Anunturi
Economie - ContabilitateCategorii
Judete
- Bucuresti (137)
- Timis (68)
- Ilfov (24)
- Constanta (20)
- Cluj (19)
- Bihor (16)
- Brasov (15)
- Iasi (14)
- Prahova (14)
- Suceava (14)
- Buzau (12)
- Arges (11)
- Galati (11)
- Arad (9)
- Dolj (9)
- Giurgiu (8)
- Maramures (7)
- Botosani (5)
- Caras-Severin (5)
- Alba (4)
- Bacau (4)
- Gorj (4)
- Olt (4)
- Satu Mare (4)
- Hunedoara (3)
- Salaj (3)
- Sibiu (3)
- Valcea (3)
- Vaslui (3)
- Bistrita-Nasaud (2)
- Mehedinti (2)
- Mures (2)
- Tulcea (2)
- Vrancea (2)
- Calarasi (1)
- Covasna (1)
- Dambovita (1)
- Harghita (1)
- Ialomita (1)
- Neamt (1)
- Teleorman (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de contabilitate si expertiza financiara cauta proaspat absolventi de studii superioare economice pentru formare in cadrul companiei. Ce vei avea de facut LA INCEPUT : - activitati de contabilitate primara; - inregistrare documente contabile,, pana la balanta - arhivare fizica si electronica dosare Vei creste in cadrul echipei sub indrumarea unui Economist Senior care te va invata tainele meseriei. Ce te recomanda pentru acest post: - seriozitatea, optimismul si dorinta de a invata contabilitate de la specialisti - cunostintele medii de limba engleza - cunostintele de utilizare Microsoft Office la nivel avansat(Excel, in mod special)
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Afumati Linia de centura dreapta Nr.92 in incinta Su-Market Stand D26 , care se ocupa cu distributie de fructe si legume pe HORECA Cerinte post : – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, relationare umana, fire proactiva; -persoana dornica de a invata lucruri noi - personalitate placuta; - adept al lucrului in echipa - atentie distributiva si simt al responsabilitatii. - atentie la detalii - experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj Cunostiinte tehnice: - cunostinte de operare calculator - Microsoft Office - Excel, Word, Outlook - cunostiintele despre programe de gestiune constituie un avantaj Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. Beneficii: – salariu motivant (negociabil in functie de gradul se specializare); - mediul de lucru placut; Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. Pentru mai multe detalii despre acest post ne poti contacta la numarul de telefon: 0738773766 Salariu net : 3000 de lei
-
Promovat
Angajam economist / contabil pentru clientul nostru, producator si distribuitor de echipamente profesionale pentru restaurant si catering, din Brasov. Cerinte: - Studii superioare - Minim 1 an experienta in domeniul contabilitatii comertului (import si vanzare) - Cunostinte temeinice de legislatie (comert, ambalaje, declaratii) - Utilizare Excel la nivel mediu (VLOOKUP si pivot) - Persoana foarte organizata - Spirit de echipa - Program de la 8:00 la 16:30 Se ofera: - Salariu intre 3000 – 5000 lei net, in functie de experienta si abilitati - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa e 15 lei / zi lucrata - Bonusuri periodice - Asigurare medicala privata Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu sunati la 0747 27 21 27 sau trimiteti CV la
-
Promovat
Firma profesionala de servicii contabile Clasor Consult SRL, autorizata CECCAR, angajeaza CONTABIL JUNIOR. Functia: - Referent specialitate financiar-contabilitate (COR: 241104) Atributii: - Inregistrarea documentelor financiar-contabile ale clientilor in aplicatia de contabilitate; - Generarea si transmiterea rapoartelor fiscale; - Editarea documentatiei contabile a clientilor; - Relatia cu clientii si consilierea profesionala a acestora. Studii si cunostinte: - Absolvent studii economice superioare specializarea contabilitate; - Cunostinte legislatie contabila si fiscala; - Cunostinte operare PC si utilizare pachet MS Office. - Studiile de masterat in alte specializari decat contabilitate NU sunt relevante. Experienta: - Nu este neaparat necesara. Tinerii absolventi au un avantaj. - Experienta relevanta in domeniul contabil reprezinta un avantaj. - Cursuri conexe de inspector resurse umane reprezinta un avantaj. - Varsta maxima a candidatilor: aprox. 40 ani. - Experienta in domenii neconexe contabilitatii nu are relevanta. Mediul de lucru: - Locatie: Com. Blejoi, Sat Blejoi, Nr. 33 - Birou si dotari de birotica foarte moderne; - Colectiv tanar cu varsta medie de 25-26 ani; - Program lucru: 8 - 16.30 Salarizare si alte avantaje: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu progresiv incepand de la 1,750 RON net pentru incepatori; - Sprijin in afirmarea personala si evolutia in profesia contabila. Procedura de angajare: - transmitere CV obligatoriu cu foto si date personale complete (localitate domiciliu, varsta, stare civila), universitatea, facultatea si specializarea absolvita, experienta in domeniul contabil sau conex. Experienta in alte domenii neconexe nu are relevanta. - Interviu si testare profesionala la sediul nostru. Testarea vizeaza cunostintele de contabilitate generala, fiscalitate de baza si de utilizare PC.
