Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Economist cu experienta, (stagiar CECCAR - expert contabil), tin evidenta contabila completa, inclusiv salarizare si intocmesc declaratiile corepunzatoare si bilanturi. Rog seriozitate

  • Firma de distributie si service case de marcat angajeaza economist / absolvent studii superioare economice pentru activitatea de introducere date in sistemul informatic si contabilitate primara. Se necesita bune cunostinte de operare PC (EXCEL, WORD). Programul de lucru este de luni pana vineri de la 9 la 17. Trimiteti CV-urile prin mesaj pe publi24. Relatii la tel. 0728881272.

  • Societate de contabilitate, acreditata CECCAR, presteaza servicii complete de contabilitate, pana la nivel de balanta, intocmire situatii financiare , REVISAL, declaratia 112, intocmire si depunere declaratii fiscale; prestatiile se realizeaza pe baza de contract de prestari servicii, decontare prin factura si chitanta

  • OPERATOR FACTURARE Candidatul ideal: • Absolvent studii medii • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • OPERATOR FACTURARE Candidatul ideal: • Absolvent studii medii • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • Societate angazeaza 2fete pentru contabilitate primara.Cerinte:diploma liceu economic ,punctuala,sarguincioasa,devotata,spirit de echipa,posesoare permis conducere cat B.De preferat din zona Bolintin Vale.Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii.

  • Societate din Bolintin Vale,Jud.Giurgiu angajeaza: - contabila sau expert contabila cu experienta de minim 10 ani - sa incmeasca toate actele contabile(balanta,declaratii,revisal,etc),inclusiv bilant Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii

  • Benzinaria MOL Otopeni situata in Calea Bucurestilor nr 224 D, in apropierea aeroportului Otopeni, angajeaza casier/a si lucrator platforma .Program flexibil in ture, salariu fix, sporuri, bonusuri, tichete de masa, tips zilnic.

  • LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Angajez contabil/contabila evidenta primara Tisa Noua, jud Arad.

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Societate de expertiza contabila angajeaza contabil/economist, cunoscator al programului Saga.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Candidatul ideal : - Studii superioare economice finalizate; - Experienta in contabilitate ; - Cunoasterea legislatiei financiare in vigoare, planului de conturi, a functiunii conturilor; - Cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word); - Abilitati de organizare pentru asigurarea respectarii termenelor limita de predarea a rapoartelor; - Abilitati de comunicare, lucru in echipa, gandire analitica; - Cunostinte de limba engleza (scris, vorbit) nivel mediu Descrierea jobului: -Inregistrare operatiuni financiar-contabile -Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca -Operarea si analiza incasarilor si platilor prin registrul de casa -Operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate -Reglare balante de stocuri -Analiza lunara a conturilor -Realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului -Intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare -Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor -Inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti -Urmarirea documentelor cu regim special -Efectuarea de operatiuni inchidere luna (balanta verificare), bilant contabil Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze pe adresa de e-mail : .

  • Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic; - Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara; - Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat; - Cunostinte solide Operare PC: MS Office; - Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila; - O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare; - Abilitati de comunicare si organizare; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe; - Abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a respecta deadline-urile asumate. - Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj (scris si vorbit- nivel mediu ) Descrierea jobului - Organizarea contabilitatii avansurilor spre decontare; - Inregistrarea facturilor de furnizori in softul contabil; - Efectuarea operatiunilor bancare / relatia cu bancile; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor financiare pentru clienti in raport cu legislatia romaneasca; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor de TVA, de impozit pe profit si alte declaratii in functie de necesitati; - Asigurarea de suport si consiliere financiara partenerilor; - Pregatirea diverselor rapoarte cerute de client si asigurarea asistentei in interpretarea acestora; - Prelucrarea informațiilor contabile pentru rapoarte de management; - Prelucrarea rapoartelor de tipul P & L; - Intocmirea procedurilor si fluxurilor de lucru pe ariile identificate de Auditul Intern sau acolo unde lipsesc; - Participarea la implementarea de softuri de lucru in cadrul departamentului. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem ca mostenire sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Recrutam pentru unul din clienții noștri, companie ce activează in domeniul gazelor naturale, 1 Economist pentru sediul din București. (ZONA UNIRII) Scopul principal al postului: Examineaza, analizeaza, interpreteaza, inregistreaza si gestioneaza datele si documentele comerciale. Își coordonează propria munca cu cea a colegilor din cadrul departamentului comercial. Cerinte: * Studii economice superioare; * Experienta 3 ani pe un post similar * Cunoasterea legislatiei economice in vigoare; * Capacitate de cooperare, mod de lucru sistematic, capacitate de organizare, credibilitate; * Competențe de utilizare a programelor de contabilitate si operare PC (Windows, Word, Excel, Power point, programe specifice firmei); Responsabilitati / Realizari * Întocmirea si transmiterea ofertelor de servicii/lucrări potentialilor clienti; * Redacteaza, urmareste, arhivează diverse tipuri de contracte; * Inregistreaza contractele cu detaliile aferente în baza de date si a modificarilor acestora, atunci cand este cazul; * Actualizare in programul de lucru a datelor clienților (adrese, mail, date de identificare, etc.); * Emiterea, transmiterea si arhivarea, dupa caz, de facturi clientilor; * Redacteaza, inregistreaza, transmite adresele de răspuns la sesizările/solicitările clienților sau direcționarea lor către departamentul care se ocupă de răspuns (în funcție de subiect), conform procedurilor interne; * Întocmește dosarele pentru clienți debitori și le înaintează către Departamentul Juridic; Oferta: * Salariu atractiv * Pachet bun de beneficii * Contract pe perioada nedeterminata

  • BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza: OPERATOR GHISEU BANCA la TITU Conditii: - studii medii, de preferinta economice; - cunostinte operare PC; - domiciliul/resedinta: Titu sau localitatile invecinate; Experienta constituie un avantaj CV-urile se depun in persoana la sediul central din Targoviste, C. Campulung, nr. , sau pe email pana la data de 30.09.2019 Relatii suplimentare la tel 0245612834/0245640504

  • Salveaza cautarea