Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Oferim servicii de salarizare, resurse umane si Revisal. Experienta noastra de peste 15 ani in salarizare si resurse umane este pusa la dispozitia clientilor nostri prin oferirea de servicii profesionale si incredere de lunga durata. Pentru detalii si oferta personalizata va stam la dispozitie la telefon/ whatsapp: 0774952367.

  • Experiența în facturare contabilitate primara caut loc de muncă

  • Pentru clientul nostru, companie care furnizează gaze naturale, căutăm economist junior.  Responsabilitati: - Activitati specifice departamentului financiar – contabilitate si comercial; - Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de contabilitate; - Incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli, conform legislatiei in vigoare; - Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii; - Pastreaza si arhiveaza documentele financiar contabile. Candidatul ideal: - Persoana responsabila, dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional; - Studii superioare finalizate , in domeniul economic; - Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunoasterea programelor de contabilitate; - Cunostinte privind legislatia in vigoare; - Abilitati de analiza, sinteza si atentie la detalii; - Bune cunostinte de MS Office. Program de lucru: luni-vineri 08:00-16:30 Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa de 15 RON; - Decontare abonament transport (90 RON/luna); - Decontare abonament activitati sportive – 150 RON; - Prime de Craciun, Paste si concediu in cuantum de 50% din venitul lunar. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231.

  • Entreprise à taille humaine, cherche une personne qui a une formation comptable de base, qui sait faire de la comptabilité primaire et qui parle bien le français. La connaissance de l'anglais et de l'allemand seront un avantage important. Une formation et un suivi seront assurés pour les travaux demandés. Débutants acceptés. Mi-temps acceptés. Compétences: - Très bonne connaissance du français (anglais ou allemand représente un avantage) - Maîtrise bureautique, Word, Excel - Confidentialité, indépendance, culture du résultat - Permis de conduire souhaité Vos missions seront: - Saisie des mouvements bancaires quotidiens (relevés de compte) - Contrôle, établissement et enregistrement des factures - Établissement des déclarations - Travaux de clôture trimestrielle et annuelle - Analyse des balances et justification des comptes - Emmettre des situations du compte de résultat trimestriel et annuel BESTrading Rom este o firmă de talie mică care cauta o persoana cu formare in contabilitate si care stie sa vorbeasca limba franceza. Persoana aleasă va fi instruită în vederea familiarizării cu programele folosite în firmă. Abilităţi: - cunoasterea limbii franceze (cunoaşterea limbii germane sau engleze constituie un avantaj) - operare PC (Word, Excel) - confidenţialitate, independenţă, orientare către rezultate - permis de conducere cat B -ar reprezenta un avantaj Responsabilităţi: - introducerea operaţiunilor bancare de zi cu zi (extrase de cont) - monitorizarea, controlarea şi înregistrarea facturilor în sistem - depunerea declaraţiilor corespunzătoare - închiderea trimestrială şi anuală - analizarea balanţei şi justificarea conturilor - emiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale

  • .Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru firma de constructii din Buzau. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta contabila. Se ofera: salariu motivant incepand de la 2400 lei net, in functie de experienta. Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745 07.06.05 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Căutăm Asistent Manager cu bune cunoștințe de contabilitate primară pentru o companie fondată în anul 1994 în Bihor, cu domeniul de activitate tipografie. Responsabilităţi: – Are atribuții de asistență managerială, redactează documente; - Ține contabilitatea primară; - Emite, înregistrează și verifică facturile de ieșire în conformitate cu reglementările contabile aplicabile și procedurile interne ale companiei; – Organizează activitatea administrativă și se asigură de buna derulare a acesteia. Cerințe: - Studii superioare; – Limba engleză la nivel conversațional; – Cunoștințe bune de operare PC (pachetul de MS Office); – Experiență relevantă în domeniul contabil; – Atitudine pozitivă, orientare spre soluții. Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru plăcut; – Program de lucru de 8 ore: 09:00 – 17:00.

  • Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • Program FULL TIME Cerinte: -Studii de specialitate superioare(economist) -Tinerii absolventi au prioritate - Fara cazier judiciar Se ofera: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Pachet salarial motivant

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare a materialului antiderapant sau alte materiale, precum şi distribuirea acestora conform procedurilor de lucru, deciziilor interne şi a cadrului legal • Răspunde de gestiunea fizică a stocului de materiale antiderapante sau alte materiale, de etichetarea cu denumire şi cod a acestora potrivit legislaţiei în vigoare • Răspunde de întocmirea documentelor de evidenţă primară, atât la predarea, cât şi la primirea materialelor • Participă activ la operaţiunile de încărcare-descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică integritatea calitativă şi cantitativă a materialelor atât la intrarea, cât şi la ieşirea acestora din gestiune, şi se asigură de concordanţa dintre acestea şi actele însoţitoare • Operează zilnic intrările-ieşirile de materiale în fişele de magazie, completează actele specifice de tip bon de consum, aviz de expediţie, dispoziţii de livrare etc., în condiţiile prevăzute de lege şi are obligaţia de a completa documentele cu toate informaţiile existente în documentele legale Cerinţe: • Studii medii finalizate • Experienţa în gestionarea materialelor reprezintă un avantaj • Abilităţi de comunicare, adaptare, flexibilitate şi lucru în echipă • Atenţie la detalii şi atenţie distributivă; abilităţi de calcul numeric rapid şi corect • Disponibilitate şi abilităţi de a efectua activităţi conexe • Operare PC – nivel mediu • Disponibilitate pentru program de noapte în perioada de deszăpezire • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail

  • Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • Societatea OIL DEPOL SERVICE S.R.L. angajeaza contabil-economist cu experienta in domeniu. CERINTE: - Asigura efectuarea la timp si corect a inregistrarilor contabile in conformitate cu prevederile legislative (facturi furnizori/clienti, registru de casa, extrase de banca etc); - Asigura arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile in conformitate cu prevederile legale aflate in vigoare; - Asigura intocmirea si transmiterea la termen a declaratiilor si raportarilor obligatorii, ce vizeaza departamentul financiar-contabil; - Asigura indeplinirea la timp a obligatiilor societatii fata de bugetele de stat, precum si cele ale tertilor; - Cunostinte contabilitate primara (facturare, efectuarea platilor catre furnizori prin ordine de plata, dispozitii de plata externa); - Urmarirea si reglarea fiselor clienti. Tel. contact: 0731500600

  • Economist contabil cu experienta caut loc de munca, rog seriozitate.

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Pentru clientul nostru, companie care furnizează gaze naturale, căutăm economist junor. Responsabilitati: - Activitati specifice departamentului financiar – contabilitate si comercial; - Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de contabilitate; - Incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli, conform legislatiei in vigoare; - Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii; - Pastreaza si arhiveaza documentele financiar contabile. Candidatul ideal: - Persoana responsabila, dinamica, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional; - Studii superioare finalizate , in domeniul economic; - Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunoasterea programelor de contabilitate; - Cunostinte privind legislatia in vigoare; - Abilitati de analiza, sinteza si atentie la detalii; - Bune cunostinte de MS Office. Program de lucru: luni-vineri 08:00-16:30 Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa de 15 RON; - Decontare abonament transport (90 RON/luna); - Decontare abonament activitati sportive – 150 RON; - Prime de Craciun, Paste si concediu in cuantum de 50% din venitul lunar. Detalii la nr. de tel: 0735 220 056 Eunika Kiss

  • Economist , caut sa tin evidenta primara la societati, pontaje , Revisal ,Salarii.

  • Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • Salveaza cautarea