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 50 / 20
-
Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758
-
Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.
-
Societate de expertiza contabila din Bucuresti angajeaza: Contabil / Economist contabil * In calitate de Contabil / Economist contabil veti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate sau student an terminal; - 1-2 ani experienta; - cunoasterea limbii franceze si/sau a limbii engleze constituie un avantaj. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post sunt invitate sa transmita un CV cat mai detaliat si o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de email: contabilitatecompleta@gmail.com.
-
Firma de contabilitate in localitatea Buzias judetul Timis , angajez economist cu experienta minim 2 ani in contabilitate.
-
Servicii de contabilitate si salarizare la preturi avantajoase! Certificare bilanturi. 50% reducere pentru firmele noi. Consultanta Gratuita. Expert contabil autorizat CECCAR. Dorim sa va ajutam sa valorificati la maxim toate resursele pe care le aveti la dispozitie.
-
CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis
-
Angajez tanar expert contabil cunoscator de limbi straine si dornic de dezvoltare personala reala
-
Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Suceava, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.
-
Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.
-
societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time
-
Caut de lucru in contabilitate primara, operator facturare, operator calculator, gestionare marfuri, lucrator comercial.
-
Loc de munca valabil doar in cartierul Militari Residence Descriere Locului de munca Candidatul ideal: *studii medii/superioare finalizate *bune abilitati de comunicare *cunostinte medii de PC *amabilitate , seriozitate *atentie distributiva , atentie la detalii *experienta in lucrul cu numerar(diferite valute)si cu metalele pretioase *fara limita de varsta *fara cazier *loc de munca stabil, civilizat. Descrierea postului: *interactiune cu clientii *verificarea banilor *verificarea si evaluarea garantiilor (aurului) *intocmirea documentatiilor specifice *efectuarea de plati si incasari *efectuarea de operatiuni de creditare cu gaj metale pretioase (aur) *evidenta primara a activitatii zilnice Se ofera: *activarea in cadrul unei companii cu vechime pe piata *siguranta locului de munca, intr-un mediu sigur, stabil si civilizat *salariu de la 400euro *se ofera training de specialitate
-
Esti in cautarea unui job? Cunosti limba italiana la un nivel avansat? Esti pasionat de comunicare? Iti oferim opotunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala (sector financial-banking), activitate call-center. Cerinte: · cunostinte de limba italiana (nivel C1); · studii medii (diploma de bacalaureat - Romania ; minim 10 clase - Italia) · disponibilitate pentru program de lucru in ture ; · cunostinte medii operare PC (pachet Microsoft Office) · abilitati de comunicare, interactiune, atentie la detalii Oferim: · Salariu fix; · diverse bonusuri si beneficii · Contract de munca perioada nedeterminata. Activitatea se desfasoara in zona Pipera. Pentru detalii ne poti contacta la nr. 0722.273.925 sau poti transmite CV-ul tau la adresa de email:
-
Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.
-
Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6, Zona Pacii
-
Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail
-
Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com
-
Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc
-
Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro
- Salveaza cautarea