Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Contabila serioasa, cu experienta imi ofer serviciile de contabilitate pentru firme mici si mijlocii, PFA, II, IF, Declaratia Unica si Registru Evidenta Fiscala Emit factura si chitanta pentru serviciile prestate.

  • Cautam persoana potrivita pentru a ne mari echipa! Ne dorim sa ocupi TU noul post de CONTABIL in societatea noastra. Pentru a te alătura echipei, ne-ar placea să ai: - 2 ani experienta pe un post similar; - Studii superioare, preferabil economice; - Cunostinte de legislatie contabila si fiscala; - Cunostinte de operare PC, de folosire a pachetului Microsoft Office si cunostinte generale de operare soft-uri contabile. Lasa-ne un CV la , sau suna-ne 0730004166.

  • Agentia de munca temporara Steelworkers, activeaza in domeniul resurselor umane din Romania, fiind o companie specializata in munca temporara, gestiune si recrutare de personal calificat. Bazandu-se pe o echipa dinamica si tanara, societatea noastra isi propune imbinarea perfecta a unei game variate de job-uri in Romania si in strainatate, cu cerintele imediate ale clientilor. Obiectivele principale ale societatii noastre, vizeaza perfectionarea continua a serviciilor oferite, atat clientilor cat si angajatilor nostri, fiind tot timpul conectati la realitatile de pe piata muncii, romanesti si internationale. Suntem in cautarea unei persoane, dinamice și serioasă, pentru postul de Agent vanzari. Cerinte: - experiență minim 3 ani intr-o poziție similara, - studii superioare ; ; - limba italiana, nivel mediu/avansat, scris si vorbit Responsabilitati: - Organizeaza documentatia pentru contabilitate; - Inregistrează corect documentele ; -Intocmeste documentatia specifica biroului; - Reprezinta societatea în relația cu autoritatile statului si cu ocazia controalelor; Beneficii: - salariul se discuta in functie de experienta - orarul saptamanal: Luni-Vineri, intre orele 09:00-18:00 cu 1 ora pauza de masa , orele 13:00-14:00 Asteptam cv-urile dvs in mesaj, pe profilul paginei noastre . Va multumim !

  • Responsabilitati: • Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; • Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; • Corespondenta cu clientii legat de incasari facturi; • Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; • Verifica inchiderea conturilor; intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societarii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; • Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; • Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; • Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; • Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; • Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; • Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; evalueaza personalul din subordine; • Instruieste personalul din subordine; • Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare; Cerinte: • studii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; • minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; • cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; • operare SAGA constituie un avantaj; • gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; • cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; • atentie la detalii; • responsabil, orientat spre rezultat; • corectitudine, seriozitate; • abilitati de negociere; • rezistenta la stress; • team-player; Oferim: • contract de munca pe perioada nedeterminata; • salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Cautam economist (nivel incepator) pentru o companie din Arad. Responsabilitati: Activitati specifice departamentului financiar – contabilitate si commercial; Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de contabilitate; Incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli, conform legislatiei in vigoare; Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii; Pastreaza si arhiveaza documentele financiar contabile. Candidatul ideal: Persoana responsabila, dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional; Studii superioare finalizate , in domeniul economic; Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Cunoasterea programelor de contabilitate; Cunostinte privind legislatia in vigoare; Abilitati de analiza, sinteza si atentie la detalii; Bune cunostinte de MS Office. Beneficii: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa de 15 RON; Decontare abonament transport (90 RON/luna); Decontare abonament activitati sportive – 150 RON; Prime de Craciun, Paste si concediu in cuantum de 50% din venitul lunar. Detalii la 0726 622 272 Cv-uri la Ifigenia.duma@hpa.ro

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar alaturi de o echipa de profesionisti?! Echipa de vanzari NewCredit este dornica sa te cunoasca! Iti oferim : - Salariu motivant + comision din vanzari; - Oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera de succes intr-un mediu competitiv; - Contract individual de munca; - Promovare rapida in functie de rezultate! ; Cerinte: - Foarte bune abilitati de comunicare,coordonare, convingere si negociere; - Abilitati foarte bune de lucru in echipa; - Pasiune pentru a veni in intampinarea clientilor si atitudine proactive; - Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate; Descrierea postului: - Prospecta si identifica potentiali clienti (persoane fizice); - Propune clientilor oferta de produse financiar-bancare cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare; - Mentine relatia cu clientii pe toata perioada derularii contractului de creditare

