Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu pentru o perioada de cel putin 3 luni.

  • Candidatul Ideal: Studii in domeniul economic in curs sau finalizate (student, masterand); Excelente abilitati de organizare, analiza si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, sociabilitate si deschidere; Experienta in programul WinMentor constituie un avantaj. Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile în softul de contabilitate. Program: Full-Time Trimite-ne CV-ul tau la specificând postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta. Te aşteptăm în echipa noastră!

  • Societate comerciala cu sediul in Brasov, angajeaza tanara cunoscatoare a limbii ruse, operare calculator si cunostinte minime de contabilitate primara. Se ofera training si se asigura cazare. Persoanele interesate, sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail imf.proiect pe gmail.com Detalii la nr de telefon 0786.073.700

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • Companie cu renume din Onești, angajăm ECONOMIST/Ă. Pentru colegul / colega potrivită oferim: – Pachet salarial negociabil – Contract de muncă nedeterminat – Muncă de birou – Program de lucru de luni-vineri 08.00-17.00 – Tichete de masă Responabilitatea noului nostru coleg va fi monitorizarea activităților economice ale firmei. Sarcini: Contabilizează facturile emise pentru clienți; Înregistrează încasările și plățile; Întocmește situații si rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora; Întocmește dosarul pentru inventarierea anuală; Încadrează corect documentele contabilizate pe venituri și cheltuieli; Operează facturile emise, încasările pe facturi în avans; Monitorizează și verifică respectarea condițiilor contractuale; Menține corespondența purtată în relația vânzător-client; Întocmește bilanțul contabil; Monitorizează încasarea la termen a creanțelor și ia masurile ce se impun pentru recuperarea creanțelor depășite de scadență; Ce ne dorim de la tine? Responsabilitate, loialitate, adaptabilitate, viteză de reacție, hotărâre, atitudine pozitivă; Capacitate de adaptare la stres; Capacitate de a lua decizii corecte sub presiune; Cunoașterea legislației fiscale și vamale; Cunoașterea legilor societăților comerciale. Preferăm o persoană care are focus pe rezultate, interesată mereu de nou și cu experiență în poziții similare! Dacă îndeplinești cerințele și îți dorești stabilitate, venituri motivante și colegi cu care să treacă timpul mai ușor, APLICĂ răspunzând la câteva întrebări! https://ecim.ro/jobs/angajam-economist-a-cu-experienta/

  • Economist cu experienta doresc angajare, rog și ofer seriozitate!

  • Caut de lucru 2 ore pe zi 15-17,in Ploiesti, contabilitate primara, arhivare, gestiune, stocuri,intocmire documente; sunt si absolventa de petrochimie

  • Angajam contabil/contabil expert - firma productie. Detalii la nr de telefon 0740167649

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, atentie sporita , spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare. Descrierea jobului Cerinte: -Studi medii -Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet -Disponibilitate pentru a lucra in schimburi -Cunostintele de contabilitate primara constituie un avantaj Responsabilitati : -Emiterea avizelor si facturilor conform comenzilor -Verifica si incaseaza sumele de pe facturi; -Opereaza sumele incasate pe fiecare client ; -Arhivarea facturilor si avizelor, precum si a altor documente ce stau la baza emiterii acestora Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu atractiv de la 2200 lei net pe luna

  • Firma de contabilitate angajam contabil junior Studii medii/superioare economice - Cunostinte operare Office (Word, Excel); - Cunostinte operare program de contabilitate Saga, Omikont constituie un avantaj; - Persoana sociabila, descurcareata, responsabila, organizata, pro activa - Cunostinte minime de limba engleza I) Activitati de contabilitate financiara: 1. Inregistrare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (monografii contabile privind furnizorii, clientii, registrul de banca, de casa, deconturi de cheltuieli, etc.); 2. Verificare jurnale de TVA, registre de casa, registre de banca. 3. Revisal 4. Intrastat 5. Declaratii de mediu II) Activitati deplasare: 1. Relatia cu Registrul Comertului pentru urmatoarele operatiuni: - depunere documentatie infiintare / radiere firma, acte aditionale; - actualizare act constitutiv (schimbare sediu social, administratori, infiintare/radiere punct de lucru). 2. Relatia cu Administratiile Financiare; 3. Relatia cu clientii societatii (ridicare/predare documente contabile).

  • Suntem o societatea comerciala in cautarea unui contabil/economist. Ne dorim o persoana care sa detina studii superioare in domeniu, o experienta de minim 2 ani in domeniu si cunostinte de limba italiana. Oferim un loc de munca stabil, 8 ore, sigur, cu prospective de viitor si posibilitatea de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Selectia candidatilor v-a fi efectuata pe baza de CV pe care va rugam sa ni-l trimiteti ca raspuns la acest anunt. Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • Paflora Impex SRL angajeaza functionara pentru activitate operare date, dispecerat, alte activitati specifice in cadrul firmei. Cerinte: capacitate de adaptare la activitati diverse, rezistenta la stres, rapiditate de operare date, usurinta in comunicare telefonica si in scris. Persoanele interesate vor trimite CV la adresa: Salariu: 1900 lei, bonuri de masa, abonament

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Caut coleg(ă) de muncă (Brașov), pentru postul de Consultant pe sanatate, protectie și pensii private. Cerinte: - Minim diplomă de bacalaureat. Da, trebuie! - Să îți placă să comunici, dar mai ales să iti placa sa asculți activ oamenii cu care vei intra în dialog - Atitudine pozitivă - Experiență în vânzări... e o cerință opțională, dar dacă o îndeplinești, jobul ăsta va fi o joacă de copii Ce îţi oferim? - Job în cadrul unei companii multinaţionale si colegi de gașcă. Buni și la muncă, și la distracție - Un venit atractiv pe masura muncii depuse (comisioane şi bonusuri). - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă în weekend; o să îți explicăm mai multe la un eventual interviu). - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională - Asistenţă permanentă pe durata colaborării Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa laura.nagy@nnconsultant.ro

  • angajez economist. cerinte: experienta si cunoscator al programului SAGA. tel. 0744597990

  • Societate de constructii drumuri si autostrazi angajaza economist . Descrierea postului: Titularul postului are rolul de a asigura evidentierea, organizarea şi funcţionarea departamentului economico - financiar – contabil, evidenta resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare. Cerinţe: studii superioare, utilizarea computer (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint), experienta minim 2 ani, carnet conducere cat B Abilitaţi: abilitaţi de comunicare la nivel individual şi de grup, llexibilitate, spirit de iniţiativa, lucru in echipa, negociere, cCapabil sa işi gestioneze timpul şi sa lucreze sub presiune, orientat catre rezolvarea de probleme, simţ de raspundere, capacitate de analiza şi sinteza, planificare, monitorizare, evaluare şi raportare. Salariu atractiv.

  • Salveaza cautarea