Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate!

  • Firma contabilitate angajeaza contabil cu experienta cunoscator al programului de contabilitate Ciel. Asteptam CV la adresa .Relatii la tel. 021.3152.452

  • INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • Angajez contabila cu experienta de minim 10 ani la cabinet de contabilitate Tel 0744838055.

  • Sunt în căutarea unui loc de munca mai exact în domeniul economic.Sunt o persoana socială și activa care ii place sa învețe lucruri noi.Stiu contabilitate primară .Pt mai mult detalii contactați-mă la nr de tel 0744824237. Aștept oferte serioase. Mulțumesc!

  • Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Angajam urgent persoana dinamica cu cunostinte minime de contabilitate primara si activitati de secretariat. Postul se potriveste in special persoanelor tinere, studente, , care doresc sa-si suplimenteze veniturile, activitatea firmei fiind in prezent redusa , ca urmare programul va fi redus, destul de flexibil, iar salariul corespunzator. Pentru cei interesati va rugam sa ne contactati la nr de tef 0732899632.

  • Oferim servicii de salarizare, resurse umane si Revisal. Experienta noastra de peste 15 ani in salarizare si administrare resurse umane este pusa la dispozitia clientilor nostri prin oferirea de servicii profesionale de calitate si consultanta in legislatia muncii. Serviciile oferite de noi sunt: # administrare resurse umane: administrare dosare de personal, contracte individuale de munca, intocmire de adeverinte, raportari catre ALOFM/AJOFM, ITM, Casa de pensii, Casa de sanatate; # ReviSal: gestionare si transmitere informatii catre Inspectia Muncii, raport per salariat, adeverinte de vechime; # Salarizare: introducerea pontajului lunar si gestionarea clarificarilor, introducere concedii de odihna, concedii medicale, tichete de masa/ tichete cadou/ vouchere vacanta, prime, bonusuri, avantaje in natura, pensii facultative, avansuri, popriri, adeverinte cu stagiul pentru concedii medicale, adeverinte pentru concediul de crestere a copilului, intocmire documente privind recuperarea sumelor platite pentru concediile medicale ( FNUASS); # Consultanta legislatia muncii: intocmire/ actualizare Regulament Intern, Contract colectiv de munca, intocmire documente necesare procedurii de cercetare disciplinara/ concediere individuala/ colectiva, intocmire documente statistice. Pentru detalii si oferta personalizata va stam la dispozitie la telefon/ whatsapp: 0774.952.367.

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Cluj-Napoca *Calea Baciului Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: • Studii superioare in domeniul economic; • Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; • Cunostinte in utilizarea programului Contabil; • Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); • Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); • Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; • Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: • coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil • intocmeste si verifica balanta lunara; • intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; • intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; • intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; • verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; • organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • evidenta inregistrarilor contabile; • stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; • intormirea si revizuirea balantei de verificare; • intocmirea si depunerea bilanturilor; • intocmirea situatiilor financiare; • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: • Mediu de lucru placut. • Posibilitate de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara. • Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. • Pachet salarial avantajos.

  • Caut sa colaborez cu firme de contabilitate care au nevoie de servicii de introducere a datelor de contabilitate primara conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra in programul de contabilitate Tel: 0770624197

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Firma de contabilitate angajam contabil junior Studii medii/superioare economice - Cunostinte operare Office (Word, Excel); - Cunostinte operare program de contabilitate Saga, Omikont constituie un avantaj; - Persoana sociabila, descurcareata, responsabila, organizata, pro activa - Cunostinte minime de limba engleza I) Activitati de contabilitate financiara: 1. Inregistrare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (monografii contabile privind furnizorii, clientii, registrul de banca, de casa, deconturi de cheltuieli, etc.); 2. Verificare jurnale de TVA, registre de casa, registre de banca. 3. Revisal 4. Intrastat 5. Declaratii de mediu II) Activitati deplasare: 1. Relatia cu Registrul Comertului pentru urmatoarele operatiuni: - depunere documentatie infiintare / radiere firma, acte aditionale; - actualizare act constitutiv (schimbare sediu social, administratori, infiintare/radiere punct de lucru). 2. Relatia cu Administratiile Financiare; 3. Relatia cu clientii societatii (ridicare/predare documente contabile).

  • Caut tanara absolventa sau studenta seral/ff,facultate profil finanate contabilitate,doritoare sa invete meserie,lucrand intr-o firma de contabilitate.

  • Salveaza cautarea