Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Restaurant tip cantină din zona Otopeni angajam URGENT CONTABIL cu experiență, minim 2 ani. Candidatul ideal: Cunoașterea programului Saga Cunoașterea programului de gestiune Master Înregistrări cintabile(intrari, ieșiri, registrul de casa, stocuri, etc) Program 8h/zi Se asigura transport de la stația de metrou Aurel Vlaicu Pentru mai multe detalii sunați la nr 0726306570

  • Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare a materialului antiderapant sau alte materiale, precum şi distribuirea acestora conform procedurilor de lucru, deciziilor interne şi a cadrului legal • Răspunde de gestiunea fizică a stocului de materiale antiderapante sau alte materiale, de etichetarea cu denumire şi cod a acestora potrivit legislaţiei în vigoare • Răspunde de întocmirea documentelor de evidenţă primară, atât la predarea, cât şi la primirea materialelor • Participă activ la operaţiunile de încărcare-descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică integritatea calitativă şi cantitativă a materialelor atât la intrarea, cât şi la ieşirea acestora din gestiune, şi se asigură de concordanţa dintre acestea şi actele însoţitoare • Operează zilnic intrările-ieşirile de materiale în fişele de magazie, completează actele specifice de tip bon de consum, aviz de expediţie, dispoziţii de livrare etc., în condiţiile prevăzute de lege şi are obligaţia de a completa documentele cu toate informaţiile existente în documentele legale Cerinţe: • Studii medii finalizate • Experienţa în gestionarea materialelor reprezintă un avantaj • Abilităţi de comunicare, adaptare, flexibilitate şi lucru în echipă • Atenţie la detalii şi atenţie distributivă; abilităţi de calcul numeric rapid şi corect • Disponibilitate şi abilităţi de a efectua activităţi conexe • Operare PC – nivel mediu • Disponibilitate pentru program de noapte în perioada de deszăpezire • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Informaţii la tel. 021/306.7000.

  • Salutări, Dacă limba italiană este una din pasiunile tale și ești sau vrei să fii un bun comunicator, atunci acesta poate fi următorul tău job. Vreau să-ți prezint o oportunitate profesională în cadrul unei companii cu prezență internațională. Mai exact, este vorba despre un rol de Junior Call Center în domeniul bancar. Rolul tău va fi acela de a asigura suportul activității legate de carduri bancare și aparatură POS pentru clienții uneia dintre cele mai mari bănci la nivel mondial. Ce este necesar să ai? - diplomă de Bacalaureat sau studii universitare absolvite; - competențe lingvistice avansate (italiană la un nivel B2-C1, iar engleză B1-B2); - disponibilitatea de a lucra în ture; - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, se lucrează în ture, și poate fi de luni până duminică. Sediul companiei este în Pipera. Experiența în domeniu nu este necesară, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar păcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Salutări, Îți dorești un job în domeniul financiar-bancar și limba italiană sau germană se numără printre pasiunile tale? Dacă răspunsul tău este unul pozitiv, atunci acesta poate fi următorul tău job! Una dintre cele mai mari companii cu deschidere internațională caută pasionați de limba italiană sau germană pentru un rol de Referent de specialitate financiar-bancar. Activitatea presupune: - comunicarea prin e-mail cu angajații companiei din Italia/Austria; - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea diverselor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu anumite proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare. Ce este necesar să ai? - studii universitare în curs de absolvire sau finalizate; - competențe lingvistice medii (engleză și italiană/germană la nivel A2-B1); - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, de luni până vineri. Sediul companiei este în Pipera. Nu este nevoie de experiență în domeniu, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar plăcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Dorim sa ne extindem si mai mult activitatea si pentru acest lucru angajam contabil care sa tina evidenta primara, sa cunoasca programul Word, Excel. De asemenea reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat, precum si realizarea devizelor de lucrari. Avem o experienta in constructii si confectii aluminium/PVC de peste 20 ani, suntem o societate serioasa, avand un portofoliu vast de clienti si lucrari. Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, sa lucrati intr-un mediu placut si antrenant, asteptam CV-ul dvs la adresa de email: Va asteptam la interviu!!!

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • Societate de expertiza contabila din Bucuresti angajeaza: Contabil / Economist contabil * In calitate de Contabil / Economist contabil veti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate sau student an terminal; - 1-2 ani experienta; - cunoasterea limbii franceze si/sau a limbii engleze constituie un avantaj. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post sunt invitate sa transmita un CV cat mai detaliat si o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de email: contabilitatecompleta@gmail.com.

  • Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Pachetul salarial va fi negociat in urma interviului Asteptam CV-uri la e-mail

  • Gi Group România recrutează Analist Financiar, pentru partenerul său, o companie producătoare de componente pentru industria aerospațială. Beneficii: • Salariu atractiv; • Decontare transport; • Tichete de masă; • Tichete cadou; • Asigurare medicală; • Program de lucru de Luni până Vineri, office, 8 ore – flexibil. Candidatul ideal: • Studii superioare de profil economic; • Experiență în raportări, analiză financiară, contabilitate; • Cunoștințe de Excel – nivel avansat; • Limba engleză – nivel avansat; • Experiența în audit financiar de 1-2 ani reprezintă un avantaj; • Cunoștințe SAP reprezintă un avantaj; • Persoană cu foarte bune abilități de comunicare, pozitivă și proactivă, capabilă să lucreze independent. Responsabilități: • Activități de controlling/analiză și raportare lunară; • Activități de închidere de lună (înregistrări contabile și revizuiri); • Implicare în îmbunătățirea și standardizarea activităților departamentului financiar; • Creare de proceduri și instrucțiuni de lucru pentru activitățile proprii și ale departamentului financiar; • Back-up pentru alte activități financiar-contabile; • Suport în cadrul auditului financiar. Așteptăm cât mai curând aplicația ta la adresa de email: , iar pentru detalii suplimentare ne puteți suna la numărul de telefon 0746.047.580.

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • Fata lucrez ca model chat de 4 ani, dețin studioul meu amenajat și angajez 2 fete pentru live chat la calculator! Dețin firma ofer contract de munca operator pc! Socializezi in limba engleză la calculator pe site-URI din străinătate! Ce caută un membru de pe site la un model de chat: Ei vor sa evadeze din rutina zilnică si se relaxează in fata calculatorului discutand cu modelul de chat despre aproape orice lucru și orice subiect! Fiecare minut de Conversație este plătit! Fără studiouri, fără penalizări, fără comisioane enorme date la studiouri! Te simti ca acasa! Castigurile lunare încep de la 4000 de lei ! Se lucrează fiecare de la calculatorul ei din camera ei! Salariul se da pe data de 5-20 ale lunii! După interviu a doua Zi se poate începe jobul! Zona Salajan! Se poate lucra și de acasa dacă aveți aparatura! Ofer și rog seriozitate! MESAJ WATSAPP : 0746598006 pentru programare interviu!

  • Angajam 2 muncitori necalificati pt mai multe detalii la nr de tlf 0723916763 sau 0733353830

  • Economist cu experienta ofer servicii complete de contabilitate in regim de colaborare.Preferabil sector 4.Rog seriozitate. Lasati mesaj cu nr de telefon si va contactez eu.

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Caut loc de munca/colaborare in sistem part time in domeniu financiar- contabil

  • Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera profesionala in domeniul contabil, daca esti flexibil, gata sa inveti oricand ceva nou si iti urmaresti obiectivele, atunci locul tau este in echipa noastra. Aplica pentru pozitia de Contabil la ATP Exodus! Pentru ocuparea postului, candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele cunostinte, abilitati si competente / experienta profesionala: • studii superioare economice • cunostinte operare Microsoft Office – la nivel avansat • cunostinte de legislatie economica si fiscala • orientare catre atingerea rezultatelor • abilitati de comunicare si stabilire relatii profesionale • capacitatea de a rezolva probleme si de a le anticipa • atitudine pozitiva fata munca si orientarea catre performanta Descrierea jobului Reponsabilitati: • conducerea evidentei contabile pentru asigurarea inregistrarilor contabile si intocmirea de rapoarte (decont TVA, declaratii), verificarea corelarii acestora; • asigurarea evidentei contabile a stocurilor, conturilor de venituri si cheltuieli, trezoreriei; • verificarea modului de completare a registrelor contabile, verificarea inregistrarilor si urmarirea corelatiilor dintre conturi; • fundamentarea si elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, urmarirea incadrarii in parametrii bugetari, planul anual de amortizari, investitii, reparatii, deprecieri; • conducerea activitatilor de inventariere periodica; • intocmirea de rapoarte specifice catre managementul companiei; • verificarea balantei contabile. Beneficiile angajatilor ATP Exodus: Toti angajatii ATP Exodus beneficiaza de mediu de lucru la un standard international si conditii de lucru moderne: • Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la platforme de training de specialitate; • Mediu de lucru dinamic, expunere la noutati in domeniu, tehnologie de ultima generatie; • Suportul unei echipe active, ale carei obiective sunt profesionalismul, dezvoltarea pietei, satisfacerea clientilor si dezvoltarea abilitatilor individuale; • Preturi preferentiale pentru toate serviciile prestate/produsele comercializate de firmele din Grupul ATP Exodus. Descrierea companiei: Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a contribui binelui comun si de a lasa ca mostenire o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut, atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Sc angajeaza expert contabil,program part time,remuneratie de stabilit Cv la tehnic@geocondesign.ro

  • Salveaza cautarea