Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Aveti niruri multe? Atat de multe incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez niruri in contabilitate Caut un job part-time si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Preferabil in toate sectoarele 3 - 5 zile pe saptamana - dupa amiaza - dupa orele 18:00/ 4 ore/ zi sau sambata si duminica de la 8.00 - 20.00 Detalii pe e-mail sau telefonic dupa orele 18:00

  • Angajam operator date contabilitate primara, varsta , minima 45 ani, vechime in domeniu min. 5 ani. Verificare si inregistrare facturi si documente anexate furnizori, emitere comenzi furnizori, facturare client, Salariu motivant, conditii de munca decente, locatie central Constanta

  • Caut de lucru in contabilitate primara, operator facturare, operator calculator, gestionare marfuri, lucrator comercial.

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Firma de contabilitate membra Ceccar Bucuresti, ofera servicii integrate de evidenta contabila, fiscalitate, financiare, salarizare, pentru Firme si PFA-uri. Servicii de calitate la preturi corecte. Telefon 0722558511.

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6, Zona Pacii

  • AGENTIA DE AUDIT FINANCIAR AFIL SRL , angajeaza economist cu experienta , salar motivant , cv.urile se trimit pe adresa de e.mail

  • Căutăm colaboratori PFA/SRL (contract de prestări servicii pe bază de comision) în domeniul brokerajului de credite. Experiență bancară și/sau în asigurări ori alte servicii constituie un avantaj. Se oferă posibilitatea unor câștiguri atractive cu toate dotările și logistica necesare. Îți punem la dispoziție un mediu plăcut, în care poți învăța și în care te poți dezvolta. Dacă rezultatele te recomandă, îți plac vânzările sau ai un portofoliu atractiv de clienți ori ești pasionat de vânzări în general, te așteptăm să ne cunoaștem. Ne poti trimite CV-ul pe adresa de mail. Telefon: 0727717694; 0771210843

  • Caut o persoan tanara, cunoscatoare de limba engleza, nivel avansat(vorbit si scris), pentru o companie de IT din Arad. Program: - L-V (8 ore/zi). Cerinte: - studii superioare in domeniul economic ; - limba engleza nivel avansat (citit si scris) ; - persoana tanara si comunicativa; - experienta in contabilitate primara. Ce presupune postul: - evidenta mail-urilor primite de la clienti ; - inregistrarea facturilor si evidenta platilor in program; - pastrarea legaturilor cu clientii din Singapore, Kuala Lumpur si Malaezia. Salariul: - negociabil, in functie de experienta. Pentru detalii, sunati la 0722 325 231.

  • Firma de contabilitate cu sediul in Sectorul 1 cauta contabili junior si senior. - Pentru contabilul junior sunt necesare cunostinte teoretice temeinice, insa nu este obligatorie experienta. - Contabilul senior: trebuie sa aiba experienta de minim un an pe inchideri de luna si intocmire declaratii, iar o pozitie detinuta anterior intr-un post asemanator reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, in funtie de nivelul cunostintelor teoretice sau al experientei, precum si alte beneficii.

  • Societate angajeaza : - 1 fata secretariat - 1 fata achizitii publice - 1 fata contabilitate primara - 1 inginer drumuri si poduri cu experienta de minim 10 ani(absolvent CFDP) - 1 muncitor necalificat pentru curatenie in curte la sediul societatiii Salarii atractive,se negociaza la sediul societatii. De preferat din zona Bolintin Vale,cu exceptia inginerului

