Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • Economist cu experienta ofer servicii complete de contabilitate in regim de colaborare.Preferabil sector 4.Rog seriozitate. Lasati mesaj cu nr de telefon si va contactez eu.

  • " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu pentru o perioada de cel putin 3 luni.

  • Caut economist financiar cu sau fara licenta pentru pregatirea documentelor cat si pentru prezenterea-execturea acestora in vederea accesarii de fonduri UE! Conditii economice negociabile! Prezinta un avantaj cunoasterea limbii spaniole! Cei interesati pot trimite CV'urile la adresa de mail specificata!

  • Angajam dispecer taxi in alba Iulia. Salariu atractiv, condiții bune de munca. Mai multe detalii la numărul de telefon.

  • Angajez contabil/contabila evidenta primara Tisa Noua, jud Arad.

  • -program saga,declaratii anaf,tarif negociabil -modalitate de lucru :documente in format electronic_pdf(transmitere/receptie)

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate!

  • Societate contabilitate angajeaza contabil/economist, de preferinta cunoscator program Saga.

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • Societate din Bolintin Vale,Jud.Giurgiu angajeaza: - contabila sau expert contabila cu experienta de minim 10 ani - sa incmeasca toate actele contabile(balanta,declaratii,revisal,etc),inclusiv bilant Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii

  • Societate angazeaza 2fete pentru contabilitate primara.Cerinte:diploma liceu economic ,punctuala,sarguincioasa,devotata,spirit de echipa,posesoare permis conducere cat B.De preferat din zona Bolintin Vale.Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii.

  • LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000

  • Depozit materiale de constructii , angajam persoana calificata pentru contabilitate primara . Sarcini, responsabilitati : facturare clienti, receptie marfa furnizori, intocmire bonuri fiscale, chitante, inregistrare extrase de cont bancare ,documente de plata emise/primate, verificare raport Z, verificare jurnale vanzari si jurnale cumparari, alte sarcini administrative : intocmire necesar consumabile, inaintare comenzi marfa catre aprovizionare , intocmirea fiselor de pontare personal, arhivare, documente,curatenia la locul de munca, Experienta utilizarii programului de contabilitate SAGA, cunoasterea materialelor de constructii si permisul de conducere categoria B reprezinta un avantaj. Venituri : salariu net 2.000-2.200 lei functie de competente si bonuri de masa CV-uri se pot trimite pe adresa de mail contact@asggroup.com.ro .Putem fi contactati la tel 0799401995

  • DEPOZIT DE MATERIAL LEMNOS ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU CONTABILITATE PRIMARA DE GESTIUNE

  • Depozit de material lemnos agajeaza operator facturare . Persoana cu bune capacitati organizatorice, putere mare de adaptare la situatii diferite, atenta la detalii, punctuala si serioasa. Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din depozitul firmei Oferă informaţii despre stocuri Organizează şi ţine evidenţa materialelor depozitate; Rezolvă şi alte sarcini de serviciu curente ce cad în sfera sa de activitate. Punctualitate Fără antecedente penale; Permis auto categoria B; Oferta salariala se va comunica in urma unui interviu programat la nr de tel .0724 235 227

  • Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6, Zona Pacii

  • Salveaza cautarea