Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut un loc de muncă full time și pe o perioada nedeterminata pt. contabilitate primară ( receptii marfa , registru de casa, registru de banca, note de transfer între gestiuni, etc). Cunosc programul winmentor și winmentor enterprise,dar dacă societate lucrează cu alt program de contabilitate sunt deschisă și dornică să învăț. Sunt o persoană serioasă, organizată, sociabilă, stabilă și atentă la cele mai mici detalii. Rog seriozitate. Pentru mai multe detalii putem discuta în privat.

  • Cautam coleg sau colega pentru echipa noastra cu experienta de minim 3 ani. Contact: CERINTE: • Studii superioare economice finalizate /liceu economic • Buna cunoastere a legislatiei contabile si fiscale • Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Asis reprezinta un avantaj • Experienta minim 3 ani in contabilitate • Cunostinte operare PC, Word si Excel • Abilitati de comunicare si relationare • Atentie la detali, abilitati de organizare • Capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita • Buna cunoastere a limbii engleze RESPONSABILITATI: • Inregistrarea corecta si completa a tuturor documentelor contabile si de gestiune, conform legislatiei in vigoare. • Urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca; • Relationare cu institutii financiar - bancare; • Intocmire/verificare declaratii, balanta/bilant. • Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne; • Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii • Alte sarcini si responsabilitati aferente departamentului financiar-contabil, in functie de proiectele companiei si la solicitarea managerului OFERIM: • un mediu de lucru dinamic&competitiv într-o companie mare, • posibilitatea de a folosi calitățile profesionale și competențele într-un mediu în continuă provocare și integrare, • pachet financiar în concordanță cu piața, cunoștințele și experiența; beneficii.

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Cunostinte contabilitate evidenta stocuri si facturare. Limba engleza nivel mediu. Tinuta office 8 ore/zi L-V Salariu net 2000 lei respectiv 3419 lei brut Posibilitate promovare dupa 12 luni. Biroul este situat in Bucuresti, zona Brezoianu. Programari la interviu la tel: 0729088371

  • Poți deveni cel mai bun în departamentul: Contabilitate, Achiziții, Facturare, Planificare Producție, Logistică, Managementul Depozitului. CERINȚE: Studii în domeniul Economic (Contabilitate) Cunoștințe în contabilitate sau economie Cunoștințe de utilizare Pachet Microsoft Office (în special Excel) Orientare spre a obține rezultate Bune abilități de comunicare Cunoștințe de limba Engleză BENEFICII: Training și învățare continuă Mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate Posibilitate de promovare Pachet salarial atractiv Tichete de masa 15 RON/zi Program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30 Transport gratuit sau posibilitatea de relocare Asistență medicală HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0799 902 753/0730 709 599

  • Angajam contabil primar pentru service auto program 8 ore contract de munca de L-V 09-18 Pemtru mai multe detalii va asteptam sa ne contactati la nr de telefon nu suntem mereu activi.

  • INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Angajam persoana serioasa care sa aibe cunostinte in domeniul Contabilitatii Primare. Cunoasterea programului Mentor constituie avantaj. Asteptam Cv-urile pe adresa

  • EXCLUS FIRMA DE CONTABILITATE.DETALII LA NR.0732292762

  • Expert contabil cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate.

  • Angajam muncitor pentru calculare devize in service auto. Studii medii. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la 0256217033.

  • Cerinte: - Studii economice medii sau superioare - Minim 1 an de experiență în contabilitate primara si de gestiune - Atenție la detalii - Abilități de comunicare eficienta - Cunoasterea si experienta in lucrul cu programul de contabilitate Ciel V7 - Capacitate de lucru în echipă și individual - Cunoștințe bune Microsoft Office, în special Excel Descrierea jobului: - Facturarea catre clienti; - Inregistrarea si verificarea facturilor de la furnizori; - Inregistrarea, urmarirea si verificarea bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni; - Verificarea documentelor financiar-contabile de gestiune intrate in companie si obtinerea aprobarilor pentru a fi inregistrate in contabilitatea companiei; - Participarea la inventariere; - Arhivarea documentelor; - Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de gestiune a stocurilor. Beneficii: Salariu atractiv; Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern; Contract de munca pe perioada nedeterminata inregistrat legal cu plata salariului si a asigurarilor de stat obligatorii la timp; Control medical periodic; Program de lucru 8 ore/zi. Compania este infiintata de 25 ani si are finalizate proiecte de anvergura in domeniul instalatiilor electrice in constructii.

  • Cautam un Expert Achizitii Publice pentru unul dintre partenerii nostri, o companie de consultanta cu activitate in domeniul protectiei mediului si proiectelor cu finantare europeana nerambursabila. Cerinte: - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice - experiență de peste 3 ani în domeniul achizițiilor publice - cunoştinţe de limba engleză

  • Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • Se cere experienta in domeniul contabil si cunostinte operare programe contabile. CV se pot trimite prin email:, sau la sediul din Piatra Neamt, str. M.Kogalniceanu, nr. 3. Relatii luni-vineri intre 8,00-16,00 la telefon 0233216045.

  • Salveaza cautarea