Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez tanar expert contabil cunoscator de limbi straine si dornic de dezvoltare personala reala

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Ai obosit sa aranjezi actele? Sa le introduci in sistemul informatic si sa le predai firmelor cu care colaborezi? Este la carma unui cabinet de contabilitate care este solicitat din punctul de vedere al "detaliilor". Te rog sa suni si te asigur ca iti va raspunde o persoana responsabila , atenta si riguroasa. Daca ai petrect 40 de secunde citind acest anunt si stii pe cineva care are nevoile pentru care eu ofer solutii, ofera-i acest "bonus" :) abia astept sa va intalnesc

  • Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii - cunostinte minime de operare PC - abilitati de negociere si perseverenta Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite - sa realizeze obiectivele de vanzari - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie romaneasca stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sfarsit de an, de Paste, de 8 Martie si tichete de masa de 15 lei/zi - preturi la pret de angajat pentru produsele firmei

  • Servicii de contabilitate si salarizare la preturi avantajoase! Certificare bilanturi. 50% reducere pentru firmele noi. Consultanta Gratuita. Expert contabil autorizat CECCAR. Dorim sa va ajutam sa valorificati la maxim toate resursele pe care le aveti la dispozitie.

  • Societatea PF angajeaza secretara cu sau fara experienta Salarizate este negociabil Program de L-V 9-17

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură, deoarece noi căutăm ECONOMIȘTI. Poți deveni cel mai bun în departamentul: Contabilitate, Achiziții, Facturare, Planificare producție, Logistică, Managementul Depozitului. Noi îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: • training și învățare continuă • un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate • posibilitate de promovare • pachet salarial atractiv • tichete de masa 15 RON/zi • program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30 • transport gratuit • asistență medicală CONTACT: HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0799902753/0730709599

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură. Noi căutăm personal pentru Departamentul de: Achiziții Cerințe: • cunoștințe de utilizare Pachet Microsoft Office • studii profil economic • orientare spre a obține rezultate • bune abilități de comunicare • cunoștințe de limba Engleză Îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: • training și învățare continuă • condiții deosebite de muncă • un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate • pachet salarial atractiv • bonuri de masa 15 RON/zi • programul de Luni-Vineri 08:00-16:30 • asigurăm transport gratuit • asistență medicală CONTACT: HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0730 709 599/0799 902 753

  • Daca esti o persoana sociabila, pozitiva si mereu atenta la detalii, dar si un bun coordonator cu un istoric in contabilitate, Inseamna ca urmatoare pozitie de Economist-Contabil Coordonator este pentru tine. Suntem in cautarea unui Economist-Contabil Coordonator pentru unul dintre clientii nostri,o persoana cu experienta in coordonarea unei echipe micute, experienta in gestiune si contabilitate. Candidatul ideal: -experienta in gestiune, contabilitate si coordonare de minim 5 ani -persoana pozitiva, atenta la detalii Responsabilitati: - Coordonarea departamentului financiar-contabil;; -intocmirea la timp a documentelor contabile necesare organizatiei; Beneficii -salar negociabil -bonuri de masa

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură, deoarece noi căutăm ECONOMIȘTI. Poți deveni cel mai bun în departamentul: Achiziții, Facturare, Planificare producție, Logistică, Managementul Depozitului. Noi îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: training și învățare continuă un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate posibilitate de promovare pachet salarial atractiv tichete de masa 15 RON/zi program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30 transport gratuit asistență medicală Te vrem în echipa noastră Hanna Instruments! Te invităm să aplici prin intermediul Plubli24 HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0799902753/0730709599

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură. Noi căutăm personal pentru Departamentul de: Achiziții Cerințe: • cunoștințe de utilizare Pachet Microsoft Office • studii profil economic • orientare spre a obține rezultate • bune abilități de comunicare • cunoștințe de limba Engleză Îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: • training și învățare continuă • condiții deosebite de muncă • un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate • pachet salarial atractiv • bonuri de masa 15 RON/zi • programul de Luni-Vineri 08:00-16:30 • asigurăm transport gratuit • asistență medicală CONTACT: HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0730 709 599/0799 902 753

  • Contabil peste 15 ani experienta ofer servicii de contabilitate complete , revisal, reusrse umane, salarizare, consultanta financiar-contabila, pentru firme din Bucuresti si Ilfov. Detin drept de semnatura si semnatura electronica. De ce sa ma suni ? GRATUIT . INFINTARI DE SOCIETATI COMERCIALE, PFA-uri, INTREPRINDERI INDIVIDUALE, INTREPRINDERI FAMILIARE. CONSULTANTA GRATUITA PENTRU CLIENTI. BONUSURI DE BUN VENIT . Daca v-am convins astept sa ma sunati la nr. de telefon : 0775.221.351

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Urmareste realizarea planificarii, analizeaza abaterile aparute intre planificat si realizat si propune masuri pentru diminuarea sau eliminarea aparitiei abaterilor similare. Principalele responsabilitati: - Gestionarea timpilor de fabricatie ai produselor; - Optimizarea fluxului de productie si reducerea costurilor; - Stabilirea normelor de timp prin cronometrare si intocmirea documentatiei tehnice necesare; - Pregatirea situatiilor statistice periodice - Analiza ciclului de viata al produselor; - Analiza costurilor- calculatia costurilor; Cerinte: - Studii superioare de specialitate; - Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj); - Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta - Foarte bune cunostinte de IT; - Cunostinte de limba italiana sau engleza la nivel avansat.

  • Cerinte - Cunostinte de limba italiana la nivel mediu/avansat sau engleza la nivel avansat; - Cunostine de contabilitate primara; - Persoana comunicativa, spirit de echipa, orientare catre client. Responsabilitati / Realizari - Raspunde de evidenta contabila primara a societatii; - Asigura intocmirea, circulatia rationala si pastrarea documentelor primare care stau la baza inregistrarilor contabile; - Asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor, intocmirii corecte si la timp a documentelor specifice, precum si a respectarii masurilor stabilite referitor la circulatia documentelor utilizate la efectuarea inregistrarilor contabile primare; - Asigura evidenta gestiunilor de valori materiale si a bonurilor de consum, verifica stocul la sfirsitul lunii si il comunica administratorului; - Tine evidenta cronologica a facturilor emise.

  • Societate de contabilitate angajeaza operator,prelucrare si validare date cu sau fara experienta. Cerinte: -Cunostinte de PC, Excel si Word -Capacitate de analiza,atentie la detalii,abilitatea de a lucra cu cifrele -Abilitati de organizare,planificare si prioritate -Capacitatede comunicare,flexibilitate,adaptabilitate. Se ofera salariul minim pe economie,iar dupa un an de vechime in firma se ofera bonusuri. Program de lucru: Luni-Vineri de la 08:00-16:00 Cv-urile dvs le primim pe adresa de email() sau ne puteti suna la nr de telefon.

  • Salveaza cautarea