifice functiei de casier -emite chitante fiscale, lucreaza cu instrumente de plata conform Procedurilor de Contabilitate -Emiterea de facturi si avize catre clienti -Operarea si inregistrarea facturilor conform procedurilor interne Beneficii: -formare profesionala in cadrul companiei -oportunitati reale de promovare in cadrul departamentului financiar- contabil -pachet salarial atractiv, bonuri de masa -un loc de munca sigur, alaturi de o echipa activa Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.

  • - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.

  • Salveaza cautarea