Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Înființez societății Gratuit in vederea unei colaborări in domeniul contabil. Menționez că sunt expert contabil. Ofer servicii contabile complete, bilanț, declarații.

  • Suntem o echipa tanara, dinamica si in continua dezvoltare, ne cautam colegi in cadrul biroului de contabilitate Cont Expert Vasiliu Avem disponibile 2 posturi: 1. Operator documente contabile Descriere generala: - inregistrare facturi intrare, iesire, plati, extrase bancare - asigurarea evidentei contabile a firmelor din portofoliu nostru - intocmirea situatlori si rapoartelor financiar- contabile - pastrarea evidentei salariatilor in programele abilitate - pastrarea relatiei cu clientii si institutiile statului din domeniu Cerinte: - nivel studii: superioare economice - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: contabilitate romaneasca, utilizare programe de contabilitate, operare MS Office - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare, de organizare 2. Secretariat Cerinte: - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: operare MS Office, folosire g-mail si operare calculator - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare si relationare, de organizare bune Tel contact: 0740 287 000 sau 0759 163 795

  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; • Salariul NET diferentiat astfel: - 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial/ mall; -3.000 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.500 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program prelungit; -3.300 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal. • Bonusuri lunare in functie de performante; • Bonusuri anuale de loialitate si cadouri de sarbatori; • Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta • Posibilitati de promovare; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Pentru o prestigioasa companie ce ofera soluţii profesionale integrate Tax, legal, hr ;Worktarget angajeaza: *CONTABIL JUNIOR : Se solicita: Absolvent/ Masterand al învățământului superior economic de specialitate; Notiuni de fiscalitate; Cunoastere program Saga. Candidatul ideal: Inregistreaza operatiunile contabile cronologic si sistematic; Intocmeste balanta; Cunoaste si aplica legislatia fiscala si contabila; Are capacitate de organizare; Indeplineste orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Programul de lucru este de 8 ore, de luni pana vineri in intervalul orar 09:00-18:00 (o ora de pauza/zi). Beneficii: Un mediu de lucru profesionist; Spatiu de lucru modern intr-o cladire de birouri in centrul Bucurestiului; Viata dupa job echilibru intre viata profesionala si cea personala; Contract pe perioada nederminata – cu perioada de proba; Un pachet de venituri adaptat nivelului de complexitate al muncii; Programe de formare profesionala si personala lunare si teambuilding-uri anuale; Tichete de masa Pentru programarea unui interviu, apelati 0732302966 sau trimiteti un CV pe office@worktarget.ro

  • Pentru o prestigioasa companie ce ofera soluţii profesionale integrate Tax, legal, hr ;Worktarget angajeaza: *CONTABIL SENIOR : Se solicita: Acreditare CECCAR Absolvent al învățământului superior economic de specialitate; Cunostinte solide de fiscalitate; Cunostinte temeinice privind sistemul financiar contabil; Cunoastere program Saga; Cunoastere limba engleza. Candidatul ideal: Organizează, îndrumă, controleaza și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar contabile; Inregistreaza operatiunile contabile cronologic si sistematic; Elaboreaza declaratii, balanta, bilant si verifica lunar soldurile contabile; Cunoaste si aplica legislatia fiscala si contabila Are capacitate de organizare; Indeplineste orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal Programul de lucru este de 8 ore, de luni pana vineri in intervalul orar 09:00-18:00 (o ora de pauza/zi). Beneficii: Un mediu de lucru profesionist; Spatiu de lucru modern intr-o cladire de birouri in centrul Bucurestiului; Viata dupa job echilibru intre viata profesionala si cea personala; Contract pe perioada nederminata – cu perioada de proba; Un pachet de venituri adaptat nivelului de complexitate al muncii; Programe de formare profesionala si personala Pentru programarea unui interviu, apelati 0732302966 sau trimiteti un CV pe office@worktarget.ro

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu si Mun.Bucuresti la preturi avantajoase. - infiintari societati comerciale - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile(bilant contabil) - declaratii Anaf. Intrastat, Mediu - resurse umane(contracte de munca, acte adtitionale) si operare in Revisal.