  • Firma contabilitate angajeaza contabil cu experienta cunoscator al programului de contabilitate Ciel. Asteptam CV la adresa .Relatii la tel. 021.3152.452

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Daca ai experienta in contabilitate de productie si comert ; daca stii sa te prezinti in fata unor eventuale controale ale autoritatilor , atunci trimite CV. Bacania Fermierului , cu brutarie-patiserie si macelarie cu magazin desfacere produse proprii , intr-un spatiu nou, modern in Sector 2 Bucuresti , are nevoie de tine ! Salarizare motivanta.

  • evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • Fabrică din zona industrială angajează contabilă Cerințe: • Studii superioare absolvite, de preferat specializarea contabilitate • Cunoașterea unui program de contabilitate (Saga, WinMentor etc.) • Experiență de minim 3 ani în domeniu Program de lucru: • Luni-Vineri 09:00-17:00 Salariul se discută în cadrul interviului față în față Asteptăm CV-urile dumneavoastră sau ne puteți suna pentru detalii: 0770.636.079

  • DENUMIRE POST: ECONOMIST DEPARTAMENT: ECONOMIC Cerinte: - studii superioare economice cu specializare in Finante-Contabilitate; - minim 2 ani experienta pe atributii similare; - nivel adecvat de cunoastere a normelor contabilei; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word); - nivel adecvat de cunoastere a diferitelor sisteme informatice de contabilitate; - responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate; - atitudine proactiva, orientare spre rezultat; Responsabilitati: - asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei; - intocmeste raportarile statistice; - introduce platile bancare in vederea autorizarii in aplicatiile bancare on-line in baza raportului de furnizori scadenti si taxe de plata conform procedurilor companiei; -emite si inregistreaza ocazional ori de cate ori este necesar borderoul de depunere al instrumentelor de incasare BO/CEC; - participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop listele de inventariere conform procedurii interne ale companiei, preia rezultatele numaratorilor de pe teren in format Excel; - acorda suport pentru intocmirea declaratiilor fiscale si nefiscale ale companiei (de ex. verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari); - efectueaza la cerere, ocazional, deplasari la banci si alte institutii ale statului. Descrierea companiei Compania a fost infiintata in 2000, activitatea de baza fiind importul si distributia nationala de accesorii auto si consumabile, produse de picnic, camping si sport. Avem o gama larga de produse, provenind din Romania sau din import (Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, China). Am ajuns ca in 2019 sa fim prezenti in peste 2500 de puncte de vanzare, prin mai mult de 850 de clienti, precum Selgros, Auchan, Dedeman, Kaufland, OMV Petrom, Lukoil, Metro, Cora, Socar, Norauto. Certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, precum si certificarile R.A.R. si/sau de tip european sau ECE-ONU pentru produse valideaza nu doar calitatea fiecarui articol din stoc, ci si calitatea serviciului complet oferit fiecarui client VGT. Parcul auto propriu, spatiile de productie, manipulare si depozitare si o echipa de peste 50 de oameni functioneaza impreuna pentru a mentine fiecare relatie de afaceri dezvoltata in jurul produselor noastre. Am structurat piata pe care operam in trei canale: lanturi de magazine tip hypermarket/DIY, statii de distributie carburanti si firme de distributie locala/regionala sau magazine dedicate pieselor si accesoriilor auto, la nivel national C.V-ul si scrisoarea de intentie se primesc la e-mail: sau la nr.telefon/fax:0248-223730;223713

  • Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie. Cunoașterea Excel și Word. Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Positions available (2) Accounts Controllers ( checking & registering supplier accounts) (2) Data maintenance ( collecting and registering tariff, working closely with purchasing teams. (2) Booking & Operations ( contacts with hotels, coach and guides ) Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Salveaza cautarea