Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Postul disponibil temporar (9luni - 1an) in cadrul echipei este de Economist/ Contabil cu norma intreaga de lucru Candidatul ideal - persoana comunicativa capabila sa se integreze rapid intr-un nou colectiv - seriozitate; - implicare si dorinta de asimilare a informatiilor noi; - atentie la detalii; - spirit de echipa; Cerinte: - Studii economice - Experienta in domeniu de cel putin 2 ani - constituie avanaj - Cunostiinte de Microsoft Office, Intenet - nivel mediu / avansat; Descrierea jobului Responsabilitati: -Contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni -Inregistrarea ordinelor de productie -evidenta stocurilor -arhivarea documentelor -intocmire state salarii, pontaje -activitati diverse la solicitarea superiorului direct Salariu net 2.000lei si bonuri de masa

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Contabil studii superioare cu experienta.

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • Cautam un membru pentru pozitia de Director Economic la punctul nostru de lucru din Vaslui. Hai in echipa noastra! Tel: +40744628551 CV: CANDIDAT IDEAL · Experienta in domeniul financiar-contabil de cel putin 3 ani; · Cunostinte excelente de contabiltate si cunoasterea legislatiei in vigoare; · Capacitate de decizie; · Capacitate de analiza si sinteza; DESCRIEREA JOBULUI: · Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; · Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare; · Intocmeste bilant contabil, contul de rezultat patrimonial, situatia fluxurilor de trezorerie si anexele la bilant, politicile contabile si notele explicative conform legislatiei in vigoare; · Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; · Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor declarative ale societatii; · Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar – contabil si asigura respectarea acesteia; BENEFICII: Pachet salarial atractiv bazat pe experienta, cunostinte si performanta; · Telefon de serviciu; · Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala; · Atmosferă de lucru plăcuta, intr-un mediu profesionist si dinamic; · Sustinerea din partea unei echipe manageriale care incurajeaza implicarea si initiative Hai in echipa noastra!

  • ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • IN CE CONSTA ACTIVITATEA? -Introducerea informatiilor despre clienti, in EXCEL -Facturare catre clienti -Efectuare comenzi furnizori -Contabilitate primara -Raspunde la telefon/interfon CE NE DORIM DE LA TINE: -absolvent/a minim 12 clase -experienta de lucru cu Microsoft EXCEL (introducere informatii, filtrarea informatiilor, tabele pivot, functii de calcul tabelar) - OBLIGATORIU! -experienta in efectuarea contabilitatii primare (Gestiune, emitere facturi) -corectitudinea utilizarii Limbii Romane, fara greseli gramaticale! Iti vom oferi instruire si suport, pentru a te familiariza cu modul nostru de lucru. DESPRE NOI: -Firma de Productie publicitara cu vechime pe piata din anul 2000 -Suntem la 4-5 minute de mers pe jos de la METROU TIMPURI NOI CONTACT: -de Luni pana Vineri intre 9:00-16:00 -tel: 0721.156.584

  • Societate care asigura servicii de audit, consultanta fiscala si contabilitate isi mareste echipa! Cerinte: - Absolvent de la Facultatea de Finanțe / Contabilitate ; - Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză - Abilități IT competente (Word, Excel, Power Point) - Cunostinte de contabilitate si de fiscalitate - Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare, gandire analitica si sintetica - Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare - Cunostinte SAGA Responsabilitati: - Asigura evidenta contabilitatea a diversilor clienti ai companiei ; - Completarea ,inregistrarea si transmiterea on-line a declaratiile fiscale precum si completarea ordinele de plata pentru taxele si impozitele datorate de catre clientii societatii; - Completarea situatiile financiare si a diverselor raportari solicitate de catre clienti - Indosarierea documentelor contabile si arhivarea acestora conform legislatiei in vigoare. Astept Cv-ul dvs la adresa

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Sunt în căutarea unui loc de munca mai exact în domeniul economic.Sunt o persoana socială și activa care ii place sa învețe lucruri noi.Stiu contabilitate primară .Pt mai mult detalii contactați-mă la nr de tel 0744824237. Aștept oferte serioase. Mulțumesc!

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu si Mun.Bucuresti la preturi avantajoase. - infiintari societati comerciale - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile(bilant contabil) - declaratii Anaf. Intrastat, Mediu - resurse umane(contracte de munca, acte adtitionale) si operare in Revisal.

  • - Contabilitate financiara si de gestiune; - Intocmirea balantei de verificare lunare; - Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA; - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale ; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale; - Intocmirea si depunerea bilantului contabil ; - Consultanta si asistenta pentru organizarea contabilitatii primare; - In cazul in care se doreste ,exista posibilitatea deplasarii ,1-2 zile pe luna (Bucuresti si Ilfov) la sediul clientului ,in vederea verificarii documentelor contabile. - Preturi negociabile in functie de volum si complexitate.

  • Salveaza cautarea