  • Aplica si tu la Lidas pt postul de ASISTENT MANAGER si ramai pentru: - stabilitatea pe care ti-o oferim - pentru ca zi de zi dezvolti ceva de la tine - pentru a fi apreciat pentru cine esti si felicitat pentru ce vei realiza La Lidas vii pentru un job, ramai pentru ca inveti VANZARI ASISTENT MANAGER Cerinte: - Sa aibe studii superioare finalizate - Sa prezinte seriozitate, responsabilitate, inituiativa, atentie catre detalii - Sa aibe bune cunostiinte de operare PC impreuna cu notiuni de contabilitate primara Descrierea jobului: - Sa aibe o buna gestionare a comenzilor, livrarilor - Sa aibe o coordonare logistica - Sa mentina si sa pastreze o buna relatie cu marile magazine - Sa indosarieze si arhiveze documentele emise Ce oferim: -beneficii in banii, bonusuri - contract de munca pe perioada nedeterminata Si mai oferim: • sustinere reciproca pentru a ne dezvolta si a ne educa, pentru a fi, in primul rand, oameni mai buni • procese si proceduri clare pentru a-ti fi usor sa faci tot ce ai de facut • o echipa si un manager, care te va ghida si va fi acolo pentru a te ajuta si a face ziua mai ușoara si mai frumoasa S.C. Lidas SRL este o companie specializata in industria panificatiei si a produselor fainoase , recunoscuta atat in piata locala cat si in lanturile de hipermarketuri consacrate, prin produsele de calitate si competitive, seriozitate si preocupare permanenta fata de mediul inconjurator. In ultimii anii a cunoscut o dezvoltare constanta extinzandu-se atat prin diversificarea produselor cat si prin retehnologizare. Cu sprijinul finantarilor europene si a capitalului propriu si-a marit capacitatea de productie , si-a extins piata de desfacere si a identificat surse alternative de energie . Conducerea companiei este formata dintr-o echipa tanara , dinamica , inovatoare, orientata spre respectul fata de oameni si mediu

  • Societate de constructii drumuri si autostrazi angajaza economist . Descrierea postului: Titularul postului are rolul de a asigura evidentierea, organizarea şi funcţionarea departamentului economico - financiar – contabil, evidenta resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare. Cerinţe: studii superioare, utilizarea computer (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint), experienta minim 2 ani, carnet conducere cat B Abilitaţi: abilitaţi de comunicare la nivel individual şi de grup, llexibilitate, spirit de iniţiativa, lucru in echipa, negociere, cCapabil sa işi gestioneze timpul şi sa lucreze sub presiune, orientat catre rezolvarea de probleme, simţ de raspundere, capacitate de analiza şi sinteza, planificare, monitorizare, evaluare şi raportare. Salariu atractiv.

  • Cabinet contabilitate angajeaza economist/contabil cu sau fara experienta in domeniu pt biroul din Comanesti sau Moinesti POSTUL NU NECESITĂ EXPERIENȚĂ. ANGAJAM SI STUDENTI care isi vor face stadiul la biroul din Bacau Constituie un AVANTAJ daca studentul sau absolventul este din zona Moinesti, Comanesti si este dispus ca, dupa stagiul la biroul nostru din Bacau, sa se stabileasca in aceste zone.

  • 1. Contabil Experienta - minim 1 an Cunostinte operare Saga Cunostinte limba engleza (nivel mediu/avansat) Sarcini/Activități principale: - coordonează activitatea departamentului Financiar-Contabil - întocmește și verifică balanța lunară; - întocmește și verifică registrul de casă; - întocmește și verifică declarațiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; - întocmește și verifică bilanțul la sfârșitul fiecarui an financiar; - întocmește declarațiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; - verifică documentele justificative şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare; - organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de înventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; 2. Receptioner Candidatul ideal - Limba engleză - nivel mediu, cerință obligatorie (altă limbă străină reprezintă un avantaj) - Experiența în domeniu minim 1 an - Atenție la detalii - Persoană politicoasă, sociabilă, punctuală Descrierea jobului - Check in/out-ul clienților în conformitate cu standardele hotelului - Emiterea facturilor de cazare - Redirecționarea apelurilor către departamentele implicate - Asigurarea corespondenței și răspunderea promptă la solicitările și mesajele oaspeților 3. Ospatar Descrierea jobului: - Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi - Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia - Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere - Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii Candidatul ideal: - Studii medii - Limba engleza - nivel mediu (cerinta obligatorie) - Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj) - Experienta de minim 1 an pe un post similar (constituie un avantaj) - Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva, stapanire de sine, disciplina OFERIM: • Salariu motivant + bonuri de masă • Contract de muncă • Decontare transport RATB 783 (pentru cei care locuiesc în afara Otopeniului) • Posibilitate de avansare în companie

  • Daca ai experienta in contabilitate de productie si comert ; daca stii sa te prezinti in fata unor eventuale controale ale autoritatilor , atunci trimite CV. Bacania Fermierului , cu brutarie-patiserie si macelarie cu magazin desfacere produse proprii , intr-un spatiu nou, modern in Sector 2 Bucuresti , are nevoie de tine ! Salarizare motivanta.

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Salariul 2.700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3.000 LEI NET, plus bonusuri lunare; • Bonus anual de loialitate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Formare profesionala si dezvoltare continua; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Salveaza cautarea