Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti in cautarea unui loc de munca si doresti sa dezvolti o cariera in departamentul financiar contabil? Alatura-te echipei noastre si vei avea urmatoarele Sarcini si responsabilitati : -intocmire evidenta financiar-contabila; - verificare si inregistrare documentele primare; - verificare jurnalele de TVA; - verificare situatia stocurilor si soldurilor conturilor; - intocmire si depunerea declaratiilor fiscale, situatii financiare; - tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; Pentru Departamentul de Contabilitate cautam un Economist cu experienta, vesel si organizat care sa ne ajute sa crestem frumos si sa venim zambind in fiecare zi la munca.

  • Economist cu experienta ofer servicii complete de contabilitate in regim de colaborare.Preferabil sector 4.Rog seriozitate. Lasati mesaj cu nr de telefon si va contactez eu.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • cautam o operatoare de calculator cu cunostinte de contabilitate primara. Acceptam si studente sau alte persoane care doresc sa lucre parttime sau fulltime

  • Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie. Cunoașterea Excel și Word. Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Positions available (2) Accounts Controllers ( checking & registering supplier accounts) (2) Data maintenance ( collecting and registering tariff, working closely with purchasing teams. (2) Booking & Operations ( contacts with hotels, coach and guides ) Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • Caut loc de munca in domeniul secretariat administrativ sau financiar contabil.Cunostinte operare PC( Microsoft Office, Outlook, social media, softuri:Saga, Winmentor, Contab Sql).Cunosc de asemenea lb engleza. Cer si ofer seriozitate.

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Canditatul ideal pentru ocuparea postului : Min 3 ani experienta in domeniul achiziilor publice (Ca autoritate contractanta sau ca ofertant) de preferat ca ofertant. - Cunoasterea legislatiei in vigoare privind achizitiile publice; - Experienta bogata in achizitii/vanzari; - Cunostinte specifice: tehnici de negociere, tehnici de comunicare, cunoasterea tipologiei umane, conduita profesionala ireprosabila; - Limba engleza constituie un avantaj - Cunostinte solide in domeniile iT si piese auto. Descriere job: - Oferteaza in SEAP/SICAP licitatii/achizitii directe pentru cele doua firme din grup. - Identifica reperere solicitate de autoritatea contractanta. - Intocmeste cereri de oferta la furnizori. - Pregatirea dosarului a caietului sa sarcini pentru participarea la licitatii; - Analiza documentelor de calificare pentru licitatii, intocmirea checklistului aferent fiecarei licitatii, - Urmarirea incasarilor de la client si raportarea soldurilor depasite; Modalitate de lucru: Se oferteaza pe cele doua societati din grup: Media Links Development SRL si Piese Shop Distribution SRL Candidatul va lucra sub forma de comisionar pe propria societate. Beneficii: 50% din adaosul comercial net (+ TVA daca este platitor de TVA) la incasare. Nu se lucreaza pe salariu se lucreaza pe rezultat. Se lucreaza de la sediul nostru situat in Bucuresti str. Vasile Lascar 143 parter sector 2.

  • Contabilitate pentru Comert, Prestari Servicii , Restaurante, Constructii , Productie Cabinet Contabilitate cu experienta (peste 14 ani), intocmim: - evidenta contabila - bilanturi anuale/semestriale, balante de verificare - declaratii fiscale cu semnatura electronica - salarizare/personal: contracte de munca, adeverinte, regulament intern, REVISAL - optimizare (reducere) taxe si impozite respectand legislatia - analiza financiara - preiau si refac cele mai dificile / incurcate contabilitati pentru ca am solutii de rezolvare - comunicare facila pe email - registru de casa zilnic trimis pe email, raport de gestiune - intocmire declaratia 100 persoane fizice si PFA pentru venituri din activitati independente , chirii si alte activitati . Costuri rezonabile, in functie de volumul de lucru (acte): de la 100 lei/luna. Despre mine: - Sunt contabil cu studii superioare (intocmesc inclusiv Bilantul), am cunostiinte de Contabilitate, Fiscalitate, Economie, Finante, Statistica, Analiza financiara, Drept civil, Marketing, Management - Am trecut cu succes prin foarte multe controale fiscale IMPORTANT pentru firmele Nou-infiintate: - de contactat un contabil in luna de infiintare pentru rezolvarea a 3 aspecte legate de scripte. -Disponibilitate maxima: ma puteti apela la orice ora pentru a gasi solutii contabile/fiscale. Tel: 0765706095

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • Societate de contabilitate, acreditata CECCAR, presteaza servicii complete de contabilitate, pana la nivel de balanta, intocmire situatii financiare , REVISAL, declaratia 112, intocmire si depunere declaratii fiscale; prestatiile se realizeaza pe baza de contract de prestari servicii, decontare prin factura si chitanta

  • SC HELIN`S TRADING SRL angajeaza economist evidenta primara,contabilitate de gestiune Relatii la telefon 0726154176,CV-uri la adresa de email

  • Angajez contabila absolventa liceu /facultate , sau din somaj pentru o firma de contabilitate salar negociabil

  • Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • SC Legion Guard angajeaza o persoana pentru Contabilitate / Salarizare Cerinte: -Experienta in domeniu. -Cunoasterea programului Saga constituie avantaj. -Cunostinte bune operare PC – suita Microsoft; -Persoana care da dovada de: -Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala; -Bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare); -Seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; Va rugam trimiteti CV la email: recrutare.personal.d [at] gmail.com

  • " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • Cautam persoana potrivita pentru a ne mari echipa! Ne dorim sa ocupi TU noul post de CONTABIL in societatea noastra. Pentru a te alătura echipei, ne-ar placea să ai: - 2 ani experienta pe un post similar; - Studii superioare, preferabil economice; - Cunostinte de legislatie contabila si fiscala; - Cunostinte de operare PC, de folosire a pachetului Microsoft Office si cunostinte generale de operare soft-uri contabile. Lasa-ne un CV la , sau suna-ne 0730004166.

  • Salveaza cautarea