Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat.

  • economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Servicii de contabilitate si salarizare la preturi avantajoase! Certificare bilanturi. 50% reducere pentru firmele noi. Consultanta Gratuita. Expert contabil autorizat CECCAR. Dorim sa va ajutam sa valorificati la maxim toate resursele pe care le aveti la dispozitie.

  • Loc de munca valabil doar in cartierul Militari Residence Descriere Locului de munca Candidatul ideal: *studii medii/superioare finalizate *bune abilitati de comunicare *cunostinte medii de PC *amabilitate , seriozitate *atentie distributiva , atentie la detalii *experienta in lucrul cu numerar(diferite valute)si cu metalele pretioase *fara limita de varsta *fara cazier *loc de munca stabil, civilizat. Descrierea postului: *interactiune cu clientii *verificarea banilor *verificarea si evaluarea garantiilor (aurului) *intocmirea documentatiilor specifice *efectuarea de plati si incasari *efectuarea de operatiuni de creditare cu gaj metale pretioase (aur) *evidenta primara a activitatii zilnice Se ofera: *activarea in cadrul unei companii cu vechime pe piata *siguranta locului de munca, intr-un mediu sigur, stabil si civilizat *salariu de la 400euro *se ofera training de specialitate

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Firma Eurohale Antreprenor, angajeaza asistent manager pentru departamentul financiar. Firma are domeniul de activitate : constructii, confectie metalica . Cerinte : Contabilitate primara, De preferat program SAGA , Rezistenta la stres, Sediul se afla la Piata Alba Iulia, sector 3, Maria Oancea 0788 68 62 65

  • DENUMIRE POST: ECONOMIST DEPARTAMENT: ECONOMIC Cerinte: - studii superioare economice cu specializare in Finante-Contabilitate; - minim 2 ani experienta pe atributii similare; - nivel adecvat de cunoastere a normelor contabilei; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word); - nivel adecvat de cunoastere a diferitelor sisteme informatice de contabilitate; - responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate; - atitudine proactiva, orientare spre rezultat; Responsabilitati: - asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei; - intocmeste raportarile statistice; - introduce platile bancare in vederea autorizarii in aplicatiile bancare on-line in baza raportului de furnizori scadenti si taxe de plata conform procedurilor companiei; -emite si inregistreaza ocazional ori de cate ori este necesar borderoul de depunere al instrumentelor de incasare BO/CEC; - participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop listele de inventariere conform procedurii interne ale companiei, preia rezultatele numaratorilor de pe teren in format Excel; - acorda suport pentru intocmirea declaratiilor fiscale si nefiscale ale companiei (de ex. verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari); - efectueaza la cerere, ocazional, deplasari la banci si alte institutii ale statului. Descrierea companiei Compania a fost infiintata in 2000, activitatea de baza fiind importul si distributia nationala de accesorii auto si consumabile, produse de picnic, camping si sport. Avem o gama larga de produse, provenind din Romania sau din import (Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, China). Am ajuns ca in 2019 sa fim prezenti in peste 2500 de puncte de vanzare, prin mai mult de 850 de clienti, precum Selgros, Auchan, Dedeman, Kaufland, OMV Petrom, Lukoil, Metro, Cora, Socar, Norauto. Certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, precum si certificarile R.A.R. si/sau de tip european sau ECE-ONU pentru produse valideaza nu doar calitatea fiecarui articol din stoc, ci si calitatea serviciului complet oferit fiecarui client VGT. Parcul auto propriu, spatiile de productie, manipulare si depozitare si o echipa de peste 50 de oameni functioneaza impreuna pentru a mentine fiecare relatie de afaceri dezvoltata in jurul produselor noastre. Am structurat piata pe care operam in trei canale: lanturi de magazine tip hypermarket/DIY, statii de distributie carburanti si firme de distributie locala/regionala sau magazine dedicate pieselor si accesoriilor auto, la nivel national C.V-ul si scrisoarea de intentie se primesc la e-mail: sau la nr.telefon/fax:0248-223730;223713

  • Caut de lucru in contabilitate primara, operator facturare, operator calculator, gestionare marfuri, lucrator comercial.

  • Delta Invest lider al pieței din Romania în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice, recrutează Asistent Manager – Departament Comercial. Rolul postului: Optimizarea activităților administrative din departamentul comercial; asistarea Managerului Comercial în organizarea activității. Atribuţii principale: - Gestionează agenda de lucru a departamentului; - Preia și difuzează corespondența internă și externă; - Comunică cu clienții, furnizorii, celelalte departamente; - Întocmește, transmite și gestionează documentele administrative ale departamentului; - Întocmește, transmite și gestionează rapoartele periodice specifice activității departamentului. Cerinţe: - Studii superioare/Medii; - Limba engleză – nivel mediu/anvansat; - Operare PC: Word, Excel (avansat), Powerpoint, Outlook. - Gândire și capacitate de analiză și sinteză, abilități pentru lucrul în echipă. Oferim: - Salariu competitiv; - Pachet asigurare medicală privată; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Posibilitate de dezvoltare a carierei.

  • Angajez tanar expert contabil cunoscator de limbi straine si dornic de dezvoltare personala reala

  • Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com

  • Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Angajam persoana serioasa pentru contabilitate si teren( ANAF, REGISTRUL COMERTULUI, ITM, ETC). MAIL: , telefon 0720844386

  • Oferim servicii de salarizare, resurse umane si Revisal. Experienta noastra de peste 15 ani in salarizare si resurse umane este pusa la dispozitia clientilor nostri prin oferirea de servicii profesionale si incredere de lunga durata. Pentru detalii si oferta personalizata va stam la dispozitie la telefon/ whatsapp: 0774952367. payrollhrconsulting.freewb.ro

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • Esti in cautarea unui job? Cunosti limba italiana la un nivel avansat? Esti pasionat de comunicare? Iti oferim opotunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala (sector financial-banking), activitate call-center. Cerinte: · cunostinte de limba italiana (nivel C1); · studii medii (diploma de bacalaureat - Romania ; minim 10 clase - Italia) · disponibilitate pentru program de lucru in ture ; · cunostinte medii operare PC (pachet Microsoft Office) · abilitati de comunicare, interactiune, atentie la detalii Oferim: · Salariu fix; · diverse bonusuri si beneficii · Contract de munca perioada nedeterminata. Activitatea se desfasoara in zona Pipera. Pentru detalii ne poti contacta la nr. 0722.273.925 sau poti transmite CV-ul tau la adresa de email:

  • Salveaza cautarea