Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma de contabilitate in localitatea Buzias judetul Timis , angajez economist cu experienta minim 2 ani in contabilitate.

  • Servicii de contabilitate si salarizare la preturi avantajoase! Certificare bilanturi. 50% reducere pentru firmele noi. Consultanta Gratuita. Expert contabil autorizat CECCAR. Dorim sa va ajutam sa valorificati la maxim toate resursele pe care le aveti la dispozitie.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Angajez tanar expert contabil cunoscator de limbi straine si dornic de dezvoltare personala reala

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Suceava, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time

  • Caut de lucru in contabilitate primara, operator facturare, operator calculator, gestionare marfuri, lucrator comercial.

  • Loc de munca valabil doar in cartierul Militari Residence Descriere Locului de munca Candidatul ideal: *studii medii/superioare finalizate *bune abilitati de comunicare *cunostinte medii de PC *amabilitate , seriozitate *atentie distributiva , atentie la detalii *experienta in lucrul cu numerar(diferite valute)si cu metalele pretioase *fara limita de varsta *fara cazier *loc de munca stabil, civilizat. Descrierea postului: *interactiune cu clientii *verificarea banilor *verificarea si evaluarea garantiilor (aurului) *intocmirea documentatiilor specifice *efectuarea de plati si incasari *efectuarea de operatiuni de creditare cu gaj metale pretioase (aur) *evidenta primara a activitatii zilnice Se ofera: *activarea in cadrul unei companii cu vechime pe piata *siguranta locului de munca, intr-un mediu sigur, stabil si civilizat *salariu de la 400euro *se ofera training de specialitate

  • Esti in cautarea unui job? Cunosti limba italiana la un nivel avansat? Esti pasionat de comunicare? Iti oferim opotunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala (sector financial-banking), activitate call-center. Cerinte: · cunostinte de limba italiana (nivel C1); · studii medii (diploma de bacalaureat - Romania ; minim 10 clase - Italia) · disponibilitate pentru program de lucru in ture ; · cunostinte medii operare PC (pachet Microsoft Office) · abilitati de comunicare, interactiune, atentie la detalii Oferim: · Salariu fix; · diverse bonusuri si beneficii · Contract de munca perioada nedeterminata. Activitatea se desfasoara in zona Pipera. Pentru detalii ne poti contacta la nr. 0722.273.925 sau poti transmite CV-ul tau la adresa de email:

  • Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6, Zona Pacii

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Expert contabil f bine pregatit si cu experienta, inclusiv in contabilitatea productiei, grupuri de firme, nerezidenti, cu dubla specializare economico-juridica, doresc angajare part-time ca si Contabil-Sef. Ofer si cer seriozitate, colaborare leala pe termen lung, salariul net min. 1500-2000 euro + masina de serviciu pt locatii din zone limitrofe Bucurestiului.

  • Agent de Vanzari - domeniul - producator usi metalice - pentru constructii rezidentiale si nerezidentiale - experienta in vanzari : minim 1 an; - abilitati de comunicare si consiliere clientela. - carnet de conducereb cartegoria B. ---------------------------------------------------------------------------------- reprezentant comercial/ contabil evidenta primara: - abilitati de utilizare a programelor: SAGA, EXCEL, WORD, EMAIL - experienta minim 1 an ---------------------------------------------------------------------------------- - INTERNSHIP VANZARI/COMERCIAL/CONTABILITATE - absolventi studii medii/superioare - abilitati de lucru cu computerul : WORD, EXCEL, EMAIL, FACEBOOK - nu necesita experienta

  • Contabila serioasa, cu experienta imi ofer serviciile de contabilitate pentru firme mici si mijlocii, PFA, II, IF, Declaratia Unica si Registru Evidenta Fiscala Emit factura si chitanta pentru serviciile prestate.

  • Salveaza cautarea