  • angajam contabili seniori. salariu 4000 ron plus bonusuri in funtie de performanta. program 9-17 locatie: piata sf. stefan nr. 6, sector 2

  • ESPONSABILITATI Firma din Ploiesti cu o indelungata experienta in domeniul industriei geamului si tamplariei termopan, doreste sa angajeze in conditii foarte avantajoase CONTABILA cu EXPERIENTA. Responsabilitati: - Calcul stocuri, materiale si comenzi, - Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare; - Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de balanta in conformitate cu legislatia in vigoare; - Reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate; - Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori; - Corespondenta cu tertii, pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise; - Respectarea termenelor de inchidere lunare. CERINTE - Studii superioare de specialitate; - Experienta in activitate minimum 4 ani, din care minim 2 ani intr-o firma de productie ( fabrica de geam termopan - constituie avantaj), - Cunostinte avansate de operare PC (cunoasterea programului WinMentor), - Spirit organizatoric, rigurozitate; - Capacitate de respectare a termenelor limita; - Capacitate de sinteza, atentie la detaliu. BENEFICII OFERITE Salariul si alte beneficii se discuta la interviu, in functie de experienta.

  • Societate de contabilitate si consultanta fiscala cu o vechime de peste 10 ani. Portofoliu international, in expansiune, diverse domenii de activitate. Se pune un mare accent pe seriozitatea angajatilor care trebuie sa fie responsabili de activitatea lor. Beneficii: Contract de munca sau contract de colaborare dupa preferinta Loc de munca atractiv si stabil Mediu de lucru placut Formare profesionala continua asistata de expert contabil si consultant fiscal Recunoasterea si recompensarea meritelor Locatie centrala (Piata Unirii) Respect fata de angajati. Candidatul ideal Persoana muncitoare, sincera, loiala, cu dorinta de autoperfectionare, calma, ordonata, perseverenta. Seriozitate maxima fata de meseria de contabil. Experienta de 3 ani in domeniu. Cunostinta de limba italiana nivel mediu Gestionarea relatiilor intre societate - ONRC si ANAF Dorinta permanenta de a asimila si aplica noutatile legislative in domeniu. Descrierea jobului Gestioneaza singur un portofoliu de clienti. Gestioneaza relatia intre societate si ONRC - ANAF Cunostinte pachet Office, operare in programul Saga. Salariu: confidential Contract: full-time sau de colaborare

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari ,

  • Oferim servicii complete de contabilitate și întocmirea situațiilor financiare pentru diverse tipuri de societăți comerciale. Suntem o echipa cu o experienta vasta in contabilitate, condusa de un expert contabil. Firma noastra de contabilitate este situata in Biharia si respecta fiecare client indiferent de volumul de munca oferit.

  • SC NIBOMAT IMPEX SRL, cu experienta in domeniul constructiilor, angajeaza inginer-constructor pentru lucrari in Bucuresti si Ilfov, angajeaza contabil permanet, cu experienta profesionala.

  • Economista cu experienta in contabilitate generala,salarii,pfa ,declaratii caut sa colaborez part time sau munca la domiciliu.Depun declaratii inclusiv pt pfa,detin semnatura electronica

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Cautam persoane dornice de afirmare in domeniul financiar. Experienta nu este obligatorie. Comision din vanzari si posibilitate de promovare rapida. Venituri 2000 RON

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • Responsabilitati: • Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; • Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; • Corespondenta cu clientii legat de incasari facturi; • Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; • Verifica inchiderea conturilor; intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societarii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; • Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; • Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; • Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; • Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; • Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; • Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; evalueaza personalul din subordine; • Instruieste personalul din subordine; • Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare; Cerinte: • studii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; • minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; • cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; • operare SAGA constituie un avantaj; • gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; • cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; • atentie la detalii; • responsabil, orientat spre rezultat; • corectitudine, seriozitate; • abilitati de negociere; • rezistenta la stress; • team-player; Oferim: • contract de munca pe perioada nedeterminata; • salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Salveaza cautarea