Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma de contabilitate angajeaza contabil cu experienta si contabil junior. Trimiteti va rog CV la adresa de mail

  • Angajam o persoana pentru contabilitate primara. Atributii: introducere date, intocmire documente contabile (facturi, registru de casa, banca) in program de gestiune, generare si verificare rapoarte pt ANAF. Se cer: cunostiinte Word, Excel, contabilitate. Program luni-vineri. Salar atractiv + bonuri de masa. Asteptam cu interes cv-ul dvs!

  • Angajam dispecer taxi in alba Iulia. Salariu atractiv, condiții bune de munca. Mai multe detalii la numărul de telefon.

  • Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Broker de asigurare !! Cautam colaboratori , asistenti in brokeraj cu experienta sau fara ! Daca vrei sa-ti rotunjesti veniturile o colaborare cu un broker de asigurare este solutia ideala , un job part-time care-ti aduce un venit suplimentar !!! Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati !! 0723 308 805

  • Economista, A.S.E. Bucuresti, media de licenta 9.00, cu experienta in contabilitatea generala, soft-uri folosite Win- Mentor, Ciel, Saga , Fox-Pro- gestiunea bazelor de date, avand cunostinte de fiscalitate si lb. engleza, doresc angajare in domeniu. Ofer si pretind seriozitate. Tel. 0734062710.

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Delta Invest lider al pieței din Romania în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice, recrutează Asistent Manager – Departament Comercial. Rolul postului: Optimizarea activităților administrative din departamentul comercial; asistarea Managerului Comercial în organizarea activității. Atribuţii principale: - Gestionează agenda de lucru a departamentului; - Preia și difuzează corespondența internă și externă; - Comunică cu clienții, furnizorii, celelalte departamente; - Întocmește, transmite și gestionează documentele administrative ale departamentului; - Întocmește, transmite și gestionează rapoartele periodice specifice activității departamentului. Cerinţe: - Studii superioare/Medii; - Limba engleză – nivel mediu/anvansat; - Operare PC: Word, Excel (avansat), Powerpoint, Outlook. - Gândire și capacitate de analiză și sinteză, abilități pentru lucrul în echipă. Oferim: - Salariu competitiv; - Pachet asigurare medicală privată; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Posibilitate de dezvoltare a carierei.

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • Pentru o companie romaneasca ce activeaza atat in domeniul constructiilor, cat si in cel al transporturilor, dorim sa angajam o contabila cu experienta in domeniu, cu abilitati organizationale excelente si cu un grad inalt de precizie. Responsabilitati Urmarirea tranzactiilor financiar-contabile in timp real si transmiterea informatiilor la cerere Organizarea si asigurarea efectuarii corecte si in timp optim a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale Intocmirea bilantului anual si al inventarului societatii Optimizarea costurilor si previzionarea fluxului de numerar Tinerea contabilitatii privind salarizarea personalului societatii Vigilenta cu privire la riscuri financiare/legale/de business Profilul dorit Studii economice superioare finalizate Experienta in contabilitate de peste 6-8 ani Experienta in domeniul constructiilor/transportului (de preferat) - minim 1 an Cunostinte bune de operare PC : Pachetul Microsoft Office, Saga, alte programe de contabilitate Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, vorbit) Capacitati excelente de analiza si sinteza, deorganizare da si de comunicare corecta a informatiilor Fire prevazatoare, pozitiva si flexibila care este mereu up-to-date cu tot ce se intampla in domeniul ei de activitate Putere de decizie

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Angajam contabil primar, magazin Mall Baneasa, asteptam C.V. la office@top-tea-company.ro

  • Salveaza cautarea