Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Daca doriti sa reduceti costurile afaceri voastre, apelati la profesionisti . Avem experienta indelungata in fiscalitate si contabilitate Oferim servicii de consultanta ajutandu-te sa iti organizezi serviciul de contabilitate si resurse umane . Alocati timp afacerii si lasati in sarcina noastra taxele si impozitele. Noi va dam solutia ! Tel 0748109881

  • Economist Senior intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft pana la nivel de balanta. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail.com Informatii la telefon 0748109881

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • Societate din Bolintin Vale angajeaza: -2 fete pentru contabilitate primara,secretariat,intocmire documente pentru achizitii publice Cerinte: - permis Cat B - de preferat ca persoanele interesate sa fie din zona Bolintin (Vale,Deal,Ogrezeni,Palanca,Crevedia etc) Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii in functie de cunostintele pe care persoana interesata le detine. Cei interesati pot trimite un CV la adresa de email din anunt.

  • Societate din Bolintin Vale angajeaza: -contabila sau experta contabila pentru intocmire acte ( declaratii,balanta,bilant,revisal,etc) Cerinte: - experienta in domeniu - nu acceptam persoanele interesate care sa tina contabilitatea la distanta Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii in functie de cunostintele pe care persoana interesata le detine. Cei interesati pot trimite un CV la adresa de email din anunt.

  • Referent resurse umane, imi ofer serviciile cu contract de munca cu timp partial , sau ca prestator de servicii, decontare cu factura si chitanta.

  • Doresc angajare, in firma de contabilitate,fara a conta timpul de lucru alocat. Rezolv sitatii limita, fara abatere de la lege. Cunostinte de limba engleza si franceza, corespondenta comerciala. Pot lucra cu abilitate si viteza in mai multe softuri de contabilitate, de preferat cele mai dificile, pentru ca redau veridic. Preiau firme cu dificultati de la A la Z. Doresc fie contract part time, cat si full time. Nu accept perioada de proba. Exerienta vasta in domeniu, cunosinte de legislatie, fiscalitate. Sunt interesata si de job doar in compartimentul contabilitate , in cadrul unei firme serioase. Rezolv cazuri dificle de insolventa, in timp util chiar. Locuiesc in Ploiesti, Prahova. 0730095728

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Caut loc de muncă în domeniul facturării, contabilitate primara și salarizare, experiența peste 25 de ani

  • CONTABIL FIRMA DE CONSTRUCTII. SARCINI SPECIFICE JOBULUI DE CONTABIL. EXPERIENTA IN CONTABILITATE CONSTRUCTII REPREZINTA UN AVANTAJ.

  • economist, contabil autorizat CECCAR, efectuez lucrari de contabilitate primara ( productie, gestiune ) si generala; • intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale; • intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil; GESTIONAREA RESURSELOR UMANE, REVISAL. - DECLARATIE UNICA pentru persoane fizice, PFA, I.I. semnatura electronica.

  • Cerinte: - Studii economice medii sau superioare - Minim 1 an de experiență în contabilitate primara si de gestiune - Atenție la detalii - Abilități de comunicare eficienta - Cunoasterea si experienta in lucrul cu programul de contabilitate Ciel V7 - Capacitate de lucru în echipă și individual - Cunoștințe bune Microsoft Office, în special Excel Descrierea jobului: - Facturarea catre clienti; - Inregistrarea si verificarea facturilor de la furnizori; - Inregistrarea, urmarirea si verificarea bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni; - Verificarea documentelor financiar-contabile de gestiune intrate in companie si obtinerea aprobarilor pentru a fi inregistrate in contabilitatea companiei; - Participarea la inventariere; - Arhivarea documentelor; - Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de gestiune a stocurilor. Beneficii: Salariu atractiv; Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern; Contract de munca pe perioada nedeterminata inregistrat legal cu plata salariului si a asigurarilor de stat obligatorii la timp; Control medical periodic; Program de lucru 8 ore/zi. Compania este infiintata de 25 ani si are finalizate proiecte de anvergura in domeniul instalatiilor electrice in constructii.

  • Economist licentiat cu experienta in comert, servicii sau productie, tin evidenta contabila societatilor cu raspundere limitata cu CA < 200000 euro Ofer: Verificare si inregistrare documente contabile Analiza si evidenta analitica a conturilor de clienti/furnizori Intocmirea declaratiilor fiscale, de tva, salarii, impozit pe venit/profit Intocmirea situatiilor financiare anuale/semestriale

  • Caut loc de munca în contabilitate, contabilitate primara si generala.

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • Evolution HCC recruteaza Junior Accountant pentru companie de consultanta din Bucuresti care si-a deschis un nou birou in Cluj! Candidatul ideal: -Persoana activa, dornica de dezvoltare intr-un mediu profesionist de lucru, dinamic, portofoliu international de clienti - Studii superioare finalizate in domeniul contabilitate/finante; - Limba engleza- nivel mediu-avansat - Experienta 1 an pe un post similar; - Cunostiinte operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet – platforme financiar-contabile si juridice etc.).; - Punctualitate, seriozitate si responsabilitate. - Proactivitate, perseverenta, organizare, corectitudine. - Atentie mare la detalii. Beneficii: Pachet salarial competitiv Pachet beneficii generos

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Expert contabil, cu dubla pregatire economico-juridica, peste 15 ani experienta, specializat drept fiscal si contabil (consiliere, reprezentare, aparari, intampinari, contestatii RIF si alte acte administrative), cu experienta, inclusiv in contabilitatea productiei, grupuri de firme, nerezidenti, doresc CIM angajare part-time, ca si Contabil-sef. Ofer si cer seriozitate, colaborare leala si confidentiala pe termen lung, salariul net min. intre 1000-3000 euro (in functie de volum, complexitate si riscuri) + masina de serviciu pt locatii din zone limitrofe Bucurestiului. Pt firme (foarte) mici se poate colaborare pe cabinet expert contabil. Veti simti diferenta si calitatea profesionala, la un raport calitate-pret in favoarea Dvs.

  • Descrierea postului cuprinzand cerintele minime : - contabilizarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiare si patrimoniale; - întocmirea/verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, registru de casa,etc; - evidenţa şi analiza conturilor de capitaluri; imobilizări a stocurilor, datoriilor si creanţelor - alte operatiuni privind contabilitatea financiara a societatilor ; Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: - Cunoasterea modului de operare in principalele programe de Contabilitate: Win Mentor , Nexus, etc; -Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) -Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare. Persoanele interesate pot transmite CV-urile pe adresa de mail Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0770.267.559 .

  • Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Salveaza cautarea